SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga dat wel doen in ieder geval. Als ik dan toch moet morgen, doe dan maar s morgensquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik sta denk ik morgen vroeg op om te gaan lopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga dat wel doen in ieder geval. Als ik dan toch moet morgen, doe dan maar s morgens
In de volle hitte lopen is wel goed voor je hart & vaatstelsel![]()
Ik vond in de schaduw zitten vandaag al een hele opgaaf
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ga ik ook doen. Wekker om kwart voor 7quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik sta denk ik morgen vroeg op om te gaan lopen!![]()
![]()
Ik moet om 6.15 opstaan ongeveer.. half 7 de deur uit, kwart over 7 terug, douchen, aankleden, iets over 8en naar het werk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Wekker om kwart voor 7Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Maar dan moet ik werkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:18 schreef PretKroket het volgende:
[..]
In de volle hitte lopen is wel goed voor je hart & vaatstelsel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Toch een lekker schema!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet om 6.15 opstaan ongeveer.. half 7 de deur uit, kwart over 7 terug, douchen, aankleden, iets over 8en naar het werk.![]()
Ja toch? Denk dat het best te doen moet zijn! Hoe laat moet jij naar je werk dan, en hoe lang ga je lopen?quote:Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik ga m'n wekker om 05:00 zetten. Zo tussen 05:15 en 05:30 wil ik wel buiten staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet om 6.15 opstaan ongeveer.. half 7 de deur uit, kwart over 7 terug, douchen, aankleden, iets over 8en naar het werk.
Vakantiequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? Denk dat het best te doen moet zijn! Hoe laat moet jij naar je werk dan, en hoe lang ga je lopen?Dus ik heb tijd zat...Ja heerlijk schema. Dat vond ik vroeger altijd heerlijk om voor je werk/school etc lekker te sporten!
Maar op het programma staat een 4x 1500m + 3k in&uit uitlopen dus rond de 13km.![]()
Ik heb vanavond nog gewoon getraind. Met de laagstaande zon en een beetje wind was het goed te doen (26°C). Ik had natuurlijk ook het voordeel om in het bos te kunnen lopen.![]()
3km inlopen? Is dat niet een beetje te?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
VakantieDus ik heb tijd zat...Ja heerlijk schema. Dat vond ik vroeger altijd heerlijk om voor je werk/school etc lekker te sporten!
Maar op het programma staat een 4x 1500m + 3k in&uit uitlopen dus rond de 13km.![]()
Het trainingschema geeft het aan.. en de 1500m moeten op behoorlijk pace (gaat hem met dit weer niet worden), maar ik moet wel goed warm zijn weet ik uit eigen ervaringquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
3km inlopen? Is dat niet een beetje te?![]()
![]()
Oef das wel heel vroeg!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga m'n wekker om 05:00 zetten. Zo tussen 05:15 en 05:30 wil ik wel buiten staanOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Tja, ik moet om 09:00 uur in Utrecht zijn, vanuit Arnhem. En nog naar het station fietsen. Ach, toen ik nog kranten bezorgde deed ik het dagelijks. Nu sta ik gewoon tegelijk op met Mr. Guppy, die staat altijd om 04:45 uur opquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
kijkend naar de tijd van je post heb ik helemaal geen respect voor elke domkop die op dat tijdstip en met die hitte gaat hardlopen... echt het meest ongezonde wat je kunt doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Even bij bruinen dan. Respect voor de hardlopers die nu pas gaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
als je wil trollen doe dat dan ergens anders...want wederom slaat mijn troll-radar uit bij een post van dit gehaltequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:18 schreef PretKroket het volgende:
[..]
In de volle hitte lopen is wel goed voor je hart & vaatstelsel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die van jou ook al?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je wil trollen doe dat dan ergens anders...want wederom slaat mijn troll-radar uit bij een post van dit gehalte![]()
quote:wazige, nietszeggende posts en nog steeds geen aantonend bewijs dat de poster daadwerkelijk hardloopt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
half uurtje wachten nog, de temperatuur is nog steeds 24 graden. Gelukkig gaat de zon om kwart voor 10 onder![]()
![]()
OMG! staat hij iedere dag zo vroeg op??quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tja, ik moet om 09:00 uur in Utrecht zijn, vanuit Arnhem. En nog naar het station fietsen. Ach, toen ik nog kranten bezorgde deed ik het dagelijks. Nu sta ik gewoon tegelijk op met Mr. Guppy, die staat altijd om 04:45 uur op![]()
Mijn vriend gelukkig gelijk met mij om half 8! haha![]()
Temperatuur daalt nu best rap dus komt goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
half uurtje wachten nog, de temperatuur is nog steeds 24 graden. Gelukkig gaat de zon om kwart voor 10 onder![]()
![]()
Ik ga proberen om morgenochtend rustig een eindje pijnvrij te rennenHou het wachten na zien van vele lopers niet langer vol. De kg's/cm's verdwijnen ook niet zomaar
Ja doei.![]()
heb je bos in de buurt met een zachte ondergrond? meestal is dat wel het fijnst om te proberen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik moet morgenochtend ook maar weer eens gaan lopen, want tot nu toe lijkt het helemaal nergens opF means you're fucked![]()
Trouwens, Garmin vraagje. Als ik thuiskom na een rondje maakt m'n Garmin automatisch contact met m'n computer door de dongel die in de USB hub zit. Hij zet dan meteen z'n data over naar Garmin Connect, dus als ik de computer aanzet kan ik het meteen checken.
Maar stel dat ik op vakantie ben en m'n laptop meeheb, kan ik dan m'n Garmin via de USB kabel met de laptop verbinden en de data op die manier overzetten? Of moet ik wachten tot ik thuis ben?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Run2day is een prima winkelquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef kort het volgende:
Iemand goede ervaring met Run2Day in Rotterdam? Of kan ik beter bij een andere winkel kijken?![]()
![]()
Mja, als ik een smartphone haal dan mag je je woorden gaan slikken. Word onderhand nogal moe van je gezeur. Als jij mijn statement trollen vindt dan mag je je nog wel wat beter gaan inlezen. Ik neem adviezen aan, en weet lang niet alles,maar als ik iets zeg dan is dat niet op onzin gebaseerd. Niet iedereen heeft 40 euro per maand over voor een dure telefoon.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]wazige, nietszeggende posts en nog steeds geen aantonend bewijs dat de poster daadwerkelijk hardloopt
![]()
Jij zit alleen maar te BBQ'enquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef YUR het volgende:
Ik moet morgenochtend ook maar weer eens gaan lopen, want tot nu toe lijkt het helemaal nergens op
Geen idee, heb nog geen ervaring met hardloopwinkels in Rotterdam. Wat wil je kopen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef kort het volgende:
Iemand goede ervaring met Run2Day in Rotterdam? Of kan ik beter bij een andere winkel kijken?
Straks ondergaande zon vanaf de Brienenoordbrug![]()
![]()
Elke dagquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OMG! staat hij iedere dag zo vroeg op??![]()
Mijn vriend gelukkig gelijk met mij om half 8! hahaMaar hij is dan ook om 16:30 uur weer thuis
Gisteren intervaltraining gedaan om een uur of 4. Warm dus. Normaal doe ik het langs een recreatie plas wat dus bij mooi weer heel erg druk is. Zoals nu.
Weet je wat ik wel langs het kanaal lopen. Van brug naar brug is ongeveer 5 kilometer, dat maakt mooi 10 kilometer. 5 kilometer heen, brugje over en via de andere kant 5 kilometer terug. De vorige keer dat ik hier liep had ik aan beide kanten schaduw.
Eerst een stukje warmlopen en daarna intervallen. Wel met de bedoeling om het met een lagere intensiteit te doen normaal. Schaduw viel tegen. Het ging wel lekker. Bij de brug aangekomen kreeg ik precies een interval. Ja daag deze sla ik over.
Aan de andere kant van het kanaal lopen weer terug bleef de schaduw weg en kon ik mooi 5 kilometer in de volle zon lopen. Pace maar naar beneden gezet en het rustiger aangedaan.![]()
Mijn ouders zijn er zeer tevreden overquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef kort het volgende:
Iemand goede ervaring met Run2Day in Rotterdam? Of kan ik beter bij een andere winkel kijken?.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Dat is dan wel weer fijn!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Elke dagMaar hij is dan ook om 16:30 uur weer thuis
![]()
over kilo's gesproken...heel af en toe kwam ik, een maand of zes geleden, een jongedame tegen die aan het hardlopen was.... om even een beeldvorming te geven..ze was een kilootje of 20 te zwaar dus het lopen ging niet al te elegant maar ze werkte er in ieder geval aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga proberen om morgenochtend rustig een eindje pijnvrij te rennenHou het wachten na zien van vele lopers niet langer vol. De kg's/cm's verdwijnen ook niet zomaar
Nu kwam ik har gister na een paar maanden niet gezien te hebben weer tegen tijdens haar rondje (RD in de auto) en ik had echt zo iets van: he! het resultaat begint te tonen, de kilo's komen er af en het hardlopen begint op hardlopen te lijken.
Al rijdende haar dus maar even eengegeven
Eh je hebt toch ook wel een usb aansluiting op je laptop? Gewoon de ant stick rechtstreeks in computer en je bent er.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, Garmin vraagje. Als ik thuiskom na een rondje maakt m'n Garmin automatisch contact met m'n computer door de dongel die in de USB hub zit. Hij zet dan meteen z'n data over naar Garmin Connect, dus als ik de computer aanzet kan ik het meteen checken.
Maar stel dat ik op vakantie ben en m'n laptop meeheb, kan ik dan m'n Garmin via de USB kabel met de laptop verbinden en de data op die manier overzetten? Of moet ik wachten tot ik thuis ben?![]()
En terecht ookquote:
Ik heb ook wel eens mensen die dat naar mij doen! Vind ik lievquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Al rijdende haar dus maar even eengegeven
Nee, geen zachte ondergrond, helaas, maar heb toch besloten volgende week ook wat spaargeld op te offeren aan andere schoenen (en sokken); even een middagje naar de hardloopwinkelMorgen vooral een klein testrondje om te zien hoe of wat
Ja doei.![]()
Kan natuurlijk ook. Maar dat kabeltje moet toch al mee, dus dan zou ik in principe de ANT stick thuis kunnen laten, toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Eh je hebt toch ook wel een usb aansluiting op je laptop? Gewoon de ant stick rechtstreeks in computer en je bent er.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben je serieus met hardlopen, laat dan die smartphone lekker in de winkel liggen en koop een garmin of polar of suntoo. Daar heb je dan veel meer aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Mja, als ik een smartphone haal dan mag je je woorden gaan slikken. Word onderhand nogal moe van je gezeur. Als jij mijn statement trollen vindt dan mag je je nog wel wat beter gaan inlezen. Ik neem adviezen aan, en weet lang niet alles,maar als ik iets zeg dan is dat niet op onzin gebaseerd. Niet iedereen heeft 40 euro per maand over voor een dure telefoon.![]()
Morgen en zaterdag, dat beloof ik!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef winterstorm666 het volgende:
je bent in een prachtige omgeving lopen jij!!F means you're fucked![]()
Over Aldo maar te zwijgenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]wazige, nietszeggende posts en nog steeds geen aantonend bewijs dat de poster daadwerkelijk hardloopt
al heb ik daar net iets meer vertrouwen in
![]()
anders voor straf 4 keer de 7heuvelenweg op en af haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Met 25 graden en lange broekquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef winterstorm666 het volgende:
anders voor straf 4 keer de 7heuvelenweg op en af haha!![]()
![]()
Nee, maar daarom is het ook de strafquote:
Aaah, ik wil ook nieuwe spullen en nieuwe schoenen. Vooral nieuwe schoenen. Maar ja, die van mij zijn nog vrij nieuw en ik heb geen centjes. Nou ja, ooit komt het er wel een keer van! Misschien als ik een mooie tijd heb gelopen bij de 4Mijl ofzo.
Trouwens, ik heb ook een blogje geschreven nee hoor, helemaal geen schaamteloze zelfpromotie. Vooral voor newbies bij het hardlopen wel eens aardig om door te lezen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
dat doe ik graag mocht het zo ver zijn..maar iemand die alleen maar om 4 uur 's nachts loopt en post over hoeveel bier hij in het weekend wel niet drinkt en dus niet kan lopen die neem ik tot nu toe niet echt serieus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Mja, als ik een smartphone haal dan mag je je woorden gaan slikken.
We hebben al zo veel mensen zien komen en gaan die allemaal de loopwereld zouden gaan verbeteren dat is enigszins sceptisch ben geworden.
Mensen die alleen maar woorden hebben en geen daden...Datisstom'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toen ik gisteren ben gaan lopen ben ik trouwens m'n MP3 speler vergeten... Ik vond het vreselijk
eng he Gup..al die fluitende vogeltjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Toen ik gisteren ben gaan lopen ben ik trouwens m'n MP3 speler vergeten... Ik vond het vreselijk
Of deze:quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef winterstorm666 het volgende:
anders voor straf 4 keer de 7heuvelenweg op en af haha!
Gemiddeld ruim 20% over een lengte van 350 meter.![]()
![]()
Nee, dat hijgende en stampende paardquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eng he Gup..al die fluitende vogeltjes
Lopen zonder muziek kan ik ook voor geen meter. Ik betaal niet voor niks een premium-abo bij Spotify om zo een heerlijke lijst te creëren.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Dunedin, New Zealand.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Of deze:
[ afbeelding ]
Gemiddeld ruim 20% over een lengte van 350 meter.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Baldwin street!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Of deze:
[ afbeelding ]
Gemiddeld ruim 20% over een lengte van 350 meter.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
er wordt trouwens elk jaar een race gehouden, Baldwin Street op en neer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vond het te warm en te benauwd om te lopen dus maar een stuk gaan fietsen vanavond
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dat hijgende en stampende paardgodver mijn koffie.
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ooit geweest? Ik helaas niet, want het lag niet op mijn route.![]()
Dunedin is niet zo heel ver bij mij vandaan 200km, kom er 'vaak'... het is voor ons de dichtsbijzijnste 'grote' stad'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wellicht niet altijd even handig, maar schitterend vind ik dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
Dunedin is niet zo heel ver bij mij vandaan 200km, kom er 'vaak'... het is voor ons de dichtsbijzijnste 'grote' stad
It's funny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo afgelegen lijkt mij heerlijk om te wonen![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dan is dit straatje ook een prima training.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo afgelegen lijkt mij heerlijk om te wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken jij je verkeerstheorie wel?
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dunedin is echt een stad voor jou Sexy... 20% van de inwoners zijn studenten.... hossel de hosselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo afgelegen lijkt mij heerlijk om te wonen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan is dit straatje ook een prima training.die staat bij mij over 2 weken op het programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
San Fransisco
Terwijl ik juist helemaaaaaaal niet van de studenten ben, ondanks dat ik er zelf een benquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dunedin is echt een stad voor jou Sexy... 20% van de inwoners zijn studenten.... hossel de hossel
Rust en vree daar houd ik van.
En Mossel is hier van de hossel he![]()
![]()
*mompelt f*ck it*
ik trek mijn loopschoenen aan en kijk wel waar ik eindig!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Je gaat er serieus heen of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die staat bij mij over 2 weken op het programma![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef winterstorm666 het volgende:
*mompelt f*ck it*
ik trek mijn loopschoenen aan en kijk wel waar ik eindig!Nice
![]()
![]()
Als je iemand quote is het niet gepast om te veranderen wat diegene gezegd heeft. Je plakt een van de eerste en een van de laatste zinnen aan elkaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat doe ik graag mocht het zo ver zijn..maar iemand die alleen maar om 4 uur 's nachts loopt en post over hoeveel bier hij in het weekend wel niet drinkt en dus niet kan lopen die neem ik tot nu toe niet echt serieus.
We hebben al zo veel mensen zien komen en gaan die allemaal de loopwereld zouden gaan verbeteren dat is enigszins sceptisch ben geworden.
Mensen die alleen maar woorden hebben en geen daden...Datisstom
Ik ben nu 23 en ben al vanaf mijn 16e gemiddeld een keer per week te brak om te sporten. Juist doordat ik veel alcohol drink, ben ik gestimuleerd om veel te sporten. Maar dat staat er echter los van. Het internet is een plek die vol zit met trolls, maar je moet er niet automatisch vanuit gaan dat als iemand een andere levensstijl heeft dan jij, en toch sportief is, diegene dan niet automatisch een troll hoeft te zijn.
Ik blijf hier vrolijk doorposten over mijn gehardloop, en als ik ooit nog eens een klap van de geldbuidel krijg dan sluit ik me aan bij endemo enzulksJe hebt in ieder geval duidelijk gemaakt dat je me niet geloofd.
![]()
En als het niet meer lukt, gewoon blijven liggen. Het is warm vannacht dus allemaal te overlevenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef winterstorm666 het volgende:
*mompelt f*ck it*
ik trek mijn loopschoenen aan en kijk wel waar ik eindig!![]()
![]()
hahaha maar ik moet de honden erna nog uitlaten en eten geven.
dus kruip wel naar huis...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Honden meequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef winterstorm666 het volgende:
hahaha maar ik moet de honden erna nog uitlaten en eten geven.
dus kruip wel naar huis...Het koelt nou mooi af dus dat kan wel denk ik.
![]()
Succesquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zo.. full package aan drinkmogelijkheden mee (4 flesjes). Tot over een dik uur![]()
![]()
San fransisco zit vol met stijgende en dalende wegen. Je hebt dus keus zat. Niet echt een fijne stad om s'avonds laat in sommige gebieden over straat te lopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die staat bij mij over 2 weken op het programma![]()
Pret, of je nu wel of niet hardloop zal mij in eerste instantie een worst wezen... waar het mij meer om gaat is dat we dit topic een beetje leuk en gezellig houden en daar passen trollen niet bij.
Op dit topic heeft zich gedurende het laatste anderhalf jaar een fantatieke groep recreatieve hardlopers verzamelt en er valt hij bijna nooit een ongetogen woord en ik denk dat we dat allemaal zo willen houden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
San fransisco zit vol met stijgende en dalende wegen. Je hebt dus keus zat. Niet echt een fijne stad om s'avonds laat in sommige gebieden over straat te lopen.Ik zou daarom langs de pieren/havens richting de GG brug lopen en vanuit het volgende dorpje de boot pakken terug naar SF. Maargoed ik heb alle vertrouwen in RD dat hij ook wel wat leuke ideeën heeft hehe.
![]()
Paar schoenenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog geen ervaring met hardloopwinkels in Rotterdam. Wat wil je kopen?
Straks ondergaande zon vanaf de Brienenoordbrug![]()
![]()
Yeps.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef kort het volgende:
Hebben jullie allemaal z'n bovenarm gebeuren voor je mp3speler/mobiel?It's funny
Neen, daar komt zeer binnenkort een horloge voor in de plaats.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef kort het volgende:
Hebben jullie allemaal z'n bovenarm gebeuren voor je mp3speler/mobiel?![]()
Had. Nu heb ik een goedkope mini MP3 speler met een klipje. Heel makkelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef kort het volgende:
Hebben jullie allemaal z'n bovenarm gebeuren voor je mp3speler/mobiel?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar wel dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Neen, daar komt zeer binnenkort een horloge voor in de plaats.
It's funny
vraag eens in het chinese webshops topicquote:Dealextreme is zo'n winkel waar je die krengen super cheap kunt krijgen.
![]()
Ik zou zeggen halverwege je bovenarm. Ik heb hem net onder mijn mouw zitten. Als ik hem lager doe zit hij tegen mijn elleboog.quote:
It's funny
Prima, ik misdraag me niet, dus als je stopt met mij tot troll te degraderen dan houden we dat zo.quote:![]()
Nope, heb een horloge en een foot pod meter aan mijn schoen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef kort het volgende:
Hebben jullie allemaal z'n bovenarm gebeuren voor je mp3speler/mobiel?![]()
Nike+ Sportswatch? Wat zijn je ervaringen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nope, heb een horloge en een foot pod meter aan mijn schoen.
It's funny
Need intel on that watch!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nike+ Sportswatch? Wat zijn je ervaringen?![]()
losse bidon of een waterbelt met meerdere kleine flesjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef kort het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk drinken mee voor onderweg?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Doe ik eigenlijk niet. Ik drink een bidon leeg voordat ik vertrek en dan na het lopen ook weer een bidon. Voor onderweg heb ik kauwgom zodat ik niet een droge mond krijg. Gaat me prima af.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef kort het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk drinken mee voor onderweg?It's funny
prima, nu alleen nog even een bewijs dat je als beginnende loper daadwerelijk de 8km met een gemiddelde van 13.7km/u loop en dan ben ik helemaal blijquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Prima, ik misdraag me niet, dus als je stopt met mij tot troll te degraderen dan houden we dat zo.
Er zijn ook een soort "handschoenen". Die schuif je om je hand zodat je je bidon niet hoeft vast te houden.quote:
It's funny
Die is ons afgeraden, omdat je dan toch anders gaat lopen met je bovenlichaamquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er zijn ook een soort "handschoenen". Die schuif je om je hand zodat je je bidon niet hoeft vast te houden.
Sowieso met iets dergelijks in je hand of handen...F means you're fucked![]()
'Beginnende loper' is een relatief begrip, loop sinds m'n 15e hard, met 3x een pauze van een half jaar. Ik gok dat ik zo'n 300-400 keer in totaal, meer dan 8km gelopen heb. Heb het hardlopen dus een maandje geleden weer opgepakt. Daarnaast voetbal ik dit jaar ook gevoetbald, vanaf september 2011. (1x trainen, 1x wedstijd per week). Ik beschouw mezelf als een beginnend hardloper omdat ik nooit beestachtige tijden heb gelopen, en daarnaast momenteel op een laag niveau zit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prima, nu alleen nog even een bewijs dat je als beginnende loper daadwerelijk de 8km met een gemiddelde van 13.7km/u loop en dan ben ik helemaal blij![]()
Net m'n eerste les Evy gedaan, ik ben er nog slechter aan toe dan ik al dachtHelemaal bekaf, maar heb het wel vol gehouden
![]()
![]()
dit dus.... ik heb altijd het gevoel dat ik mijn bovenlichaam 'enigszins' draai als ik met iets in mijn handen loopquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is ons afgeraden, omdat je dan toch anders gaat lopen met je bovenlichaam
Sowieso met iets dergelijks in je hand of handen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is er eigenlijk een app die met Evy werkt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Melleyn het volgende:
Net m'n eerste les Evy gedaan, ik ben er nog slechter aan toe dan ik al dachtHelemaal bekaf, maar heb het wel vol gehouden
![]()
Het ligt eraan hoeveel ik ga lopen. Onder een uur heb ik niks bij me. Lange duurlopen een waterbelt met 4 flesjes. In totaal ongeveer 1,5 liter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef kort het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk drinken mee voor onderweg?![]()
en vergeet niet, hier heb je ee nheel topic dat je vooruit duwt...de moeilijkste stap heb je in ieder geval al gezetquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb gewoon het mp3tje aan staan met RunKeeper op de achtergrond draaiende.. al werkte dat laatste blijkbaar niet fantastisch want hij zegt dat ik maar 140 meter heb gelopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef kort het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een app die met Evy werkt?GPS foutje geloof ik.
![]()
Is zoveel drinken mee niet vervelend?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoeveel ik ga lopen. Onder een uur heb ik niks bij me. Lange duurlopen een waterbelt met 4 flesjes. In totaal ongeveer 1,5 liter.![]()
Gewoon Endomondo aanslingeren met Evy/Renate op de achtergrond als muziekquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef kort het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een app die met Evy werkt?It's funny
Welkom bij de verslavingszorgquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Melleyn het volgende:
F means you're fucked![]()
Goed zoquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Melleyn het volgende:
.
Ik ben er ook zo slecht aan toemaar inmiddels wel bij les 9 van Evy aanbeland
.
Die staat voor vrijdag op het programma. Vandaag was het té warmen morgen werken en bbq.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Fier zeg ik je, fier !quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Melleyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Of je bent er nóg slechter aan toen dan je dachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het mp3tje aan staan met RunKeeper op de achtergrond draaiende.. al werkte dat laatste blijkbaar niet fantastisch want hij zegt dat ik maar 140 meter heb gelopenGPS foutje geloof ik.
ik kan in mijn CamelBak 1.3liter kwijt, dat vind ik tot nu toe voldoende, ook tijdens lange duurlopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoeveel ik ga lopen. Onder een uur heb ik niks bij me. Lange duurlopen een waterbelt met 4 flesjes. In totaal ongeveer 1,5 liter.
Ik begin nu bij 6km te drinken en drink om de 3km een beetje... dit probeer ik er echt in te brengen want 'drinken tijdens het lopen' is voor mij gee nvanzelfsprekend iets, ik moet me er echt toe dwingen, vandaar het 'geplande drinkschema''Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoi! Welkom bij de uithijgclub!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Melleyn het volgende:
![]()
Vanaf nu gaat alles beter wordende afstanden én je snelheid
![]()
Niet echt tijd gehad om mee te posten de afgelopen tijd, maar had er ook niet zoveel zin in om m'n best te doen met meeposten als ik zelf niet eens kan hardlopen op 't moment: het is niet het zwem of spintopicMaar hopelijk morgen dus weer
![]()
Ja doei.![]()
140 meter in 18 minuten.. nou dan ga ik m'n begrafenis maar vast regelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Of je bent er nóg slechter aan toen dan je dacht![]()
![]()
Zoveel keuze mogelijkhedenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Gewoon Endomondo aanslingeren met Evy/Renate op de achtergrond als muziekIk wacht wel tot mijn schoenen en armbandjes binnen zijn
![]()
![]()
ligt er aan Pret wat voor riem je gebruik... ik gebruik een camelbak met een waterblaas er in, die kun je met riempjes strak trekken naarmate hij leger wordt en op die manier voorkom je dat het gaat klotsen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Is zoveel drinken mee niet vervelend?
Ik weet niet hoe dat is voor de mensen die met 'flesjes' aan een riem lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, Suunto. Super dingquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nike+ Sportswatch? Wat zijn je ervaringen?![]()
![]()
toch zou ik met deze warmte wel/extra drinken meenemen ...quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoeveel ik ga lopen. Onder een uur heb ik niks bij me. Lange duurlopen een waterbelt met 4 flesjes. In totaal ongeveer 1,5 liter.
ik heb bij drie km vanavond ruim een halve liter op, terwijl ik normaal tot 7 km genoeg heb aan een 200 cc flesje van m'n belt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen water mee hier; zorg gewoon dat ik vooraf genoeg drink en tot aan 10km heb ik 't ook niet nodig. Loop ook nooit in de volle zon overdag, dus dat scheelt ook een hoop!
Ja doei.![]()
Vanmiddag om half 12 begonnen, fles water mee en uiteindelijk (voor het eerst) 10 km. gelopen in 1 uur en 6 minuten met een halve liter isostar in m'n hand Ik ben trots op mezelf
The remedy is the experience.![]()
Camelbag zat ik ook aan te denken. Zie wel een paar nadelen. Je ziet minder makkelijk hoeveel je nog hebt. En nu ik over nadenk zou ik extra flesjes kunnen bestellen welke ik tijdens de marathon kan laten aanreiken. Maar die flesje kan ik ook relatief eenvoudig tijdens het lopen vullen met sportdrank dat wordt aangeboden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan in mijn CamelBak 1.3liter kwijt, dat vind ik tot nu toe voldoende, ook tijdens lange duurlopen.
Ik begin nu bij 6km te drinken en drink om de 3km een beetje... dit probeer ik er echt in te brengen want 'drinken tijdens het lopen' is voor mij gee nvanzelfsprekend iets, ik moet me er echt toe dwingen, vandaar het 'geplande drinkschema'![]()
Ik had gisteren tijdens het uurtje tennissen aan een halve liter drinken niet genoeg. Wát had ik een dorst. Met hardlopen hoef ik geen drinken mee, ik neem voor die tijd een glas water en ik loop toch maar een halfuur, dus dat red ik makkelijk.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Heel verstandig/slim zo doe ik het ook (oke met fietsen, maar dat komt omdat ik nog niet echt lange duurlopen van 12km of meer heb gelopen). Elke 5 of 10km drinken en elke 20km eten. Werkt perfect als je het elke keer stug blijft toepassen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan in mijn CamelBak 1.3liter kwijt, dat vind ik tot nu toe voldoende, ook tijdens lange duurlopen.
Ik begin nu bij 6km te drinken en drink om de 3km een beetje... dit probeer ik er echt in te brengen want 'drinken tijdens het lopen' is voor mij gee nvanzelfsprekend iets, ik moet me er echt toe dwingen, vandaar het 'geplande drinkschema'![]()
wat betreft het eeerste punt heb je gelijk Cowboy,maar je voelt wel of hij bijna leeg is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Camelbag zat ik ook aan te denken. Zie wel een paar nadelen. Je ziet minder makkelijk hoeveel je nog hebt. En nu ik over nadenk zou ik extra flesjes kunnen bestellen welke ik tijdens de marathon kan laten aanreiken. Maar die flesje kan ik ook relatief eenvoudig tijdens het lopen vullen met sportdrank dat wordt aangeboden.
En het draagcomfort is fantastisch! maar ik gebruik hem alleen voor durlopen boven de 20km, daaronder neem ik nooit drinken mee, zeker niet nu het hier nog koud is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo'n ding ziet er chill uit, maar wordt dat niet erg warm op je rug?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ligt er aan Pret wat voor riem je gebruik... ik gebruik een camelbak met een waterblaas er in, die kun je met riempjes strak trekken naarmate hij leger wordt en op die manier voorkom je dat het gaat klotsen.
Ik weet niet hoe dat is voor de mensen die met 'flesjes' aan een riem lopen![]()
Lijkt me idd niet nodigquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat betreft het eeerste punt heb je gelijk Cowboy,maar je voelt wel of hij bijna leeg is.
En het draagcomfort is fantastisch! maar ik gebruik hem alleen voor durlopen boven de 2km, daaronder neem ik nooit drinken mee, zeker niet nu het hier nog koud is
Ja doei.![]()
Jij gaat een marathon lopen? Als je meer dan 2 km al een duurloop vindt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat betreft het eeerste punt heb je gelijk Cowboy,maar je voelt wel of hij bijna leeg is.
En het draagcomfort is fantastisch! maar ik gebruik hem alleen voor durlopen boven de 2km, daaronder neem ik nooit drinken mee, zeker niet nu het hier nog koud is![]()
![]()
![]()
Jawel, gaat erg zweten (wij hebben hem mee met bergwandelen en mijn vriend gebruikt hem met mountainbiken). Maar is verder een superfijne rugzak voor outdoor-actviteiten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:01 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Zo'n ding ziet er chill uit, maar wordt dat niet erg warm op je rug?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik heb de 'gordel' dus niet zo'n rugzak model..quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:01 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Zo'n ding ziet er chill uit, maar wordt dat niet erg warm op je rug?
.dus alleen je onderrug wordt wat zweterig maar daar heb ik tijdens het lopen niet echt last van'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar kwam ik dinsdag ook achter. Over de hele dag wel meer dan 3 liter gedronken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
toch zou ik met deze warmte wel/extra drinken meenemen ...
ik heb bij drie km vanavond ruim een halve liter op, terwijl ik normaal tot 7 km genoeg heb aan een 200 cc flesje van m'n belt.![]()
laten we er voor de duidelijkheid een nul achter zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jij gaat een marathon lopen? Als je meer dan 2 km al een duurloop vindt.![]()
Alleen voor de duidelijkheid danquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we er voor de duidelijkheid een nul achter zetten
Ja doei.![]()
Dat doe ik ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij bent op vakantie, jij moet je niet te druk maken
you tell him girl!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij bent op vakantie, jij moet je niet te druk maken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, volgens mij nog nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je al bij de Blaauwe Hand en/of Samson geweest YUR?F means you're fucked![]()
Na gisteren een gefaalde interval training te hebben gelopen nu maar even 5Km proberen.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Succesquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:21 schreef henkde_j het volgende:
Na gisteren een gefaalde interval training te hebben gelopen nu maar even 5Km proberen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:21 schreef henkde_j het volgende:
![]()
Over falen gesproken: ik heb vanmorgen ook gefaald. Ik wilde om kwart over 6 mijn bed uit zijn om te lopen, werd ik om kwart over 7 wakker... Ja, toen moest ik me al klaar gaan maken voor mijn werk.Morgenochtend dus nog een poging.
It's funny
Dit is echt ongezond voor mij met deze temperaturen..
Na 4 km liepen de benen vol![]()
Na 8 km waren ze behoorlijk verzuurd![]()
En na 13 km was ik eindelijk thuis en had ik het gevoel dat de metro een keer of 10 over me heen was gereden![]()
Desalniettemin kon ik het tempo wel redelijk constant houden![]()
![]()
Goed dat je doorgegaan bent, vergeet niet te rekken en strekken danquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:35 schreef Don_Vanelli het volgende:
Dit is echt ongezond voor mij met deze temperaturen..
Na 4 km liepen de benen vol![]()
Na 8 km waren ze behoorlijk verzuurd![]()
En na 13 km was ik eindelijk thuis en had ik het gevoel dat de metro een keer of 10 over me heen was gereden![]()
Desalniettemin kon ik het tempo wel redelijk constant houden![]()
![]()
Na 21:00 was het goed te doen
Distance: 11.24 km
Time: 1:22:00
Avg Speed: 8.2 km/h
Wilde voor de 12 gaan, maar op 6 werd het bos me een beetje te donker
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
De meningen zijn duidelijk verdeeldquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:46 schreef SEMTEX het volgende:
Na 21:00 was het goed te doen
Distance: 11.24 km
Time: 1:22:00
Avg Speed: 8.2 km/h
Wilde voor de 12 gaan, maar op 6 werd het bos me een beetje te donker
Overigens: 48,89 km in de laatste 7 dagen!
Nu tot zondag rust, het lichaam moet ook kunnen herstellen![]()
![]()
Ik doe met je mee. Niet eerder tijd. Familie zien, treinen, werken...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:48 schreef Don_Vanelli het volgende:
Nu tot zondag rust, het lichaam moet ook kunnen herstellen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Boh het is nog steeds warm.
Ik baal een beetje want moet tot 10 uur werken op woensdag maar de laatste weken was er om kwart over 9 steeds niemand en kon ik afsluiten en dan was ik op tijd thuis om nog een rondje te lopen.
Maar nu kwam er helaas toch nog 1 iemand sporten en ben ik net pas thuis.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb de route gevonden met de slechtste GPS ontvangst aller tijden. Ik heb echt alles bij moeten werken.
http://runkeeper.com/user/slar/activity/104612250![]()
Weg achter het bosquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef Kwamo het volgende:
Ik heb de route gevonden met de slechtste GPS ontvangst aller tijden. Ik heb echt alles bij moeten werken.
http://runkeeper.com/user/slar/activity/104612250![]()
Dat kon de GPS niet zien want er stonden een boel bomen voor
![]()
![]()
Echt iets voor de gemeente, zulke originele namen iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Weg achter het bos![]()
Dat kon de GPS niet zien want er stonden een boel bomen voor
. Zijn er meer van hier in de buurt.
![]()
ik merkte afgelopen weekend tijdens mijn verblijf in Auckland dat het midden in de stad, tussen alle hoogbouw, een stuk langer duurde voordat mijn garmin een satelliet gevonden had dan thuis op het platteland.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klopt ja, had in de Alpen bijna een instant fix met satellieten, terwijl ik in de stad vaak een klein minuutje moet wachten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik merkte afgelopen weekend tijdens mijn verblijf in Auckland dat het midden in de stad, tussen alle hoogbouw, een stuk langer duurde voordat mijn garmin een satteliet gevonden had dan thuis op het platteland.![]()
jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
i did it!
tsjonge wat was het warm en benauwd.
10 km in 1.01.35
in het begin dacht ik dat ik de 5km niet ging volmaken zo warm als ik het had.
maar daarna even een 20sec drinkwandeldribbel kreeg ik de run erin.
het ging relatief makkelijk.
wel een paar schuurplekken op mijn armen en 1 op mijn achterkant schoen omdat ik te korte sokken aan had en de schoen mijn huid kapot schuurde.
maar ik ben zeer happy!
http://runkeeper.com/user(...)623167?&mobile=falsehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Jij mag zeer happy zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef winterstorm666 het volgende:
i did it!
10 km in 1.01.35
wel een paar schuurplekken op mijn armen en 1 op mijn achterkant schoen omdat ik te korte sokken aan had en de schoen mijn huid kapot schuurde.
maar ik ben zeer happy!
http://runkeeper.com/user(...)623167?&mobile=false![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef winterstorm666 het volgende:
i did it!
10 km in 1.01.35
maar ik ben zeer happy!
http://runkeeper.com/user(...)623167?&mobile=falsegoed bezig
![]()
We have got the perfect Storm!!quote:
als er maar geen slachtoffers bij vallen hahaquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
We have got the perfect Storm!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Goed bezig!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef winterstorm666 het volgende:
i did it!
10 km in 1.01.35
maar ik ben zeer happy!
http://runkeeper.com/user(...)623167?&mobile=falseKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
en zoals je al schreef WS, even een klein stukje dribbelen kan je soms net over het dode punt heen helpen.
Ik merk het wel als ik een sanitaire stop moet maken, dat duurt over het algemeen niet zo lang dus je staat maar even stil maar daarna lijken de benen wel weer als nieuw'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zó, ook weer terug. Ging beter dan gisteren![]()
Endomondo zat wat met GPS te kutten, dus eerst maar een stukje gewandeld. Vond het zelf frisjes toen![]()
Toen GPS gefixed was begonnen met lopen. Eerste 2km exact dezelfde pace (05:02) . En bijna op mijn streef tempo(05:00)![]()
3e Km zakte ik ietsjes terug. En 4e Km was echt te langzaam. Dus Km 5 er even vol tegenaan gegaan 04:42![]()
Eindtijd 5km 25:34. Nog niet mijn doel bereikt. Maar tof om te zien dat de 25min dichterbij komen![]()
Heb trouwens ook een mooi figuurtje gelopen. Een echte Soeplepel:
http://www.endomondo.com/workouts/75112997Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
ja het helpt inderdaad. even de spanning uit de benen. en nieuwe moed in het koppie.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hmm heb zelf altijd dat als ik eenmaal het tempo er uit haal dat ik dan maar moeilijk terug kan komen. Net of ik dan lood in de benen krijg
Jij begrijpt _O_![]()
Heb hetzelfde. Ik kan alleen nog maar sneller als ik eenmaal loop. Als ik een tukje langzamer ga lopen kom ik er nooit meer bovenop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef henkde_j het volgende:
Hmm heb zelf altijd dat als ik eenmaal het tempo er uit haal dat ik dan maar moeilijk terug kan komen. Net of ik dan lood in de benen krijgIt's funny
dat is een kwestie van wennen en/of trainen..als je echt lange duurlopen ga lopen dan moet je wel leren om langzaam te lopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde. Ik kan alleen nog maar sneller als ik eenmaal loop. Als ik een tukje langzamer ga lopen kom ik er nooit meer bovenop.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga ook maar even, hopelijk gaat het goed
In de tussentijd lekker een download aangezet, zodat ik 'm kan gaan kijken met mijn moeie hoofd als als ik thuiskom! Ideaal![]()
![]()
henk nice one!!
en een echte soeplepel idd hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Henk zoals je zelf ook al zegt, volgens mij ben je veel te snel vertrokken en afgaande op je snelheid tijdens de 4de km kan je dat (nog) niet aan.. want dat tempo was gewoon een wandeltempoquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef henkde_j het volgende:
Zó, ook weer terug. Ging beter dan gisteren![]()
Endomondo zat wat met GPS te kutten, dus eerst maar een stukje gewandeld. Vond het zelf frisjes toen![]()
Toen GPS gefixed was begonnen met lopen. Eerste 2km exact dezelfde pace (05:02) . En bijna op mijn streef tempo(05:00)![]()
3e Km zakte ik ietsjes terug. En 4e Km was echt te langzaam. Dus Km 5 er even vol tegenaan gegaan 04:42![]()
Eindtijd 5km 25:34. Nog niet mijn doel bereikt. Maar tof om te zien dat de 25min dichterbij komen![]()
Heb trouwens ook een mooi figuurtje gelopen. Een echte Soeplepel:
http://www.endomondo.com/workouts/75112997
Het enige wat ik hier mee zeggen wil, loop jezelf niet over de kop en staar je niet blind op tijden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat lage tempo ligt aan GPS foutquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Henk zoals je zelf ook al zegt, volgens mij ben je veel te snel vertrokken en afgaande op je snelheid tijdens de 4de km kan je dat (nog) niet aan.. want dat tempo was gewoon een wandeltempo
Het enige wat ik hier mee zeggen wil, loop jezelf niet over de kop en staar je niet blind op tijden![]()
Heb nergens gewandeld. Vrij constant gelopen
Maar bedankt voor de tips/bezorgdheid
Jij begrijpt _O_![]()
oke, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat lage tempo ligt aan GPS fout![]()
Heb nergens gewandeld. Vrij constant gelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
graag gedaan...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar bedankt voor de tips/bezorgdheid![]()
iedereen op dit topic is zo goed bezig, weinig afvallers/opgevers en iedereen gaat met sprongen vooruit en dat moeten we zo houden!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Echt veel mensen die weer lekker hebben gelopen vandaag. Helemaal top!
Zelf was ik het gevoel dat ik heb gelopen een beetje snel kwijt vandaag. Weet ook niet hoe het komt. Tijdens training ging ik bijna stuk, maar daarna voelde ik me vrij snel weer normaal.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit dus ook!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
graag gedaan...
iedereen op dit topic is zo goed bezig, weinig afvallers/opgevers en iedereen gaat met sprongen vooruit en dat moeten we zo houden!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
het gaafste van de hele run.
heerlijk lopen en in het begin en op het einde het zelfde prachtige nummer horen.
mumford and sons. awake my soul.
kan ik echt zo blij van worden.
ook omdat het mijn nummer was die ik altijd op had met mijn vorige hondjehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
het is hier vandaag echt prachtig weer, het lijkt wel lente dus ik denk dat ik een beetje in mijn schema ga schuiven en mijn LDL vandaag maar even ga doen ipv zondag (waarvoor ze regen voorspellen)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mooi nummer en prachtige lyrics...wel een nummer voor een langzame duurloopquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef winterstorm666 het volgende:
het gaafste van de hele run.
heerlijk lopen en in het begin en op het einde het zelfde prachtige nummer horen.
mumford and sons. awake my soul.
kan ik echt zo blij van worden.
ook omdat het mijn nummer was die ik altijd op had met mijn vorige hondje
inderdaad, wat dat betreft ben ik echt een 'luie loper'quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef mosselmossel het volgende:
Gewoon doen! Met mooi weer is het toch fijner lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik mix op de runs meestal vollbeat mumford and sons en linkin parc.
vooral sommige nummers die me echt even een boost geven mentaal.
maar op de langzame duurlopen langs de prachtige velden en rivier met het zonnetje steeds lager.
ja dan is mumford and sons echt hemels...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik loop op vanalles. Tiësto, Lady Gaga, Linkin Park. Mij boeit het niet zo
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Muziek kan zeker veel doen. Ik speel bijnal altijd wel Fix You van Coldplay af. Die opbouw van dat nummer![]()
Betrap mij er nog elke keer op dat ik mee ga luchtdrummen tijdens het lopen
4:32
Jij begrijpt _O_![]()
Meer van de Mosselman?quote:
Jij begrijpt _O_![]()
hmm wel nadeel van laat lopen.
ben nu veels te fit!
gelukkig heb ik morgen vrij.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
komt me bekend voor..ik loop nooit laat maar het geeft je wel een energiekickquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:30 schreef winterstorm666 het volgende:
hmm wel nadeel van laat lopen.
ben nu veels te fit!
gelukkig heb ik morgen vrij.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja muziekquote:
Jij begrijpt _O_![]()
op mijn muziek kan ik helaas niet lopen.hahaha
dan mat ik mezelf helemaal af. dus geen goed idee...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
moest net even onverwachts hardlopen...pieper ging af..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij begrijpt _O_![]()
Bij de brandweer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
moest net even onverwachts hardlopen...pieper ging af..Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:
Linkin Parkquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik loop op vanalles. Tiësto, Lady Gaga, Linkin Park. Mij boeit het niet zo
Heb sinds gisteren ook 'American Idiot' van Green Day. Dat zal vast ook heel fijn lopen
Verder Midnight Menace, Silver Linings, Muse... En Coral Springs, zodra hun eerste EP uit is
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Green Dayquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Linkin Park
Heb sinds gisteren ook 'American Idiot' van Green Day. Dat zal vast ook heel fijn lopen
Verder Midnight Menace, Silver Linings, Muse... En Coral Springs, zodra hun eerste EP uit is
Hallo!
Ik heb in de winter een aantal weken Evy gevolgd, maar niet echt ver gekomen. Ik vind het best moeilijk uit te houden dat hardlopen, maar sinds een maandje ben ik weer fanatiek begonnen, 3 x pw. Ik volgde eerst een eigen schema, ik begon met 1 min lopen, 1 min rust, 2 min lopen, 1 min rust, 3 min lopen 1 min rust, en dan weer afbouwend naar 1 min.
Nu loop ik een ander schema, daar moet ik 2 min lopen 2 min rust, en dat 6 keer herhalen, Maandag voor het eerst gedaan, wel volgehouden, maar toen ik klaar was een beetje last van me kuiten, een ''vol'' gevoel, ik dacht dat het erbij hoorde.
Net weer gelopen, maar toen kreeg ik na een 10 minuten al last van de onderkant van mn schenen. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik lees vaak dat schoenen heel belangrijk zijn.
Ik loop op deze schoenen. Maar heb er nog nooit eerder last van gehad.
Nu wilde ik zoiezo morgen eens langs een hardloop winkel gaan om te kijken of ik misschien andere schoenen nodig heb, maar ik begreep ook dat ik dus niet naar de plaatselijke sport 2000 moet gaan. Weten jullie toevallig een goede hardloopwinkel in de omgeving van Rotterdam?![]()
Toverbal, wat je schenen betreft is het moeilijk te zeggen wat het is..het kan een kwestie van versleten schoenen zijn icm wat overbelasting.
Verstandig om voor goede schoenen te gaan kijken! ik lees hier altijd geode berichten over Run2Day.
Die zitten volgens mij ook in Rotterdam'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bedankt, het kan kloppen hoor, ik heb deze schoenen denk ik al 3-4 jaar, nu loop ik er geen 40km per week mee, maar gebruik ze vaak voor krachttraining e.d. Ik ben toevallig het topic aan het doorlezen, en Run2day word inderdaad vaak genoemd, morgen maar eens langs gaan dan.![]()
![]()
3-4 jaar is voor hardloopschoenen te oud...de vering gaat op een gegeven moment uit het rubber, ook als je ze niet veel gebruik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:20 schreef Toverbal0 het volgende:
Bedankt, het kan kloppen hoor, ik heb deze schoenen denk ik al 3-4 jaar, nu loop ik er geen 40km per week mee, maar gebruik ze vaak voor krachttraining e.d. Ik ben toevallig het topic aan het doorlezen, en Run2day word inderdaad vaak genoemd, morgen maar eens langs gaan dan.
En als je bedenkt dat de impact 3 keer je lichaamsgewicht is dan moeten je schoenen gewoon goed zijn..dus nogmaals, verstandig besluit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
QFT. Je was me voor, RDquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
3-4 jaar is voor hardloopschoenen te oud...de vering gaat op een gegeven moment uit het rubber, ook als je ze niet veel gebruik.
En als je bedenkt dat de impact 3 keer je lichaamsgewicht is dan moeten je schoenen gewoon goed zijn..dus nogmaals, verstandig besluit
GMTAquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
we houden nu al van je Toverbal... een beginner die raadzaam advies opvolgt, dat maken we hier niet altijd meequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:29 schreef Toverbal0 het volgende:
Ha bedankt! dat wist ik helemaal niet, jullie horen morgen van me!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
baal wel van de schuurplekken op mijn arm en net onder mijn oksel.
met dit warme weer heb ik alleen een jasje zonder mouwen aan met grote armopeningen.
daardoor schuurt de huid met elkaar.
en mijn armband schuurt ook met lange afstanden.
als het kouder word heb ik daar geen last meer van omdat ik dan meer lagen kleding aan heb.
maar voor nu is het hoogst irritant.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Waarom heb je zo'n jasje aan ipv gewoon een functioneel shirt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:42 schreef winterstorm666 het volgende:
baal wel van de schuurplekken op mijn arm en net onder mijn oksel.
met dit warme weer heb ik alleen een jasje zonder mouwen aan met grote armopeningen.
daardoor schuurt de huid met elkaar.
en mijn armband schuurt ook met lange afstanden.
als het kouder word heb ik daar geen last meer van omdat ik dan meer lagen kleding aan heb.
maar voor nu is het hoogst irritant.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik weet hoe frustrerend het is als je iemand advies geeft die er totaal geen verstand van heeft, en diegene luistert er vervolgens niet naarquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
we houden nu al van je Toverbal... een beginner die raadzaam advies opvolgt, dat maken we hier niet altijd mee![]()
Kan daar soms best boos om worden eigenlijk.
![]()
![]()
Ik ga trouwens slapen, enerverende dag gehad en straks vroeg op voor een dag aan her vlaamsche strand
Truste!!
ik heb verschillende shirtjes maar die vind ik gewoon te warm voor nu.
en ik heb het nadeel dat ik best een lange rug heb en de meeste shirtjes te kort zijn.
en dan moet je weer een mt xl aan die te slobberig is.
ik moet het ook even doen met de kleding die ik heb omdat ik een redelijk krap budget heb de volgende maanden.
ik spaar liever voor mijn schoenen dan voor shirtjes nu even.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
helpt wat vaseline onder je oksels WS?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja dat kan ik wel eens gaan proberen.. goede tip!
mijn huid schuurt best snel kapot.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik zie het sommige lopers wel eens doen rond het elastieke randje van hun schorts of bij mannelijke lopers op hun tepels tegen het doorschuren, schijnt goed te helpen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:51 schreef winterstorm666 het volgende:
ja dat kan ik wel eens gaan proberen.. goede tip!
mijn huid schuurt best snel kapot.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Half 3 al.... Ik moet echt stoppen met koffie...
Het is dat ik niemand wakker wil maken anders ging ik nog een stukje wandelen. Zomeravonden enzo![]()
![]()
Ik ben rennen, doei
En terug, ging lekker! Wel warm, dus nu even uitdruppelen
Ik heb mezelf echt wel uit bed moeten trappen trouwens, het was nog een beetje donker toen ik vertroktoen werd meteen duidelijk, van de winter wordt dit een no-go! Gelukkig kan je dan gewoon 's avonds lopen zonder te smelten!
Het was hier ook een zware nacht, want ik ben heb eerst 6 muggen moeten vermoorden. De bloed vlekken staan nog op de murenNou ik ga een poging wagen
![]()
![]()
Oh je moet ook zo'n elektrische mepper halen! Scheelt vlekken op de muur![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Meh, nog steeds ziek. Kan de trap niet eens aflopen zonder een vreselijke hoestbui, laat staan gaan hardlopen.
Doe volgende week het schema van deze week nog een keer over voordat ik naar de volgende stap ga.![]()
Elektrische vliegenmeppers zijn wel prima ja, gewoon muggen uit de lucht plukken.
Succes drassss, de temperatuur is op zich het probleem niet![]()
![]()
BTW, schuurplekken, ik krijg ze ookIk smeer er Calendulan op, werkt heel goed
zo, op een na laatste laagje verf voor mijn geweldige plantenbak...
vroeg aan de klus is niets voor mij
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Gisteren weer een stap van mn schema afgerond. Morgen daan we naar 2min lopen 1min wandelen (5x)
Merkte niet heel veel meer van de hitte, liep rond 21:00You know what i mean...![]()
Wat gaan sommige hier laat lopen zeg. Kan ik me wel voorstellen met deze temperaturen, maar ik zou dat echt niet kunnen. Wel lekker bezig allemaal!![]()
Ik ben gisteren om 19 uur maar m'n 7km gaan lopen. Was volgens Nike+ nog zo'n 26 graden, maar gelukkig niet veel last van gehad. Lekker constant kunnen lopen. Had voordat ik ging lopen wel wat spierpijn van maandag, maar tijdens het lopen voelde het goed. Nu echter wel nog meer spierpijnUiteindelijk 7km in 40:54 gelopen met gemiddeld 5:50/km. Zal straks nog even de exacte km tijden erbij editen. Nu even 1 of 2 dagen rust. Ligt een beetje aan de weersvoorspelling voor het weeked.
Ik heb gisteren op de site van mcmillen een richttijd op de 5K van 22min ingevuld, maar dan komt hij met tempos die ver boven het tempo liggen wat ik moet lopen voor 22minIemand een idee of dit klopt / hoe dit kan?
[ Bericht 10% gewijzigd door Martijn85 op 26-07-2012 09:23:16 ]Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
goede tip guppy!quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:30 schreef Guppyfriend het volgende:
BTW, schuurplekken, ik krijg ze ookIk smeer er Calendulan op, werkt heel goed
[ afbeelding ]
tijdens het lopen voel ik het wel maar kan ik er mee doorlopen maar nu lijkt het alsof ik zwaar mishandeld ben.
maar ja de hele dag met mijn armen wijd lopen ziet er ook niet uit.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Als ik als doel 22 min invul zegt hij bij intervallen, bijvoorbeeld, dat ik die in 5:09/km moet lopen. Dat lijkt mij wat langzaam als je 5K met 4:24/km moet lopen.
Of ik lees die hele website verkeerd, dat kan ook
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
GreenDay! Al jaren fan. Twee keer live gezien ook. Alleen hun site zuigt. Ik heb al 8 keer geprobeerd hun nieuwe cd's te pre-orderen, maar die site geeft continu foutmeldingen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Linkin Park
Verder Midnight Menace, Silver Linings, Muse... En Coral Springs, zodra hun eerste EP uit isZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ze eigenlijk door jou écht ontdektquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
GreenDay! Al jaren fan. Twee keer live gezien ook. Alleen hun site zuigt. Ik heb al 8 keer geprobeerd hun nieuwe cd's te pre-orderen, maar die site geeft continu foutmeldingen.dus thanks!
Ik wil ze ook wel eens live zien
Wel kut van die site. Mailtje sturen een optie?
Dan zeg je gewoon dat je de cd's nodig hebt voor je sportieve topprestaties
Al gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk door jou écht ontdektdus thanks!
Ik wil ze ook wel eens live zien
Wel kut van die site. Mailtje sturen een optie?
Dan zeg je gewoon dat je de cd's nodig hebt voor je sportieve topprestatiesEn you're welcome.
Ben blij dat ik gister heb gelopen en volgende training pas zondag is. Hier in België is het nu al 20+ graden en wordt er een max temp van 29 graden verwacht. Komende dagen ook niets koeler.
Vandaag naar het strandkijken of er nog wat meer kleur op m'n lijf wil komen.
Overigens is deze mini vakantie funest voor de lijngister BBQ, lambrusco en limoncello. Vandaag weer BBQ... En morgen waarschijnlijk ook
![]()
och arme yuki!
ik heb echt medelijden met je haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ruilen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:58 schreef Yuki het volgende:
Ben blij dat ik gister heb gelopen en volgende training pas zondag is. Hier in België is het nu al 20+ graden en wordt er een max temp van 29 graden verwacht. Komende dagen ook niets koeler.
Vandaag naar het strandkijken of er nog wat meer kleur op m'n lijf wil komen.
Overigens is deze mini vakantie funest voor de lijngister BBQ, lambrusco en limoncello. Vandaag weer BBQ... En morgen waarschijnlijk ook
heerlijk loopweertje....10 graden, zonnetje en geen wind
lekker gelopen maar nu zijn de benen toch wel wat stijvig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan is dit straatje ook een prima training.Lombard Street toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://goo.gl/maps/6MnMquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die staat bij mij over 2 weken op het programma
Daar kan je heerlijk lopen. Toen ik er vorig jaar was zag ik daar zoveel mensen lopen, alleen jammer dat ik toen nog niet aan hardlopen deed.![]()
![]()
Even de slaap uit de ogen wrijven, maar vervolgens een heerlijke training. Intervals van 1500m met 250m rust waarbij mijn hartslag 40/45 slagen terug liep elke keerErg tevreden en de snelheid kon ik ook lekker vasthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Sylvesterrr, Is inderdaad Lombard Street SF![]()
![]()
ik zag net een hardloopster de Andrej Sacharovbrug in Arnhem oprennen... Respect hoorOh, en motorrijders
![]()
dat moest ik even kwijt, alsof er een Jack Russel achter je rijd... Gaatje gaatje gaatje links link gaatje rechts rechts rijden rijden rijden, ahhhhhhhhhhhh toe. Grrrrrrr opzij opzij opzij, gaatje gaatje gaatje
Ecosia
Daar ren ik ook wel eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:45 schreef Jumparound het volgende:
ik zag net een hardloopster de Andrej Sacharovbrug in Arnhem oprennen... Respect hoorOh, en motorrijders
![]()
dat moest ik even kwijt, alsof er een Jack Russel achter je rijd... Gaatje gaatje gaatje links link gaatje rechts rechts rijden rijden rijden, ahhhhhhhhhhhh toe. Grrrrrrr opzij opzij opzij, gaatje gaatje gaatje
de Andrej Sacharovbrug kan ik zien vanuit m'n keuken
dat lijkt me een leuke uitdagingquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daar ren ik ook wel eensde Andrej Sacharovbrug kan ik zien vanuit m'n keuken
lang stuk omhoog richting arnhem
Ecosia
Wederom niet vroeg mijn bed uit gekomen om te lopen. Ik zou met mijn overbuurmeisje gaan lopen, maar die liet om half 7 weten dat ze hondsberoerd was en dus niet kon. Ja, dan slaap ik ook nog even door hoor.
Over een paar minuutjes ga ik weer eens. Het is me weer veel te lang geleden eigenlijk.
It's funny
Als je maar niet te gek doetquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:51 schreef Nero22 het volgende:
Wederom niet vroeg mijn bed uit gekomen om te lopen. Ik zou met mijn overbuurmeisje gaan lopen, maar die liet om half 7 weten dat ze hondsberoerd was en dus niet kon. Ja, dan slaap ik ook nog even door hoor.
Over een paar minuutjes ga ik weer eens. Het is me weer veel te lang geleden eigenlijk.
Ecosia
je klinkt nu net als Sax uit "de wielen van de bus"quote:
Ecosia
Ken ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je klinkt nu net als Sax uit "de wielen van de bus"
It's funny
hoezo dat dan..smartphone kan alles en meer dan een garmin, polar of suntooquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben je serieus met hardlopen, laat dan die smartphone lekker in de winkel liggen en koop een garmin of polar of suntoo. Daar heb je dan veel meer aan.![]()
Gisteravond gelopen, temperatuur was prima (maar ik houd ook wel van lopen in de warmte), leek alleen wat weinig zuurstof beschikbaar te zijn.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:17 schreef Drassss het volgende:
Even de slaap uit de ogen wrijven, maar vervolgens een heerlijke training. Intervals van 1500m met 250m rust waarbij mijn hartslag 40/45 slagen terug liep elke keerErg tevreden en de snelheid kon ik ook lekker vasthouden.
Je wandelt in je rustperiodes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Sylvesterrr, Is inderdaad Lombard Street SF![]()
Hoi allemaal, ben ook weer terug :-(
Op Endomondo staan de gps-logs van mijn vliegreizenAltijd leuk zo'n garmin
Bijlezen heeft niet zoveel zin denk ik, dan ben ik over een week pas klaar! Iemand die de belangrijkste dingen voor me wil opschrijven?
Hoop dat alle blessures etc weer weg / minder zijn!![]()
Hoe geniaal! Stoplicht na drie kwartier?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:16 schreef Rammelaartje het volgende:
Hoi allemaal, ben ook weer terug :-(
Op Endomondo staan de gps-logs van mijn vliegreizenAltijd leuk zo'n garmin
Bijlezen heeft niet zoveel zin denk ik, dan ben ik over een week pas klaar! Iemand die de belangrijkste dingen voor me wil opschrijven?
Hoop dat alle blessures etc weer weg / minder zijn!
quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Belofte maakt schuld, ik heb de nodige hoogtemeters gemaakt:
http://www.endomondo.com/workouts/lxYtmA2rmaIF means you're fucked![]()
En dat kon niet sneller? Mietje!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:34 schreef YUR het volgende:
Belofte maakt schuld, ik heb de nodige hoogtemeters gemaakt:
http://www.endomondo.com/workouts/lxYtmA2rmaIZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Eindelijk! Lekker hoor!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/qQPOTnMLTZo
![]()
Geen pijn?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan geen intervallen instellen op m'n telefoon, maar misschien dat ik daarvoor de verkeerde app heb (Nike+).quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:59 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
hoezo dat dan..smartphone kan alles en meer dan een garmin, polar of suntooRozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Neuh, dit is een mooie cruisesnelheid. Wedstrijden gaan een minuutje per km snellerquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En dat kon niet sneller? Mietje!
Grootste deel pijnvrij gelopen, laatste km wel een beetje lichtjes maar dat mocht de pret niet drukken. Goed gerekt en gestrekt en zodadelijk een grote kom yoghurt met banaan enzo naar binnen werkenquote:
Ja doei.![]()
We hebben ongeveer even hard gelopenquote:![]()
Jij wel wat verder, maar dat zijn detailsvoor jou ook!
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Endomondo kan dat volgens mij wel, heb het nooit geprobeerd overigens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik kan geen intervallen instellen op m'n telefoon, maar misschien dat ik daarvoor de verkeerde app heb (Nike+).![]()
doe jij ook niet te gek MoBlo, volgens mij ben je nog herstellende van die heup? Toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ecosia
Micoach (adidas) levert complete trainingsschema's met interval en duurlopen en bepaald aan de hand van snelheid (android) en/of hartslag (Iphone) of je het juiste tempo pakt in de intervals en tijdens de duurlopen. Maar je kan ook zelf op de website een training bouwen en deze synchen naar je telefoonquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik kan geen intervallen instellen op m'n telefoon, maar misschien dat ik daarvoor de verkeerde app heb (Nike+).
Endomondo kan in de pro versie ook intervals aan, die heb ik niet dus ik weet niet hoe dat werkt.![]()
Kijk eens aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, al zou ik wel wat langzamer mogen lopen, al vind ik dat wel echt heel moeilijk en vooral vermoeiend: hoe langzamer ik loop, hoe meer energie het me lijkt te kosten. Was wel met het idee weggelopen: zodra ik last krijg stop ik (dus zei: "tot over 5, 10 of 30 minuten!" toen ik wegging) maar het ging verdacht lekker, al ga ik nu niet meteen overmorgen weer. Rustig opbouwen weer, zowel frequentie als afstand. Had zondag de 10km moeten lopen en baal ervan dat 't niet lukt maar doel was wel om voor zondag het weer op te kúnnen pakken en dat streven is in elk geval goed gelukt!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
doe jij ook niet te gek MoBlo, volgens mij ben je nog herstellende van die heup? Toch?
Ja doei.![]()
Ik snap je punt, alhoewel ik daar nog nooit last van heb gehad. Tevens geeft mijn trainingsschema dat aan dusja...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Beter blijf je toch dribbelen. Als je gaat wandelen verzuren je spieren sneller.
Edit: Ik probeer wel stevig door te wandelen richting 6km/h om niet helemaal op rustniveau te komen.![]()
oke, klinkt goed!quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neuh, al zou ik wel wat langzamer mogen lopen, al vind ik dat wel echt heel moeilijk en vooral vermoeiend: hoe langzamer ik loop, hoe meer energie het me lijkt te kosten. Was wel met het idee weggelopen: zodra ik last krijg stop ik (dus zei: "tot over 5, 10 of 30 minuten!" toen ik wegging) maar het ging verdacht lekker, al ga ik nu niet meteen overmorgen weer. Rustig opbouwen weer, zowel frequentie als afstand. Had zondag de 10km moeten lopen en baal ervan dat 't niet lukt maar doel was wel om voor zondag het weer op te kúnnen pakken en dat streven is in elk geval goed gelukt!
Klinkt als een weloverwegen beslissing
Ecosia
Proefondervindelijk ondervonden vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Beter blijf je toch dribbelen. Als je gaat wandelen verzuren je spieren sneller.Ik moest 8x 4 minuten hardlopen en tussendoor dribbelen. Na de 5e interval ging ik wandelen omdat ik helemaal kapot was, en dat sloopte me echt. Ik had achteraf gezien beter kunnen blijven dribbelen. Na 6 intervallen heb ik het ook maar opgegeven. Ik was te hard vertrokken, dat sowieso...
http://www.endomondo.com/workouts/uldkQP9ItYEIt's funny
Stomme is dat ik niet iemand ben die per se harder en harder en harder hoeft te lopen, maar ik vind 't wel 'stom' als ik een stuk langzamer loop dan dat ik normaal loop: de drempel om op 6.30min/km te gaan zitten is ook debiel hoog, náást het feit dat langzamer lopen me energie kostzeg maar. Heel stom, maar daar moet ik me dan binnenkort misschien maar 's overheen gaan zetten.
Zodra alle visite weg is en Mr.Mo weer een week naar NL is (maandag dus) maar eens naar de hardloopwinkel voor advies op de schoentjes, al hoop ik wel dat ik m'n 'probleem' goed duidelijk uitgelegd krijg. Ik beheers de Engelse taal vloeiend hoor, maar sóms wil je dingen gewoon liever in je moedertaal uitleggen
Wel fijn dat ik heel constant heb gelopen vandaag: 5.59, 5.47, 5.47, 5.49, 5.46. Ook dat vind ik een teken dat ik lekker loop
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: