In het eerste seizoen raakt Linda toch haar kind kwijt in een auto-ongeluk?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op wikipedia werd bijvoorbeeld beweert dat Linda een miskraam heeft gehad, vind ik eigenlijk nergens op slaan.
Ik vond dat de credits toen al te snel gingen, maar de theme was heerlijk jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef LetsGame het volgende:
Allerbeste aftiteling ooit wat maar voor 4 maanden gebruikt werd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt wel gelijk ja, is niet leesbaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond dat de credits toen al te snel gingen, maar de theme was heerlijk ja
Door het ongeluk werd de zwangerschap spontaan afgebroken dus wel een miskraamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In het eerste seizoen raakt Linda toch haar kind kwijt in een auto-ongeluk?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In het eerste seizoen raakt Linda toch haar kind kwijt in een auto-ongeluk?
Ik heb het artikel in geen tijden meer gelezen, wellicht dat het er nu goed staat. Dat met Arnie was zeker een miskraam, maar ooit stond er ooit dat ze een dochter had gehad met die Erik die overleden was. Dat lijkt me onzin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Door het ongeluk werd de zwangerschap spontaan afgebroken dus wel een miskraam
Ja, dat.komt voor.in de kerstspecial .quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het artikel in geen tijden meer gelezen, wellicht dat het er nu goed staat. Dat met Arnie was zeker een miskraam, maar ooit stond er ooit dat ze een dochter had gehad met die Erik die overleden was. Dat lijkt me onzin.
Dat was in seizoen 4. Simon was gestopt als dokter en begonnen als fotograaf. In het park maakte hij foto's van een jongedame en haar opa in een rolstoel. Op het eerste gezicht niets bijzonders, maar toen hij de foto's ontwikkelde, zag hij dat de man in de rolstoel in werkelijkheid een pop was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef Magnificat het volgende:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik ben al een poos op zoek naar een verhaallijn van vroeger, veel details kan ik niet geven.
Het had te maken met Micky die in het park liep en die iemand zag lopen met een oude man/vrouw in een rolstoel, wat een pop bleek te zijn? En iets met een fotograaf? Of iemand die telkens foto`s maakte. De verhaallijn erom heen was erg spannend.
Dacht eerst dat het om Mies van Catenbrughe en Cristie ging ( ook super trouwens!), maar na het teruggekeken te hebben, was dat het niet.
Nu twijfel ik of het wel met Micky was, kan ook Stan zijn geweest, of...of...
Maar voor de die hards is de omschrijving vast genoeg.
In de betere boekhandelsquote:
Ja dat was het, super thanx!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was in seizoen 4. Simon was gestopt als dokter en begonnen als fotograaf. In het park maakte hij foto's van een jongedame en haar opa in een rolstoel. Op het eerste gezicht niets bijzonders, maar toen hij de foto's ontwikkelde, zag hij dat de man in de rolstoel in werkelijkheid een pop was.
Verder weet ik het ook niet meer zo goed, wel dat bij de climax van de verhaallijn Arthur en Stan er ook bij betrokken raakten.
Beelden zijn niet te vinden op het Internet (YouTube e.d.), omdat RTL ze wegens "auteursrechten" vrijwel allemaal heeft laten verwijderen. De enige mogelijkheid om de beelden te bekijken is om de dvd-box van seizoen 4 te kopen. Dit kun je doen via bol.com of andere webshop, of langs de plaatselijke MediaMarkt te gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ja dat was het, super thanx!!
Ben al op zoek naar beelden, maar tnt nog niets kunnen vinden helaas.
Klopt, wat vindt jij persoonlijk leuker, als ze ruzie maken (wat stiekem ook hilarisch is soms) of wanneer ze zoals het heet 'verbroederd' zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:05 schreef Frey het volgende:
Weer wat door seizoen 5 aan het spoelen.
Robert en Jef blijven zo geweldig in de jaren 90.
Persoonlijk zie ik ze toch het liefste samenwerken, maar een ruzie op zijn tijd is natuurlijk ook geweldig om te zien. Vooral ook vanwege het acteerwerk van Wilbert en Bartho.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, wat vindt jij persoonlijk leuker, als ze ruzie maken (wat stiekem ook hilarisch is soms) of wanneer ze zoals het heet 'verbroederd' zijn?
Er was een scene in seizoen 5 toen Jef Silvia wilde spreken op AA&F, maar Robert probeerde hem offscreen tegen te houden. Je hoorde ook echt dingen omvallen en gestommel en toen kwamen ze beiden met verfomfaaide kleren Silvia's en Janine's kantoor binnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik ze toch het liefste samenwerken, maar een ruzie op zijn tijd is natuurlijk ook geweldig om te zien. Vooral ook vanwege het acteerwerk van Wilbert en Bartho.
Dat, dat mens zich daar zo druk overmaakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ik in de komende dagen ineens niet meer post hier, dan heeft Sonja Silva me wegens smaad/laster aangeklaagd. Lees dit topic maar, dan snap je het volkomen.
Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!
Forum.fok, de enige echte soap.
Dian werd daar gewoon echt een beetje bang voor hem. Jef in seizoen 5 overigens wel aardig wat dikker geworden. Ik ben uiterlijke veranderingen ook een beetje bij gaan houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Frey het volgende:
Jef die Dian mee naar huis sleept als ze uit is met Frits.
Zo ken ik hem ook beter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jef in seizoen 5 overigens wel aardig wat dikker geworden.
Aaah, dus dan ben jij degene waar Heer van Bartelhoven het over hadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, dat.komt voor.in de kerstspecial .
Even duidelijk: De kerstspecial is een DROOM!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel jammer dat sommige mensen de dingen in die film als waargebeurd beschouwen, terwijl het toch een droom van Laura was. En er in de lopende serie niet naar werd verwezen. Op wikipedia werd bijvoorbeeld beweert dat Linda een miskraam heeft gehad, vind ik eigenlijk nergens op slaan.
Behalve het begin en het eind.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah, dus dan ben jij degene waar Heer van Bartelhoven het over had
[..]
Even duidelijk: De kerstspecial is een DROOM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |