Dat wuifde ze toch allemaal weg? was niet waar, viel wel mee, geen enkele aanklacht bekend. Dat had ze nou net niet moeten zeggen. . .quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom dacht ze dat ze er goed aan deed om een relatie te beginnen met een man waarvan bekend is dat hij losse handjes had?
Nou ja, 10 keer jezelf moeten verdedigen lijkt me ook niet allesquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:16 schreef WRH het volgende:
en waarom is er nu nog steeds geen interview met Estelle, vind ze de media opeens niet leuk meer?
ach, 10x in elk programma / roddelblad vertellen dat je man vreemdging en je nu de liefde van je leven hebt gevonden kon welquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, 10 keer jezelf moeten verdedigen lijkt me ook niet alles
Dus eigenlijk is dit ook Ruud zijn schuld.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:27 schreef WRH het volgende:
[..]
ach, 10x in elk programma / roddelblad vertellen dat je man vreemdging en je nu de liefde van je leven hebt gevonden kon welje daarna weggeeft aan Badr.
Dat heeft ze heus wel nagevraagd, we kennen Stellie toch. Terwijl hij lieflijk met zijn handen door haar lange haren woelde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wuifde ze toch allemaal weg? was niet waar, viel wel mee, geen enkele aanklacht bekend. Dat had ze nou net niet moeten zeggen. . .
Een pareltje in het gelijksoortige NWS-topicquote:
quote:AMSTERDAM, donderdag
Vechtmachine Badr Hari, voormalig K1-kampioen, is gisteravond in Amsterdam gearresteerd door de politie. De beruchte Marokkaans-Nederlandse kickbokser wordt vandaag uitgebreid verhoord door de Amsterdamse recherche, die de zware mishandeling onderzoekt van miljonair Koen Everink. De beruchte kickbokser is gisteren in alle beperkingen opgesloten, wat betekent dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocaat.
De ondernemer Everink beschuldigt de 1,97 meter lange, ruim 100 kilo wegende Badr Hari ervan dat die hem extreem zwaar heeft mishandeld, waardoor hij blijvend invalide is geworden. Zijn voet werd bijna van zijn onderbeen getrapt, ook liep hij zwaar gezichtsletsel op. De mishandeling vond plaats tijdens het dancefeest Sensation White in de Amsterdamse ArenA, nadat Everink een opmerking zou hebben gemaakt tegen de kickbokser, die herhaaldelijk in opspraak kwam door mishandelingen.
Ziekenhuis in geslagen
Ook de mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air heeft aangifte gedaan tegen Badr wegens een zware mishandeling vorig jaar. Daarvan durfde Van den Berg pas recent aangifte te doen, nadat ook ondernemer Everink het ziekenhuis in was geslagen. De clubeigenaar, die een rij voortanden mist, heeft onlangs een gedetailleerde verklaring afgelegd tegen de recherche, die ook op het punt zou staan nog meer aangiften binnen te krijgen van vermeende slachtoffers. Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin werd Hari enkele jaren geleden veroordeeld. Ook werd hij in verband gebracht met de mishandeling van een Amsterdamse portier, maar tot een veroordeling kwam het niet.
Badr Hari was ontboden voor verhoor. Hij moest tekst en uitleg geven over minstens twee gevallen van zware mishandeling: die van miljonair Everink en van clubeigenaar Van den Berg. Hari ontkende hardnekkig betrokken te zijn bij het bloedbad bij Sensation. Ook de mishandeling van Van den Berg ontkent hij. Volgens zijn advocaat werkt de vechtsporter volledig mee aan het onderzoek.
Einde carrière
Als het tot een veroordeling komt, is het einde carrière voor Hari, die zich in 2008 voor het oog van de wereld van zijn slechtste kant liet zien tijdens de K1-finale tegen Remy Bonjasky. Hari gaf de op de grond liggende tegenstander een verwoestende ’hielkick’, terwijl de scheidsrechter de finalisten uit elkaar poogde te houden. Hari werd gediskwalificeerd, waardoor hij misgreep naar de kampioenstitel.
Vorig jaar kondigde hij aan te stoppen met kickboksen om zich te richten op een normale bokscarrière. In vechtsportkringen is Hari nog altijd een gevreesde tegenstander.
quote:EXCLUSIEF! ‘Beul van Amsterdam’ al eerder gearresteerd in zaak Badr Hari!
Niet alleen kickbokser Badr Hari zit achter de tralies voor de vermeende mishandeling van miljonair Koen Everink! De Amsterdamse politie heeft eerder deze week al een man met een Nederlandse nationaliteit gearresteerd voor zijn aandeel bij mishandeling van Everink in skybox 233 tijdens dansfeest Sensation in de Amsterdam ArenA. Dat hebben bronnen, die dichtbij het onderzoek staan, vandaag bevestigd aan ZIjonline.
De gerresteerde man staat in het hoofdstedelijk uitgaanscircuit bekend als ‘De Beul van Amsterdam’. Hij zou overigens een bekende van zowel Badr Hari als de mishandelde Koen Everink zijn. Pikant is dat de Amsterdamse politie de aanhouding van de man tot nu toe geheim gehouden heeft.
Dat zou zijn gebeurd om het verdere onderzoek niet te belemmeren.
Kickbokser Badr Hari, ook verdacht van betrokkenheid bij de mishandeling van Everink, meldde zcih gisteren vrijwillig bij de politie en werd direct aangehouden. Na een nachtje cel krijgt hij vandaag de gelegenheid om zijn visie op de gang van zaken in skybox 233 te geven.
Inmiddels weet de politie ook dat door de bezoekers van de skybox tijdens Sensation flink ingenomen zou zijn en dat het niet bij drank alleen bleef.
De skybox was overigens voor de avond van Sensation gehuurd door transportmiljonair Peter Steenbakkers, die zegt niets van de vechtpartij te hebben meegekregen.
quote:Estelle mogelijk getuige in zaak Badr Hari AMSTERDAM - Estelle Cruijff, de vriendin van Badr Hari, wordt mogelijk opgeroepen om te getuigen. Hari wordt verdacht van twee mishandelingen en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het politiebureau meldde. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zei donderdag dat veel mensen die begin juli bij de mishandeling tijdens het dancefeest Sensation aanwezig waren, zullen worden gehoord. Estelle was daar met kickbokser Hari.
Hari wordt donderdag verhoord door de politie. Vrijdag wordt hij voorgeleid aan de rechter-commissaris. Het Openbaar Ministerie zal dan vragen om zijn voorarrest met twee weken te verlengen.
Estelle heeft echt niets meer van zichzelf laten horen he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Ole het volgende:
Hij ging alleen maar met zijn vingers door haar lange blonde lokken
Ik geloof ook niet dat ze al die tijd de heilige madonna heeft uitgehangen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Daarnaast denk ik eerlijk gezegd dat Estelle ook geen heilige is geweest in haar huwelijkse periode en het wel vaker heeft aangelegd met andere mannen. Ik geloof niet dat Badr de eerste man is met wie Estelle in haar huwelijk is vreemdgegaan.
Het wordt tijd dat ZouZou hier even meeleest. Er worden warempel ook Nederlanders gearresteerd!quote:Niet alleen kickbokser Badr Hari zit achter de tralies voor de vermeende mishandeling van miljonair Koen Everink! De Amsterdamse politie heeft eerder deze week al een man met een Nederlandse nationaliteit gearresteerd voor zijn aandeel bij mishandeling van Everink in skybox 233 tijdens dansfeest Sensation in de Amsterdam ArenA. Dat hebben bronnen, die dichtbij het onderzoek staan, vandaag bevestigd aan ZIjonline.
Mwah, kan die niet lekker in NWS blijven?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ZouZou hier even meeleest. Er worden warempel ook Nederlanders gearresteerd!
Ik vrees ook van nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik geloof ook niet dat ze al die tijd de heilige madonna heeft uitgehangen.
oh lekker, het moddergooien is begonnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:24 schreef MightyMightyM het volgende:
Verder vertelt hij dat Stellie ertegen was dat Joelle en Maxim hun Italiaanse halfbroer en -zus zouden ontmoeten op vakantie.
de foto's:quote:Nieuwe vlam voor Ruud Gullit? van onze redcatie
AMSTERDAM - FOTO'S - Ruud Gullit heeft op Ibiza niet alleen een heerlijke tijd gehad met zijn kinderen, maar blijkbaar ook met een nog onbekende blondine...
Een fotograaf van het Britse boulevardblad Daily Mail spotte Ruud met een blonde vrouw op het strand. En aan de kiekjes is te zien dat Ruud de grootste moeite heeft om zijn handjes thuis te houden...
Ik ken er in ieder geval 1 en copycat ook. Dat belooft niet enorm veel goedsquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:24 schreef MightyMightyM het volgende:
Ruud Gullit zegt deze week overigens in Story dat het wel meeviel met zijn vreemdgangerij. Als "bewijs" voert hij hiervoor aan dat er van die vele zogenaamde minnaressen nog nooit eentje naar een roddelblad is gestapt. Zou hij dan toch zo veel hebben gegolfd?
Verder vertelt hij dat Stellie ertegen was dat Joelle en Maxim hun Italiaanse halfbroer en -zus zouden ontmoeten op vakantie.
Wie dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ik ken er in ieder geval 1 en copycat ook. Dat belooft niet enorm veel goeds
2 in 16 jaar is toch niet zoveel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet mijn plaats om dat aan de grote klok te hangen hequote:
Nee, maar als wij random er alletwee al 1 kennen denk ik niet dat dat de enige twee zijnquote:
En we weten ook dat we niet dezelfde kennenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:44 schreef Ripley het volgende:
Nee, maar als wij random er alletwee al 1 kennen denk ik niet dat dat de enige twee zijn
En van die twee weten jullie waterdicht en 200% zeker dat ie daar echt mee tussen de lakens is gedoken enzo? Echt als in uit eerste hand gehoord en moet wel waar zijn en het was niet even een steels kusje en niet meer dan dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
En een kleine profielschets van de dame in kwestie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet mijn plaats om dat aan de grote klok te hangen he
Als in uit de eerste hand gehoord en niet een steels kusje jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En van die twee weten jullie waterdicht en 200% zeker dat ie daar echt mee tussen de lakens is gedoken enzo? Echt als in uit eerste hand gehoord en moet wel waar zijn en het was niet even een steels kusje en niet meer dan dat?
Ja. Uit eerste hand, op de bank van een gezamenlijke vriendin. Met de 'Ik neem dat condoom ook effe mee' anekdote als uitsmijter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef Greys het volgende:
En van die twee weten jullie waterdicht en 200% zeker dat ie daar echt mee tussen de lakens is gedoken enzo? Echt als in uit eerste hand gehoord en moet wel waar zijn en het was niet even een steels kusje en niet meer dan dat?
Ben jij journaliste dan ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:43 schreef Ripley het volgende:
Iig niet lecoquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:51 schreef Greys het volgende:
Ja nee ja nee dat was ik ff kwijt![]()
Maar idd, dan minimaal 2.
Ergens denk ik dat Stellepel ook wel aan 2 komt in die 16 jaar.
heel verstandigquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Uit eerste hand, op de bank van een gezamenlijke vriendin. Met de 'Ik neem dat condoom ook effe mee' anekdote als uitsmijter.
In ieder geval Enrique Eglesias en Robbie Williams met wie ze ook flirterige diepte-interviews had in haar huisblaadje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:51 schreef Greys het volgende:
Ja nee ja nee dat was ik ff kwijt![]()
Maar idd, dan minimaal 2.
Ergens denk ik dat Stellepel ook wel aan 2 komt in die 16 jaar.
je bent het zelf?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
In Beau Monde blad geeft zij interviews aan sterren of mensen van de tv.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef MightyMightyM het volgende:
In ieder geval Enrique Eglesias en Robbie Williams met wie ze ook flirterige diepte-interviews had in haar huisblaadje.
quote:OM: Badr Hari langer in voorarrest
Nieuws - Geweld
DONDERDAG 26 JULI 2012 13:13
Als het aan het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam ligt, wordt het voorarrest van Badr Hari met twee weken verlengd. Dat heeft het OM donderdag bekend gemaakt. Vechtsporter Hari zal vrijdag 27 juli voor de rechter-commissaris moeten verschijnen wegens mishandeling en dan zal het verzoek van het OM worden besproken.
Badr Hari (27) meldde zich woensdagavond bij de politie en werd meteen aangehouden. Donderdag is hij verhoord door de recherche in het onderzoek naar twee mishandelingen.
Hij is in ieder geval verdacht van mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena. Everink heeft daarvan aangifte gedaan. Hij raakte ernstig gewond en blijft misschien invalide door een enkelblessure.
Ook de mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air heeft aangifte gedaan tegen Hari. Deze Jeroen van den Berg beschuldigt Hari van een zware mishandeling die enige tijd geleden zou hebben plaatsgevonden. In een lang uur verhoor heeft hij verteld dat Hari hem in Club Air mishandelde. Van den Berg miste daarna een aantal voortanden.
Ze lijkt jonger dan Stellie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:17 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |