Het is een beetje offtopic, maar ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe het komt dat je zoveel over de eerste seizoenen weetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, was het maar waarNee, ik wordt komende maand "pas" 19 jaar
Helaas is Maxime weer die trut van vóór de wraak van Nick, ze begon eindelijk een mens te worden in de periode tussen haar affaire met Anton en de 4500ste aflevering.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Frey het volgende:
Het zijn nu van die gemaakte vriendschappen, zoals Jef en Maxime.
En de jongeren zijn al helemaal niks.
Ik hoop eigenlijk dat ze weer wat uitvreet en dan gewoon door de mand valt, zodat Ludo haar daarna voorgoed de familie uit knikkert. Als Lucas en Nina het daar niet mee eens zijn, dan worden ze niet meer als Sanders beschouwd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas is Maxime weer die trut van vóór de wraak van Nick, ze begon eindelijk een mens te worden in de periode tussen haar affaire met Anton en de 4500ste aflevering.
Informatie vergaren. Die informatie haal ik uit boeken, tijdschriften, artikelen/interviews op internet en ik heb ook een bron uit de "Gouden Tijden"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een beetje offtopic, maar ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe het komt dat je zoveel over de eerste seizoenen weet
Remco lijkt daar heel veel op Jeff goed gecast.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef Frey het volgende:
Als je heel goed kijkt dan zie je pas dat Casper dezelfde acteur is als die gemene hotelmanager uit seizoen 1. Maar ik zou het zelf nooit geraden hebben.
WAAR VIND IK DAT BLADquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Informatie vergaren. Die informatie haal ik uit boeken, tijdschriften, artikelen/interviews op internet en ik heb ook een bron uit de "Gouden Tijden"
Een recent voorbeeld over hoe ik aan info kom is PARK Magazine. In de editie van juli/augustus staat er een artikel van ruim 8 (!!!) pagina's over hoe het eerste seizoen van GTST verliep, met prachtige quotes van oud-schrijvers, regisseurs, zendermanagers- en bazen. Dan zit ik gewoon te watertanden
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:56 schreef Frey het volgende:
Was dat nou Vicky in die reclame over Tim? Zag het maar heel even.
Die film moet gewoon op een DVD voor de kerst.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Frey het volgende:
Op het eind bij Laura en Linda heb je de mooie lange versie van die Sylvia tune.
Op een aparte DVD bij seizoen 9.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die film moet gewoon op een DVD voor de kerst.
Klopt idd.. ik zag het vanavond op tv en zag het meisje idd.. ze heeft wel wat weg van Liza Sips, dat wel!quote:
...Don't count on it.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Op een aparte DVD bij seizoen 9.![]()
Die film had echt de kerstsfeer.
Je kunt het hebben over de specials, maar die film hoort er toch echt bij.quote:
Ja precies. daar gaat het mij ook om. Die specials zijn epic, maar die film hoort er ook gewoon écht bij, het meest van allemaal. Dus het is een schande als die niet mede wordt uitgebracht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Je kunt het hebben over de specials, maar die film hoort er toch echt bij.
Ik vind het overigens wel jammer dat sommige mensen de dingen in die film als waargebeurd beschouwen, terwijl het toch een droom van Laura was. En er in de lopende serie niet naar werd verwezen. Op wikipedia werd bijvoorbeeld beweert dat Linda een miskraam heeft gehad, vind ik eigenlijk nergens op slaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja precies. daar gaat het mij ook om. Die specials zijn epic, maar die film hoort er ook gewoon écht bij, het meest van allemaal. Dus het is een schande als die niet mede wordt uitgebracht.
Ik zet er een tientje op in. Wie doet er mee?
Ik vind het ook jammer dat ze die niet zo lang gebruikt hebben. Sowieso, de tune na een spannende cliffhanger bracht altijd dat beetje extra.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef LetsGame het volgende:
Allerbeste aftiteling ooit wat maar voor 4 maanden gebruikt werd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |