quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een pijn zal ie voelen, wat een intens verdriet, zijn grote liefde, zijn Estelle heeft hem verlaten.
Eén brok ellende is het geworden. De reus Gullit is ingestort. Voelt zich vernederd en verraden.
Waar heeft ie het aan verdiend. Zo'n trouwe metgezel verdient dit niet. Hoe zal ie dit verwerken. Ik hoop dat ie ooit een keer de echte ware vindt. Ruudje stort zich niet zo maar in een relatie. Dat kan jaren gaan duren. Arme ruud. Arme jongen. Ik hoop dat ie ergens steun kan vinden.
Dank jequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:14 schreef Ole het volgende:
Zouzou is er weer Badr Hari flink aangeslagen na nieuwe beschuldiging #7![]()
Heb je het nu over Estelle of over ZouZou?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
Nooit geweten dat een oninteressante vrouw voor zoveel gein kon zorgen
Ik dacht écht dat het estelle wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is 1 en dezelfde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je het nu over Estelle of over ZouZou?
Zien en gezien worden.... dat heb je niet op je onbewoonde eiland in de Atlantische oceaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat het estelle was
En wat ik me nou altijd afvraag, als je zoveel geld hebt als BN-er waarom ga je dan toch nog hutje aan mutje op een strand zitten?
Toch begrijp ik het nog niet. Als ik rijk was kocht ik mijn eigen eilandje ergens en nam ik wat jonge vrouwen mee erheen om te bekijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zien en gezien worden.... dat heb je niet op je onbewoonde eiland in de Atlantische oceaan.
Het is een beetje als met mobiele telefoons; als je er een moet hebben omdat je bereikbaar moet zijn dan doe je het nog niet goed genoeg
Zo rijk is Ruud nou ook weer niet.... daarbij is het met zo'n op handen zijnde scheiding wel handig om niet voor $ 10.000 per nacht op een onbewoond eiland te gaan zitten, dat kost je straks nog meer alimentatie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Toch begrijp ik het nog niet. Als ik rijk was kocht ik mijn eigen eilandje ergens en nam ik wat jonge vrouwen mee erheen om te bekijken. Waarom zou je dat op een openbaar strand doen met het gepeupel
De oudste twee zijn meerdig jarig dus hoeft ie financieel niet meer voor te zorgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
Met zoveel kinderen moet-ie toch aardig wat afrdagen aan altimentatie, lijkt me?
Tja, dat was te verwachten...quote:Estelle Cruijff officieel getuige
AMSTERDAM - Estelle Cruijff is sinds vrijdag officieel getuige in de zaak van haar geliefde, kickbokser Badr Hari. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie aan RTL Boulevard.
Estelle en Badri waren samen op het dancefeest Sensation White, waar miljonair Koen Everink ernstig werd mishandeld. Everink heeft verklaard dat Badr hem klappen heeft uitgedeeld.
Hari wordt bovendien verdacht van nog een mishandeling en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het politiebureau meldde. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zei donderdag dat veel mensen die begin juli bij de mishandeling tijdens het dancefeest Sensation aanwezig waren, zullen worden gehoord.
Hari wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die gaat bekijken hoe lang de politie de kickbokser nog vast kan houden.
Is ze niet min of meer verplicht om te getuigen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat vind ik netjes van Estelle dat ze gaat getuige
Alsof dat haar keuze is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zal wel moeten. De vraag is alleen of ze, indien hij er wel bij betrokken is, bereid is te liegen voor hem.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft zij zichzelf in de nesten gewerkt, zeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten. De vraag is alleen of ze, indien hij er wel bij betrokken is, bereid is te liegen voor hem.
Ach, uiteindelijk zal het haar weinig uitmaken, zolang er maar een platinum kaart beschikbaar is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:30 schreef Smallish het volgende:
[..]
Wat heeft zij zichzelf in de nesten gewerkt, zeg.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:30 schreef Smallish het volgende:
Wat heeft zij zichzelf in de nesten gewerkt, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |