Ik denk dat ie als voetballer 5 miljoen per jaar verdiende. Als trainer van Chelsea zat ie ook boven de miljoen. Als trainer van Anzi schat ik hem op 7 miljoen per jaar. Daar moet ik een half jaar voor overwerken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
Met zoveel kinderen moet-ie toch aardig wat afrdagen aan altimentatie, lijkt me?
Getuige van het aftuigen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat vind ik netjes van Estelle dat ze gaat getuige
Ja, veel te vroeg getrouwd. Had gewoon het Gymnasium af moeten maken. Niet dat er een hersenchirurg verloren is gegaan, maar bloedprikken in een bejaarde tehuis had zeker gekund.quote:
Van www.nu.nlquote:Verdenking
De formele verdenking tegen Hari luidt nu poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging.
Wat hij hier typt... Hoorde ik. Straks op de radioquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef Smallish het volgende:
Poging tot doodslag? Was dat al bekend? Heb ik dit helemaal gemist?
knap als je een tehuis kunt bloedprikken!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, veel te vroeg getrouwd. Had gewoon het Gymnasium af moeten maken. Niet dat er een hersenchirurg verloren is gegaan, maar bloedprikken in een bejaarde tehuis had zeker gekund.
Nou ja de bloedbank in de kamer dan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:40 schreef Ole het volgende:
[..]
knap als je een tehuis kunt bloedprikken!
quote:
Ach haar hersencapaciteit is ook ééncellig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:50 schreef Ole het volgende:
Als hij veroordeeld wordt kan Estellepel een paar jaartjes wachten op haar echte liefde!
LOLquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach haar hersencapaciteit is ook ééncellig.
Daar was idd ook iets mee. Heb het niet gevolgd. Waarom moet ie zitten ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lees net dat die broer van Ben Saunders waarschijnlijk een jaar moet gaan zitten. Het is wat met die boksers
Die had zijn ex toch bewerkt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar was idd ook iets mee. Heb het niet gevolgd. Waarom moet ie zitten ?
Dat tuig uit Eindhovenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar was idd ook iets mee. Heb het niet gevolgd. Waarom moet ie zitten ?
quote:Woensdag werden de 5 aanklachten tegen hem, vechtpartijen en mishandelingen, als één grote zaak behandeld. Maar omdat de rechter er niet uitkwam, is het doorverwezen naar de meervoudige kamer. Zo schrijft De Telegraaf.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-van-celstraf.htmlquote:Momenteel werkt Saunders als evenementenbeveiliger. Een aantal van de mishandelingen zou tijdens dit werk zijn voorgevallen.
Momenteel werkt Saunders als evenementenbeveiliger. Een aantal van de mishandelingen zou tijdens dit werk zijn voorgevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-van-celstraf.html
Bende wakkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
Ach haar hersencapaciteit is ook ééncellig.
Waarvan hij de laatste 16 jaar met Estelle getrouwd was.... ik denk dat de belastingdienst en de PC Hooftstraat ongeveer evenredig gevangen hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie als voetballer 5 miljoen per jaar verdiende. Als trainer van Chelsea zat ie ook boven de miljoen. Als trainer van Anzi schat ik hem op 7 miljoen per jaar. Daar moet ik een half jaar voor overwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |