abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:39:10 #76
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114722561
Ik snap ook niet waar die stockshots zijn gebleven waarmee een tijdsprong werd gemaakt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_114722607
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef Frey het volgende:
En Harmsen als conciërge die wordt gepest met zijn vriendschap met Wil de Smet. _O-
Die man heeft ook een mooie ontwikkeling doorgemaakt, als klagerige buurman en tevens voorzitter van het buurtcommité in seizoen 1 tot een nare en vrekkerige bemoeial in seizoen 2 die een stuk aardiger werd toen hij Arthur Peters in huis nam in seizoen 3. Daarna de vermakelijke taferelen bij AA&F en de periode dat Jessica kwam, vervolgens zijn carrière bij hotel Dendermonde waarbij men hem toch wel ging waarderen. Tegelijkertijd werkte hij als conciërge op die school en lag overhoop met Kim en Hedwig. Na seizoen 10 ging hij aan het werk als congierce bij Scala. Pas toen werd het de lieve oude man die voor iedereen klaar stond, die met iedereen kon opschieten en je altijd onderdak bood.

Een van de weinige personages die er niet slechter op werd na seizoen 10 ;)
Een heer met stijl
pi_114722683
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hmm ja...toch eeuwig zonde. Ik heb weleens horen zeggen dat de kracht van The Bold bijvoorbeeld is dat de er zoveel vaste personages inzitten. En ook de decors zijn daar niet zo vaak veranderd.
De uitvoerend producent van The Bold blijkt ook verhaallijnen onmiddelijk af te kappen als de fans er geen drol aan vinden. Moeten ze hier eens gaan doen; kunnen ze heel GTST gaan opdoeken :P

quote:
In GTST is alleen De Koning nog daterend uit seizoen 2. De Rozenboom was er in seizoen 1 al, maar volgens mij hebben ze dat decor ooit helemaal afgebroken en weer opgebouwd. Dat huis van Robert en Laura en het huis van Jef wegdoen heb ik nooit begrepen.
Ze hebben voor de Rozenboom een nieuw decor gebouwd, gebaseerd op het vorige decor. De hotelkamer van seizoen 6 t/m 10 was ook gebaseerd op de hotelkamer die de jaren daarvoor dienst deed als decor.

quote:
Het mooie aan de eerdere seizoenen was ook dat ze wat flexibeler waren met decors. Voor de familie Harinxma in seizoen 3 was er een decor. Net als voor Paula en Collete Maas en hun vader. Ook waar Agaath Huygens verbleef en vergeet niet het huis van Karel en Nora Daniël. Nu is het zo statisch, als Janine uit haar huis gaat moet Maxime daar wonen. Als die eruit gaat dan moeten Jack en Lorena daar wonen.
Dat is inderdaad erg vreemd. Alles speelt zich nu af in de vaste sets, wat erg saai en voorspelbaar is naar mijn mening. En die bewonerwissels in die huizen zijn ook niet denderend nee, alsof er maar 1 huis in heel Meerdijk leegstaat :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_114722714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:39 schreef Frey het volgende:
Ik snap ook niet waar die stockshots zijn gebleven waarmee een tijdsprong werd gemaakt.
Die zijn stilaan verdwenen na het veranderen van die stockshots in seizoen 19; zat de Koning opeens in een heel ander pand, net als Teluma :') Daar kwam volgens mij best wat negatief commentaar op.
pi_114722807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:42 schreef PeterKelder het volgende:

Ze hebben voor de Rozenboom een nieuw decor gebouwd, gebaseerd op het vorige decor. De hotelkamer van seizoen 6 t/m 10 was ook gebaseerd op de hotelkamer die de jaren daarvoor dienst deed als decor.

Omdat het vorige decor te klein was? Of iets anders? Weet je toevallig ook waarom het oude decor van Roberts en Laura's huis moest verdwijnen?

Ik snap sowieso ook niet waarom Laura ineens in een hotel ging wonen. :')
Een heer met stijl
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:46:05 #81
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114722808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De uitvoerend producent van The Bold blijkt ook verhaallijnen onmiddelijk af te kappen als de fans er geen drol aan vinden. Moeten ze hier eens gaan doen; kunnen ze heel GTST gaan opdoeken :P
Doet me denken aan de eerste seizoenen waar verhaallijnen ineens stopten zonder climax. Zo ging die Emile ineens weg uit schaamte voor zijn moeder, terwijl je dacht dat er nog iets mee ging gebeuren. En in seizoen 2 had je die donkere vrouw met haar zoontje die bang waren voor de vader en ook bedreigd werden. Je zat te wachten tot de vader ten tonele verscheen, maar ineens besloten ze te vluchten en we hebben er nooit meer iets van gehoord.
pi_114722908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef Frey het volgende:

[..]

Doet me denken aan de eerste seizoenen waar verhaallijnen ineens stopten zonder climax. Zo ging die Emile ineens weg uit schaamte voor zijn moeder, terwijl je dacht dat er nog iets mee ging gebeuren. En in seizoen 2 had je die donkere vrouw met haar zoontje die bang waren voor de vader en ook bedreigd werden. Je zat te wachten tot de vader ten tonele verscheen, maar ineens besloten ze te vluchten en we hebben er nooit meer iets van gehoord.
Ik dacht dat dat van Emile te maken had met zijn rol in de Restless Years die gewoon ophield. Ik vraag me ook af hoe lang Jan en Petra het daar volgehouden hebben. Emile Bezemer vond ik trouwens wel een grappig personage, die had van mij nog wel effe mogen blijven.

Na de komst van Jefs gezin is er volgens mij ook nooit meer een verwijzing geweest naar de familie Dalstra of wel? ;)
Een heer met stijl
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:51:05 #83
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114722972
Ik vond het wel mooi hoe bijvoorbeeld de oude Schimmelpenninckx toen nog speciaal even aanwezig was bij het afscheid van Simon.
pi_114723001
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Omdat het vorige decor te klein was? Of iets anders? Weet je toevallig ook waarom het oude decor van Roberts en Laura's huis moest verdwijnen?
Waarschijnlijk hebben ze het restaurant destijds verbouwd om het groter te maken voor de cameramensen, dat vorige decor was best klein. Maar misschien ook om er wat meer grandeur aan te geven.

Je bedoelt Huize Alberts uit s1 t/m s10? Tja, het decor was niet zo praktisch (als je een scène in de huiskamer had moesten er schotten geplaatst worden in de gang en keuken, en andersom), en wellicht omdat er ruimtegebrek was ofzo. Maar het kan ook makkelijk een verhaallijn-kwestie zijn geweest, maar dat is pas in seizoen 10 echt te zien :)

quote:
Ik snap sowieso ook niet waarom Laura ineens in een hotel ging wonen. :')
"Zij die een gezin hebben, komen eerder in aanmerking voor een eigen set". Zoiets was toch het antwoord van Jantien en Rohan op jouw mailtje destijds? :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:52:14 #85
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114723014
Alweer 3 weken van de zomerstop voorbij. Gaat snel.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_114723057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:51 schreef Frey het volgende:
Ik vond het wel mooi hoe bijvoorbeeld de oude Schimmelpenninckx toen nog speciaal even aanwezig was bij het afscheid van Simon.
Ja dat was ook een paar maanden later. Dat was de laatste echte verhaallijn van Simon Dekker in normale staat. En misschien dat ie met Daniël en Janine mee op vakantie ging en weer iets met Janine kreeg. Daarna kreeg hij die lamp op zijn hoofd en was hij eigenlijk alleen maar beeldvulling tot hij vertrok.
Een heer met stijl
pi_114723066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:51 schreef Frey het volgende:
Dat was wel mooi ja :Y Die korte comeback van Wies Veldman was ook wel tof _O_ Ik vraag me eigenlijk af waarom Joke en Angela Nieuwkoop niet aanwezig waren :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:55:06 #88
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114723107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
Angela Nieuwkoop
Geweldige comeback was dat. _O_
Ik dacht eerst dat het gewoon dezelfde actrice was in een andere rol. :P
pi_114723127
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je bedoelt Huize Alberts uit s1 t/m s10? Tja, het decor was niet zo praktisch (als je een scène in de huiskamer had moesten er schotten geplaatst worden in de gang en keuken, en andersom), en wellicht omdat er ruimtegebrek was ofzo. Maar het kan ook makkelijk een verhaallijn-kwestie zijn geweest, maar dat is pas in seizoen 10 echt te zien :)

Kijk dit vind ik nou eens interressante informatie ;)
Schotten omdat het anders omviel? Toch opmerkelijk dat dit het 10 jaar heeft volgehouden. Jammer dat ze niet hetzelfde gedaan hebben als bij de Rozenboom, een nieuw decor bouwen dat er voor de kijker ongeveer uit zag als het vorige. In Huize Alberts decor#2 kon je decor#1 totaal niet terugvinden.
Een heer met stijl
pi_114723128
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja dat was ook een paar maanden later. Dat was de laatste echte verhaallijn van Simon Dekker in normale staat. En misschien dat ie met Daniël en Janine mee op vakantie ging en weer iets met Janine kreeg. Daarna kreeg hij die lamp op zijn hoofd en was hij eigenlijk alleen maar beeldvulling tot hij vertrok.
Ik blijf de "Simon in depressie"-verhaallijn in seizoen 4 nog altijd ongeloofwaardig vinden. Dat hij in een depressie belandde kon ik me nog wel indenken na de paar mentale klappen die hij daarvoor had gekregen, maar dat Linda e.d. niet tijdig ingrepen (ze wisten dat-ie aan de drank zat, maar de drankvoorraad weghalen? Ho maar!) vond ik te ongeloofwaardig.
pi_114723151
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:55 schreef Frey het volgende:

[..]

Geweldige comeback was dat. _O_
Ik dacht eerst dat het gewoon dezelfde actrice was in een andere rol. :P
Die Helen Helmink gek aan het maken was en met een pesterige en gemene lach de kamer uitliep :P
Een heer met stijl
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:07:52 #92
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114723472
Eind seizoen 6 krijgen we trouwens ook al Mira voor het eerst te zien. :P
Ik kan me nog iets herinneren eind seizoen 7 dat Laura eindelijk de moeder van Kim en Julian vond en vroeg: "mevrouw Brandts Buys?" Draaide Mira zich om. :P
Volgens mij was toen die theme te horen die je ook bij Laura en Linda hoort in de zomercliff van seizoen 5.
pi_114723592
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kijk dit vind ik nou eens interressante informatie ;)
Schotten omdat het anders omviel?
Nee, niet omdat het omviel :P

Op bovenstaand plaatje (effe snel in elkaar gezet) zie je een plattegrond van het decor. De dikke zwarte lijnen zijn de muren die er altijd stonden. De doorzichtige lijnen zijn als het ware die schotten. Als je een scène zou hebben in de huiskamer en de doorgangen naar de keuken en gang staan open, dan moesten die schotten daar neergezet worden omdat er anders geen "vierde" muur zou zijn, want officiëel waren dat de ruimtes waar de camera's konden staan om een scène op te nemen in de gang of keuken.

quote:
Toch opmerkelijk dat dit het 10 jaar heeft volgehouden. Jammer dat ze niet hetzelfde gedaan hebben als bij de Rozenboom, een nieuw decor bouwen dat er voor de kijker ongeveer uit zag als het vorige. In Huize Alberts decor#2 kon je decor#1 totaal niet terugvinden.
Dat is inderdaad erg zonde. Maar voor de productie was het praktischer, omdat je dan niet de hele tijd met die schotten in de weer moest :P
pi_114723607
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:07 schreef Frey het volgende:
Eind seizoen 6 krijgen we trouwens ook al Mira voor het eerst te zien. :P
Ik kan me nog iets herinneren eind seizoen 7 dat Laura eindelijk de moeder van Kim en Julian vond en vroeg: "mevrouw Brandts Buys?" Draaide Mira zich om. :P
Volgens mij was toen die theme te horen die je ook bij Laura en Linda hoort in de zomercliff van seizoen 5.
Mira begon best leuk, het is jammer dat ze zo een instabiele zeikdoos werd nadat ze de moeder van Julian en Kim bleek te zijn. Ook vond ik het jammer dat het niks werd tussen haar en Jef. Vond dat best een grappige situatie, Kim die samenwoonde met haar biologische moeder en Jef.
Een heer met stijl
pi_114723827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee, niet omdat het omviel :P

[ afbeelding ]

Op bovenstaand plaatje (effe snel in elkaar gezet) zie je een plattegrond van het decor. De dikke zwarte lijnen zijn de muren die er altijd stonden. De doorzichtige lijnen zijn als het ware die schotten. Als je een scène zou hebben in de huiskamer en de doorgangen naar de keuken en gang staan open, dan moesten die schotten daar neergezet worden omdat er anders geen "vierde" muur zou zijn, want officiëel waren dat de ruimtes waar de camera's konden staan om een scène op te nemen in de gang of keuken.

[..]

Dat is inderdaad erg zonde. Maar voor de productie was het praktischer, omdat je dan niet de hele tijd met die schotten in de weer moest :P
Damn, complimenten dat je een heel plaatje in elkaar draait. Ja dat verklaart een hoop en inderdaad. Ze hadden alleen de gang en keuken beter kunnen omwisselen, dan leek het nog een beetje op het oude decor :P
Een heer met stijl
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:23:39 #96
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_114724040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:10 schreef Frey het volgende:
Dit zal in de eerste week van seizoen 10 geweest zijn. Echt nog zo'n heerlijk moment uit die tijden. _O_
Toen was het ook al zo verschrikkelijk nep. Heb nooit begrepen waarom dat niet wat realistischer kan Õ_ò
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:49:49 #97
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_114725190
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Frey het volgende:

Dat einde hier. Dat waren nou de momenten. 8-) _O_
Ik wist dit nog zo goed.
Hehe, mijn comment met de hoogste rating :')

quote:
Afrikaanse heerlijkheden... Waar precies?
- Overal.
_O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_114725670

Behalve dat dit één van de slechtste verhaallijnen ever is, lijkt dit ook nog op een schaamteloze rip-off van Robert die door de spiegel valt :{w
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:01:20 #99
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114725733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:59 schreef PeterKelder het volgende:

Behalve dat dit één van de slechtste verhaallijnen ever is, lijkt dit ook nog op een schaamteloze rip-off van Robert die door de spiegel valt :{w
De muziek was echter weer briljant. Hiervoor hoorde je ook de Robert en Laura tune.
pi_114725822
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:01 schreef Frey het volgende:

[..]

De muziek was echter weer briljant. Hiervoor hoorde je ook de Robert en Laura tune.
De muziek was idd _O_ _O_ _O_

Nu krijg je óf zo'n Top40-liedje ( :r :r :r ), óf zo'n vervelend Merkies-deuntje met cliffsample ( :r :r :r :r :r :r )
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:04:14 #101
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114725866
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De muziek was idd _O_ _O_ _O_

Nu krijg je óf zo'n Top40-liedje ( :r :r :r ), óf zo'n vervelend Merkies-deuntje met cliffsample ( :r :r :r :r :r :r )
Buiten de slechte verhaallijn vond ik het trouwens wel een goede cliffhanger. Toen hadden ze tenminste nog echte weekcliffs ertussen.
pi_114725966
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef Frey het volgende:

[..]

Buiten de slechte verhaallijn vond ik het trouwens wel een goede cliffhanger. Toen hadden ze tenminste nog echte weekcliffs ertussen.
Alleen de aanleiding naar deze scène toe sloeg helemaal nergens op :{w
pi_114726019
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Alleen de aanleiding naar deze scène toe sloeg helemaal nergens op :{w
Dennis had gewoon nooit de zoon van Robert en Laura moeten zijn. En zeker niet ten koste van Arnie.
Een heer met stijl
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:08:06 #104
328189 ArnieAlberts
pi_114726033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:59 schreef PeterKelder het volgende:

Er was ook de verhaallijn waar Jef nadat Dian was overleden bij Ludo binnenstormde met een geweer en Jef door de deur heen donderde.

Trouwens, de seizoen 8 cliffhanger is écht zwaar gebasseerd op één van de grootste zomercliffs uit een Amerikaanse soap; The Moldavian Massacre van Dynasty. Kijk ook naar dat eindshot, ze liggen allemaal doodstil. Prachtig nagedaan in de zomercliff van seizoen 8 met ná die stilte de chaos die losbarst, en een totaal shotje tot slot :D

vrijdag 27 juli 2012 @ 17:08:20 #105
328189 ArnieAlberts
pi_114726044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dennis had gewoon nooit de zoon van Robert en Laura moeten zijn. En zeker niet ten koste van Arnie.
Dit dus. Gewoon dit.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:09:59 #106
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114726117

Of dit. Niet eens een cliffhanger, maar gewoon middenin de vrijdagaflevering.
pi_114726157
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:08 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Er was ook de verhaallijn waar Jef nadat Dian was overleden bij Ludo binnenstormde met een geweer en Jef door de deur heen donderde.
Dat was een goede rip-off van Robert die door de spiegel valt. Zat ook sterke muziek onder _O_

quote:
Trouwens, de seizoen 8 cliffhanger is écht zwaar gebasseerd op één van de grootste zomercliffs uit een Amerikaanse soap; The Moldavian Massacre van Dynasty. Kijk ook naar dat eindshot, ze liggen allemaal doodstil. Prachtig nagedaan in de zomercliff van seizoen 8 met ná die stilte de chaos die losbarst, en een totaal shotje tot slot :D

Gelukkig was de cliffhanger van GTST iets geloofwaardiger :P
pi_114726168
Meike vond ik alleen leuk toen ze met Robert was, toen ze met Ludo was in het begin ook nog wel, maar al snel zat ze Janine teveel in de weg en die hoort nu eenmaal bij Ludo :P
Een heer met stijl
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:15:01 #109
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114726277

Wat een sterke muziek weer. _O_ _O_ _O_
pi_114726376
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:15 schreef Frey het volgende:

Wat een sterke muziek weer. _O_ _O_ _O_
Ronald deed ook de muziek voor De Kameleon-films. Bij de eerste film zit er op de dvd audiocommentaar van regisseur Steven de Jong bij. Op een gegeven moment begint-ie over de muziek en Ronald. Volgens hem is Ronald "een meester" in het op beeld inspelen van muziek - iets wat hij ook deed bij GTST :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:20:29 #111
328189 ArnieAlberts
pi_114726441
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat was een goede rip-off van Robert die door de spiegel valt. Zat ook sterke muziek onder _O_

[..]

Gelukkig was de cliffhanger van GTST iets geloofwaardiger :P
Sowieso een betere rip-off dan de kandelaar-kwestie, ja :P En sowieso was seizoen 8's zomercliff wat geloofwaardiger inderdaad, maargoed, wel een mooi eerbetoon aan een misschien absurde maar nog steeds zwaar epische zomercliff voor een Amerikaanse soap :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:24:12 #112
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114726570
De lijst met Ronald muziekjes is gewoon niet goed aan te vullen, want je kan zowat alles erin zetten. :P
pi_114726609
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
De lijst met Ronald muziekjes is gewoon niet goed aan te vullen, want je kan zowat alles erin zetten. :P
Gewoon doen, blijft altijd mooi :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:28:29 #114
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114726710

Als je heel goed kijkt dan zie je pas dat Casper dezelfde acteur is als die gemene hotelmanager uit seizoen 1. Maar ik zou het zelf nooit geraden hebben. :P
pi_114726757
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef Frey het volgende:

Als je heel goed kijkt dan zie je pas dat Casper dezelfde acteur is als die gemene hotelmanager uit seizoen 1. Maar ik zou het zelf nooit geraden hebben. :P
René Retèl _O_
pi_114726916
quote:

De heer Gerry de Swaan.
Een heer met stijl
pi_114727348

Ook hier prachtige muziek _O_ En dat acteerwerk van Winston en (voornamelijk) Rop _O_ _O_ _O_

Wel leuk om te weten is dat Rop Verheijen al eerder een jongen met een verstandelijke handicap speelde, te weten in Blauw Blauw (in 1999). Truus te Selle speelde zijn moeder en Jop Joris zijn broer :D
pi_114727464
Ik weet dat niet iedereen gecharmeerd was van Pascale, maar ik vond dat die relatie tussen haar en Benjamin wel langer had mogen duren. Ook jammer dat ze Winston Post niet langer gehouden hebben, na Benjamins vertrek werd de soap tamelijk leger en ze hadden nog veel uit het personage kunnen halen.
Een heer met stijl
pi_114727549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet dat niet iedereen gecharmeerd was van Pascale, maar ik vond dat die relatie tussen haar en Benjamin wel langer had mogen duren. Ook jammer dat ze Winston Post niet langer gehouden hebben, na Benjamins vertrek werd de soap tamelijk leger en ze hadden nog veel uit het personage kunnen halen.
Ik was wel gecharmeerd van Pascale O+ Maar ik was dan ook 10 jaar hè :P

Hun vond ik wel een leuk koppel ja, en Pascale had ook wel langer mogen blijven. Maar Maria Kooistra raakte zwanger en wilde er toen mee stoppen (schijnt ze nu ook erg veel spijt van te hebben). En Winston Post was in die tijd toch wel één van de boegbeelden dacht ik :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:52:52 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114727562
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef PeterKelder het volgende:

Ook hier prachtige muziek _O_ En dat acteerwerk van Winston en (voornamelijk) Rop _O_ _O_ _O_
Rop Verheijen was echt zo geniaal als Robin. Jammer dat zijn rol ook ophield toen Winston eruit ging. Hij keerde nog 1 keer terug in de kerstaflevering toen. _O_

Met het vertrek van Benjamin viel er inderdaad veel uit elkaar.
pi_114727637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef Frey het volgende:

[..]

Rop Verheijen was echt zo geniaal als Robin. Jammer dat zijn rol ook ophield toen Winston eruit ging. Hij keerde nog 1 keer terug in de kerstaflevering toen. _O_

Met het vertrek van Benjamin viel er inderdaad veel uit elkaar.
Bij het zien van die filmpjes mis ik ze gewoon, en zou dan zo graag willen dat ze nu nog in de serie hadden gezeten.

Wel mooi dat Rop Verheijen ook op de castfoto van seizoen 15 stond _O_
pi_114727729
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik was wel gecharmeerd van Pascale O+ Maar ik was dan ook 10 jaar hè :P

Hmm ik dacht dat je ongeveer net zo oud als ik was aangezien je zoveel weet over de eerste seizoenen :P
Een heer met stijl
pi_114727776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hmm ik dacht dat je ongeveer net zo oud als ik was aangezien je zoveel weet over de eerste seizoenen :P
Haha, was het maar waar :P Nee, ik wordt komende maand "pas" 19 jaar -O-
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:00:28 #124
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114727787
Benjamin heeft ook zo'n prachtige ontwikkeling doorgemaakt. In het begin een schurk die op een gegeven moment bijna alleen vijanden had en op het eind wilde iedereen hem helpen. _O_

Zijn vriendschap met onder andere Harmsen, Stefano en Ray. _O_
Zijn band met Robin. _O_

Dat is eigenlijk ook een van de dingen die ik graag weer terug wil zien. Vooral ook hoe hij later vrienden werd met Anita, die hij in het begin nog zo enorm belazerd had. En Rik nam Benjamin destijds zelfs nog in vertrouwen over de ontvoerde Job. Daarbij was de op dat moment altijd zo behulpzame Benjamin ook uitstekend op zijn plek achter de bar in de Koning. _O_
pi_114727852
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef Frey het volgende:
Benjamin heeft ook zo'n prachtige ontwikkeling doorgemaakt. In het begin een schurk die op een gegeven moment bijna alleen vijanden had en op het eind wilde iedereen hem helpen. _O_

Zijn vriendschap met onder andere Harmsen, Stefano en Ray. _O_
Zijn band met Robin. _O_

Dat is eigenlijk ook een van de dingen die ik graag weer terug wil zien. Vooral ook hoe hij later vrienden werd met Anita, die hij in het begin nog zo enorm belazerd had. En Rik nam Benjamin destijds zelfs nog in vertrouwen over de ontvoerde Job. Daarbij was de op dat moment altijd zo behulpzame Benjamin ook uitstekend op zijn plek achter de bar in de Koning. _O_
Benjamin is en blijft een geweldig personage _O_ Des te vreemder is het dat die huidige prutsers toen óók al meeschreven aan GTST :{
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:04:28 #126
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114727903
Het zijn nu van die gemaakte vriendschappen, zoals Jef en Maxime.
En de jongeren zijn al helemaal niks.
pi_114728129
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha, was het maar waar :P Nee, ik wordt komende maand "pas" 19 jaar -O-
Het is een beetje offtopic, maar ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe het komt dat je zoveel over de eerste seizoenen weet ;)
Een heer met stijl
pi_114728151
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Frey het volgende:
Het zijn nu van die gemaakte vriendschappen, zoals Jef en Maxime.
En de jongeren zijn al helemaal niks.
Helaas is Maxime weer die trut van vóór de wraak van Nick, ze begon eindelijk een mens te worden in de periode tussen haar affaire met Anton en de 4500ste aflevering.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:15:22 #129
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114728254
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Helaas is Maxime weer die trut van vóór de wraak van Nick, ze begon eindelijk een mens te worden in de periode tussen haar affaire met Anton en de 4500ste aflevering.
Ik hoop eigenlijk dat ze weer wat uitvreet en dan gewoon door de mand valt, zodat Ludo haar daarna voorgoed de familie uit knikkert. Als Lucas en Nina het daar niet mee eens zijn, dan worden ze niet meer als Sanders beschouwd.

Maarja, dat zal wel niet. :')
pi_114728329
Vroegah zat ik elke avond vol spanning voor de tv omdat GTST toen ook echt spannend was. Zoals inderdaad die scene van Meike die in de schroef van een boot terecht komt. En dat buiten de zomercliffs om _O_

Nu moeten we het doen met zenuwslopende thiller-momenten als Charlie die haar haar per ongeluk groen verft in plaats van blond :') :') :')
pi_114728460
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het is een beetje offtopic, maar ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe het komt dat je zoveel over de eerste seizoenen weet ;)
Informatie vergaren. Die informatie haal ik uit boeken, tijdschriften, artikelen/interviews op internet en ik heb ook een bron uit de "Gouden Tijden" :)

Een recent voorbeeld over hoe ik aan info kom is PARK Magazine. In de editie van juli/augustus staat er een artikel van ruim 8 (!!!) pagina's over hoe het eerste seizoen van GTST verliep, met prachtige quotes van oud-schrijvers, regisseurs, zendermanagers- en bazen. Dan zit ik gewoon te watertanden :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:27:17 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114728628
quote:

Remco lijkt daar heel veel op Jeff goed gecast.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:39:16 #133
328189 ArnieAlberts
pi_114733436
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Informatie vergaren. Die informatie haal ik uit boeken, tijdschriften, artikelen/interviews op internet en ik heb ook een bron uit de "Gouden Tijden" :)

Een recent voorbeeld over hoe ik aan info kom is PARK Magazine. In de editie van juli/augustus staat er een artikel van ruim 8 (!!!) pagina's over hoe het eerste seizoen van GTST verliep, met prachtige quotes van oud-schrijvers, regisseurs, zendermanagers- en bazen. Dan zit ik gewoon te watertanden :P
WAAR VIND IK DAT BLAD :D :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:20:53 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114738510

Op het eind bij Laura en Linda heb je de mooie lange versie van die Sylvia tune. _O_
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:56:58 #135
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114741325
Was dat nou Vicky in die reclame over Tim? Zag het maar heel even.
pi_114742555
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:56 schreef Frey het volgende:
Was dat nou Vicky in die reclame over Tim? Zag het maar heel even.
Nee :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:09:31 #137
328189 ArnieAlberts
pi_114742583
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Frey het volgende:

Op het eind bij Laura en Linda heb je de mooie lange versie van die Sylvia tune. _O_
Die film moet gewoon op een DVD voor de kerst.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:11:17 #138
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114742726
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Nee :)
Had dat laatst gelezen. Maar niet dus. :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:12:32 #139
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114742811
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Die film moet gewoon op een DVD voor de kerst.
Op een aparte DVD bij seizoen 9. _O_
Die film had echt de kerstsfeer.
pi_114742843
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:11 schreef Frey het volgende:

[..]

Had dat laatst gelezen. Maar niet dus. :P
Klopt idd.. ik zag het vanavond op tv en zag het meisje idd.. ze heeft wel wat weg van Liza Sips, dat wel!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:13:26 #141
328189 ArnieAlberts
pi_114742868
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:12 schreef Frey het volgende:

[..]

Op een aparte DVD bij seizoen 9. _O_
Die film had echt de kerstsfeer.
...Don't count on it. :{
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:20:14 #142
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114743382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:13 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

...Don't count on it. :{
Je kunt het hebben over de specials, maar die film hoort er toch echt bij.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:22:42 #143
328189 ArnieAlberts
pi_114743603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Frey het volgende:

[..]

Je kunt het hebben over de specials, maar die film hoort er toch echt bij.
Ja precies. daar gaat het mij ook om. Die specials zijn epic, maar die film hoort er ook gewoon écht bij, het meest van allemaal. Dus het is een schande als die niet mede wordt uitgebracht.

Ik zet er een tientje op in. Wie doet er mee? :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:30:29 #144
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_114744167
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:15 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Mary-Lou van Steenis.
Ja, zij! Tanya ofzo :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_114744771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ja precies. daar gaat het mij ook om. Die specials zijn epic, maar die film hoort er ook gewoon écht bij, het meest van allemaal. Dus het is een schande als die niet mede wordt uitgebracht.

Ik zet er een tientje op in. Wie doet er mee? :')
Ik vind het overigens wel jammer dat sommige mensen de dingen in die film als waargebeurd beschouwen, terwijl het toch een droom van Laura was. En er in de lopende serie niet naar werd verwezen. Op wikipedia werd bijvoorbeeld beweert dat Linda een miskraam heeft gehad, vind ik eigenlijk nergens op slaan.
Een heer met stijl
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:45:48 #146
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_114745237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:21 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

LetsGame kennende? Neh :') Hehe :P
Je kent me goed, Arnie :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:46:27 #147
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114745272
Wel mooi hoe Laura in de kerstaflevering van 2004 nog even terugdacht aan de film, de scène van voor de droom. _O_
En het gelijmde beeldje kwam ook weer duidelijk in beeld. :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:49:57 #148
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_114745513

Allerbeste aftiteling ooit wat maar voor 4 maanden gebruikt werd :r _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:08:14 #149
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114746817
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef LetsGame het volgende:

Allerbeste aftiteling ooit wat maar voor 4 maanden gebruikt werd :r _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik vind het ook jammer dat ze die niet zo lang gebruikt hebben. Sowieso, de tune na een spannende cliffhanger bracht altijd dat beetje extra.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:14:44 #150
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_114747265
Was er nou niet iemand die de 10 jaar GTST specials had? Die wil ik ook wel graag weer eens zien. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')