quote:
quote:Op 07-07-2012 14:21 schreef Monopoly
Het zaad loopt warm naar mijn enkels, ik heb geen energie meer om mijn zaad op te vegen van mijn hete lichaam. Jij zuigt alle energie uit mij. Gelukkig maar, ik kan niet zonder jou![]()
Op elke hoek een plek om wiet te halen en dicht bij Schiphol. Blij toe trouwens; je moet er toch niet aan denken dat een op de twee mensen in je stad geen Nederlands spreekt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die toeristen voor Amsterdam kiezen ipv Rotterdam
Je vergeet:quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Op elke hoek een plek om wiet te halen en dicht bij Schiphol. Blij toe trouwens; je moet er toch niet aan denken dat een op de twee mensen in je stad geen Nederlands spreekt.
Hoewel dat - voor de grappenmakers - in Rotterdam niet veel anders is. Ho-ha-hie, origineel is die grap nie.
Je moet doen wat je zelf wilt knul. Die GGMM hier vertelt dat die helpmefok blijkbaar terug zou komen via een proxy. Nou, als dat overtuigend genoeg is voor je om te denken dat ik hem ben moet je dat vooral denken jôh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan geloven ja
En dat ie op zijn r6 met een wheelie rijdend zijn vriendin anaal geneukt heeftquote:
Dat weten we, je hebt die statistieken hier nog gepostquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Op elke hoek een plek om wiet te halen en dicht bij Schiphol. Blij toe trouwens; je moet er toch niet aan denken dat een op de twee mensen in je stad geen Nederlands spreekt.
Hoewel dat - voor de grappenmakers - in Rotterdam niet veel anders is. Ho-ha-hie, origineel is die grap nie.
Meestal tot bloedens toe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat ie op zijn r6 met een wheelie rijdend zijn vriendin anaal geneukt heeft
Erge is dat hmf waarschijnlijk als een klein meisje zit te lachen achter zijn pc en dat ie denkt dat ie ons trolltquote:
Rijdend op zijn eigen snelweg, omdat hij vrede gesticht heeft in het Midden Oosten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kawasaki Ninja heb ik (kom hem eens bewonderen bij De Kuip anders), knalgeel (al vinden velen dat een Kawasaki in het groen moet en niet in andere kleuren mag). En anale seks ben ik best voor in maar zullen we dat maar even niet al wheeliënd doen op de motor? Een wheelie alleen al is lastig genoeg zonder onderuit te gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Precies het tegenover gestelde zeggen elke keerquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Kawasaki Ninja heb ik (kom hem eens bewonderen bij De Kuip anders), knalgeel (al vinden velen dat een Kawasaki in het groen moet en niet in andere kleuren mag). En anale seks ben ik best voor in maar zullen we dat maar even niet al wheeliënd doen op de motor? Een wheelie alleen al is lastig genoeg zonder onderuit te gaan.
Nee, motorrijden, heerlijk maar 'doe maar normaal' is daar een goed devies wil je jezelf niet onnodig in de problemen helpen.
Dit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Precies het tegenover gestelde zeggen elke keer
godsamme wat slecht dit
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme wat slecht dit
Ik denk dat die gozer aardig levenloos is als hij dit allemaal zit te lezen terwijl hij niet eens mee kan praten. Gaat werkelijk helemaal nergens over hier namelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Erge is dat hmf waarschijnlijk als een klein meisje zit te lachen achter zijn pc en dat ie denkt dat ie ons trollt
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme wat slecht dit
Nee hier is te weinig kwaliteit volgens jou en je wederhelftquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:38 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik denk dat die gozer aardig levenloos is als hij dit allemaal zit te lezen terwijl hij niet eens mee kan praten. Gaat werkelijk helemaal nergens over hier namelijk.
Die clubtopics zijn wat dat betreft een stuk toffer, goede clubdiscussies, mooie verhalen over clubgebeurtenissen en het laatste nieuws.. Wordt helaas niet zoveel gepost als hier.
Waarom vraag je niet aan een van de 'leidinggevenden' hier om een en ander uit te sluiten? Moet vast mogelijk zijn toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme wat slecht dit
Had hem bij zijn eerste posts al doorquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Erge is dat hmf waarschijnlijk als een klein meisje zit te lachen achter zijn pc en dat ie denkt dat ie ons trollt
quote:Op 14-05-2012 06:51 schreef Monopoly
Mijn penis knalde uit elkaar van seksuele spanning. Het was ongeëvenaard. Ongelogen je geloofd je eigen ogen niet.
quote:Op 18-06-2012 20:11 schreef Monopoly
Ik zit hier te huilen, zo lekker kwam ik klaar net. Overal ligt sperma en ik heb 3 vingers in mijn anus zitten.
Jij maakt het beest in mij los.
Gaat het Mono?quote:Op 30-06-2012 17:36 schreef Monopoly
12 uur lang mezelf kapot gerukt. Te lekker gewoon. Het was weer fantastisch, een schrale lul en gevoelige ballen![]()
![]()
quote:Op 19-11-2011 03:54 schreef Monopoly
Bedankt voor de heerlijke orgasmes elke dag.
quote:Op 21-11-2011 02:56 schreef Monopoly
Ik wil wel meer foto's, ik kan niet stoppen met klaarkomen hoor.
quote:Op 26-11-2011 12:59 schreef Monopoly
Ik heb me vannacht weer heerlijk afgetrokken op je foto's. Erg fijn.
quote:Op 29-12-2011 17:36 schreef Monopoly
Kore is fantastisch. Heerlijke vrouw. Lekker kruiden uitsmeren over je eikel en uren lang de liefde bedrijven samen.
quote:
quote:Op 06-05-2012 22:11 schreef Monopoly
Ik blijf mijn tepels gewoon masseren als ik hier ben. Ik kan niet stoppen met aftrekken....
quote:
quote:Op 12-05-2012 16:44 schreef Monopoly
KoreMijn redder in zware tijden. Jij sleept mij door moeilijke tijden heen. Ik ben je hier dankbaar voor.
![]()
quote:Op 14-05-2012 06:51 schreef Monopoly
Mijn penis knalde uit elkaar van seksuele spanning. Het was ongeëvenaard. Ongelogen je geloofd je eigen ogen niet.
quote:Op 23-05-2012 01:10 schreef Monopoly
nieuwe pics aub
quote:Op 01-06-2012 18:36 schreef Monopoly
Heel fijn weer. Hartelijk bedankt.
quote:Op 17-06-2012 15:41 schreef Monopoly
Geile foto's, ik kan niet stoppen met klaarkomen...
quote:Op 18-06-2012 20:11 schreef Monopoly
Ik zit hier te huilen, zo lekker kwam ik klaar net. Overal ligt sperma en ik heb 3 vingers in mijn anus zitten.
Jij maakt het beest in mij los.
quote:Op 19-06-2012 00:40 schreef Monopoly
Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto
[afbeelding]
quote:Op 30-06-2012 17:36 schreef Monopoly
12 uur lang mezelf kapot gerukt. Te lekker gewoon. Het was weer fantastisch, een schrale lul en gevoelige ballen![]()
![]()
quote:Op 07-07-2012 14:21 schreef Monopoly
Het zaad loopt warm naar mijn enkels, ik heb geen energie meer om mijn zaad op te vegen van mijn hete lichaam. Jij zuigt alle energie uit mij. Gelukkig maar, ik kan niet zonder jou![]()
Is goed ouwe reusquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet aan een van de 'leidinggevenden' hier om een en ander uit te sluiten? Moet vast mogelijk zijn toch?
Maargoed. Geloof wat je zelf wil jôh..
Wie nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had hem bij zijn eerste posts al door
Is hij nu zo lang geband?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is goed ouwe reus
En eind augustus wanneer je andere account een unban heeft ga je lachen naar ons en zeggen hoe hard je ons wel niet getrolled hebt
Ik zit inmiddels aan mijn 24e levensjaarquote:
Zal nu wel volgende week zijnquote:
Heb je een kind verwerkt bij een Marokkaanse chick?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan mijn 24e levensjaar. Verloofd, tijdelijk werkzaam als vrachtwagenchauffeur omdat ik werken in mijn sector even niet zag zitten, woonachtig in Rotterdam (maar dat spreekt voor zich met mijn nickname).
Nog geïnteresseerd in andere feitjes?
Hoeveel studies doe je/heb je gedaan? Hoe gaat het met je docu?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan mijn 24e levensjaar. Verloofd, tijdelijk werkzaam als vrachtwagenchauffeur omdat ik werken in mijn sector even niet zag zitten, woonachtig in Rotterdam (maar dat spreekt voor zich met mijn nickname).
Ja, je oom heeft een bedrijf dat special effects doet voor alle hollywoodfilms en je vader is chefkok bij de maccie en is kapitein op een boot toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
We vallen in de herhaling, maar ik zal het nog eenmalig zeggen; geloof wat je wil kerel. Ik zal er geen uur minder om slapen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is goed ouwe reus
En eind augustus wanneer je andere account een unban heeft ga je lachen naar ons en zeggen hoe hard je ons wel niet getrolled hebt
Marokkaanse chicksquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een kind verwerkt bij een Marokkaanse chick?
Anders sla je je vriendin wel voor een broodje pindakaas tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
We vallen in de herhaling, maar ik zal het nog eenmalig zeggen; geloof wat je wil kerel. Ik zal er geen uur minder om slapen.
Met strakke broekjes al is het Ramadan.quote:
Dat zou een mooi bestaan zijn, dat zou gok ik inhouden dat ik nooit meer zou hoeven werken. Maar nee, het leven is helaas niet zo mooi. Mijn moeder is overleden op vrij jonge leeftijd waardoor de opvoeding grotendeels op de schouders van mijn vader terecht kwam. Het zou dan ook niet erg handig zijn als mijn vader kapitein zou zijn geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, je oom heeft een bedrijf dat special effects doet voor alle hollywoodfilms en je vader is chefkok bij de maccie en is kapitein op een boot toch?
Ze verzorgen zichzelf steeds beter, alleen hun gedrag is soms echt klote.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heel af en toe ben ik het wel met je eens
trek je het nog een beetje MrKoerdie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met strakke broekjes al is het Ramadan.
Ja man gelukkig wel. Nu met hitte is het wel beetje kut, omdat ik niet mag drinken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
trek je het nog een beetje MrKoerdie?
Nee. Ben nog een beetje jong voor kinderen. Trouwen vond ik al snel voor een jonge kerel als ik. Maar als je het zeker weet dan weet je het. Zo is het dan ook weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een kind verwerkt bij een Marokkaanse chick?
Kan ik mij wel wat van voorstellen dat het zwaar is nu jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man gelukkig wel. Nu met hitte is het wel beetje kut, omdat ik niet mag drinken.
Nog 2 dagen geloof ik, dan is het weer 10 graden kouder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man gelukkig wel. Nu met hitte is het wel beetje kut, omdat ik niet mag drinken.
Zoiets jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog 2 dagen geloof ik, dan is het weer 10 graden kouder.
Sowieso vervelend lijkt me in dit geval dat in het noorden de zon eerder opgaat en later ondergaatquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mogen islamieten zulks gedachtengoed ervaren tijdens de vasten? Ik haal dat namelijk uit de posts over het moeite hebben met het niet mogen drinken tijdens deze hitte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met strakke broekjes al is het Ramadan.
Ik kan nu ook niet naar strand, want zou het nooit volhouden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ik mij wel wat van voorstellen dat het zwaar is nu ja
Voor mij zou het wel goed uitkomen, maar ik gun jullie ook wel mooi weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog 2 dagen geloof ik, dan is het weer 10 graden kouder.
Doe gewoon net als mij, je half insmeren en niks drinken de hele dag en gewoon stom voor je uit starenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan nu ook niet naar strand, want zou het nooit volhouden.![]()
![]()
[..]
Voor mij zou het wel goed uitkomen, maar ik gun jullie ook wel mooi weer.
Ze zeggen nu dat je tijden van Mekka mag gebruiken voor het vasten, maar dat ga ik niet doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso vervelend lijkt me in dit geval dat in het noorden de zon eerder opgaat en later ondergaat
Nee we hebben geen vrije wil.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Mogen islamieten zulks gedachtengoed ervaren tijdens de vasten? Ik haal dat namelijk uit de posts over het moeite hebben met het niet mogen drinken tijdens deze hitte.
Ik denk dat je mij bedoelt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
Heffie jonge, ga lekker de stad in met je motor.. nieuw record neerzettenlekker weer voor motor te rijden.
Kutte is dat het overdag te heet is om te gaan pittenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan nu ook niet naar strand, want zou het nooit volhouden.![]()
![]()
[..]
Voor mij zou het wel goed uitkomen, maar ik gun jullie ook wel mooi weer.
Dat klinkt redelijk jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat je tijden van Mekka mag gebruiken voor het vasten, maar dat ga ik niet doen.
[..]
Ik hoef niet in te smerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon net als mij, je half insmeren en niks drinken de hele dag en gewoon stom voor je uit staren
Alleen de volgende dag merk je er iets van, al denk ik dat jij als koerd ook niet verbrand
overload aan smiles laat ie wel achterwegequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net als HMF ook altijd zinnen tussen haakjes
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht dat zulks enkel geldde voor de Noordpool et cetera, waar de zon soms maar 10 minuten per dag onder gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat je tijden van Mekka mag gebruiken voor het vasten, maar dat ga ik niet doen.
Waarom wordt op mijn interesse nu gelijk weer zo bot gereageerd.quote:Nee we hebben geen vrije wil.
En capslockquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
overload aan smiles laat ie wel achterwege
Ik wou dat ik mij niet hoefde in te smeren, dan had ik nu niet zoveel pijn gehadquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoef niet in te smeren, maar ik ga misschien morgen eens proberen. Er is dicht bij mij een meertje dus kan altijd proberen.
Fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mij niet hoefde in te smeren, dan had ik nu niet zoveel pijn gehad
Ik zou zeggen, vraag het een van de leidinggevenden op dit forum. Die GGMM is onder andere moderator. Die kan je vast meer vertellen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net als HMF ook altijd zinnen tussen haakjes
Ja het is echt ergquote:
Wat moet ik vragen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vraag het een van de leidinggevenden op dit forum. Die GGMM is onder andere moderator. Die kan je vast meer vertellen.
Rare mensen lopen hier rond hoor.
tja FOK! hequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vraag het een van de leidinggevenden op dit forum. Die GGMM is onder andere moderator. Die kan je vast meer vertellen.
Rare mensen lopen hier rond hoor.
En over 2 dagen allemaal van die velletjes op je rugquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is echt erg
Rug is op een paar plekken na helemaal rood, mijn voet en en deel van mijn arm
De rest is gewoon net zo wit als altijd
Fquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is echt erg
Rug is op een paar plekken na helemaal rood, mijn voet en en deel van mijn arm
De rest is gewoon net zo wit als altijd
Nee man, zo erg is het ook weer nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En over 2 dagen allemaal van die velletjes op je rug
Ja dat deed ik soms wel, maar is gewoon niet te doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kutte is dat het overdag te heet is om te gaan pittenAnders kon je mooi s'nachts leven en overdag slapen.
Ja dat wel, maar doe het dan gewoon niet denk ik. Ik wil het gelijk goed doen.quote:
Is gisteren beslist vanuit Mekka.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht dat zulks enkel geldde voor de Noordpool et cetera, waar de zon soms maar 10 minuten per dag onder gaat.
Was niet rot bedoelt, maar in mijn ogen kan je gedachten niet regisseren. Dus kan moeilijk daar regels voor maken.quote:Waarom wordt op mijn interesse nu gelijk weer zo bot gereageerd.
Ja hoe moet ik een foto van mijn rug maken dan?quote:
Haha ik snap wat je bedoelt. Mijn vrienden moeten het ook steeds doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mij niet hoefde in te smeren, dan had ik nu niet zoveel pijn gehad
Wie zegt dat ik het over jou had?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Je beweerde toch dat ik die HMF was, of begreep ik het verkeerd?
17 augustusquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey Yvonne wanneer gaan jullie kiezen?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
17 augustus
Weetikveel, ik ben gesmolten en moet nog werken.
spiegel, iphone hopla, laat je moeder het anders doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik een foto van mijn rug maken dan?
Gaaf. Wie maakt zulke beslissingen als ik vragen mag? Een soort van "paus" van de islamieten?quote:
Dat begrijp ik, alleen het uiten van die gedachtes is toch niet toegestaan geloof ik?quote:Was niet rot bedoelt, maar in mijn ogen kan je gedachten niet regisseren. Dus kan moeilijk daar regels voor maken.
Ik dacht dat ik het gisteren ook gedaan had, verkeerd gedacht dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha ik snap wat je bedoelt. Mijn vrienden moeten het ook steeds doen.
"mama, wil jij een foto maken van m'n rug? Ik wil hem aan m'n internetvrienden laten zien".quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
spiegel, iphone hopla, laat je moeder het anders doen.
Ik heb een samsungquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
spiegel, iphone hopla, laat je moeder het anders doen.
Proest!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
"mama, wil jij een foto maken van m'n rug? Ik wil hem aan m'n internetvrienden laten zien".
Braafquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een samsung
Maar heb vanavond feestje met de familie, zal wel vragen aan ze en zal het posten op fb
Ja daarom doe ik het ook niet. Ze roepen soms ook een Fatwa uit en daar geloof ik helemaal niet in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Gaaf. Wie maakt zulke beslissingen als ik vragen mag? Een soort van "paus" van de islamieten?
Uiten niet, maar je kan het wel altijd hebben. Het is niet zo dat ik nu elke Marokkaanse chick pak.quote:[..]
Dat begrijp ik, alleen het uiten van die gedachtes is toch niet toegestaan geloof ik?
Seks mag na zonsondergang.quote:Mag je trouwens wel seks hebben als de vastentijd verstreken is?
Zten geen foto's bijquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
Yvonne is mijn email aangekomen? Of nog niet gekeken?
Je moet wel even kijken of de foto's het doen, als die het niet doen stuur ik wel een screenshot anders is mijn sollicitatie niet compleet.
Zal hem wel zo goed laten maken dat je duidelijk het verschil zit in het wel en niet ingesmeerde gedeeltequote:
die gaat in mijn sigquote:
Dat is wel pijnlijk dan. Doet ook pijn wanneer je aan het douchen bent toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het gisteren ook gedaan had, verkeerd gedacht dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |