Zijn ze dan bang dat de conservatieven thuis blijven? Ze zullen echt niet op Obama gaan stemmen. En ik denk eigenlijk dat ze zo anti-Obama zijn dat ze Romney veel beter vinden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar echt heel bang voor waren. Er is heel veel twijfel over Romney, zie de reacties toen een medewerkster van hem zei dat universal health care een goed iets is waardoor iemands vrouw niet aan kanker overleden zou zijn.
Maar er moet ook enthousiasme zijn onder de vrijwilligers en radiotalkshowhosts, bijvoorbeeld. Dat straalt weer uit naar het midden. Hoewel je dat met deze kandidaat kunt gaan betwijfelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Zijn ze dan bang dat de conservatieven thuis blijven? Ze zullen echt niet op Obama gaan stemmen. En ik denk eigenlijk dat ze zo anti-Obama zijn dat ze Romney veel beter vinden.
Ik denk niet dat Ryan gekozen is om een bepaalde bevolkingsgroep aan te trekken (hoogstens de kiezers in zijn eigen staat). Dan eerder om het onderwerp richting de economie te sturen, het is immers de budget man van de GOP.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef MilaNL het volgende:
Waarom kiezen ze nou eigenlijk voor die oerconservatieve twist in de campagne? Waar waren ze precies bang voor? Oerconservatieven stemden toch wel Romney, ook al waren ze er niet volledig tevreden mee.
Dat is een andere Ryan. Jack Ryan, vertelt Wikipedia mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Paul Ryan,zijn ex is Jeri Ryan(7of9)
mijn fout!!klopt inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is een andere Ryan. Jack Ryan, vertelt Wikipedia mij.
Hij is eigenlijk overal op tegen waar ik voor op ben en andersom, vooral op morele en religieuze thema's. Zelden zo'n anti-knipoogje-lijstje gezien als die van Paul Ryanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 06:51 schreef maartena het volgende:
http://www.ontheissues.org/House/Paul_Ryan.htm/
Hmmm.... nee, toch niet mijn favoriet als ik de lijstjes zo eens door neem.
Vier jaar geleden bleven de conservatieven thuis, en ik denk dat ze daar van geleerd hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Zijn ze dan bang dat de conservatieven thuis blijven? Ze zullen echt niet op Obama gaan stemmen. En ik denk eigenlijk dat ze zo anti-Obama zijn dat ze Romney veel beter vinden.
Volgens mij is een vrijdag ook geen goede dag voor dergelijke aankondigingen, net nu de werkweek van mensen (en aardig wat journalisten) erop zit. Zondag heb je dan weer allerlei talkshows, dat wel. Maar ook tijdens de Spelen is volgens mij de manier om weinig aandacht te vragen. Ik meen mij te herinneren dat Edwards 4 jaar geleden op een vrijdag tijdens de Spelen ook de mededeling deed dat hij een affaire had.quote:
http://www.thedailybeast.(...)-abortion-views.htmlquote:Less attention has been paid, though, to Ryan’s hard-right positions on social issues. Indeed, on abortion and women’s health care, there isn’t much daylight between Ryan and, say, Michele Bachmann. Any Republican vice-presidential candidate is going to be broadly anti-abortion, but Ryan goes much further. He believes ending a pregnancy should be illegal even when it results from rape or incest, or endangers a woman’s health. He was a cosponsor of the Sanctity of Human Life Act, a federal bill defining fertilized eggs as human beings, which, if passed, would criminalize some forms of birth control and in vitro fertilization. The National Right to Life Committee has scored his voting record 100 percent every year since he entered the House in 1999. “I’m as pro-life as a person gets,” he told The Weekly Standard’s John McCormack in 2010. “You’re not going to have a truce.”
Jouw favoriet had zelfs de oerconservatieve Republikeinen nog op Obama laten stemmen, dus ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:20 schreef Refragmental het volgende:
En blijkbaar zijn die 2 dus beter verkiesbaar dan sommige andere kandidaten, als ik men hier mag geloven
Wat een grap!
De statistieken geven toch echt anders aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jouw favoriet had zelfs de oerconservatieve Republikeinen nog op Obama laten stemmen, dus ja.
Namelijk dat hij bijna niemand aan zich wist te binden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De statistieken geven toch echt anders aan.
http://www.ronpaul2012.co(...)mney-in-latest-poll/quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Namelijk dat hij bijna niemand aan zich wist te binden?
FTFY.quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:21 schreef Lyrebird het volgende:
Een grote groep aan je binden is belangrijk. De herverkiezing van Scott Walker (gouverneur Wisconsin) heeft laten zien dat zelfs de kiezers in het gematigde Wisconsin best voor een super-conservatieve boodschap te porren zijn. Als je maar bereid bent om ca. 7.5x zoveel geld als je opponent te raisen en in totaal ca 2.2x zoveel geld uit te geven
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef SeLang het volgende:
Als Romney wint dan heb je het risico op nog 8 jaar Obama-achtig beleid
Je hebt nog altijd de Green Party en Libertarian Party.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef SeLang het volgende:
Ondanks dat Obama een van de slechtste presidenten ooit is, is het waarschijnlijk maar het beste als hij een tweede termijn wint. Dat heb je over 4 jaar tenminste kans dat de Republikeinen met een betere kandidaat komen. Als Romney wint dan heb je het risico op nog 8 jaar Obama-achtig beleid
http://www.democracycorps(...)toll-on-mitt-romney/quote:The most recent survey and focus groups by Greenberg Quinlan Rosner for Democracy Corps reveal deep opposition to the Ryan budget– and its potential to damage Mitt Romney’s candidacy if he embraces it in the coming campaign. [1] At the outset, the Ryan budget (described in Ryan’s actual language) barely garners majority support. And voters raise serious doubts when they hear about proposed cuts—particularly to Medicare, education, and children of the working poor.
President Obama’s lead against Romney more than doubles when the election is framed as a choice between the two candidates’ positions on the Ryan budget– particularly its impact on the most vulnerable. The President makes significant gains among key groups, including independents and voters in the Rising American Electorate (the unmarried women, youth, and minority voters who drove Obama to victory in 2008). This is an important new finding; highlighting the Ryan budget’s impact on the most vulnerable seriously weakens Romney.
Ryan wordt al "Palin with a Penis" genoemd.quote:
LOLquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Ryan wordt al "Palin with a Penis" genoemd.
Zo zwart wit is het helaas wel, ik heb ook verschillende fora afgestruind maar het verzand altijd in een hoop gescheld over en weer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Kent iemand een website waar de Republikeinse standpunten op een normale manier worden bediscussieerd? Of waar op een normale manier een discussie plaats vindt tussen aanhangers van beide partijen?
Ik probeer een redelijk beeld te krijgen van de race en de kandidaten maar op Reddit is geen ruimte voor een tweepartijen-discussie en op republikeinse fora die ik heb gevonden wordt Obama om de zoveel posts uitgemaakt voor communist en moslim.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo zwart/wit is in de VS en zeker niet op het internet, vandaar mijn vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |