Ja, de idealen en overtuigingen van bijna 50% belasting boven de ton en gezondheidszorg communistischer dan in Scandinavië.quote:"Our two nations are separated by more than 5,000 miles. But for an American abroad, you can’t get much closer to the ideals and convictions of my own country than you do in Israel,"
Nauwelijks, volgens de polls. Dat hij zeer obsessieve volgelingen heeft, zegt niet zoveel over de omvang van zijn potentiële electoraat. Dat is toch vrij klein gebleken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef PKRChamp het volgende:
Moet je nagaan hoe populair RP is. Met een beetje meer aandacht in de media voor RP had hij zeker te weten Romney verslagen.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef PKRChamp het volgende:
Moet je nagaan hoe populair RP is. Met een beetje meer aandacht in de media voor RP had hij zeker te weten Romney verslagen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nauwelijks, volgens de polls. Dat hij zeer obsessieve volgelingen heeft, zegt niet zoveel over de omvang van zijn potentiële electoraat. Dat is toch vrij klein gebleken.
Ja, ik ben nou eenmaal niet zo van het verdraaien van de feiten. Ik snap dat de fanatieke aanhangers van Ron Paul het dolgraag zouden willen, maar het gros van de mensen ziet hem niet als de nieuwe Messias.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]![]()
Ik zat nog te denken om de mogelijke reply te bedenken alleen had ik hem eerlijk gezegd verwacht van 99.999.
De grote rallys van Romney zijn mij zeker ontgaan dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, ik ben nou eenmaal niet zo van het verdraaien van de feiten. Ik snap dat de fanatieke aanhangers van Ron Paul het dolgraag zouden willen, maar het gros van de mensen ziet hem niet als de nieuwe Messias.
Zelfs Santorum wist een flinke lading supporters op de been te brengen. Dat zegt natuurlijk weinig tot niets.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De grote rallys van Romney zijn mij zeker ontgaan dan.
Ik probeer je juist uit te leggen dat een kleine schare hyperfanatieke aanhangers wat anders is dan bijvoorbeeld poll uitslagen of daadwerkelijke verkiezingsuitslagen e.d.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De grote rallys van Romney zijn mij zeker ontgaan dan.
Het enige wat dat zegt is dat Santorum natuurlijk uitvoerig in de media is besproken en dat geld helaas niet voor RP. En natuurlijk dat oeverloze gezeik over kinderen en gezinnen en god doet het natuurlijk ook wel goed bij de christelijke stemmers.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs Santorum wist een flinke lading supporters op de been te brengen. Dat zegt natuurlijk weinig tot niets.
Hm, ik geloof direct dat Ron Paul relatief minder media-aandacht kreeg dan bijvoorbeeld een Romney. Wat natuurlijk ook niet verwonderlijk is; de geschonken aandacht is in grote mate afhankelijk van de populariteit van de kandidaat. Niets wees er op dat Ron Paul een serieuze ging maken op de Republikeinse kandidatuur. Daar is de beste man ook simpelweg niet mainstream genoeg voor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het enige wat dat zegt is dat Santorum natuurlijk uitvoerig in de media is besproken en dat geld helaas niet voor RP. En natuurlijk dat oeverloze gezeik over kinderen en gezinnen en god doet het natuurlijk ook wel goed bij de christelijke stemmers.
De media is en zal altijd de doorslaggevende factor zijn als het gaat om verkiezingen, niemand neemt de moeite om verder te kijken dan wat de TV voorschoteld en het was wel overduidelijk dat RP niet op TV kwam, ja wanneer het ging om de nieuwsbrieven toen zat de media er eventjes bovenop.
Misschien had hij wel dubbel zoveel stemmen behaald als nu. Dan was hij in de meeste staten niet laatste of een na laatste geeindigd bij de voorverkiezingen maar een plaatsje hogerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef PKRChamp het volgende:
Monolith, hartelijk dank.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]![]()
Ik zat nog te denken om de mogelijke reply te typen alleen had ik hem eerlijk gezegd verwacht van 99.999.
Daarom zeg ik, de media is hier gewoon verantwoordelijk voor met uitspraken zoals "he is unelectable" en "RP is crazy" enz.......quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik probeer je juist uit te leggen dat een kleine schare hyperfanatieke aanhangers wat anders is dan bijvoorbeeld poll uitslagen of daadwerkelijke verkiezingsuitslagen e.d.
Hoe gevoelig kan een mens zijn voor wat propaganda als zijn idooltje er leuk uit lijkt te komenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef PKRChamp het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)r-ron-paul-vs-obama/
De zwevende kiezer geloofde meer in Paul dan in Romney en dan nog wat media aandacht erbij en hij had zo Obama uit het witte huis kunnen schoppen.
Het kan niet lang meer duren voor er youtubefilmpjes langskomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens vind ik het ook wat zwak dat de media-kaart weer uit de kast wordt getrokken.
Het artikel stelt dat 47 procent van de onafhankelijke kiezers een strijd wil zien tussen Paul en Obama, terwijl 45 procent Romney het op wil zien nemen tegen Obama. Let wel: er wordt nergens gezegd op wie deze onafhankelijke kiezers stemmen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef PKRChamp het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)r-ron-paul-vs-obama/
De zwevende kiezer geloofde meer in Paul dan in Romney en dan nog wat media aandacht erbij en hij had zo Obama uit het witte huis kunnen schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |