Met SCC kon je gewoon naar binnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, wel heel duur idd.
In dat geval zit er nog aardig wat man.
Tijd voor een hondenfluisteraar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Onze hond is schijnzwanger. Gaat ze in huis en in de tuin overal nestjes maken en dan piepgeluiden maken
.
Je bent niet zwanger kut beest!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tijd voor een hondenfluisteraar.![]()
Aah lekker Riverdancen met z'n allenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik ga mij maar eens klaar maken voor het familie feestje, kijken of ik een overhemd aan krijg zonder pijn te lijden
Meer zuipen gaat deb pijn vanzelf wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef Tarado het volgende:
het lullige is met alcohol gaat het nog meer branden
Seizoen 1: 12quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Uit hoeveel afleveringen bestaat Suits?
Moeilijk om naar te blijven kijken inderdaad, allemaal net te langzaamquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
net vrouwen voetbal gekeken![]()
allemaal opgepompte half oerangoetang half oostblok vrouwen die voor geen meter kunnen voetballen tfoe
Ooh, oke. valt mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Seizoen 1: 12
Seizoen 2: 5/16 (5 tot nu toe uitgezonden)
Hee ik heb ook zoietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Goed ingesmeerd vandaag, overal pijnvrij maar m'n poten kenkertjeverbrand.
Ja, maar jij bent een Ier toch? Jij verbrandt al als je moeder een kaars aandoet in de kamer naast je.quote:
Kloptquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een Ier toch? Jij verbrandt al als je moeder een kaars aandoet in de kamer naast je.
Je moet je ook insmeren he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Maar het is niet minder pijnlijk dan ofzo hoor
Heb ik gedaanquote:
Alleen wanneer ik dronken ben en Engels spreekquote:
ernaar kijken doet al pijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
[ afbeelding ]
Mijn voet paar uur geleden
Sommige delen op mijn rug ook vergeten en er loopt een rare rode baan, ook een rare rode streep op mijn armquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
Oja, dat is altijd kut. Je voeten vergeet je altijd.
Wie heeft je ingesmeerd? Als het Mono was moet je uitkijken dat je brand-plekken niet 'ZWOLLE' spelt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige delen op mijn rug ook vergeten en er loopt een rare rode baan, ook een rare rode streep op mijn arm
De rest is gewoon echt nog wit
Ik deed zelf een pogingquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie heeft je ingesmeerd? Als het Mono was moet je uitkijken dat je brand-plekken niet 'ZWOLLE' spelt.
Hey Lord of the dance, nu al terug?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige delen op mijn rug ook vergeten en er loopt een rare rode baan, ook een rare rode streep op mijn arm
De rest is gewoon echt nog wit
Wijk aan Zee waren veel geile wijven man, ik ga voortaan altijd daar heenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Partij geile wijven daar op Scheveningen ook. Teh fuck.
Ook veel Ingrids.
Ja het was een wijnproef gebeuren met eten, eten waren alleen broodjes en shit en dat proeven sloeg ook nergens opquote:
En dan slanwcha roepen. Of hoe je die shit ook spelt in Gaelicquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik dronken ben en Engels spreek
Weet je zeker dat het jouw familie was?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het was een wijnproef gebeuren met eten, eten waren alleen broodjes en shit en dat proeven sloeg ook nergens op
Van elk wijntje een slokje
slancequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan slanwcha roepen. Of hoe je die shit ook spelt in Gaelic
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het jouw familie was?
Geo was je dronken vannacht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut.
Ik heb 2 nichten die ik nog nooit heb gezien, family troubles, stel je voor.. je komt die tegen, kei leuke meid.. je weet nooit hoe dat eindigt, kom je er opeens achter dat ze dezelfde achternaam heeft..
waarom spel je het zelf dan ook verkeerdquote:
Had nog niet gegoogledquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom spel je het zelf dan ook verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |