Haha ik snap wat je bedoelt. Mijn vrienden moeten het ook steeds doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mij niet hoefde in te smeren, dan had ik nu niet zoveel pijn gehad
Wie zegt dat ik het over jou had?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Je beweerde toch dat ik die HMF was, of begreep ik het verkeerd?
17 augustusquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey Yvonne wanneer gaan jullie kiezen?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
17 augustus
Weetikveel, ik ben gesmolten en moet nog werken.
spiegel, iphone hopla, laat je moeder het anders doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik een foto van mijn rug maken dan?
Gaaf. Wie maakt zulke beslissingen als ik vragen mag? Een soort van "paus" van de islamieten?quote:
Dat begrijp ik, alleen het uiten van die gedachtes is toch niet toegestaan geloof ik?quote:Was niet rot bedoelt, maar in mijn ogen kan je gedachten niet regisseren. Dus kan moeilijk daar regels voor maken.
Ik dacht dat ik het gisteren ook gedaan had, verkeerd gedacht dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha ik snap wat je bedoelt. Mijn vrienden moeten het ook steeds doen.
"mama, wil jij een foto maken van m'n rug? Ik wil hem aan m'n internetvrienden laten zien".quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
spiegel, iphone hopla, laat je moeder het anders doen.
Ik heb een samsungquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
spiegel, iphone hopla, laat je moeder het anders doen.
Proest!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
"mama, wil jij een foto maken van m'n rug? Ik wil hem aan m'n internetvrienden laten zien".
Braafquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een samsung
Maar heb vanavond feestje met de familie, zal wel vragen aan ze en zal het posten op fb
Ja daarom doe ik het ook niet. Ze roepen soms ook een Fatwa uit en daar geloof ik helemaal niet in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Gaaf. Wie maakt zulke beslissingen als ik vragen mag? Een soort van "paus" van de islamieten?
Uiten niet, maar je kan het wel altijd hebben. Het is niet zo dat ik nu elke Marokkaanse chick pak.quote:[..]
Dat begrijp ik, alleen het uiten van die gedachtes is toch niet toegestaan geloof ik?
Seks mag na zonsondergang.quote:Mag je trouwens wel seks hebben als de vastentijd verstreken is?
Zten geen foto's bijquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
Yvonne is mijn email aangekomen? Of nog niet gekeken?
Je moet wel even kijken of de foto's het doen, als die het niet doen stuur ik wel een screenshot anders is mijn sollicitatie niet compleet.
Zal hem wel zo goed laten maken dat je duidelijk het verschil zit in het wel en niet ingesmeerde gedeeltequote:
die gaat in mijn sigquote:
Dat is wel pijnlijk dan. Doet ook pijn wanneer je aan het douchen bent toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het gisteren ook gedaan had, verkeerd gedacht dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |