Dat is mooi jaquote:
En in Athene gooiden ze borden stuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
vier jaar geleden hadden ze toch een gong?
En in 2004 pleurden ze een bord op de grond.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
vier jaar geleden hadden ze toch een gong?
Oléquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
En in 2004 pleurden ze een bord op de grond.
De oudste nog levende medaille winnaar van nederland. Een wielrenner die op de vorige spelen van Londen zilver won had zijn medaille ooit aan zijn neef gegeven en die was hem kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
Medaille van Gerrit Voortink?
Wat heb ik gemist?
Dat laatste wist ik dus nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
De oudste nog levende medaille winnaar van nederland. Een wielrenner die op de vorige spelen van Londen zilver won had zijn medaille ooit aan zijn neef gegeven en die was hem kwijt geraakt ooit.
Sylvie heeft al geen kort haar meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Leontien een beetje eng met dat korte, steile, blonde haar. Zo Sylvie-achtig.
Ze is altijd al eng geweest. Of ze was te dik of ze was te dun. Permanentje uit de jaren 50. Zonnenbank-bruin als Dries Roelvink. En een pruillipje als Kim Holland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Leontien een beetje eng met dat korte, steile, blonde haar. Zo Sylvie-achtig.
Zoals ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond het een leuke show, alleen zat Mart 'Fan' wel een beetje vervelende vragen te stellen.
Kookte je moeder gewoon? Deed je moeder gewoon de was?quote:
Twee zelfsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong, is er geen Jasjes van Mart tijdens de OS12 topic?
Heb je gelijk in. Het is nu eenmaal niet echt een programma om eens lekker kritische vragen te stellen. Fannie schijnt niet de meest sympathieke vrouw geweest te zijn. Ze ging over lijken. Zie het verhaal van Foekje Dillema. Ik had ook wel andere vragen gewild. Ze was bijvoorneeld 4 jaar later voor de spelen nog beter in vorm dan in London. Ze moest echter afhajen door een steenpuist op haar kont. Hoe ging ze daarmee om ? Had ze nog groter kunnen zijn ? Etc. Maar wat ik al zei, het is een late-evening-show. Met voor iedereen wat wils. Mag niet te scherp.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kookte je moeder gewoon? Deed je moeder gewoon de was?
Non-vragen waren dat. Ik wilde weten waar haar moeder die reisjes naar Oslo enzo van betaalde. Hoe goed haar moeder nou precies was. Wat ze er allemaal voor liet of juist extra voor deed. Zulke dingen...
Ging me niet om kritisch/scherp. Ik wil dan juist weten hoe een huisvrouw in die tijd zulke dingen kon doen. Niet of ze dan geen tijd had om te koken of te wassen, maar meer hoe ze dat kon betalen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Het is nu eenmaal niet echt een programma om eens lekker kritische vragen te stellen. Fannie schijnt niet de meest sympathieke vrouw geweest te zijn. Ze ging over lijken. Zie het verhaal van Foekje Dillema. Ik had ook wel andere vragen gewild. Ze was bijvoorneeld 4 jaar later voor de spelen nog beter in vorm dan in London. Ze moest echter afhajen door een steenpuist op haar kont. Hoe ging ze daarmee om ? Had ze nog groter kunnen zijn ? Etc. Maar wat ik al zei, het is een late-evening-show. Met voor iedereen wat wils. Mag niet te scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |