abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 17:57:34 #101
66825 Reya
Fier Wallon
pi_114860572
quote:
"Our two nations are separated by more than 5,000 miles. But for an American abroad, you can’t get much closer to the ideals and convictions of my own country than you do in Israel,"
Ja, de idealen en overtuigingen van bijna 50% belasting boven de ton en gezondheidszorg communistischer dan in Scandinavië.

Wat een clown, :').
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:01:18 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114897137
Romney wordt in Polen 'begroet' door Pools RP supporters. Vlug die paraplu's voor dat spandoek mensen! :D

Ron Paul supporters photobomb Mitt Romney’s visit to Poland
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_114899775
Hahaha! Mooi om te zien :D

Als Romney uberhaupt meer dan 25% van de stemmen krijgt dan is de US eigenlijk toch echt een debiel land geworden _O-
pi_114900341
Je ziet meteen dat de status quo ingrijpt door die paraplus er voor te doen.
pi_114900677
Moet je nagaan hoe populair RP is. Met een beetje meer aandacht in de media voor RP had hij zeker te weten Romney verslagen.
pi_114900805
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef PKRChamp het volgende:
Moet je nagaan hoe populair RP is. Met een beetje meer aandacht in de media voor RP had hij zeker te weten Romney verslagen.
Nauwelijks, volgens de polls. Dat hij zeer obsessieve volgelingen heeft, zegt niet zoveel over de omvang van zijn potentiële electoraat. Dat is toch vrij klein gebleken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_114900866
quote:
De wens is de vader van de gedachte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_114900882
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nauwelijks, volgens de polls. Dat hij zeer obsessieve volgelingen heeft, zegt niet zoveel over de omvang van zijn potentiële electoraat. Dat is toch vrij klein gebleken.
_O_

Ik zat nog te denken om de mogelijke reply te typen alleen had ik hem eerlijk gezegd verwacht van 99.999.
pi_114900929
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

_O_

Ik zat nog te denken om de mogelijke reply te bedenken alleen had ik hem eerlijk gezegd verwacht van 99.999.
Ja, ik ben nou eenmaal niet zo van het verdraaien van de feiten. Ik snap dat de fanatieke aanhangers van Ron Paul het dolgraag zouden willen, maar het gros van de mensen ziet hem niet als de nieuwe Messias.
pi_114900964
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, ik ben nou eenmaal niet zo van het verdraaien van de feiten. Ik snap dat de fanatieke aanhangers van Ron Paul het dolgraag zouden willen, maar het gros van de mensen ziet hem niet als de nieuwe Messias.
De grote rallys van Romney zijn mij zeker ontgaan dan.
pi_114900981
Vergeet niet dat Ron Paul het charisma heeft van een overrijpe doppinda.
pi_114901013
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Zelfs Santorum wist een flinke lading supporters op de been te brengen. Dat zegt natuurlijk weinig tot niets.
pi_114901121
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik probeer je juist uit te leggen dat een kleine schare hyperfanatieke aanhangers wat anders is dan bijvoorbeeld poll uitslagen of daadwerkelijke verkiezingsuitslagen e.d.
pi_114901232
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelfs Santorum wist een flinke lading supporters op de been te brengen. Dat zegt natuurlijk weinig tot niets.
Het enige wat dat zegt is dat Santorum natuurlijk uitvoerig in de media is besproken en dat geld helaas niet voor RP. En natuurlijk dat oeverloze gezeik over kinderen en gezinnen en god doet het natuurlijk ook wel goed bij de christelijke stemmers.
De media is en zal altijd de doorslaggevende factor zijn als het gaat om verkiezingen, niemand neemt de moeite om verder te kijken dan wat de TV voorschoteld en het was wel overduidelijk dat RP niet op TV kwam, ja wanneer het ging om de nieuwsbrieven toen zat de media er eventjes bovenop.
pi_114901365
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het enige wat dat zegt is dat Santorum natuurlijk uitvoerig in de media is besproken en dat geld helaas niet voor RP. En natuurlijk dat oeverloze gezeik over kinderen en gezinnen en god doet het natuurlijk ook wel goed bij de christelijke stemmers.
De media is en zal altijd de doorslaggevende factor zijn als het gaat om verkiezingen, niemand neemt de moeite om verder te kijken dan wat de TV voorschoteld en het was wel overduidelijk dat RP niet op TV kwam, ja wanneer het ging om de nieuwsbrieven toen zat de media er eventjes bovenop.
Hm, ik geloof direct dat Ron Paul relatief minder media-aandacht kreeg dan bijvoorbeeld een Romney. Wat natuurlijk ook niet verwonderlijk is; de geschonken aandacht is in grote mate afhankelijk van de populariteit van de kandidaat. Niets wees er op dat Ron Paul een serieuze ging maken op de Republikeinse kandidatuur. Daar is de beste man ook simpelweg niet mainstream genoeg voor.

Overigens ben ik Ron Paul gewoon tegengekomen in gerenommeerde buitenlandse tijdschriften, zoals The Economist.
pi_114901477
quote:
Misschien had hij wel dubbel zoveel stemmen behaald als nu. Dan was hij in de meeste staten niet laatste of een na laatste geeindigd bij de voorverkiezingen maar een plaatsje hoger :o.
Maar alsnog compleet kansloos voor de republikeinse nominatie, laat staan het presidentsschap.
pi_114901526
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

_O_

Ik zat nog te denken om de mogelijke reply te typen alleen had ik hem eerlijk gezegd verwacht van 99.999.
Monolith, hartelijk dank.
pi_114901529
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik probeer je juist uit te leggen dat een kleine schare hyperfanatieke aanhangers wat anders is dan bijvoorbeeld poll uitslagen of daadwerkelijke verkiezingsuitslagen e.d.
Daarom zeg ik, de media is hier gewoon verantwoordelijk voor met uitspraken zoals "he is unelectable" en "RP is crazy" enz.......
Moet je eens voorstellen dat FOX ook zo op Romney aan het bashen was dan weet ik zeker dat Romney al veel eerder eruit had gelegen. Je vergeet voor het gemak even dat het overgrote gedeelte nog steeds hun nieuws van de TV halen of van de krant. Allemaal instanties die liever een Romney als kandidaat zien dan Paul.
De grote vraag is eigenlijk heeft de GOP er wel goed aangedaan om Romney als kandidaat naar voren te schuiven want het begint toch pijnlijk duidelijk te worden dat Romney gewoon een grote leugenaar is. Het valt mij mee dat hij geen CEO was van de firma list&bedrog.
Paul daarentegen had juist de beste papieren om te winnen van Obama en als ik puur kijk naar de politiek lijkt het mij beter dat je een winnaar naar voren schuift ipv die geen kans maakt om Obama te verslaan.
pi_114901763
Paul was tegen Obama ook compleet kansloos geweest. Het lijkt er wel op dat de GOP weinig trek had in het winnen van deze verkiezingen. Het was allemaal wrakhout wat men beschikbaar had aan opties.
pi_114901855
http://www.forbes.com/sit(...)r-ron-paul-vs-obama/

De zwevende kiezer geloofde meer in Paul dan in Romney en dan nog wat media aandacht erbij en hij had zo Obama uit het witte huis kunnen schoppen.
pi_114901888
Waarom ben je jezelf zo voor de gek aan het houden, PKR? Accepteer gewoon dat Ron Paul het heeft afgelegd tegen Romney. En het moge duidelijk zijn dat Obama de vloer had aangeveegd met de bejaarde Paul. Laatstgenoemde beschikt namelijk niet over een persoonlijkheid, en dat is toch vereiste, wil je president worden.

Overigens vind ik het ook wat zwak dat de media-kaart weer uit de kast wordt getrokken.
pi_114901900
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef PKRChamp het volgende:

De zwevende kiezer geloofde meer in Paul dan in Romney en dan nog wat media aandacht erbij en hij had zo Obama uit het witte huis kunnen schoppen.
Hoe gevoelig kan een mens zijn voor wat propaganda als zijn idooltje er leuk uit lijkt te komen _O-
pi_114901931
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens vind ik het ook wat zwak dat de media-kaart weer uit de kast wordt getrokken.
Het kan niet lang meer duren voor er youtubefilmpjes langskomen.
pi_114902042
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef PKRChamp het volgende:

Het artikel stelt dat 47 procent van de onafhankelijke kiezers een strijd wil zien tussen Paul en Obama, terwijl 45 procent Romney het op wil zien nemen tegen Obama. Let wel: er wordt nergens gezegd op wie deze onafhankelijke kiezers stemmen.

Tenslotte wordt niet aangegeven hoe de groep onafhankelijke kiezers zich verhoudt ten opzichte van het totale electoraat.

Met andere woorden: wederom is de wens de vader van de gedachte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')