Leuk door elkaar heen gesneden en Mart lult er overheen.quote:
Ik dacht van de buurtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef golfer het volgende:
Ze kreeg van de gemeente Amsterdam een fiets cadeau als beloning.
Geweldig dat ze dit nog hebben allemaalquote:
Eerder hoger denk ik. Op 10.000 sporters zouden dat 300 medailles zijn, en ik denk dat er wel meer dan 100 verschillende disciplines zijn.quote:
De opmerking (van Maarten VDW gisteren) ging over de gouden medaillesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eerder hoger denk ik. Op 10.000 sporters zouden dat 300 medailles zijn, en ik denk dat er wel meer dan 100 verschillende disciplines zijn.
teams worden als 1 geteld, 302 verschillende disciplinesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De opmerking (van Maarten VDW gisteren) ging over de gouden medailles
Zijn er alsnog meer, 302 gouden medailles volgens mij, waar natuurlijk ook veel teams bij zitten.
als ik mijn op leeftijd zijnde buurman (80er) mag geloven, waren fietsen in die tijd zeer schaars... ligt zelfs nog gevoelig ook...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef golfer het volgende:
Ze kreeg van de gemeente Amsterdam een fiets cadeau als beloning.
Maar dan is het percentage gouden atleten dus groter.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
teams worden als 1 geteld, 302 verschillende disciplines
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef hellsgate het volgende:
[..]
als ik mijn op leeftijd zijnde buurman (80er) mag geloven, waren fietsen in die tijd zeer schaars... ligt zelfs nog gevoelig ook...
Je zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef fratsman het volgende:
Mis ik nou Lebron James of zat ik niet op te letten?
Ja, maar het ging om het percentage Olympiërs die naar huis gaan met een gouden medaille.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
teams worden als 1 geteld, 302 verschillende disciplines
als Phelps 8 keer goud haalt, dan wordt het percentage weer lagerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar dan is het percentage gouden atleten dus groter.
True that.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
als Phelps 8 keer goud haalt, dan wordt het percentage weer lager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |