Rare uitspraken manquote:
Die heb ik wel vaker, soms ben ik gewoon een beetje raar.quote:
Nee maar ik heb dit jaar pas 6x gedronken en dat is voor mij (erg) veelquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken geweest.
Voor het huwelijk geen sex en ook geen drank.
Drop het zelf danquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop dat yvonne de sollicitatie mailtjes hier openbaart_! Zou lachen zijn.
Die van mij, en vooral mijn 2e mag wat mij betreft hier wel worden gedropt
godsammequote:
En die had het over rubberbootjes en de noordzee ja?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam via een website over lucide dromen en THC (wel interessant artikel) terecht op zo'n site van zo'n een of andere aura consult ofzo_!
Wat een gelul daar, dus had wat gekopieerd en geplakt
Jaquote:
Nee, dat is een echte hobby van mij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die had het over rubberbootjes en de noordzee ja?
Ik dacht alquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat is een echte hobby van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Je favoriete fok vriendjes was sarcastisch zeker
Met popquiznosquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme een bbq meet om tbbt te kijken![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Sollicitatie Geo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hij vind
★★★
Met psv gaat het niet goed dus daar wil ik het niet over hebben en dan psv bij zwakke punten zettenquote:
Ik ben gewoon meteen rood gewordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Als dan toch iedereen zijn sollicitaties gaat posten, hierbij die van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Als dan toch iedereen zijn sollicitaties gaat posten, hierbij die van mij.Je hebt wel gemaildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Sollicitatie Geo.Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik had maar een saaie mail vergeleken met Geo en Mono
Oeps inderdaadquote:
Ja, dat was een tegenvaller die mail van jou. Geen pics, geen grapje, niks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik had maar een saaie mail vergeleken met Geo en Mono
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |