Mjah, wisten ze in 1928 ook nog niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef fratsman het volgende:
Fijn figuur, die Sam Olij. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Olij
Dit is de tweetquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Wie twitterde dat nou dan? Ik miste het even.
en even vertaald in het engelstwitter:papaxristoutj twitterde op zondag 22-07-2012 om 23:26:31Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα..Τουλάχιστον τα κουνούπια του δυτικού Νείλου..θα τρώνε σπιτικό φαγητό!!! reageer retweet
twitter:papaxristoutj twitterde op zondag 22-07-2012 om 23:26:31With so many Africans in Greece .. At least the mosquitoes of West Nile .. will eat homemade food! reageer retweet
senk joe!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit is de tweeten even vertaald in het engelstwitter:papaxristoutj twitterde op zondag 22-07-2012 om 23:26:31Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα..Τουλάχιστον τα κουνούπια του δυτικού Νείλου..θα τρώνε σπιτικό φαγητό!!! reageer retweet
twitter:papaxristoutj twitterde op zondag 22-07-2012 om 23:26:31With so many Africans in Greece .. At least the mosquitoes of West Nile .. will eat homemade food! reageer retweet
Tsja, Tinus Osendarp won nog brons bij de 100m sprint in 1936. Was ook geen fijn figuur in de oorlog.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef fratsman het volgende:
Fijn figuur, die Sam Olij. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Olij
Voor Henk en Ingrid ehhquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef marcodej het volgende:
Waarom doet Mart toch altijd alsof wij geen enkele sporter of sport kennen?
Als je naar Mart Smeets kijkt weet je dat je gebombardeerd wordt met een belerend toontje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ook tegen dat meisje zonet, 'weet je wel die Ard Schenk is?'quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef marcodej het volgende:
kan ook gewoon gezien worden als een grapje imo :/quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit is de tweeten even vertaald in het engelstwitter:papaxristoutj twitterde op zondag 22-07-2012 om 23:26:31Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα..Τουλάχιστον τα κουνούπια του δυτικού Νείλου..θα τρώνε σπιτικό φαγητό!!! reageer retweet
Haha wat een oliedomme tweetquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik snap de grap dan niet zo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kan ook gewoon gezien worden als een grapje imo :/
Het is de kunst om een boodschap op zo'n manier over te brengen dat het voor iedereen helder is, zonder neerbuigend te klinken.quote:
Dat snap ik ook wel...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet slim, maar aan de stamtafel of kantinetafel worden grovere grappen gemaakt.
Simpel taalgebruik zonder neerbuigend of belerend toontje.quote:
Volgens mij quote je een verkeerde?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Simpel taalgebruik zonder neerbuigend of belerend toontje.
De NOS is er als publieke omroep voor een breed publiek. Ze moeten daardoor in eenvoudige taal communiceren. Maar het slaat soms door naar een belerende houding.
Ah ja, ik zie het nu.quote:
Dochter van Connie ?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Rickazio het volgende:
griekenland, faal heerlijk vakantie land
Dat wordt weer meezingenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Karina het volgende:
Oh ja er komt een klein Bond filmpje.
Singalong.
2001. Gebruikte ik hem nog nietquote:
Intocht van de verschillende (obscure) landen vind ik altijd wel mooi. Maar de show van Beijing was er echt wel eentje waar ik naar bleef kijken uiteindelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Leatherface het volgende:
Die opening kan me niet zoveel boeien eigenlijk. Ik zal misschien met een schuin oog kijken, maar het gaat mij toch echt om de sport.
Jammer geen big benquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
2004 met bordjes, 2008 met de gong en nu bellen.
Vriendjes met de PM van GB he, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat die mafketel Rutte morgen niet in beeld komt.
nu alvast even voor jou danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat die mafketel Rutte morgen niet in beeld komt.
Trouwens mijn allereerste sporttopic. Ik was net een maandje Fokker. Had ook mnog geen icoontje.quote:
Heb ik maar half gezien. Ik moet zeggen dat ik Athene wel mooi vond.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Intocht van de verschillende (obscure) landen vind ik altijd wel mooi. Maar de show van Beijing was er echt wel eentje waar ik naar bleef kijken uiteindelijk.
Ik zit op vrijdagavond in de kroegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Intocht van de verschillende (obscure) landen vind ik altijd wel mooi. Maar de show van Beijing was er echt wel eentje waar ik naar bleef kijken uiteindelijk.
denk het niet jongequote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef alors het volgende:
\ gaat ongetwijfeld 100 keer gevraagd worden hoe dat liedje heet
Omdat elk land profs mag opstellen misschien?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef fratsman het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Amerika bij basketbal ieder jaar profs mag opstellen?
Kijk voor de aardigheid eens naar de selecties van Spanje en Argentinië!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef fratsman het volgende:
Okquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef alors het volgende:
Zet deze anders maar in de OP alvast, dan nog zullen mensen die overslaan, maarja er gaat ongetwijfeld 100 keer gevraagd worden hoe dat liedje heet
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef fratsman het volgende:
Omdat ze het meest betalen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef fratsman het volgende:
1-Omdat die mensen Amerikaans zijn????quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef fratsman het volgende:
Toch? Ik dacht dat het enkel amateurs mochten zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat elk land profs mag opstellen misschien?
Neen, bij bijna alle teamsporten zijn alle profs toegestaan. Alleen bij honkbal mocht dat niet, maar honkbal is nier meer olympisch en ook bij het voetbal is er een restrictie (waardoor voetbal ook ASAP van het programma moet verdwijnen).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Toch? Ik dacht dat het enkel amateurs mochten zijn.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
bij de mannen wel bij de vrouwen niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neen, bij bijna alle teamsporten zijn alle profs toegestaan. Alleen bij honkbal mocht dat niet, maar honkbal is nier meer olympisch en ook bij het voetbal is er een restrictie (waardoor voetbal ook ASAP van het programma moet verdwijnen).
Er mogen sinds 1996 ook professionals meedoen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat voor dramatische spelen krijg je dan wel nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dacht dat iedereen dat wel wistquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij de mannen wel bij de vrouwen niet.
Eerder toch? In 1992 had je het zgn. Dream Team met Michael Jordan, Magic Johnson en Larry Bird.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er mogen sinds 1996 ook professionals meedoen.
Stuur eens een mailtje naar publieksreacties@nos.nlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef toko2 het volgende:
Iemand enig idee hoe je een uitzending van Mart Smeets bij kunt wonen?
Naar Afghanistan ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef toko2 het volgende:
toegang hebben tot het HHH lijkt me een must.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef toko2 het volgende:
Dat lijkt me ook, maar verder....zal eens een mail sturen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toegang hebben tot het HHH lijkt me een must.
idd het Dreamteam in Barcelona.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Eerder toch? In 1992 had je het zgn. Dream Team met Michael Jordan, Magic Johnson en Larry Bird.
dat je een keer een vergist in een uitzending mag toch. Rick Nieman deed het niet beter.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Wat jammer dat Mart dat weer presenteert.
Met pensioen en toch blijkbaar geen opvolger voor kunnen vinden die het beter kan?
Wat een enorme massa van fouten weer die hij achter elkaar uitkotste.
En wat braaf van die gasten aan tafel om hem niet steeds af te laten gaan te hem te verbeteren.
Duif is dood fragment uit 88 wel weer leuk om te zien, maar 2x?
Enne..de laatste keer 4 jaar geleden in Athene??????? Korzakov of vroege Alzheimer, Mart?
1 keer???quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:39 schreef hole1988 het volgende:
dat je een keer een vergist in een uitzending mag toch. Rick Nieman deed het niet beter.
Mart is een held. Groot sportkenner, goeie presentator met uitstraling. Schrijft verder mooie sportboeken. Heeft respect voor zijn tafelgasten. Soms druipt de adoratie er vanaf.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Wat jammer dat Mart dat weer presenteert.
Met pensioen en toch blijkbaar geen opvolger voor kunnen vinden die het beter kan?
Wat een enorme massa van fouten weer die hij achter elkaar uitkotste.
En wat braaf van die gasten aan tafel om hem niet steeds af te laten gaan te hem te verbeteren.
Duif is dood fragment uit 88 wel weer leuk om te zien, maar 2x?
Enne..de laatste keer 4 jaar geleden in Athene??????? Korzakov of vroege Alzheimer, Mart?
Noem de fouten eens op.quote:
al was het 5 keer. Als je al valt dat iemand zegt dat iets 4 jaar geleden is terwijl het 8 moet zijn, maar daarna zegt dat de beelden van peking morgen komen dan kan je wat mij betreft niet lopen ouwehoeren over Alzheimer. En misschien was het een filmpje van 4 jaar geleden.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
al was het 5 keer. Als je al valt dat iemand zegt dat iets 4 jaar geleden is terwijl het 8 moet zijn, maar daarna zegt dat de beelden van peking morgen komen dan kan je wat mij betreft niet lopen ouwehoeren over Alzheimer. En misschien was het een filmpje van 4 jaar geleden.
Hij heeft bij de grebbeberg gevochten iddquote:
van b-sporten als basketbal, honkbal en schaatsen ja,quote:Groot sportkenner,
de martosaurus smeetsus kan goed live samenvattingen insprekenquote:goeie presentator met uitstraling
hij bundelt z'n columns, katsjingquote:. Schrijft verder mooie sportboeken.
quote:Heeft respect voor zijn tafelgasten.
komop hij acteert respect, maar ze figureren in zijn onemanshowquote:Soms druipt de adoratie er vanaf.
Nee, dat waren blanco gesigneerde doekenquote:Picasso beoordeel je ook niet op zijn laatste schilderij.
Met beiden niks mis mee idd. Toine doet het ook goed als ie Jack van Gelder vervangt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat Matthijs van Nieuwkerk en/of Wilfried De Jong dit ook goed zouden kunnen
Ik hou het op een Humberto Tanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met beiden niks mis mee idd. Toine doet het ook goed als ie Jack van Gelder vervangt.
?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef Khaleesi het volgende:
Leontien ziet er goed en tegelijkertijd vreselijk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht eerst dat het Silvie van der Vaart was.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef Khaleesi het volgende:
Leontien ziet er goed en tegelijkertijd vreselijk uit!
Ik dacht al dat ik kleurenblind aan het worden wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
'zilver ja' het was brons
was in Athene immers, niet Sydney
Precies dat bedoel ik. Dus jammer wat dat betreft maar verder is ze eigenlijk best goed bewaard geblevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Silvie van der Vaart was.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef fratsman het volgende:
Dat hoofd van Inge de Bruin;kan een mooi duo vormen met Robin Haase;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
ze moet alleen dr mond niet te lang open houden, althans en dan dingen zeggenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:44 schreef Marcoss het volgende:
Kon wel een beetje zwemmen hoor, die de Bruijn
Leuk door elkaar heen gesneden en Mart lult er overheen.quote:
Ik dacht van de buurtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef golfer het volgende:
Ze kreeg van de gemeente Amsterdam een fiets cadeau als beloning.
Geweldig dat ze dit nog hebben allemaalquote:
Eerder hoger denk ik. Op 10.000 sporters zouden dat 300 medailles zijn, en ik denk dat er wel meer dan 100 verschillende disciplines zijn.quote:
De opmerking (van Maarten VDW gisteren) ging over de gouden medaillesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eerder hoger denk ik. Op 10.000 sporters zouden dat 300 medailles zijn, en ik denk dat er wel meer dan 100 verschillende disciplines zijn.
teams worden als 1 geteld, 302 verschillende disciplinesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De opmerking (van Maarten VDW gisteren) ging over de gouden medailles
Zijn er alsnog meer, 302 gouden medailles volgens mij, waar natuurlijk ook veel teams bij zitten.
als ik mijn op leeftijd zijnde buurman (80er) mag geloven, waren fietsen in die tijd zeer schaars... ligt zelfs nog gevoelig ook...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef golfer het volgende:
Ze kreeg van de gemeente Amsterdam een fiets cadeau als beloning.
Maar dan is het percentage gouden atleten dus groter.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
teams worden als 1 geteld, 302 verschillende disciplines
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef hellsgate het volgende:
[..]
als ik mijn op leeftijd zijnde buurman (80er) mag geloven, waren fietsen in die tijd zeer schaars... ligt zelfs nog gevoelig ook...
Je zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef fratsman het volgende:
Mis ik nou Lebron James of zat ik niet op te letten?
Ja, maar het ging om het percentage Olympiërs die naar huis gaan met een gouden medaille.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
teams worden als 1 geteld, 302 verschillende disciplines
als Phelps 8 keer goud haalt, dan wordt het percentage weer lagerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar dan is het percentage gouden atleten dus groter.
True that.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
als Phelps 8 keer goud haalt, dan wordt het percentage weer lager
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef kingpin88 het volgende:
Wat kots ik van die Mart, waarom toch NOS? (godzijdank doet hij bijna nooit het voetbal).
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat Paul McCartney als herinnering voor de Palestijnse actie tegen Israel speciaal Hey Jude zingt
Mooi dat Paul McCartney als herinnering voor de Palestijnse actie tegen Israel speciaal Hey Jude zingt
Dat is het altijd al geweest. Maar ook wel logisch, omdat de finales vooral 's avond zijn. Terwijl dan relatief veel sporten dan al klaar zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef marcodej het volgende:
Ah, het wordt dus een grote zwemshow en een grote atletiekshow bij de NOS. Ik erger me al.
Seoul 1988. Is gisteren 345x voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:30 schreef franklop het volgende:
was er niet een duif overleden bij het aansteken van het olympisch vuur via de rand van het stadion?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Seoul 1988. Is gisteren 345x voorbij gekomen.
quote:
Zat ik net aan te denken.. Zou prettig zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:35 schreef Drassss het volgende:
Het lijkt erop dat ze Joep Schreuder op vakantie hebben gestuurd.
Ome Willem kon niet.quote:
Zag jou over zwemmen posten gisteren.quote:
Laten we hopen dat het zo is. Maar ik vrees dat op het moment dat we het al niet meer verwachten staat die mongool er waarschijnlijk weer om het te verpesten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:35 schreef Drassss het volgende:
Het lijkt erop dat ze Joep Schreuder op vakantie hebben gestuurd.
Raketje. Hij ging aardig hard.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef franklop het volgende:
Gek genoeg moest ik eerst niks van Cavendish hebben, nu vind ik het wel een baas hoor. Zn tweede ritzege dit jaar in de Tour was ook
kwalificatiesquote:
Zal vast geen idee van Mart zijn, hoe hij de naam van dat nummer ook uitsprakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn daar om te sporten Mart, niet om flauwe filmpjes voor jou te maken.
vier jaar geleden hadden ze toch een gong?quote:
Dat is mooi jaquote:
En in Athene gooiden ze borden stuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
vier jaar geleden hadden ze toch een gong?
En in 2004 pleurden ze een bord op de grond.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
vier jaar geleden hadden ze toch een gong?
Oléquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
En in 2004 pleurden ze een bord op de grond.
De oudste nog levende medaille winnaar van nederland. Een wielrenner die op de vorige spelen van Londen zilver won had zijn medaille ooit aan zijn neef gegeven en die was hem kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
Medaille van Gerrit Voortink?
Wat heb ik gemist?
Dat laatste wist ik dus nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
De oudste nog levende medaille winnaar van nederland. Een wielrenner die op de vorige spelen van Londen zilver won had zijn medaille ooit aan zijn neef gegeven en die was hem kwijt geraakt ooit.
Sylvie heeft al geen kort haar meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Leontien een beetje eng met dat korte, steile, blonde haar. Zo Sylvie-achtig.
Ze is altijd al eng geweest. Of ze was te dik of ze was te dun. Permanentje uit de jaren 50. Zonnenbank-bruin als Dries Roelvink. En een pruillipje als Kim Holland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Leontien een beetje eng met dat korte, steile, blonde haar. Zo Sylvie-achtig.
Zoals ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond het een leuke show, alleen zat Mart 'Fan' wel een beetje vervelende vragen te stellen.
Kookte je moeder gewoon? Deed je moeder gewoon de was?quote:
Twee zelfsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong, is er geen Jasjes van Mart tijdens de OS12 topic?
Heb je gelijk in. Het is nu eenmaal niet echt een programma om eens lekker kritische vragen te stellen. Fannie schijnt niet de meest sympathieke vrouw geweest te zijn. Ze ging over lijken. Zie het verhaal van Foekje Dillema. Ik had ook wel andere vragen gewild. Ze was bijvoorneeld 4 jaar later voor de spelen nog beter in vorm dan in London. Ze moest echter afhajen door een steenpuist op haar kont. Hoe ging ze daarmee om ? Had ze nog groter kunnen zijn ? Etc. Maar wat ik al zei, het is een late-evening-show. Met voor iedereen wat wils. Mag niet te scherp.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kookte je moeder gewoon? Deed je moeder gewoon de was?
Non-vragen waren dat. Ik wilde weten waar haar moeder die reisjes naar Oslo enzo van betaalde. Hoe goed haar moeder nou precies was. Wat ze er allemaal voor liet of juist extra voor deed. Zulke dingen...
Ging me niet om kritisch/scherp. Ik wil dan juist weten hoe een huisvrouw in die tijd zulke dingen kon doen. Niet of ze dan geen tijd had om te koken of te wassen, maar meer hoe ze dat kon betalen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Het is nu eenmaal niet echt een programma om eens lekker kritische vragen te stellen. Fannie schijnt niet de meest sympathieke vrouw geweest te zijn. Ze ging over lijken. Zie het verhaal van Foekje Dillema. Ik had ook wel andere vragen gewild. Ze was bijvoorneeld 4 jaar later voor de spelen nog beter in vorm dan in London. Ze moest echter afhajen door een steenpuist op haar kont. Hoe ging ze daarmee om ? Had ze nog groter kunnen zijn ? Etc. Maar wat ik al zei, het is een late-evening-show. Met voor iedereen wat wils. Mag niet te scherp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |