alsof jij weg kan rennen nu je verbrand bentquote:
jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof jij nu weg kan rennen nu je verbrand bent
heb je alles verbrand of alleen het gebruikelijke als rug en benen?quote:
Deel van rug en 1 voet en 1 deel van beenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je alles verbrand of alleen het gebruikelijke als rug en benen?
sterkte man! ik ben weer weg, bbq op strand dit dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deel van rug en 1 voet en 1 deel van been
En een streep op mijn arm
Strand hoef ik voorlopig niet meer te zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sterkte man! ik ben weer weg, bbq op strand dit dat.
Je hebt het dus misquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie steven al lopen, met zo'n enorm plakaat zonnebrand op z'n rug.
Zo lekker stereotype voor dat soort mensen
Ga weg man, melkhuidjequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt het dus mis
Anders zou ik niet verbrand zijn he pannekoek
Ja maar ik had toch geen plakaat zonnebrand op mijn rugquote:
Lekker voor je dat je bent verbrandquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik had toch geen plakaat zonnebrand op mijn rug
Anders was ik nog nu melkhuidje geweest
Ach ik had er lol om toen jij verbranden armen had omdat ik er op kon slaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker voor je dat je bent verbrand
Gewoon stug doorgaan tochquote:
vanaf morgen gaan we dit gedrag gewoon noten hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Die PES 2013 demo speelt zo KANKERLEKKER (Sorry Morph), benaderd weer iets van het oude niveau
Vanaf morgen neem ik dit soort Mod imitaties even mee naar achterenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanaf morgen gaan we dit gedrag gewoon noten hoor
Ik zal eens achter kijken wat er over jou te vinden isquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanaf morgen neem ik dit soort Mod imitaties even mee naar achteren
Succesquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal eens achter kijken wat er over jou te vinden is
brb
Hmm je staat er niet goed op jij, zou maar even dimmenquote:
Zeikerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
Vanaf morgen heb ik het hopelijk wat minder warm.
Zullen we afspreken dat ik dat zelf wel bepaal?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeikerd
Is toch lekker man dit weer
Ik zeg toch nergens dat ik iets bepaalquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat ik dat zelf wel bepaal?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik iets bepaal
Noem je alleen een zeikerd
Ja, je zou bijna denken dat iedereen een andere mening heeft over het weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Vermakelijk om te zien dat iedereen loopt te janken, al wekenlang, dat het zo'n zaadweer was. Is het eindelijk lekker weer, is het goffetomme weer te warm
Typisch Nederlands dit jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Vermakelijk om te zien dat iedereen loopt te janken, al wekenlang, dat het zo'n zaadweer was. Is het eindelijk lekker weer, is het goffetomme weer te warm
Ja toch wel hequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat iedereen een andere mening heeft over het weer.
Ik zeik niet over het weer neequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een allochtoon dus heb jij er geen last van
True.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeik niet over het weer nee
Dat ik verbrand ben had ook in de winter kunnen voorkomen
Flesje Cherry mee?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik ga mij maar eens klaar maken voor het familie feestje, kijken of ik een overhemd aan krijg zonder pijn te lijden
Watquote:
Godverquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je flesje Coca Cola Cherry, dan heb je wat tegen de pijn van je verbrandingen
Goedkoopste kaarten waren 22,50quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Belachelijk dat ze daar (veel) geld voor vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |