Mee eens, Marieke is echt precies hetzelfde gebleven ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian werd daar gewoon echt een beetje bang voor hem. Jef in seizoen 5 overigens wel aardig wat dikker geworden. Ik ben uiterlijke veranderingen ook een beetje bij gaan houden.
Zo werd Suzanne in mijn ogen tamelijk lelijk in seizoen 5. Er zijn ook mensen die ik totaal niet veranderd vind, zoals Frits van Houten van seizoen 1 t/m 5.
?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah, dus dan ben jij degene waar Heer van Bartelhoven het over had
[..]
Even duidelijk: De kerstspecial is een DROOM!
Marcus is Ludo's broer, maar inderdaad, erg leuke tijd toenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vond het vroeger veel leuker.
Toen die ene neef van Ludo, Marcus geloof ik ? er nog was.
Mag ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Marcus is Ludo's broer, maar inderdaad, erg leuke tijd toen
Als je de quotes had gezien: Heer van Bartelhoven had het er al eerder over dat het jammer is dat sommigen de gebeurtenissen uit de kerstfilm voor waargebeurd zagen.quote:
Het zal wel altijd een mysterie blijven hoe het beeldje van Arnie nou gebroken is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je de quotes had gezien: Heer van Bartelhoven had het er al eerder over dat het jammer is dat sommigen de gebeurtenissen uit de kerstfilm voor waargebeurd zagen.
Is het beeldje van Arnie gebroken dan? Ik dacht dat het aan het eind van de film weer heel was?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Het zal wel altijd een mysterie blijven hoe het beeldje van Arnie nou gebroken is.
Vooral die gedwongen samenwerking met die opdracht van Maximiliaan. Marcus bakte er niets van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mag ook.
Gelukkig ben ik niet de enige.
De recast van Maximiliaan was het slechtste wat ik ooit had gezien. Rein Edzard de Vries als Ludo's vader, dat straalde de Sanders-awesomeness uit. Ik herinner me dat videotestament. En toen zagen ze hem nog één keer in leven, was het godverdomme Jules Hamelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral die gedwongen samenwerking met die opdracht van Maximiliaan. Marcus bakte er niets van.
Stonden ze op het punt een belangrijke opdracht binnen te halen, dook Marcus even het bed in met de vrouw van de klant.
Gelijmdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is het beeldje van Arnie gebroken dan? Ik dacht dat het aan het eind van de film weer heel was?
Vond ik ook wel jammer ja. Rein paste meer bij die rol.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De recast van Maximiliaan was het slechtste wat ik ooit had gezien. Rein Edzard de Vries als Ludo's vader, dat straalde de Sanders-awesomeness uit. Ik herinner me dat videotestament. En toen zagen ze hem nog één keer in leven, was het godverdomme Jules Hamel
En in de kerstaflevering van 2004 haalde Laura het gelijmde beeldje weer tevoorschijn en zagen we nog een flashback uit het begin van de film.quote:
Die kerstspecial heb ik nog op VHS liggen ergensquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:03 schreef Frey het volgende:
[..]
En in de kerstaflevering van 2004 haalde Laura het gelijmde beeldje weer tevoorschijn en zagen we nog een flashback uit het begin van de film.
Jammer dat Reinout niet nog even kort als Arnie te zien was. Ik dacht toen echt dat we hem steeds zagen rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die kerstspecial heb ik nog op VHS liggen ergens
...Ze moeten verdomme écht een kerst-DVD uitbrengen. Of samen met de rest van de reeks.
Inderdaad, die twee misten. Reinout wilde denk ik net van het hele karakter Arnie af (Maar toch lame dat hij niet te zien was), en meneer Harmsen miste inderdaad gewoon compleet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat Reinout niet nog even kort als Arnie te zien was. Ik dacht toen echt dat we hem steeds zagen rijden.
En natuurlijk jammer dat Wik niet mee kon doen.![]()
Wel geweldig dat Herman Hogendoorn nog even te zien was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad, die twee misten. Reinout wilde denk ik net van het hele karakter Arnie af (Maar toch lame dat hij niet te zien was), en meneer Harmsen miste inderdaad gewoon compleet.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel geweldig dat Herman Hogendoorn nog even te zien was.
Ik dacht dat je het nooit zou zeggenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Frey het volgende:
De laatste kerst ook in het oude huis van Robert en Laura. De film was dus net op tijd.
Film zal ook niet zo lang van tevoren opgenomen zijn, aangezien Wiks afwezigheid in de serie pas in februari te merken was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou zeggen
Overigens nog iemand die ik miste: Peter Kelder. Daniël was volgens mij nét uit de reeks, die had absoluut geen zin om terug te komenMaar van Peter vond ik het toch wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |