Je zegt echt het tegenovergestelde van je 2ling broer, stop daar eens meequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Geeft niet, nooit verkeerd om achteraf de juiste keuze te maken. God vergeeft dus wij ook. Sowieso is het wel een heel ander soort voetbalclub. Feijenoord moet het echt hebben van eigen jeugd en af en toe een leuke huurspeler, terwijl PSV miljoenen in spelers kon steken.
Wat dat betreft heb je een aardig uitzichtloze club gekozen, hoewel het een en ander onder het beleid van Martin van Geel en Koeman rooskleuriger begint te worden. De tweede plek was daar een mooi voorbeeld van.
Wie weet worden we ooit nog eens landskampioen de komende 5 jaar, wie weet.
contactgestoord jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die neemt zijn ban uitermate serieus. Totaal geen contact.
Wie weet de komende 5 jaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zegt echt het tegenovergestelde van je 2ling broer, stop daar eens mee
Ik ben geen tweeling, mijn broer is twee jaar ouder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zegt echt het tegenovergestelde van je 2ling broer, stop daar eens mee
Daarom, het is gewoon overduidelijk ditquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie weet de komende 5 jaarLaatst zei hij nog 100% zeker kampioen dit jaar.
Uhuquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:23 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik ben geen tweeling, mijn broer is twee jaar ouder.
Tuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu we het toch over Ierland hebben, bestaan er ook Leprechaunvrouwtjes?
Nogmaals, ik ben die helpmefok niet. Ik wilde het dus aan yvonne vragen om jullie uit te leggen maar die heeft me dus geblokkeerd zonder redenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie weet de komende 5 jaarLaatst zei hij nog 100% zeker kampioen dit jaar.
HMF had een broertje die 2 jaar jonger was.quote:
het erge is dat hmf zich nu helemaal bescheurd van het lachen terwijl het triest isquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF had een broertje die 2 jaar jonger was.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat ik altijd hetzelfde heb, anders had ik je nu voor luie allochtoon uitgemaakt
Dat blokkeren heeft een reden ouwe reusquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:24 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben die helpmefok niet. Ik wilde het dus aan yvonne vragen om jullie uit te leggen maar die heeft me dus geblokkeerd zonder reden
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ga het haar vertellen.
Kijken of je dan nog zo stoer bent
Ik heb hem al een berichtje gestuurd of hij jullie een berichtje kan sturen dat ik en hij niet dezelfde persoon zijn. Maar ik richt me tegen dovenmansoren geloof ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het erge is dat hmf zich nu helemaal bescheurd van het lachen terwijl het triest is
Oh, als hij zegt geloof ik hem meteen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik heb hem al een berichtje gestuurd of hij jullie een berichtje kan sturen dat ik en hij niet dezelfde persoon zijn. Maar ik richt me tegen dovenmansoren geloof ik
En wat is die reden dan? Dat ik voor Feijenoord ben?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat blokkeren heeft een reden ouwe reus
Laat het losquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik heb hem al een berichtje gestuurd of hij jullie een berichtje kan sturen dat ik en hij niet dezelfde persoon zijn. Maar ik richt me tegen dovenmansoren geloof ik
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het erge is dat hmf zich nu helemaal bescheurd van het lachen terwijl het triest is
Oh je kent hem wel dus??quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Krijg jij ook met de slipper?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eey, bij Surinamers is dat een goed werkend dreigement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |