Met SCC kon je gewoon naar binnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, wel heel duur idd.
In dat geval zit er nog aardig wat man.
Tijd voor een hondenfluisteraar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Onze hond is schijnzwanger. Gaat ze in huis en in de tuin overal nestjes maken en dan piepgeluiden maken
.
Je bent niet zwanger kut beest!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tijd voor een hondenfluisteraar.![]()
Aah lekker Riverdancen met z'n allenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik ga mij maar eens klaar maken voor het familie feestje, kijken of ik een overhemd aan krijg zonder pijn te lijden
Meer zuipen gaat deb pijn vanzelf wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef Tarado het volgende:
het lullige is met alcohol gaat het nog meer branden
Seizoen 1: 12quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Uit hoeveel afleveringen bestaat Suits?
Moeilijk om naar te blijven kijken inderdaad, allemaal net te langzaamquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
net vrouwen voetbal gekeken![]()
allemaal opgepompte half oerangoetang half oostblok vrouwen die voor geen meter kunnen voetballen tfoe
Ooh, oke. valt mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Seizoen 1: 12
Seizoen 2: 5/16 (5 tot nu toe uitgezonden)
Hee ik heb ook zoietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Goed ingesmeerd vandaag, overal pijnvrij maar m'n poten kenkertjeverbrand.
Ja, maar jij bent een Ier toch? Jij verbrandt al als je moeder een kaars aandoet in de kamer naast je.quote:
Kloptquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een Ier toch? Jij verbrandt al als je moeder een kaars aandoet in de kamer naast je.
Je moet je ook insmeren he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Maar het is niet minder pijnlijk dan ofzo hoor
Heb ik gedaanquote:
Alleen wanneer ik dronken ben en Engels spreekquote:
ernaar kijken doet al pijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
[ afbeelding ]
Mijn voet paar uur geleden
Sommige delen op mijn rug ook vergeten en er loopt een rare rode baan, ook een rare rode streep op mijn armquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
Oja, dat is altijd kut. Je voeten vergeet je altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |