Buiten de slechte verhaallijn vond ik het trouwens wel een goede cliffhanger. Toen hadden ze tenminste nog echte weekcliffs ertussen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De muziek was idd![]()
![]()
Nu krijg je óf zo'n Top40-liedje (![]()
![]()
), óf zo'n vervelend Merkies-deuntje met cliffsample (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Alleen de aanleiding naar deze scène toe sloeg helemaal nergens opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Buiten de slechte verhaallijn vond ik het trouwens wel een goede cliffhanger. Toen hadden ze tenminste nog echte weekcliffs ertussen.
Dennis had gewoon nooit de zoon van Robert en Laura moeten zijn. En zeker niet ten koste van Arnie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen de aanleiding naar deze scène toe sloeg helemaal nergens op
Er was ook de verhaallijn waar Jef nadat Dian was overleden bij Ludo binnenstormde met een geweer en Jef door de deur heen donderde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:59 schreef PeterKelder het volgende:
Behalve dat dit één van de slechtste verhaallijnen ever is, lijkt dit ook nog op een schaamteloze rip-off van Robert die door de spiegel valt
Dit dus. Gewoon dit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dennis had gewoon nooit de zoon van Robert en Laura moeten zijn. En zeker niet ten koste van Arnie.
Dat was een goede rip-off van Robert die door de spiegel valt. Zat ook sterke muziek onderquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Er was ook de verhaallijn waar Jef nadat Dian was overleden bij Ludo binnenstormde met een geweer en Jef door de deur heen donderde.
Gelukkig was de cliffhanger van GTST iets geloofwaardigerquote:Trouwens, de seizoen 8 cliffhanger is écht zwaar gebasseerd op één van de grootste zomercliffs uit een Amerikaanse soap; The Moldavian Massacre van Dynasty. Kijk ook naar dat eindshot, ze liggen allemaal doodstil. Prachtig nagedaan in de zomercliff van seizoen 8 met ná die stilte de chaos die losbarst, en een totaal shotje tot slot
Ronald deed ook de muziek voor De Kameleon-films. Bij de eerste film zit er op de dvd audiocommentaar van regisseur Steven de Jong bij. Op een gegeven moment begint-ie over de muziek en Ronald. Volgens hem is Ronald "een meester" in het op beeld inspelen van muziek - iets wat hij ook deed bij GTSTquote:
Sowieso een betere rip-off dan de kandelaar-kwestie, jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was een goede rip-off van Robert die door de spiegel valt. Zat ook sterke muziek onder
[..]
Gelukkig was de cliffhanger van GTST iets geloofwaardiger
Gewoon doen, blijft altijd mooiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
De lijst met Ronald muziekjes is gewoon niet goed aan te vullen, want je kan zowat alles erin zetten.
René Retèlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef Frey het volgende:
Als je heel goed kijkt dan zie je pas dat Casper dezelfde acteur is als die gemene hotelmanager uit seizoen 1. Maar ik zou het zelf nooit geraden hebben.
De heer Gerry de Swaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef Frey het volgende:
Als je heel goed kijkt dan zie je pas dat Casper dezelfde acteur is als die gemene hotelmanager uit seizoen 1. Maar ik zou het zelf nooit geraden hebben.
Ik was wel gecharmeerd van Pascalequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet dat niet iedereen gecharmeerd was van Pascale, maar ik vond dat die relatie tussen haar en Benjamin wel langer had mogen duren. Ook jammer dat ze Winston Post niet langer gehouden hebben, na Benjamins vertrek werd de soap tamelijk leger en ze hadden nog veel uit het personage kunnen halen.
Rop Verheijen was echt zo geniaal als Robin. Jammer dat zijn rol ook ophield toen Winston eruit ging. Hij keerde nog 1 keer terug in de kerstaflevering toen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
Ook hier prachtige muziekEn dat acteerwerk van Winston en (voornamelijk) Rop
![]()
![]()
Bij het zien van die filmpjes mis ik ze gewoon, en zou dan zo graag willen dat ze nu nog in de serie hadden gezeten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Rop Verheijen was echt zo geniaal als Robin. Jammer dat zijn rol ook ophield toen Winston eruit ging. Hij keerde nog 1 keer terug in de kerstaflevering toen.![]()
Met het vertrek van Benjamin viel er inderdaad veel uit elkaar.
Hmm ik dacht dat je ongeveer net zo oud als ik was aangezien je zoveel weet over de eerste seizoenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik was wel gecharmeerd van PascaleMaar ik was dan ook 10 jaar hè
Haha, was het maar waarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat je ongeveer net zo oud als ik was aangezien je zoveel weet over de eerste seizoenen
Benjamin is en blijft een geweldig personagequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef Frey het volgende:
Benjamin heeft ook zo'n prachtige ontwikkeling doorgemaakt. In het begin een schurk die op een gegeven moment bijna alleen vijanden had en op het eind wilde iedereen hem helpen.![]()
Zijn vriendschap met onder andere Harmsen, Stefano en Ray.![]()
Zijn band met Robin.
Dat is eigenlijk ook een van de dingen die ik graag weer terug wil zien. Vooral ook hoe hij later vrienden werd met Anita, die hij in het begin nog zo enorm belazerd had. En Rik nam Benjamin destijds zelfs nog in vertrouwen over de ontvoerde Job. Daarbij was de op dat moment altijd zo behulpzame Benjamin ook uitstekend op zijn plek achter de bar in de Koning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |