Met beiden niks mis mee idd. Toine doet het ook goed als ie Jack van Gelder vervangt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat Matthijs van Nieuwkerk en/of Wilfried De Jong dit ook goed zouden kunnen
Ik hou het op een Humberto Tanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met beiden niks mis mee idd. Toine doet het ook goed als ie Jack van Gelder vervangt.
?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef Khaleesi het volgende:
Leontien ziet er goed en tegelijkertijd vreselijk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht eerst dat het Silvie van der Vaart was.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef Khaleesi het volgende:
Leontien ziet er goed en tegelijkertijd vreselijk uit!
Ik dacht al dat ik kleurenblind aan het worden wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
'zilver ja' het was brons
was in Athene immers, niet Sydney
Precies dat bedoel ik. Dus jammer wat dat betreft maar verder is ze eigenlijk best goed bewaard geblevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Silvie van der Vaart was.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef fratsman het volgende:
Dat hoofd van Inge de Bruin;kan een mooi duo vormen met Robin Haase;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
ze moet alleen dr mond niet te lang open houden, althans en dan dingen zeggenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:44 schreef Marcoss het volgende:
Kon wel een beetje zwemmen hoor, die de Bruijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |