Jezelf DM'en is al triest.. maar jezelf DM'en terwijl je een DM ban hebt slaat allesquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik heb hem al een berichtje gestuurd of hij jullie een berichtje kan sturen dat ik en hij niet dezelfde persoon zijn. Maar ik richt me tegen dovenmansoren geloof ik
Dit dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jezelf DM'en is al triest.. maar jezelf DM'en terwijl je een DM ban hebt slaat alles
Eens, maar dat is ook niet moeilijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:28 schreef Rotterdams het volgende:
Utrecht is wel een mooie stad ja. Mooier dan Amsterdam in ieder geval.
Dit komt me bekend voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wij kregen met de houten lepel. Die moesten we dan wel eerst zelf halen
Die is wel herkenbaar, ik hoefde hem alleen niet zelf te halenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Faalquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[img=640http://www.spesmea.nl/fot(...)%20de%20barbeque.jpg[/img]
Heeft wel geholpen. Je bent nu zo gedisciplineerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is wel herkenbaar, ik hoefde hem alleen niet zelf te halen
1x heeft mijn moeder hem stuk geslagen over mijn rug
Bij mij niet, maar bij mijn broertje wel. Toen werd ze na een dag opnieuw pissig, toen ze aan het koken was en geen houten lepel meer hadquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is wel herkenbaar, ik hoefde hem alleen niet zelf te halen
1x heeft mijn moeder hem stuk geslagen over mijn rug
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft wel geholpen. Je bent nu zo gedisciplineerd
Dat jij faa gaat typen? Nee hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie dit via DM afgesproken ofzo? Cool hoor.
Ja man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hij zit gewoon bij Davy thuis met zijn laptop, let op let op.. we posten hetzelfde dan zegt iemand GMTA,, en dan vinden ze ons kei slim.. want dat staat voor great minds think alike!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft wel geholpen. Je bent nu zo gedisciplineerd
Mijn moeder had er gewoon standaard 2 in huisquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar bij mijn broertje wel. Toen werd ze na een dag opnieuw pissig, toen ze aan het koken was en geen houten lepel meer had
Zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij zit gewoon bij Davy thuis met zijn laptop, let op let op.. we posten hetzelfde dan zegt iemand GMTA,, en dan vinden ze ons kei slim.. want dat staat voor great minds think alike!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij zit gewoon bij Davy thuis met zijn laptop, let op let op.. we posten hetzelfde dan zegt iemand GMTA,, en dan vinden ze ons kei slim.. want dat staat voor great minds think alike!
Kut, hij heeft ons door styloquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon gaan met je r6 ouwe reusquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef Rotterdams het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit naar het dolfinarium geweest omdat Sixflags of hoe het ook heet tegenwoordig praktisch om de hoek zit. Maar is het daar een beetje leuk en goed te vertoeven op een warme dag zoals morgen?
De mijne ook, maar het was niet de eerste die ze kapot sloeg. Al ging de eerste kapot doordat mijn broertje wegrende en ze de kast raakte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder had er gewoon standaard 2 in huis
Een admin hier werkt daar. Je kan hem om hulp vragen denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef Rotterdams het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit naar het dolfinarium geweest omdat Sixflags of hoe het ook heet tegenwoordig praktisch om de hoek zit. Maar is het daar een beetje leuk en goed te vertoeven op een warme dag zoals morgen?
Jammer genoeg wel.quote:
Is dit codetaal voor op bezoek gaan bij Poan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef Rotterdams het volgende:
Goh blijkbaar zijn alle allochtonen moeders gewoon gelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De mijne ook, maar het was niet de eerste die ze kapot sloeg. Al ging de eerste kapot doordat mijn broertje wegrende en ze de kast raakte.
Geen grappen meer over Paon, zij is tegenwoordig liefquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit codetaal voor op bezoek gaan bij Poan?
Geen reet aan is geeoon een dierentuin met vissen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef Rotterdams het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen grappen meer over Paon, zij is tegenwoordig lief
Tegenwoordig?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ha! Vissentuin!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen reet aan is geeoon een dierentuin met vissen.
Was zij de zogenaamde Duitse stripper? En door dit te zeggen zou zij haar mond houden?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ha! Aquarium!quote:
Ja, bij ons werd er niet gewaarschuwd of overlegd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goh blijkbaar zijn alle allochtonen moeders gewoon gelijk
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, bij ons werd er niet gewaarschuwd of overlegd.
Ik kan me nog een keer herinneren dat we op een feestje waren en ik iets doms zei/deed, mijn moeder keek me aan en ze glimlachte. De rest van de avond was ik het meest voorbeeldige kind dat er ooit op deze aardbol heeft rondgelopen. God, wat was ik bang...![]()
En er gebeurde niks die keer, daar raakte ik alleen maar nog meer van in de war...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig?
Wanneer komt ze hier langs dan, gezellig doen?
Wacht maar, ik ga het ook aan jullie moeders vertellenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was zij de zogenaamde Duitse stripper? En door dit te zeggen zou zij haar mond houden?
Ik ben 20 nu, dus sla gewoon terug.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar, ik ga het ook aan jullie moeders vertellen![]()
(En kom niet met die 'mijn moeder is dood grap' Geo)
Anders krijg je alsnog met de lepelquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al ben ik 120, nog zal ik nooit iets terugzeggen tegen mijn ouders...
Houten kleerhanger.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De zolder is om vuurwerk af te steken, dat weet iedereen. Bbq-en doe je in de kelder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt mij trouwens niet zo slim. Barbecueën op zolder.
Niet zo stoer manneke, respect voor je moeder anders klap ik jequote:
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik sla niet terug hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet zo stoer manneke, respect voor je moeder anders klap ik je
Dat klinkt meer als mijn oma, die was superlief tegen ons. Maar bij mijn oom heeft ze een keer een oorbel uit z'n oor getrokken. En ze is hem (ze is serieus 1,45 groot) bij z'n Antilliaanse vrienden gaan wegsleuren omdat hij moest studeren. Heeft hem de hele weg naar huis meppen verkochtquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Houten kleerhanger.
Toen heb ik eens heel hard staan te roepen 'help buren ze slaat me' kreeg ik nog meer.
Maar mijn moeder was een bitch
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als mijn oma, die was superlief tegen ons. Maar bij mijn oom heeft ze een keer een oorbel uit z'n oor getrokken. En ze is hem (ze is serieus 1,45 groot) bij z'n Antilliaanse vrienden gaan wegsleuren omdat hij moest studeren. Heeft hem de hele weg naar huis meppen verkocht
Wow.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als mijn oma, die was superlief tegen ons. Maar bij mijn oom heeft ze een keer een oorbel uit z'n oor getrokken. En ze is hem (ze is serieus 1,45 groot) bij z'n Antilliaanse vrienden gaan wegsleuren omdat hij moest studeren. Heeft hem de hele weg naar huis meppen verkocht
Nooit gedaan, mijn broertje heeft ooit eens 'waarom niet?' gevraagd toen ze ergens nee op zeiden. Sindsdien heb ik nog maar 2 broertjes.quote:
Dus dat, heb je ooit problemen met een Surinamer: Dreig het te vertellen aan z'n moeder en alles is geregeldquote:
Wat een kut moederquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nooit gedaan, mijn broertje heeft ooit eens 'waarom niet?' gevraagd toen ze ergens nee op zeiden. Sindsdien heb ik nog maar 2 broertjes.
Je had toch ook een broer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nooit gedaan, mijn broertje heeft ooit eens 'waarom niet?' gevraagd toen ze ergens nee op zeiden. Sindsdien heb ik nog maar 2 broertjes.
Bedankt voor die tip.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, heb je ooit problemen met een Surinamer: Dreig het te vertellen aan z'n moeder en alles is geregeld
Wij waren serieus perplex toen we zagen hoe klasgenootjes hun ouders aanspraken. Is een kwestie van andere opvoeding.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een kut moederMaar ook zwakke kinderen.
Ik heb nog 2 jonge broers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had toch ook een broer?
[..]
Bedankt voor die tip.
Is goed veel plezier.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef DonRaja het volgende:
Maar, ik ga racen. Ik heb 1 uur en 10 minuten om van Brussel in de Kuip te geraken
hmf deed het in 20minuten dus dat ga je wel reddenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef DonRaja het volgende:
Maar, ik ga racen. Ik heb 1 uur en 10 minuten om van Brussel in de Kuip te geraken
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf deed het in 20minuten dus dat ga je wel redden
Bij dit soort momenten mis je a422 of niet ggmm?quote:
Dat denkt die vent die in dat Goofy-pak staat te zwaaien elke dag. Niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik moet zodrekt verplicht gezellig doen terwijl ik mij helemaal niet zo gezellig voel
Het is minder leuk nu stinho er niet is hequote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denkt die vent die in dat Goofy-pak staat te zwaaien elke dag. Niet zo aanstellen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij dit soort momenten mis je a422 of niet ggmm?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is minder leuk nu stinho er niet is he
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denkt die vent die in dat Goofy-pak staat te zwaaien elke dag. Niet zo aanstellen.
Ja eigenlijk wel. Ik mis het ventje toch wel een beetje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is minder leuk nu stinho er niet is he
Ik kreeg een dm van onze kleine ouwe reus vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik mis het ventje toch wel een beetje.
Serieus?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een dm van onze kleine ouwe reus vandaag
Godverquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?Ik zei het toch; die komt vandaag ff checken wie de nieuwe mod is geworden
ah steven is een beetje emo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik moet zodrekt verplicht gezellig doen terwijl ik mij helemaal niet zo gezellig voel
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godver
Ik stuur net naar hem geen dank hoor gr gr de nieuwe mod
Nee, beetje erg verbrandquote:
quote:
En toch deed ik het de hele dag gisterenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]jij bent ier, jij hoort niet in de zon.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]jij bent ier, jij hoort niet in de zon.
tja, ik kan nu een heel leuk nederlands spreekwoord gebruiken maar da doe ik lekker nie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch deed ik het de hele dag gisteren
Doe maar gewoon niet nee voordat ik je je tandjes laat tuffenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tja, ik kan nu een heel leuk nederlands spreekwoord gebruiken maar da doe ik lekker nie.
heb een grill jwt, golden boy aka ak74 aka shinert.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet nee voordat ik je je tandjes laat tuffen
Kan ik je nog beroven ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb een grill jwt, golden boy aka ak74 aka shinert.
alsof jij weg kan rennen nu je verbrand bentquote:
jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof jij nu weg kan rennen nu je verbrand bent
heb je alles verbrand of alleen het gebruikelijke als rug en benen?quote:
Deel van rug en 1 voet en 1 deel van beenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je alles verbrand of alleen het gebruikelijke als rug en benen?
sterkte man! ik ben weer weg, bbq op strand dit dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deel van rug en 1 voet en 1 deel van been
En een streep op mijn arm
Strand hoef ik voorlopig niet meer te zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sterkte man! ik ben weer weg, bbq op strand dit dat.
Je hebt het dus misquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie steven al lopen, met zo'n enorm plakaat zonnebrand op z'n rug.
Zo lekker stereotype voor dat soort mensen
Ga weg man, melkhuidjequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt het dus mis
Anders zou ik niet verbrand zijn he pannekoek
Ja maar ik had toch geen plakaat zonnebrand op mijn rugquote:
Lekker voor je dat je bent verbrandquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik had toch geen plakaat zonnebrand op mijn rug
Anders was ik nog nu melkhuidje geweest
Ach ik had er lol om toen jij verbranden armen had omdat ik er op kon slaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker voor je dat je bent verbrand
Gewoon stug doorgaan tochquote:
vanaf morgen gaan we dit gedrag gewoon noten hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Die PES 2013 demo speelt zo KANKERLEKKER (Sorry Morph), benaderd weer iets van het oude niveau
Vanaf morgen neem ik dit soort Mod imitaties even mee naar achterenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanaf morgen gaan we dit gedrag gewoon noten hoor
Ik zal eens achter kijken wat er over jou te vinden isquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanaf morgen neem ik dit soort Mod imitaties even mee naar achteren
Succesquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal eens achter kijken wat er over jou te vinden is
brb
Hmm je staat er niet goed op jij, zou maar even dimmenquote:
Zeikerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
Vanaf morgen heb ik het hopelijk wat minder warm.
Zullen we afspreken dat ik dat zelf wel bepaal?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeikerd
Is toch lekker man dit weer
Ik zeg toch nergens dat ik iets bepaalquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat ik dat zelf wel bepaal?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik iets bepaal
Noem je alleen een zeikerd
Ja, je zou bijna denken dat iedereen een andere mening heeft over het weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Vermakelijk om te zien dat iedereen loopt te janken, al wekenlang, dat het zo'n zaadweer was. Is het eindelijk lekker weer, is het goffetomme weer te warm
Typisch Nederlands dit jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Vermakelijk om te zien dat iedereen loopt te janken, al wekenlang, dat het zo'n zaadweer was. Is het eindelijk lekker weer, is het goffetomme weer te warm
Ja toch wel hequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat iedereen een andere mening heeft over het weer.
Ik zeik niet over het weer neequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een allochtoon dus heb jij er geen last van
True.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeik niet over het weer nee
Dat ik verbrand ben had ook in de winter kunnen voorkomen
Flesje Cherry mee?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik ga mij maar eens klaar maken voor het familie feestje, kijken of ik een overhemd aan krijg zonder pijn te lijden
Watquote:
Godverquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je flesje Coca Cola Cherry, dan heb je wat tegen de pijn van je verbrandingen
Goedkoopste kaarten waren 22,50quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Belachelijk dat ze daar (veel) geld voor vragen.
Ik zou geen speler van Mallorca kunnen opnoemen. Geen waar voor je geld.quote:
Met SCC kon je gewoon naar binnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, wel heel duur idd.
In dat geval zit er nog aardig wat man.
Tijd voor een hondenfluisteraar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Onze hond is schijnzwanger. Gaat ze in huis en in de tuin overal nestjes maken en dan piepgeluiden maken
.
Je bent niet zwanger kut beest!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tijd voor een hondenfluisteraar.![]()
Aah lekker Riverdancen met z'n allenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik ga mij maar eens klaar maken voor het familie feestje, kijken of ik een overhemd aan krijg zonder pijn te lijden
Meer zuipen gaat deb pijn vanzelf wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef Tarado het volgende:
het lullige is met alcohol gaat het nog meer branden
Seizoen 1: 12quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Uit hoeveel afleveringen bestaat Suits?
Moeilijk om naar te blijven kijken inderdaad, allemaal net te langzaamquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
net vrouwen voetbal gekeken![]()
allemaal opgepompte half oerangoetang half oostblok vrouwen die voor geen meter kunnen voetballen tfoe
Ooh, oke. valt mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Seizoen 1: 12
Seizoen 2: 5/16 (5 tot nu toe uitgezonden)
Hee ik heb ook zoietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Goed ingesmeerd vandaag, overal pijnvrij maar m'n poten kenkertjeverbrand.
Ja, maar jij bent een Ier toch? Jij verbrandt al als je moeder een kaars aandoet in de kamer naast je.quote:
Kloptquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een Ier toch? Jij verbrandt al als je moeder een kaars aandoet in de kamer naast je.
Je moet je ook insmeren he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Maar het is niet minder pijnlijk dan ofzo hoor
Heb ik gedaanquote:
Alleen wanneer ik dronken ben en Engels spreekquote:
ernaar kijken doet al pijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
[ afbeelding ]
Mijn voet paar uur geleden
Sommige delen op mijn rug ook vergeten en er loopt een rare rode baan, ook een rare rode streep op mijn armquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
Oja, dat is altijd kut. Je voeten vergeet je altijd.
Wie heeft je ingesmeerd? Als het Mono was moet je uitkijken dat je brand-plekken niet 'ZWOLLE' spelt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige delen op mijn rug ook vergeten en er loopt een rare rode baan, ook een rare rode streep op mijn arm
De rest is gewoon echt nog wit
Ik deed zelf een pogingquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie heeft je ingesmeerd? Als het Mono was moet je uitkijken dat je brand-plekken niet 'ZWOLLE' spelt.
Hey Lord of the dance, nu al terug?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige delen op mijn rug ook vergeten en er loopt een rare rode baan, ook een rare rode streep op mijn arm
De rest is gewoon echt nog wit
Wijk aan Zee waren veel geile wijven man, ik ga voortaan altijd daar heenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Partij geile wijven daar op Scheveningen ook. Teh fuck.
Ook veel Ingrids.
Ja het was een wijnproef gebeuren met eten, eten waren alleen broodjes en shit en dat proeven sloeg ook nergens opquote:
En dan slanwcha roepen. Of hoe je die shit ook spelt in Gaelicquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik dronken ben en Engels spreek
Weet je zeker dat het jouw familie was?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het was een wijnproef gebeuren met eten, eten waren alleen broodjes en shit en dat proeven sloeg ook nergens op
Van elk wijntje een slokje
slancequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan slanwcha roepen. Of hoe je die shit ook spelt in Gaelic
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het jouw familie was?
Geo was je dronken vannacht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut.
Ik heb 2 nichten die ik nog nooit heb gezien, family troubles, stel je voor.. je komt die tegen, kei leuke meid.. je weet nooit hoe dat eindigt, kom je er opeens achter dat ze dezelfde achternaam heeft..
waarom spel je het zelf dan ook verkeerdquote:
Had nog niet gegoogledquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom spel je het zelf dan ook verkeerd
Rare uitspraken manquote:
Die heb ik wel vaker, soms ben ik gewoon een beetje raar.quote:
Nee maar ik heb dit jaar pas 6x gedronken en dat is voor mij (erg) veelquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken geweest.
Voor het huwelijk geen sex en ook geen drank.
Drop het zelf danquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop dat yvonne de sollicitatie mailtjes hier openbaart_! Zou lachen zijn.
Die van mij, en vooral mijn 2e mag wat mij betreft hier wel worden gedropt
godsammequote:
En die had het over rubberbootjes en de noordzee ja?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam via een website over lucide dromen en THC (wel interessant artikel) terecht op zo'n site van zo'n een of andere aura consult ofzo_!
Wat een gelul daar, dus had wat gekopieerd en geplakt
Jaquote:
Nee, dat is een echte hobby van mij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die had het over rubberbootjes en de noordzee ja?
Ik dacht alquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat is een echte hobby van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Je favoriete fok vriendjes was sarcastisch zeker
Met popquiznosquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme een bbq meet om tbbt te kijken![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Sollicitatie Geo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hij vind
★★★
Met psv gaat het niet goed dus daar wil ik het niet over hebben en dan psv bij zwakke punten zettenquote:
Ik ben gewoon meteen rood gewordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Als dan toch iedereen zijn sollicitaties gaat posten, hierbij die van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Als dan toch iedereen zijn sollicitaties gaat posten, hierbij die van mij.Je hebt wel gemaildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Sollicitatie Geo.Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik had maar een saaie mail vergeleken met Geo en Mono
Oeps inderdaadquote:
Ja, dat was een tegenvaller die mail van jou. Geen pics, geen grapje, niks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik had maar een saaie mail vergeleken met Geo en Mono
Ik werd gewoon gevraagd iddquote:
Publiceer die van jou eens.quote:
Ja joh, maar in ONZ heb ik nog de stille hoop dat het een pareltje kan worden. Jammer dat het schoolvakantie is, met al die kutusers die alleen maar poep en plas roepenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wel beetje aandachtshoererij zo he Mono
Al wat ik had gestuurd, was toch niet half zo goed als Geo...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was een tegenvaller die mail van jou. Geen pics, geen grapje, niks.
Je moet andere ook een kans gevenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je gevraagd bent, waarom zouden ze dan nog een sollicitatie houden?
Of heb je afgewezen?
Hij is gevraagd om een sollicitatie te doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of heb je afgewezen?
Leedvermaak, even op de tere zieltjes trappen van trouwe usersquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of heb je afgewezen?
En ditquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is gevraagd om een sollicitatie te doen.
Mooi tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben echt van iedereen in VBL een sollicitatie ontvangen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi tochGewoon een subforum met het hart op de goede plek.
VBL is het hoofdforum, de rest is sub.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi tochGewoon een subforum met het hart op de goede plek.
Er zijn wat mensen op vakantie, dus er zit wat vertraging in.quote:
hmf post gewoon onder rotterdams hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen op vakantie, dus er zit wat vertraging in.
Dus je bent in een uur vanuit Brussel naar Rotterdam gereden en toen in record tijd doorgevlogen in hmf zijn jet naar suriname?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik lig nu trouwens heerlijk in mijn hangmatje aan het water met een drankje
Ik heb Rotterdam niet meer gehaald en ben naar huis gereden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je bent in een uur vanuit Brussel naar Rotterdam gereden en toen in record tijd doorgevlogen in hmf zijn jet naar suriname?
Naar Suriname ja?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Rotterdam niet meer gehaald en ben naar huis gereden.
Wij kunnen niet meer wachten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen op vakantie, dus er zit wat vertraging in.
joh! Nee, wat echt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf post gewoon onder rotterdams hoor
Smoofie en LR komen over 2 weken pas weerquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
joh! Nee, wat echt?
Ik bedoel van de sollicitanten Stief
Dat is wel zo ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
Ach, het uitkijken naar iets is 9 v/d 10 keer leuker dan het evenement zelf.
Ik ga via een regenboog waar elke keer een pot met goud mij opwachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, net zoals jij elke avond al riverdancend naar Ierland reist.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, net zoals jij elke avond al riverdancend naar Ierland reist.
Naar de Ardenne?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
joh! Nee, wat echt?
Ik bedoel van de sollicitanten Stief
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga via een regenboog waar elke keer een pot met goud mij opwacht
quote:
quote:
Strand van Cas mag je ook helemaal niet bbq'enquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. anyways, hamburger met zand is te ranzig, bier met zand ook, en wacht zand tussen je billetjes is ook heel fijn (Y)
Hoe denk je dat ik aan die plantage kom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef DonRaja het volgende:
Dus die pot met goud is echt? Waarom heb je die dan niet gewoon gebruikt toen je geen cent te makken had Patrick
najah, zolang ze het niet door hebben mag allesquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Strand van Cas mag je ook helemaal niet bbq'en
Heb je nooit geleerd, dat je niet mag liegen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf post gewoon onder rotterdams hoor
Ja, en jij?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je nooit geleerd, dat je niet mag liegen?
Boefjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, zolang ze het niet door hebben mag alles. Kampvuur is een ander verhaal.
Hardknock life daar in Amersfoortquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid voor galg en rad. Geen beginnen meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |