Buiten de slechte verhaallijn vond ik het trouwens wel een goede cliffhanger. Toen hadden ze tenminste nog echte weekcliffs ertussen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De muziek was idd![]()
![]()
Nu krijg je óf zo'n Top40-liedje (![]()
![]()
), óf zo'n vervelend Merkies-deuntje met cliffsample (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Alleen de aanleiding naar deze scène toe sloeg helemaal nergens opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Buiten de slechte verhaallijn vond ik het trouwens wel een goede cliffhanger. Toen hadden ze tenminste nog echte weekcliffs ertussen.
Dennis had gewoon nooit de zoon van Robert en Laura moeten zijn. En zeker niet ten koste van Arnie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen de aanleiding naar deze scène toe sloeg helemaal nergens op
Er was ook de verhaallijn waar Jef nadat Dian was overleden bij Ludo binnenstormde met een geweer en Jef door de deur heen donderde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:59 schreef PeterKelder het volgende:
Behalve dat dit één van de slechtste verhaallijnen ever is, lijkt dit ook nog op een schaamteloze rip-off van Robert die door de spiegel valt
Dit dus. Gewoon dit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dennis had gewoon nooit de zoon van Robert en Laura moeten zijn. En zeker niet ten koste van Arnie.
Dat was een goede rip-off van Robert die door de spiegel valt. Zat ook sterke muziek onderquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Er was ook de verhaallijn waar Jef nadat Dian was overleden bij Ludo binnenstormde met een geweer en Jef door de deur heen donderde.
Gelukkig was de cliffhanger van GTST iets geloofwaardigerquote:Trouwens, de seizoen 8 cliffhanger is écht zwaar gebasseerd op één van de grootste zomercliffs uit een Amerikaanse soap; The Moldavian Massacre van Dynasty. Kijk ook naar dat eindshot, ze liggen allemaal doodstil. Prachtig nagedaan in de zomercliff van seizoen 8 met ná die stilte de chaos die losbarst, en een totaal shotje tot slot
Ronald deed ook de muziek voor De Kameleon-films. Bij de eerste film zit er op de dvd audiocommentaar van regisseur Steven de Jong bij. Op een gegeven moment begint-ie over de muziek en Ronald. Volgens hem is Ronald "een meester" in het op beeld inspelen van muziek - iets wat hij ook deed bij GTSTquote:
Sowieso een betere rip-off dan de kandelaar-kwestie, jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was een goede rip-off van Robert die door de spiegel valt. Zat ook sterke muziek onder
[..]
Gelukkig was de cliffhanger van GTST iets geloofwaardiger
Gewoon doen, blijft altijd mooiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
De lijst met Ronald muziekjes is gewoon niet goed aan te vullen, want je kan zowat alles erin zetten.
René Retèlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef Frey het volgende:
Als je heel goed kijkt dan zie je pas dat Casper dezelfde acteur is als die gemene hotelmanager uit seizoen 1. Maar ik zou het zelf nooit geraden hebben.
De heer Gerry de Swaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef Frey het volgende:
Als je heel goed kijkt dan zie je pas dat Casper dezelfde acteur is als die gemene hotelmanager uit seizoen 1. Maar ik zou het zelf nooit geraden hebben.
Ik was wel gecharmeerd van Pascalequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet dat niet iedereen gecharmeerd was van Pascale, maar ik vond dat die relatie tussen haar en Benjamin wel langer had mogen duren. Ook jammer dat ze Winston Post niet langer gehouden hebben, na Benjamins vertrek werd de soap tamelijk leger en ze hadden nog veel uit het personage kunnen halen.
Rop Verheijen was echt zo geniaal als Robin. Jammer dat zijn rol ook ophield toen Winston eruit ging. Hij keerde nog 1 keer terug in de kerstaflevering toen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
Ook hier prachtige muziekEn dat acteerwerk van Winston en (voornamelijk) Rop
![]()
![]()
Bij het zien van die filmpjes mis ik ze gewoon, en zou dan zo graag willen dat ze nu nog in de serie hadden gezeten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Rop Verheijen was echt zo geniaal als Robin. Jammer dat zijn rol ook ophield toen Winston eruit ging. Hij keerde nog 1 keer terug in de kerstaflevering toen.![]()
Met het vertrek van Benjamin viel er inderdaad veel uit elkaar.
Hmm ik dacht dat je ongeveer net zo oud als ik was aangezien je zoveel weet over de eerste seizoenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik was wel gecharmeerd van PascaleMaar ik was dan ook 10 jaar hè
Haha, was het maar waarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat je ongeveer net zo oud als ik was aangezien je zoveel weet over de eerste seizoenen
Benjamin is en blijft een geweldig personagequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef Frey het volgende:
Benjamin heeft ook zo'n prachtige ontwikkeling doorgemaakt. In het begin een schurk die op een gegeven moment bijna alleen vijanden had en op het eind wilde iedereen hem helpen.![]()
Zijn vriendschap met onder andere Harmsen, Stefano en Ray.![]()
Zijn band met Robin.
Dat is eigenlijk ook een van de dingen die ik graag weer terug wil zien. Vooral ook hoe hij later vrienden werd met Anita, die hij in het begin nog zo enorm belazerd had. En Rik nam Benjamin destijds zelfs nog in vertrouwen over de ontvoerde Job. Daarbij was de op dat moment altijd zo behulpzame Benjamin ook uitstekend op zijn plek achter de bar in de Koning.
Het is een beetje offtopic, maar ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe het komt dat je zoveel over de eerste seizoenen weetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, was het maar waarNee, ik wordt komende maand "pas" 19 jaar
Helaas is Maxime weer die trut van vóór de wraak van Nick, ze begon eindelijk een mens te worden in de periode tussen haar affaire met Anton en de 4500ste aflevering.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Frey het volgende:
Het zijn nu van die gemaakte vriendschappen, zoals Jef en Maxime.
En de jongeren zijn al helemaal niks.
Ik hoop eigenlijk dat ze weer wat uitvreet en dan gewoon door de mand valt, zodat Ludo haar daarna voorgoed de familie uit knikkert. Als Lucas en Nina het daar niet mee eens zijn, dan worden ze niet meer als Sanders beschouwd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas is Maxime weer die trut van vóór de wraak van Nick, ze begon eindelijk een mens te worden in de periode tussen haar affaire met Anton en de 4500ste aflevering.
Informatie vergaren. Die informatie haal ik uit boeken, tijdschriften, artikelen/interviews op internet en ik heb ook een bron uit de "Gouden Tijden"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een beetje offtopic, maar ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe het komt dat je zoveel over de eerste seizoenen weet
Remco lijkt daar heel veel op Jeff goed gecast.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef Frey het volgende:
WAAR VIND IK DAT BLADquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Informatie vergaren. Die informatie haal ik uit boeken, tijdschriften, artikelen/interviews op internet en ik heb ook een bron uit de "Gouden Tijden"
Een recent voorbeeld over hoe ik aan info kom is PARK Magazine. In de editie van juli/augustus staat er een artikel van ruim 8 (!!!) pagina's over hoe het eerste seizoen van GTST verliep, met prachtige quotes van oud-schrijvers, regisseurs, zendermanagers- en bazen. Dan zit ik gewoon te watertanden
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:56 schreef Frey het volgende:
Was dat nou Vicky in die reclame over Tim? Zag het maar heel even.
Die film moet gewoon op een DVD voor de kerst.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Frey het volgende:
Op het eind bij Laura en Linda heb je de mooie lange versie van die Sylvia tune.
Op een aparte DVD bij seizoen 9.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die film moet gewoon op een DVD voor de kerst.
Klopt idd.. ik zag het vanavond op tv en zag het meisje idd.. ze heeft wel wat weg van Liza Sips, dat wel!quote:
...Don't count on it.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Op een aparte DVD bij seizoen 9.![]()
Die film had echt de kerstsfeer.
Je kunt het hebben over de specials, maar die film hoort er toch echt bij.quote:
Ja precies. daar gaat het mij ook om. Die specials zijn epic, maar die film hoort er ook gewoon écht bij, het meest van allemaal. Dus het is een schande als die niet mede wordt uitgebracht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Je kunt het hebben over de specials, maar die film hoort er toch echt bij.
Ik vind het overigens wel jammer dat sommige mensen de dingen in die film als waargebeurd beschouwen, terwijl het toch een droom van Laura was. En er in de lopende serie niet naar werd verwezen. Op wikipedia werd bijvoorbeeld beweert dat Linda een miskraam heeft gehad, vind ik eigenlijk nergens op slaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja precies. daar gaat het mij ook om. Die specials zijn epic, maar die film hoort er ook gewoon écht bij, het meest van allemaal. Dus het is een schande als die niet mede wordt uitgebracht.
Ik zet er een tientje op in. Wie doet er mee?
Ik vind het ook jammer dat ze die niet zo lang gebruikt hebben. Sowieso, de tune na een spannende cliffhanger bracht altijd dat beetje extra.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef LetsGame het volgende:
Allerbeste aftiteling ooit wat maar voor 4 maanden gebruikt werd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het eerste seizoen raakt Linda toch haar kind kwijt in een auto-ongeluk?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op wikipedia werd bijvoorbeeld beweert dat Linda een miskraam heeft gehad, vind ik eigenlijk nergens op slaan.
Ik vond dat de credits toen al te snel gingen, maar de theme was heerlijk jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef LetsGame het volgende:
Allerbeste aftiteling ooit wat maar voor 4 maanden gebruikt werd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt wel gelijk ja, is niet leesbaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond dat de credits toen al te snel gingen, maar de theme was heerlijk ja
Door het ongeluk werd de zwangerschap spontaan afgebroken dus wel een miskraamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In het eerste seizoen raakt Linda toch haar kind kwijt in een auto-ongeluk?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In het eerste seizoen raakt Linda toch haar kind kwijt in een auto-ongeluk?
Ik heb het artikel in geen tijden meer gelezen, wellicht dat het er nu goed staat. Dat met Arnie was zeker een miskraam, maar ooit stond er ooit dat ze een dochter had gehad met die Erik die overleden was. Dat lijkt me onzin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Door het ongeluk werd de zwangerschap spontaan afgebroken dus wel een miskraam
Ja, dat.komt voor.in de kerstspecial .quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het artikel in geen tijden meer gelezen, wellicht dat het er nu goed staat. Dat met Arnie was zeker een miskraam, maar ooit stond er ooit dat ze een dochter had gehad met die Erik die overleden was. Dat lijkt me onzin.
Dat was in seizoen 4. Simon was gestopt als dokter en begonnen als fotograaf. In het park maakte hij foto's van een jongedame en haar opa in een rolstoel. Op het eerste gezicht niets bijzonders, maar toen hij de foto's ontwikkelde, zag hij dat de man in de rolstoel in werkelijkheid een pop was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef Magnificat het volgende:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik ben al een poos op zoek naar een verhaallijn van vroeger, veel details kan ik niet geven.
Het had te maken met Micky die in het park liep en die iemand zag lopen met een oude man/vrouw in een rolstoel, wat een pop bleek te zijn? En iets met een fotograaf? Of iemand die telkens foto`s maakte. De verhaallijn erom heen was erg spannend.
Dacht eerst dat het om Mies van Catenbrughe en Cristie ging ( ook super trouwens!), maar na het teruggekeken te hebben, was dat het niet.
Nu twijfel ik of het wel met Micky was, kan ook Stan zijn geweest, of...of...
Maar voor de die hards is de omschrijving vast genoeg.
In de betere boekhandelsquote:
Ja dat was het, super thanx!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was in seizoen 4. Simon was gestopt als dokter en begonnen als fotograaf. In het park maakte hij foto's van een jongedame en haar opa in een rolstoel. Op het eerste gezicht niets bijzonders, maar toen hij de foto's ontwikkelde, zag hij dat de man in de rolstoel in werkelijkheid een pop was.
Verder weet ik het ook niet meer zo goed, wel dat bij de climax van de verhaallijn Arthur en Stan er ook bij betrokken raakten.
Beelden zijn niet te vinden op het Internet (YouTube e.d.), omdat RTL ze wegens "auteursrechten" vrijwel allemaal heeft laten verwijderen. De enige mogelijkheid om de beelden te bekijken is om de dvd-box van seizoen 4 te kopen. Dit kun je doen via bol.com of andere webshop, of langs de plaatselijke MediaMarkt te gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ja dat was het, super thanx!!
Ben al op zoek naar beelden, maar tnt nog niets kunnen vinden helaas.
Klopt, wat vindt jij persoonlijk leuker, als ze ruzie maken (wat stiekem ook hilarisch is soms) of wanneer ze zoals het heet 'verbroederd' zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:05 schreef Frey het volgende:
Weer wat door seizoen 5 aan het spoelen.
Robert en Jef blijven zo geweldig in de jaren 90.
Persoonlijk zie ik ze toch het liefste samenwerken, maar een ruzie op zijn tijd is natuurlijk ook geweldig om te zien. Vooral ook vanwege het acteerwerk van Wilbert en Bartho.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, wat vindt jij persoonlijk leuker, als ze ruzie maken (wat stiekem ook hilarisch is soms) of wanneer ze zoals het heet 'verbroederd' zijn?
Er was een scene in seizoen 5 toen Jef Silvia wilde spreken op AA&F, maar Robert probeerde hem offscreen tegen te houden. Je hoorde ook echt dingen omvallen en gestommel en toen kwamen ze beiden met verfomfaaide kleren Silvia's en Janine's kantoor binnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik ze toch het liefste samenwerken, maar een ruzie op zijn tijd is natuurlijk ook geweldig om te zien. Vooral ook vanwege het acteerwerk van Wilbert en Bartho.
Dat, dat mens zich daar zo druk overmaakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ik in de komende dagen ineens niet meer post hier, dan heeft Sonja Silva me wegens smaad/laster aangeklaagd. Lees dit topic maar, dan snap je het volkomen.
Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!
Forum.fok, de enige echte soap.
Dian werd daar gewoon echt een beetje bang voor hem. Jef in seizoen 5 overigens wel aardig wat dikker geworden. Ik ben uiterlijke veranderingen ook een beetje bij gaan houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Frey het volgende:
Jef die Dian mee naar huis sleept als ze uit is met Frits.
Zo ken ik hem ook beter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jef in seizoen 5 overigens wel aardig wat dikker geworden.
Aaah, dus dan ben jij degene waar Heer van Bartelhoven het over hadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, dat.komt voor.in de kerstspecial .
Even duidelijk: De kerstspecial is een DROOM!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel jammer dat sommige mensen de dingen in die film als waargebeurd beschouwen, terwijl het toch een droom van Laura was. En er in de lopende serie niet naar werd verwezen. Op wikipedia werd bijvoorbeeld beweert dat Linda een miskraam heeft gehad, vind ik eigenlijk nergens op slaan.
Behalve het begin en het eind.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah, dus dan ben jij degene waar Heer van Bartelhoven het over had
[..]
Even duidelijk: De kerstspecial is een DROOM!
Mee eens, Marieke is echt precies hetzelfde gebleven ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian werd daar gewoon echt een beetje bang voor hem. Jef in seizoen 5 overigens wel aardig wat dikker geworden. Ik ben uiterlijke veranderingen ook een beetje bij gaan houden.
Zo werd Suzanne in mijn ogen tamelijk lelijk in seizoen 5. Er zijn ook mensen die ik totaal niet veranderd vind, zoals Frits van Houten van seizoen 1 t/m 5.
?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah, dus dan ben jij degene waar Heer van Bartelhoven het over had
[..]
Even duidelijk: De kerstspecial is een DROOM!
Marcus is Ludo's broer, maar inderdaad, erg leuke tijd toenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vond het vroeger veel leuker.
Toen die ene neef van Ludo, Marcus geloof ik ? er nog was.
Mag ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Marcus is Ludo's broer, maar inderdaad, erg leuke tijd toen
Als je de quotes had gezien: Heer van Bartelhoven had het er al eerder over dat het jammer is dat sommigen de gebeurtenissen uit de kerstfilm voor waargebeurd zagen.quote:
Het zal wel altijd een mysterie blijven hoe het beeldje van Arnie nou gebroken is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je de quotes had gezien: Heer van Bartelhoven had het er al eerder over dat het jammer is dat sommigen de gebeurtenissen uit de kerstfilm voor waargebeurd zagen.
Is het beeldje van Arnie gebroken dan? Ik dacht dat het aan het eind van de film weer heel was?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Het zal wel altijd een mysterie blijven hoe het beeldje van Arnie nou gebroken is.
Vooral die gedwongen samenwerking met die opdracht van Maximiliaan. Marcus bakte er niets van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mag ook.
Gelukkig ben ik niet de enige.
De recast van Maximiliaan was het slechtste wat ik ooit had gezien. Rein Edzard de Vries als Ludo's vader, dat straalde de Sanders-awesomeness uit. Ik herinner me dat videotestament. En toen zagen ze hem nog één keer in leven, was het godverdomme Jules Hamelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral die gedwongen samenwerking met die opdracht van Maximiliaan. Marcus bakte er niets van.
Stonden ze op het punt een belangrijke opdracht binnen te halen, dook Marcus even het bed in met de vrouw van de klant.
Gelijmdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is het beeldje van Arnie gebroken dan? Ik dacht dat het aan het eind van de film weer heel was?
Vond ik ook wel jammer ja. Rein paste meer bij die rol.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De recast van Maximiliaan was het slechtste wat ik ooit had gezien. Rein Edzard de Vries als Ludo's vader, dat straalde de Sanders-awesomeness uit. Ik herinner me dat videotestament. En toen zagen ze hem nog één keer in leven, was het godverdomme Jules Hamel
En in de kerstaflevering van 2004 haalde Laura het gelijmde beeldje weer tevoorschijn en zagen we nog een flashback uit het begin van de film.quote:
Die kerstspecial heb ik nog op VHS liggen ergensquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef Frey het volgende:
[..]
En in de kerstaflevering van 2004 haalde Laura het gelijmde beeldje weer tevoorschijn en zagen we nog een flashback uit het begin van de film.
Jammer dat Reinout niet nog even kort als Arnie te zien was. Ik dacht toen echt dat we hem steeds zagen rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die kerstspecial heb ik nog op VHS liggen ergens
...Ze moeten verdomme écht een kerst-DVD uitbrengen. Of samen met de rest van de reeks.
Inderdaad, die twee misten. Reinout wilde denk ik net van het hele karakter Arnie af (Maar toch lame dat hij niet te zien was), en meneer Harmsen miste inderdaad gewoon compleet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat Reinout niet nog even kort als Arnie te zien was. Ik dacht toen echt dat we hem steeds zagen rijden.
En natuurlijk jammer dat Wik niet mee kon doen.![]()
Wel geweldig dat Herman Hogendoorn nog even te zien was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad, die twee misten. Reinout wilde denk ik net van het hele karakter Arnie af (Maar toch lame dat hij niet te zien was), en meneer Harmsen miste inderdaad gewoon compleet.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel geweldig dat Herman Hogendoorn nog even te zien was.
Ik dacht dat je het nooit zou zeggenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Frey het volgende:
De laatste kerst ook in het oude huis van Robert en Laura. De film was dus net op tijd.
Film zal ook niet zo lang van tevoren opgenomen zijn, aangezien Wiks afwezigheid in de serie pas in februari te merken was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou zeggen
Overigens nog iemand die ik miste: Peter Kelder. Daniël was volgens mij nét uit de reeks, die had absoluut geen zin om terug te komenMaar van Peter vond ik het toch wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |