quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:09 schreef Poeke het volgende:
Ik zal de ontwikkelingen over de losse handjes van Badr straks toevoegen aan de OP.
Zus/ moeder van zijn beste vriend?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:32 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
'Dus Estelle was echt tevreden met die lengte ?'
En iets te dik, iets te bruin en iets teveel haaruitgroeiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het letterlijk hetzelfde type. Geblondeerd, iets te bruin, dat type zeg maar
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:58 schreef kissaa het volgende:
[..]
En iets te dik, iets te bruin en iets teveel haaruitgroei
quote:
Och hemel, en wie is dit nu weer dan?quote:
Dat weten we nog nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och hemel, en wie is dit nu weer dan?
Wat heerlijk dat je, als BN'r, toch weer zo razendsnel doorgaat met je leven, na ellendige dingen als scheidingen.
Wat een pijn zal ie voelen, wat een intens verdriet, zijn grote liefde, zijn Estelle heeft hem verlaten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je, als BN'r, toch weer zo razendsnel doorgaat met je leven, na ellendige dingen als scheidingen.
Of het is een vriendinnetje van Joelle en wijst ze de grootte van het ijsje aan dat ze wiltquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:32 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
'Dus Estelle was echt tevreden met die lengte ?'
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het letterlijk hetzelfde type. Geblondeerd, iets te bruin, dat type zeg maar
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:58 schreef kissaa het volgende:
En iets te dik, iets te bruin en iets teveel haaruitgroei
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jaaaaa, die eeuwige uitgroei ook ja, die vergeet ik
Want dat gedrag is ook echt specifiek iets voor BN'ers hè.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Welkom in SHO!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Want dat gedrag is ook echt specifiek iets voor BN'ers hè.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een pijn zal ie voelen, wat een intens verdriet, zijn grote liefde, zijn Estelle heeft hem verlaten.
Eén brok ellende is het geworden. De reus Gullit is ingestort. Voelt zich vernederd en verraden.
Waar heeft ie het aan verdiend. Zo'n trouwe metgezel verdient dit niet. Hoe zal ie dit verwerken. Ik hoop dat ie ooit een keer de echte ware vindt. Ruudje stort zich niet zo maar in een relatie. Dat kan jaren gaan duren. Arme ruud. Arme jongen. Ik hoop dat ie ergens steun kan vinden.
Dank jequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:14 schreef Ole het volgende:
Zouzou is er weer Badr Hari flink aangeslagen na nieuwe beschuldiging #7![]()
Heb je het nu over Estelle of over ZouZou?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
Nooit geweten dat een oninteressante vrouw voor zoveel gein kon zorgen
Ik dacht écht dat het estelle wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is 1 en dezelfde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je het nu over Estelle of over ZouZou?
Zien en gezien worden.... dat heb je niet op je onbewoonde eiland in de Atlantische oceaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat het estelle was
En wat ik me nou altijd afvraag, als je zoveel geld hebt als BN-er waarom ga je dan toch nog hutje aan mutje op een strand zitten?
Toch begrijp ik het nog niet. Als ik rijk was kocht ik mijn eigen eilandje ergens en nam ik wat jonge vrouwen mee erheen om te bekijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zien en gezien worden.... dat heb je niet op je onbewoonde eiland in de Atlantische oceaan.
Het is een beetje als met mobiele telefoons; als je er een moet hebben omdat je bereikbaar moet zijn dan doe je het nog niet goed genoeg
Zo rijk is Ruud nou ook weer niet.... daarbij is het met zo'n op handen zijnde scheiding wel handig om niet voor $ 10.000 per nacht op een onbewoond eiland te gaan zitten, dat kost je straks nog meer alimentatie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Toch begrijp ik het nog niet. Als ik rijk was kocht ik mijn eigen eilandje ergens en nam ik wat jonge vrouwen mee erheen om te bekijken. Waarom zou je dat op een openbaar strand doen met het gepeupel
De oudste twee zijn meerdig jarig dus hoeft ie financieel niet meer voor te zorgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
Met zoveel kinderen moet-ie toch aardig wat afrdagen aan altimentatie, lijkt me?
Tja, dat was te verwachten...quote:Estelle Cruijff officieel getuige
AMSTERDAM - Estelle Cruijff is sinds vrijdag officieel getuige in de zaak van haar geliefde, kickbokser Badr Hari. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie aan RTL Boulevard.
Estelle en Badri waren samen op het dancefeest Sensation White, waar miljonair Koen Everink ernstig werd mishandeld. Everink heeft verklaard dat Badr hem klappen heeft uitgedeeld.
Hari wordt bovendien verdacht van nog een mishandeling en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het politiebureau meldde. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zei donderdag dat veel mensen die begin juli bij de mishandeling tijdens het dancefeest Sensation aanwezig waren, zullen worden gehoord.
Hari wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die gaat bekijken hoe lang de politie de kickbokser nog vast kan houden.
Is ze niet min of meer verplicht om te getuigen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat vind ik netjes van Estelle dat ze gaat getuige
Alsof dat haar keuze is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zal wel moeten. De vraag is alleen of ze, indien hij er wel bij betrokken is, bereid is te liegen voor hem.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft zij zichzelf in de nesten gewerkt, zeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten. De vraag is alleen of ze, indien hij er wel bij betrokken is, bereid is te liegen voor hem.
Ach, uiteindelijk zal het haar weinig uitmaken, zolang er maar een platinum kaart beschikbaar is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:30 schreef Smallish het volgende:
[..]
Wat heeft zij zichzelf in de nesten gewerkt, zeg.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:30 schreef Smallish het volgende:
Wat heeft zij zichzelf in de nesten gewerkt, zeg.
Ik denk dat ie als voetballer 5 miljoen per jaar verdiende. Als trainer van Chelsea zat ie ook boven de miljoen. Als trainer van Anzi schat ik hem op 7 miljoen per jaar. Daar moet ik een half jaar voor overwerken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
Met zoveel kinderen moet-ie toch aardig wat afrdagen aan altimentatie, lijkt me?
Getuige van het aftuigen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, veel te vroeg getrouwd. Had gewoon het Gymnasium af moeten maken. Niet dat er een hersenchirurg verloren is gegaan, maar bloedprikken in een bejaarde tehuis had zeker gekund.quote:
Van www.nu.nlquote:Verdenking
De formele verdenking tegen Hari luidt nu poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging.
Wat hij hier typt... Hoorde ik. Straks op de radioquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef Smallish het volgende:
Poging tot doodslag? Was dat al bekend? Heb ik dit helemaal gemist?
knap als je een tehuis kunt bloedprikken!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, veel te vroeg getrouwd. Had gewoon het Gymnasium af moeten maken. Niet dat er een hersenchirurg verloren is gegaan, maar bloedprikken in een bejaarde tehuis had zeker gekund.
Nou ja de bloedbank in de kamer dan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:40 schreef Ole het volgende:
[..]
knap als je een tehuis kunt bloedprikken!
quote:
Ach haar hersencapaciteit is ook ééncellig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:50 schreef Ole het volgende:
Als hij veroordeeld wordt kan Estellepel een paar jaartjes wachten op haar echte liefde!
LOLquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach haar hersencapaciteit is ook ééncellig.
Daar was idd ook iets mee. Heb het niet gevolgd. Waarom moet ie zitten ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lees net dat die broer van Ben Saunders waarschijnlijk een jaar moet gaan zitten. Het is wat met die boksers
Die had zijn ex toch bewerkt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar was idd ook iets mee. Heb het niet gevolgd. Waarom moet ie zitten ?
Dat tuig uit Eindhovenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar was idd ook iets mee. Heb het niet gevolgd. Waarom moet ie zitten ?
quote:Woensdag werden de 5 aanklachten tegen hem, vechtpartijen en mishandelingen, als één grote zaak behandeld. Maar omdat de rechter er niet uitkwam, is het doorverwezen naar de meervoudige kamer. Zo schrijft De Telegraaf.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-van-celstraf.htmlquote:Momenteel werkt Saunders als evenementenbeveiliger. Een aantal van de mishandelingen zou tijdens dit werk zijn voorgevallen.
Momenteel werkt Saunders als evenementenbeveiliger. Een aantal van de mishandelingen zou tijdens dit werk zijn voorgevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-van-celstraf.html
Bende wakkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
Ach haar hersencapaciteit is ook ééncellig.
Waarvan hij de laatste 16 jaar met Estelle getrouwd was.... ik denk dat de belastingdienst en de PC Hooftstraat ongeveer evenredig gevangen hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie als voetballer 5 miljoen per jaar verdiende. Als trainer van Chelsea zat ie ook boven de miljoen. Als trainer van Anzi schat ik hem op 7 miljoen per jaar. Daar moet ik een half jaar voor overwerken.
Ja dit dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:10 schreef Leandra het volgende:
Tweede arrestatie in deze zaak? Badr was toch al de tweede arrestatie, een of andere "beul van Amsterdam" was deze week toch ook al aangehouden?
quote:.De arrestatie van de tweede verdachte was maandag,maar is nu pas bekendgemaakt.
Hou jij het bij Cynix ?quote:
Of het was Daphne's broerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dan is wel helemaal duidelijk dat ie die Daphne niet heeft verlaten voor Estelle, want in december had 'ie al een ander vriendinnetje dus...
Zolang het geen tientallen worden.quote:
Neem ik het wel over. Toch niks te doen.quote:
Oh gezellig dat is bij mij in de straat gebeurdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:22 schreef tong80 het volgende:
Professioneel klappenuitdeler Badr Hari zou in een Amsterdamse kroeg in de Lange Leidsedwarsstraat, 'de kleine Cooldown', al eerder iemand in elkaar hebben gebeukt, zo weet het Parool te melden. Het toenmalige slachtoffer was de broer van Hari's toenmalige vriendin.
In december zou de man ondermeer een kopstoot en klappen van Hari hebben gekregen en daarbij serieuze verwondingen aan zijn gezicht hebben opgelopen. Vrienden van Hari hebben de man vervolgens met ernstige bedreigingen weerhouden van het doen van aangifte. De recherche hoopt nu dat dit slachtoffer dat alsnog zal doen.
Hari's advocaat zou graag commentaar willen geven, maar kan dit naar eigen zeggen niet omdat justitie Hari beperkingen zou hebben opgelegd.
We gaan vrolijk verder.
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
Kom je er wel eens ? Wat is het voor een tent ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Oh gezellig dat is bij mij in de straat gebeurd
Dat is een tent waar ik altijd met een hele grote boog omheen loop. Hoog Sjonnie Anita gehalte en lekkere skihut muziekquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom je er wel eens ? Wat is het voor een tent ?
Dat is erg idd. Dan nog liever naar het café van Henk en Ingrid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is een tent waar ik altijd met een hele grote boog omheen loop. Hoog Sjonnie Anita gehalte en lekkere skihut muziek
Ja, daar staat tenminste Hazes op!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is erg idd. Dan nog liever naar het café van Henk en Ingrid.
Je begrijpt 't.quote:
Leer mij Henk en Ingrid uit de Kinkerbuurt kennen!quote:
Ik woonde als klein jongetje in een straat/buurt dat de puddingbuurt of Peyton Place werd genoemd. Leer mij het straatleven en een volkswijk kennenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Leer mij Henk en Ingrid uit de Kinkerbuurt kennen!
Het zusje van zouzou?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:33 schreef Ole het volgende:
OT: Ik heb trouwens weer een geweldige, zeer objectieve, site gevonden!
http://crime-bron.nl/crimebron-nieuws/waarom-badr-hari-opsluiten/
Daar lijkt het op he!quote:
quote:Waarom Badr Hari opsluiten?
26 juli 2012
By crimebron
0
Als een verdachte zich zelf meldt op het bureau om een verklaring af te leggen,waarom moet hij/zij dan de cel in?
Je bent toch onschuldig tot het tegendeel bewezen is ?
Is er enig onderzoeks belang door iemand in een cel te stoppen?
Het gaat slechts om een vechtpartijtje tijdens een uitgaansavond waarbij bijna iedereen wappie is.
Badr Hari heeft zich netjes gemeld en al vanaf dag 1 zich zelf beschikbaar gesteld voor de Politie.
Dus het stoken van John van den Heuvel ten spijte ,met het noemen van Arrestatieteams en dergelijke.
De agent van den Heuvel heeft letterlijk schijt aan de aangifte van Ficq tegen het Politieteam die inhoudelijk zaak details lekte naar de Telegraaf.
De rijksrecherche is een grote farce en zal nooit een agent belasten,in tegendeel zelfs.
Een mediastunt van de Politie ,een voorbeeld functie .
Gooi hem lekker in de cel ,kleineer de superster maar tot een ordinaire straatcrimineel.
Iets waar ze erg goed in zijn bij het OM.
Die clubeigenaar van AIR is een echte Judas en is er mede verantwoordelijk voor dat Badr de cel in is gevlogen.
Koen Everink zal zijn leven nooit meer mensen gaan vernederen en beledigingen.
Dat is in ieder geval iets wat duidelijk zal zijn.
Vechtsporter Badr Hari heeft zich gisteravond gemeld bij de politie. Hij is aangehouden en zal vandaag worden verhoord door de recherche. Dat heeft zijn advocaat Marnix van der Werf tegenover de NOS bevestigd.
Volgens Van der Werf legt Hari vandaag een verklaring af. Wat de vechtsporter gaat verklaren, wil Van der Werf niet zeggen. ‘Dat gaat hij eerst aan de rechercheurs vertellen. Hij geeft in ieder geval zijn volledige medewerking aan het onderzoek’, vertelt de raadsman aan de NOS.
De 27-jarige Hari wordt verdacht van zeker twee gevallen van zware mishandeling. Zo zou hij zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena. Ook de mede-eigenaar van een Amsterdamse club heeft aangifte gedaan tegen Hari. De ondernemer zou in zijn eigen zaak, Club Air, ernstig mishandeld zijn door Hari.
Hari was de afgelopen weken in het buitenland. Om te voorkomen dat hij bij terugkomst met veel tumult zou worden aangehouden, had Hari met het Openbaar Ministerie afgesproken dat hij zich zelf zou melden op een politiebureau.
Hari is een succesvolle kickbokser die zich in de grote K-1-toernooien profileert. K-1 is een combinatie van een aantal vechtsporten. Sinds enige tijd heeft hij een relatie met Estelle Cruijff, de ex van oud-voetballer Ruud Gullit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |