abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 17:57:34 #101
66825 Reya
Fier Wallon
pi_114860572
quote:
"Our two nations are separated by more than 5,000 miles. But for an American abroad, you can’t get much closer to the ideals and convictions of my own country than you do in Israel,"
Ja, de idealen en overtuigingen van bijna 50% belasting boven de ton en gezondheidszorg communistischer dan in Scandinavië.

Wat een clown, :').
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:01:18 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114897137
Romney wordt in Polen 'begroet' door Pools RP supporters. Vlug die paraplu's voor dat spandoek mensen! :D

Ron Paul supporters photobomb Mitt Romney’s visit to Poland
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_114899775
Hahaha! Mooi om te zien :D

Als Romney uberhaupt meer dan 25% van de stemmen krijgt dan is de US eigenlijk toch echt een debiel land geworden _O-
pi_114900341
Je ziet meteen dat de status quo ingrijpt door die paraplus er voor te doen.
pi_114900677
Moet je nagaan hoe populair RP is. Met een beetje meer aandacht in de media voor RP had hij zeker te weten Romney verslagen.
pi_114900805
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef PKRChamp het volgende:
Moet je nagaan hoe populair RP is. Met een beetje meer aandacht in de media voor RP had hij zeker te weten Romney verslagen.
Nauwelijks, volgens de polls. Dat hij zeer obsessieve volgelingen heeft, zegt niet zoveel over de omvang van zijn potentiële electoraat. Dat is toch vrij klein gebleken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_114900866
quote:
De wens is de vader van de gedachte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_114900882
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nauwelijks, volgens de polls. Dat hij zeer obsessieve volgelingen heeft, zegt niet zoveel over de omvang van zijn potentiële electoraat. Dat is toch vrij klein gebleken.
_O_

Ik zat nog te denken om de mogelijke reply te typen alleen had ik hem eerlijk gezegd verwacht van 99.999.
pi_114900929
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

_O_

Ik zat nog te denken om de mogelijke reply te bedenken alleen had ik hem eerlijk gezegd verwacht van 99.999.
Ja, ik ben nou eenmaal niet zo van het verdraaien van de feiten. Ik snap dat de fanatieke aanhangers van Ron Paul het dolgraag zouden willen, maar het gros van de mensen ziet hem niet als de nieuwe Messias.
pi_114900964
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, ik ben nou eenmaal niet zo van het verdraaien van de feiten. Ik snap dat de fanatieke aanhangers van Ron Paul het dolgraag zouden willen, maar het gros van de mensen ziet hem niet als de nieuwe Messias.
De grote rallys van Romney zijn mij zeker ontgaan dan.
pi_114900981
Vergeet niet dat Ron Paul het charisma heeft van een overrijpe doppinda.
pi_114901013
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Zelfs Santorum wist een flinke lading supporters op de been te brengen. Dat zegt natuurlijk weinig tot niets.
pi_114901121
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik probeer je juist uit te leggen dat een kleine schare hyperfanatieke aanhangers wat anders is dan bijvoorbeeld poll uitslagen of daadwerkelijke verkiezingsuitslagen e.d.
pi_114901232
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelfs Santorum wist een flinke lading supporters op de been te brengen. Dat zegt natuurlijk weinig tot niets.
Het enige wat dat zegt is dat Santorum natuurlijk uitvoerig in de media is besproken en dat geld helaas niet voor RP. En natuurlijk dat oeverloze gezeik over kinderen en gezinnen en god doet het natuurlijk ook wel goed bij de christelijke stemmers.
De media is en zal altijd de doorslaggevende factor zijn als het gaat om verkiezingen, niemand neemt de moeite om verder te kijken dan wat de TV voorschoteld en het was wel overduidelijk dat RP niet op TV kwam, ja wanneer het ging om de nieuwsbrieven toen zat de media er eventjes bovenop.
pi_114901365
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het enige wat dat zegt is dat Santorum natuurlijk uitvoerig in de media is besproken en dat geld helaas niet voor RP. En natuurlijk dat oeverloze gezeik over kinderen en gezinnen en god doet het natuurlijk ook wel goed bij de christelijke stemmers.
De media is en zal altijd de doorslaggevende factor zijn als het gaat om verkiezingen, niemand neemt de moeite om verder te kijken dan wat de TV voorschoteld en het was wel overduidelijk dat RP niet op TV kwam, ja wanneer het ging om de nieuwsbrieven toen zat de media er eventjes bovenop.
Hm, ik geloof direct dat Ron Paul relatief minder media-aandacht kreeg dan bijvoorbeeld een Romney. Wat natuurlijk ook niet verwonderlijk is; de geschonken aandacht is in grote mate afhankelijk van de populariteit van de kandidaat. Niets wees er op dat Ron Paul een serieuze ging maken op de Republikeinse kandidatuur. Daar is de beste man ook simpelweg niet mainstream genoeg voor.

Overigens ben ik Ron Paul gewoon tegengekomen in gerenommeerde buitenlandse tijdschriften, zoals The Economist.
pi_114901477
quote:
Misschien had hij wel dubbel zoveel stemmen behaald als nu. Dan was hij in de meeste staten niet laatste of een na laatste geeindigd bij de voorverkiezingen maar een plaatsje hoger :o.
Maar alsnog compleet kansloos voor de republikeinse nominatie, laat staan het presidentsschap.
pi_114901526
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

_O_

Ik zat nog te denken om de mogelijke reply te typen alleen had ik hem eerlijk gezegd verwacht van 99.999.
Monolith, hartelijk dank.
pi_114901529
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik probeer je juist uit te leggen dat een kleine schare hyperfanatieke aanhangers wat anders is dan bijvoorbeeld poll uitslagen of daadwerkelijke verkiezingsuitslagen e.d.
Daarom zeg ik, de media is hier gewoon verantwoordelijk voor met uitspraken zoals "he is unelectable" en "RP is crazy" enz.......
Moet je eens voorstellen dat FOX ook zo op Romney aan het bashen was dan weet ik zeker dat Romney al veel eerder eruit had gelegen. Je vergeet voor het gemak even dat het overgrote gedeelte nog steeds hun nieuws van de TV halen of van de krant. Allemaal instanties die liever een Romney als kandidaat zien dan Paul.
De grote vraag is eigenlijk heeft de GOP er wel goed aangedaan om Romney als kandidaat naar voren te schuiven want het begint toch pijnlijk duidelijk te worden dat Romney gewoon een grote leugenaar is. Het valt mij mee dat hij geen CEO was van de firma list&bedrog.
Paul daarentegen had juist de beste papieren om te winnen van Obama en als ik puur kijk naar de politiek lijkt het mij beter dat je een winnaar naar voren schuift ipv die geen kans maakt om Obama te verslaan.
pi_114901763
Paul was tegen Obama ook compleet kansloos geweest. Het lijkt er wel op dat de GOP weinig trek had in het winnen van deze verkiezingen. Het was allemaal wrakhout wat men beschikbaar had aan opties.
pi_114901855
http://www.forbes.com/sit(...)r-ron-paul-vs-obama/

De zwevende kiezer geloofde meer in Paul dan in Romney en dan nog wat media aandacht erbij en hij had zo Obama uit het witte huis kunnen schoppen.
pi_114901888
Waarom ben je jezelf zo voor de gek aan het houden, PKR? Accepteer gewoon dat Ron Paul het heeft afgelegd tegen Romney. En het moge duidelijk zijn dat Obama de vloer had aangeveegd met de bejaarde Paul. Laatstgenoemde beschikt namelijk niet over een persoonlijkheid, en dat is toch vereiste, wil je president worden.

Overigens vind ik het ook wat zwak dat de media-kaart weer uit de kast wordt getrokken.
pi_114901900
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef PKRChamp het volgende:

De zwevende kiezer geloofde meer in Paul dan in Romney en dan nog wat media aandacht erbij en hij had zo Obama uit het witte huis kunnen schoppen.
Hoe gevoelig kan een mens zijn voor wat propaganda als zijn idooltje er leuk uit lijkt te komen _O-
pi_114901931
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens vind ik het ook wat zwak dat de media-kaart weer uit de kast wordt getrokken.
Het kan niet lang meer duren voor er youtubefilmpjes langskomen.
pi_114902042
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef PKRChamp het volgende:

Het artikel stelt dat 47 procent van de onafhankelijke kiezers een strijd wil zien tussen Paul en Obama, terwijl 45 procent Romney het op wil zien nemen tegen Obama. Let wel: er wordt nergens gezegd op wie deze onafhankelijke kiezers stemmen.

Tenslotte wordt niet aangegeven hoe de groep onafhankelijke kiezers zich verhoudt ten opzichte van het totale electoraat.

Met andere woorden: wederom is de wens de vader van de gedachte.
pi_114902548
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe gevoelig kan een mens zijn voor wat propaganda als zijn idooltje er leuk uit lijkt te komen _O-
ja praat maar weer over propaganda als je ziet hoeveel steun paul hier al heeft dan weet je gewoon dat amerika voor hem uit zal lopen
Ron Paul cut off on Fox News: http://www.youtube.com/watch?v=7tbNBnBe2SI
Ron Paul booed at CNN: http://www.youtube.com/watch?v=pfBKKh0C2eo
Is Ron Paul Really An Anti-Semite or the only one with the balls to tell us the truth!? : http://www.
pi_114903068
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom ben je jezelf zo voor de gek aan het houden, PKR? Accepteer gewoon dat Ron Paul het heeft afgelegd tegen Romney.
Ik accepteer het feit dat de strijd niet gelijk was en dat RP heeft verloren door randzaken, ik heb alle debatten gezien en ik vond de grote namen bij de GOP niet echt met verrassende uitspraken komen of getuigen van visie. En dan heb ik het nog niet eens over alle vrijheidsinperkingen waar de GOP kandidaten wel voorstander van waren. Het ironische is dan nog wel dat ze met hun hand op hun hart het volkslied aan het zingen zijn.
quote:
En het moge duidelijk zijn dat Obama de vloer had aangeveegd met de bejaarde Paul. Laatstgenoemde beschikt namelijk niet over een persoonlijkheid, en dat is toch vereiste, wil je president worden.
Daar heb je wel een punt, qua persoonlijkheid is hij natuurlijk maar een vaatdoek vergeleken met Obama. Maar je kan de zaak ook laten draaien op de inhoud, bijvoorbeeld de gebroken afspraken en de slappe economie en de bail-outs. Genoeg stof om over te debatteren iedergeval.
quote:
Vind jij als journalist zijnde dan niet dat die man te weinig in de media is geweest in vergelijking met zijn populariteit op het internet en de enorme bijeenkomsten en niet te vergeten het leger wat overduidelijk op de hand van Paul is?
pi_114903945
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:05 schreef RonPaul2016 het volgende:

[..]

ja praat maar weer over propaganda als je ziet hoeveel steun paul hier al heeft dan weet je gewoon dat amerika voor hem uit zal lopen
Nee, dat weet je niet kloontje :).
  dinsdag 31 juli 2012 @ 17:59:47 #129
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114904890

Hardball is dan nog soms best aardig alleen vergeet Matthews te zeggen dat de democraten wat dit betreft een niet zo heel andere agenda hebben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_114906741
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:01 schreef popolon het volgende:
Romney wordt in Polen 'begroet' door Pools RP supporters. Vlug die paraplu's voor dat spandoek mensen! :D

[ afbeelding ]

Ron Paul supporters photobomb Mitt Romney’s visit to Poland
Bizar, dat had ik nu niet verwacht.
Jammer genoeg komt dit topic weer voor een paar pagina's in zijn Ron Paul-toestand. :'(
pi_114921929
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:18 schreef thettes het volgende:
Je ziet meteen dat de status quo ingrijpt door die paraplus er voor te doen.
Niet de status quo, maar Mitt supporters volgens het artikel zelf. Vrij logisch natuurlijk dat mensen van de 'tegenpartij' zo'n ding niet in de buurt van Mitt willen hebben. Wat de status quo hier mee van doen heeft ontgaat me een beetje.

Of wacht, die gast met die paraplu rechts in het zwart met die zonnebril...net een spion :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_114923889
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Niet de status quo, maar Mitt supporters volgens het artikel zelf. Vrij logisch natuurlijk dat mensen van de 'tegenpartij' zo'n ding niet in de buurt van Mitt willen hebben. Wat de status quo hier mee van doen heeft ontgaat me een beetje.

Of wacht, die gast met die paraplu rechts in het zwart met die zonnebril...net een spion :')
Even voor de duidelijkheid, het was ironie. Ik lach me rot om die halvegare complotdenkers hier af en toe.
pi_114926552
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:36 schreef thettes het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, het was ironie. Ik lach me rot om die halvegare complotdenkers hier af en toe.
Ah, ik ook, sorry in dat geval. Ik was een beetje paranoide en in de waan dat jij er ook 1 was :D
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_114934599
quote:
During my recent trip to Israel, I had suggested that the choices a society makes about its culture play a role in creating prosperity, and that the significant disparity between Israeli and Palestinian living standards was powerfully influenced by it. In some quarters, that comment became the subject of controversy.

(...)

The linkage between freedom and economic development has a universal applicability. One only has to look at the contrast between East and West Germany, and between North and South Korea for the starkest demonstrations of the meaning of freedom and the absence of freedom.
http://www.nationalreview(...)s-matter-mitt-romney

Ja, deden die Palestijnen maar eens wat aan dat gebrek aan vrijheid... Republikeinen, :').
pi_114982204
Ik ben echt benieuwd hoe de senaatsverkiezingen uitpakken. Zoals het er nu uitziet gaat het niet meer dan 51-49 voor 1 van de partijen worden.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:46:34 #136
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_114985280
quote:
Anonymous Hacks IRS Database — Publishes Romney Tax Returns

Late last night, the mysterious group of hackers known as Anonymous successfully hacked the main database for the Internal Revenue Service. The group appeared to have a singular target- Republican Presidential nominee Mitt Romney. Romney has been criticized by both parties for his failure to produce more than one past tax return. According to Ann Romney on ABC’s “Good Morning America” they had no intention of ever disclosing the contents on those returns: “We’ve given all you people need to know and understand about our financial situation and how we live our life”. Anonymous however, seems to have thought that we “the people” might want to know a little more about the man who seeks the White House.

The Anonymous attack successfully retrieved 25-years worth of Romney’s tax returns and published them without permission on major websites throughout the Internet. The majority of these websites removed the returns within minutes, however it was too late to completely protect the candidate’s already tainted image. We at Free Wood Post were able to examine Romney’s 2008 tax return and found that he had good reason to fear its release. The 2008 return paints a picture of an extraordinarily wealthy man, whose low tax rate and bizarre itemized deductions will surely raise many questions as to his suitability to be President.

Romney campaign spokeswoman Andrea Saul stated last week that “there has been no year in which Romney paid zero taxes”. In 2008, this was true. He earned $23,425,316 and paid $412.18 in federal income taxes. This calculates to a federal tax rate of 0.0018%. How did Romney get his tax burden so low? According to his return, he had approximately $23,407,000 in itemized deductions. These deductions ranged from $78,923 for “Toupee Creators Unlimited” and $41,826 for “Spray-on tan services” to a $3.8 million dollar write-off for a trip to Las Vegas with potential campaign donors. The Romney family also paid salaries to their numerous employees including, two yacht captains, three pilots for their private jets, two professional dog walkers, one toupee stylist and a “live-in contortionist”. What someone does with a live-in contortionist, one can only speculate. However, the $891,064 Romney spent on an “EWS Donor Party at the Pennsylvania Mansion” might give us a clue. While the return does not indicate what “EWS” stands for, given that the deducted supplies for the party included “Venetian masks, alcohol, lubricant and various Egyptian leather accessories” it was most likely an “Eyes Wide Shut” party.

In addition to his wild nights, Romney also deducted health related expenses. These included $127,000 for Cognitive Behavioral Therapy for a condition termed “Pseudologia fantastica” also known as Compulsive Liar Syndrome. This may explain why the Republican nominee’s views seem to change dramatically depending on his audience. In fact, his recent string of political gaffes may be the direct result of his inability to keep up with the many competing “truths” he has spoken over the past year. According to noted Psychiatrist Bryan King, “Pathological liars seem utterly sincere about their lies, but if confronted with facts to the contrary, will often just as sincerely reverse their story.” According to Politifact, a news organization that researches the veracity of politician’s statements, only 16% of Romney’s examined statements were found to be completely true.

While the 2008 tax return only gives us a brief glimpse into the life of Mitt Romney, it is unlikely that the other 24 years would have given us his complete financial picture. Given that Romney has several secret tax havens in the Cayman Islands, Bermuda and until recently Switzerland, we will likely never know the extent of his holdings or of the other unorthodox appetites he quenches with that money. However, the Anonymous hack did succeed in giving Americans a better understanding of the Republican candidate.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_114987810
quote:
Die website is satirisch, net als De Speld.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:15:07 #138
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_114995829
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:13 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Ah, wat jammer ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_114996875
Al zou het me dan ook weer niet verbazen als er daadwerkelijk dingen in staan die z'n imago zouden kunnen beschadigen. Voor zover dat nog mogelijk is. Kom op, en maak die dingen openbaar. Dan heeft niemand meer iets om te speculeren ook en kunnen we meteen zien of Harry Reid's claim ergens op gebaseerd is.

"I'm Mitt Romney and I may / may not approve this message."
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_115007339
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:13 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Leek me ook al vreemd.
Als je al de IRS database hackt, dan trek je daar niet alleen de info van Romney uit, maar van alle grote namen en bedrijven. En dat komt wel heel groot in het nieuws natuurlijk.
pi_115009296
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Leek me ook al vreemd.
Als je al de IRS database hackt, dan trek je daar niet alleen de info van Romney uit, maar van alle grote namen en bedrijven. En dat komt wel heel groot in het nieuws natuurlijk.
En dit leek je niet wat vreemd?

quote:
However, the $891,064 Romney spent on an “EWS Donor Party at the Pennsylvania Mansion” might give us a clue. While the return does not indicate what “EWS” stands for, given that the deducted supplies for the party included “Venetian masks, alcohol, lubricant and various Egyptian leather accessories” it was most likely an “Eyes Wide Shut” party.
pi_115024574
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

En dit leek je niet wat vreemd?

[..]

Zo ver had ik niet eens gelezen, omdat ik het bericht al onzin vond.
pi_115037822
quote:
"The word's out that he hasn't paid any taxes for 10 years," he said. "Let him prove he has paid taxes because he hasn't."
http://politicalticker.bl(...)d-put-up-or-shut-up/

_O_.

quote:
"It's time for Harry to put up or shut up," Romney said on Sean Hannity's radio show.
_O-.

Die Romney heeft tien jaar geen belasting betaald, dat is geen onwaarschijnlijke mogelijkheid, en nu wil hij de belastingen voor rijken verlagen en die voor de middeninkomens verhogen, wat een grap is het.
pi_115039476
Onvoorstelbaar wat er allemaal gezegd en gedaan wordt daar,

Al dat gedoe over Obama met zijn "you didn't build that", hoe is het in vredesnaam mogelijk dat men ermee weg komt om daar zo mee aan de haal te gaan? Gewoon eindeloze herhaling van talking points op Fox News, willens en wetens het fragment instarten zodat het lijkt alsof er iets gezegd wordt en dat dan quoten en er eindeloos discussie over voeren en het analyseren. Regelrechte propaganda en het werkt ook nog. Obama is een moslim en niet in de VS geboren, Iran staat op het punt om een atoombom in te zetten midden in het land, Saddam Hussein had massavernietigingswapens en was verantwoordelijk voor 9/11.

Mensen die elkaar voor elitair uitmaken terwijl ze meerdere universitaire diploma's hebben, anders kun je nog een filmpje laten zien waarin de ander Frans spreekt want dat is toch iets waar je geen punten mee scoort bij het grote publiek. Laten we het maar hebben over dressuurpaarden, en elke kandidaat ondervragen wat zijn voorkeur is qua pizzasoort (ja, dat deden ze echt), dat is veel belangrijker en we hoeven het toch niet te hebben over futliele kwesties als triljarden staatsschuld opbouwen, een paar miljoen mensen jarenlang opsluiten omdat ze wiet op zak hebben, als president hoogstpersoonlijk buitengerechtelijke executies goedkeuren van wie dan ook, levenslang burgers opsluiten zonder een vorm van proces en zonder aanklacht, huiszoekingen doen en telefoons aftappen zonder dat er de noodzaak is van een verdenking, een paar oorlogjes hier en daar opstarten of laten voortduren. Het spreekt voor zich dat we dat allebei willen, maar vertel eens, was jouw opa nou echt met meerdere vrouwen getrouwd? Want dat zou natuurlijk een schandaal van jewelste zijn, dat moet toch eens uitgezocht worden, laat die mensen van de tv er eens diepgravend onderzoek naar doen!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115048737
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:16 schreef heiden6 het volgende:
Onvoorstelbaar wat er allemaal gezegd en gedaan wordt daar,

Al dat gedoe over Obama met zijn "you didn't build that", hoe is het in vredesnaam mogelijk dat men ermee weg komt om daar zo mee aan de haal te gaan? Gewoon eindeloze herhaling van talking points op Fox News, willens en wetens het fragment instarten zodat het lijkt alsof er iets gezegd wordt en dat dan quoten en er eindeloos discussie over voeren en het analyseren. Regelrechte propaganda en het werkt ook nog. Obama is een moslim en niet in de VS geboren, Iran staat op het punt om een atoombom in te zetten midden in het land, Saddam Hussein had massavernietigingswapens en was verantwoordelijk voor 9/11.

Mensen die elkaar voor elitair uitmaken terwijl ze meerdere universitaire diploma's hebben, anders kun je nog een filmpje laten zien waarin de ander Frans spreekt want dat is toch iets waar je geen punten mee scoort bij het grote publiek. Laten we het maar hebben over dressuurpaarden, en elke kandidaat ondervragen wat zijn voorkeur is qua pizzasoort (ja, dat deden ze echt), dat is veel belangrijker en we hoeven het toch niet te hebben over futliele kwesties als triljarden staatsschuld opbouwen, een paar miljoen mensen jarenlang opsluiten omdat ze wiet op zak hebben, als president hoogstpersoonlijk buitengerechtelijke executies goedkeuren van wie dan ook, levenslang burgers opsluiten zonder een vorm van proces en zonder aanklacht, huiszoekingen doen en telefoons aftappen zonder dat er de noodzaak is van een verdenking, een paar oorlogjes hier en daar opstarten of laten voortduren. Het spreekt voor zich dat we dat allebei willen, maar vertel eens, was jouw opa nou echt met meerdere vrouwen getrouwd? Want dat zou natuurlijk een schandaal van jewelste zijn, dat moet toch eens uitgezocht worden, laat die mensen van de tv er eens diepgravend onderzoek naar doen!
Dit maakt The Daily Show en Colbert Report dan ook zo geniaal.
pi_115059416
pi_115093285
Ik heb overigens nog steeds niets vergelijkbaars met klimaatverandering- en evolutieontkenning gelezen bij de Democraten. Kan iemand dat nog geven?
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:56:42 #148
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115093429
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:53 schreef Monidique het volgende:
Ik heb overigens nog steeds niets vergelijkbaars met klimaatverandering- en evolutieontkenning gelezen bij de Democraten. Kan iemand dat nog geven?
Je wil zo'n vergelijkbare grafiek voor evolutieontkenning?
Carpe Libertatem
pi_115093476
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Je wil zo'n vergelijkbare grafiek voor evolutieontkenning?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef Monidique het volgende:
Of het belangrijk is, is een tweede. Mij lijken het behoorlijk belangrijke zaken, zeker klimaatverandering, maar goed. Waar het om gaat, waar ik het over had, is dat de Republikeinen niet zeggen dat klimaatverandering niet belangrijk is, dat evolutietheorie niet belangrijk is, ze zeggen dat het verzinsels zijn, dat er sprake is van een samenzwering. Standpunten die van invloed zijn op daadwerkelijk beleid. Dat is één van de redenen waarom ik de GOP niet serieus kan nemen, deze kruising tussen de SGP, de PVV, de Taliban en de feestpartij van Johan Vlemmix. En geldt dat ook voor de Democraten, vraag ik, kun je met iets vergelijkbaars komen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 augustus 2012 @ 02:28:23 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115125212
item op radio1

Met nog drie maanden te gaan tot de Amerikaanse verkiezingen heeft president Barack Obama deze week in de peilingen voor het eerst in drie belangrijke staten een voorsprong genomen. Obama is zijn Republikeinse uitdager Mitt Romney nu voorbij gestreefd in de staten Florida, Pennsylvania en Ohio. Hij zou dat volgens onderzoekers vooral te danken hebben aan zijn populariteit onder vrouwen. Geen enkele presidentskandidaat is sinds 1960 in het Witte Huis beland zonder in ten minste twee van de drie genoemde staten te winnen. Amerika-deskundige Willem Post van Instituut Clingendael liep een paar dagen mee met het campagneteam van Obama en is vanochtend bij ons te gast.

http://sportzomer.radio1.(...)g%20op%20Romney.html
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')