Omdat ze het meest betalen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef fratsman het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Amerika bij basketbal ieder jaar profs mag opstellen?
1-Omdat die mensen Amerikaans zijn????quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef fratsman het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Amerika bij basketbal ieder jaar profs mag opstellen?
Toch? Ik dacht dat het enkel amateurs mochten zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat elk land profs mag opstellen misschien?
Neen, bij bijna alle teamsporten zijn alle profs toegestaan. Alleen bij honkbal mocht dat niet, maar honkbal is nier meer olympisch en ook bij het voetbal is er een restrictie (waardoor voetbal ook ASAP van het programma moet verdwijnen).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Toch? Ik dacht dat het enkel amateurs mochten zijn.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
bij de mannen wel bij de vrouwen niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neen, bij bijna alle teamsporten zijn alle profs toegestaan. Alleen bij honkbal mocht dat niet, maar honkbal is nier meer olympisch en ook bij het voetbal is er een restrictie (waardoor voetbal ook ASAP van het programma moet verdwijnen).
Er mogen sinds 1996 ook professionals meedoen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat voor dramatische spelen krijg je dan wel nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dacht dat iedereen dat wel wistquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij de mannen wel bij de vrouwen niet.
Eerder toch? In 1992 had je het zgn. Dream Team met Michael Jordan, Magic Johnson en Larry Bird.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er mogen sinds 1996 ook professionals meedoen.
Stuur eens een mailtje naar publieksreacties@nos.nlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef toko2 het volgende:
Iemand enig idee hoe je een uitzending van Mart Smeets bij kunt wonen?
Naar Afghanistan ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef toko2 het volgende:
toegang hebben tot het HHH lijkt me een must.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef toko2 het volgende:
Dat lijkt me ook, maar verder....zal eens een mail sturen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toegang hebben tot het HHH lijkt me een must.
idd het Dreamteam in Barcelona.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Eerder toch? In 1992 had je het zgn. Dream Team met Michael Jordan, Magic Johnson en Larry Bird.
dat je een keer een vergist in een uitzending mag toch. Rick Nieman deed het niet beter.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Wat jammer dat Mart dat weer presenteert.
Met pensioen en toch blijkbaar geen opvolger voor kunnen vinden die het beter kan?
Wat een enorme massa van fouten weer die hij achter elkaar uitkotste.
En wat braaf van die gasten aan tafel om hem niet steeds af te laten gaan te hem te verbeteren.
Duif is dood fragment uit 88 wel weer leuk om te zien, maar 2x?
Enne..de laatste keer 4 jaar geleden in Athene??????? Korzakov of vroege Alzheimer, Mart?
1 keer???quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:39 schreef hole1988 het volgende:
dat je een keer een vergist in een uitzending mag toch. Rick Nieman deed het niet beter.
Mart is een held. Groot sportkenner, goeie presentator met uitstraling. Schrijft verder mooie sportboeken. Heeft respect voor zijn tafelgasten. Soms druipt de adoratie er vanaf.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Wat jammer dat Mart dat weer presenteert.
Met pensioen en toch blijkbaar geen opvolger voor kunnen vinden die het beter kan?
Wat een enorme massa van fouten weer die hij achter elkaar uitkotste.
En wat braaf van die gasten aan tafel om hem niet steeds af te laten gaan te hem te verbeteren.
Duif is dood fragment uit 88 wel weer leuk om te zien, maar 2x?
Enne..de laatste keer 4 jaar geleden in Athene??????? Korzakov of vroege Alzheimer, Mart?
Noem de fouten eens op.quote:
al was het 5 keer. Als je al valt dat iemand zegt dat iets 4 jaar geleden is terwijl het 8 moet zijn, maar daarna zegt dat de beelden van peking morgen komen dan kan je wat mij betreft niet lopen ouwehoeren over Alzheimer. En misschien was het een filmpje van 4 jaar geleden.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
al was het 5 keer. Als je al valt dat iemand zegt dat iets 4 jaar geleden is terwijl het 8 moet zijn, maar daarna zegt dat de beelden van peking morgen komen dan kan je wat mij betreft niet lopen ouwehoeren over Alzheimer. En misschien was het een filmpje van 4 jaar geleden.
Hij heeft bij de grebbeberg gevochten iddquote:
van b-sporten als basketbal, honkbal en schaatsen ja,quote:Groot sportkenner,
de martosaurus smeetsus kan goed live samenvattingen insprekenquote:goeie presentator met uitstraling
hij bundelt z'n columns, katsjingquote:. Schrijft verder mooie sportboeken.
quote:Heeft respect voor zijn tafelgasten.
komop hij acteert respect, maar ze figureren in zijn onemanshowquote:Soms druipt de adoratie er vanaf.
Nee, dat waren blanco gesigneerde doekenquote:Picasso beoordeel je ook niet op zijn laatste schilderij.
Met beiden niks mis mee idd. Toine doet het ook goed als ie Jack van Gelder vervangt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat Matthijs van Nieuwkerk en/of Wilfried De Jong dit ook goed zouden kunnen
Ik hou het op een Humberto Tanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met beiden niks mis mee idd. Toine doet het ook goed als ie Jack van Gelder vervangt.
?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef Khaleesi het volgende:
Leontien ziet er goed en tegelijkertijd vreselijk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht eerst dat het Silvie van der Vaart was.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef Khaleesi het volgende:
Leontien ziet er goed en tegelijkertijd vreselijk uit!
Ik dacht al dat ik kleurenblind aan het worden wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
'zilver ja' het was brons
was in Athene immers, niet Sydney
Precies dat bedoel ik. Dus jammer wat dat betreft maar verder is ze eigenlijk best goed bewaard geblevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Silvie van der Vaart was.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef fratsman het volgende:
Dat hoofd van Inge de Bruin;kan een mooi duo vormen met Robin Haase;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
ze moet alleen dr mond niet te lang open houden, althans en dan dingen zeggenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:44 schreef Marcoss het volgende:
Kon wel een beetje zwemmen hoor, die de Bruijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |