Ik werd gewoon gevraagd iddquote:
Publiceer die van jou eens.quote:
Ja joh, maar in ONZ heb ik nog de stille hoop dat het een pareltje kan worden. Jammer dat het schoolvakantie is, met al die kutusers die alleen maar poep en plas roepenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wel beetje aandachtshoererij zo he Mono
Al wat ik had gestuurd, was toch niet half zo goed als Geo...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was een tegenvaller die mail van jou. Geen pics, geen grapje, niks.
Je moet andere ook een kans gevenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je gevraagd bent, waarom zouden ze dan nog een sollicitatie houden?
Of heb je afgewezen?
Hij is gevraagd om een sollicitatie te doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of heb je afgewezen?
Leedvermaak, even op de tere zieltjes trappen van trouwe usersquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of heb je afgewezen?
En ditquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is gevraagd om een sollicitatie te doen.
Mooi tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben echt van iedereen in VBL een sollicitatie ontvangen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi tochGewoon een subforum met het hart op de goede plek.
VBL is het hoofdforum, de rest is sub.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi tochGewoon een subforum met het hart op de goede plek.
Er zijn wat mensen op vakantie, dus er zit wat vertraging in.quote:
hmf post gewoon onder rotterdams hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen op vakantie, dus er zit wat vertraging in.
Dus je bent in een uur vanuit Brussel naar Rotterdam gereden en toen in record tijd doorgevlogen in hmf zijn jet naar suriname?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik lig nu trouwens heerlijk in mijn hangmatje aan het water met een drankje
Ik heb Rotterdam niet meer gehaald en ben naar huis gereden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je bent in een uur vanuit Brussel naar Rotterdam gereden en toen in record tijd doorgevlogen in hmf zijn jet naar suriname?
Naar Suriname ja?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Rotterdam niet meer gehaald en ben naar huis gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |