Mogen islamieten zulks gedachtengoed ervaren tijdens de vasten? Ik haal dat namelijk uit de posts over het moeite hebben met het niet mogen drinken tijdens deze hitte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met strakke broekjes al is het Ramadan.
Ik kan nu ook niet naar strand, want zou het nooit volhouden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ik mij wel wat van voorstellen dat het zwaar is nu ja
Voor mij zou het wel goed uitkomen, maar ik gun jullie ook wel mooi weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog 2 dagen geloof ik, dan is het weer 10 graden kouder.
Doe gewoon net als mij, je half insmeren en niks drinken de hele dag en gewoon stom voor je uit starenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan nu ook niet naar strand, want zou het nooit volhouden.![]()
![]()
[..]
Voor mij zou het wel goed uitkomen, maar ik gun jullie ook wel mooi weer.
Ze zeggen nu dat je tijden van Mekka mag gebruiken voor het vasten, maar dat ga ik niet doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso vervelend lijkt me in dit geval dat in het noorden de zon eerder opgaat en later ondergaat
Nee we hebben geen vrije wil.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Mogen islamieten zulks gedachtengoed ervaren tijdens de vasten? Ik haal dat namelijk uit de posts over het moeite hebben met het niet mogen drinken tijdens deze hitte.
Ik denk dat je mij bedoelt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
Heffie jonge, ga lekker de stad in met je motor.. nieuw record neerzettenlekker weer voor motor te rijden.
Kutte is dat het overdag te heet is om te gaan pittenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan nu ook niet naar strand, want zou het nooit volhouden.![]()
![]()
[..]
Voor mij zou het wel goed uitkomen, maar ik gun jullie ook wel mooi weer.
Dat klinkt redelijk jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat je tijden van Mekka mag gebruiken voor het vasten, maar dat ga ik niet doen.
[..]
Ik hoef niet in te smerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon net als mij, je half insmeren en niks drinken de hele dag en gewoon stom voor je uit staren
Alleen de volgende dag merk je er iets van, al denk ik dat jij als koerd ook niet verbrand
overload aan smiles laat ie wel achterwegequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net als HMF ook altijd zinnen tussen haakjes
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht dat zulks enkel geldde voor de Noordpool et cetera, waar de zon soms maar 10 minuten per dag onder gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat je tijden van Mekka mag gebruiken voor het vasten, maar dat ga ik niet doen.
Waarom wordt op mijn interesse nu gelijk weer zo bot gereageerd.quote:Nee we hebben geen vrije wil.
En capslockquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
overload aan smiles laat ie wel achterwege
Ik wou dat ik mij niet hoefde in te smeren, dan had ik nu niet zoveel pijn gehadquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoef niet in te smeren, maar ik ga misschien morgen eens proberen. Er is dicht bij mij een meertje dus kan altijd proberen.
Fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mij niet hoefde in te smeren, dan had ik nu niet zoveel pijn gehad
Ik zou zeggen, vraag het een van de leidinggevenden op dit forum. Die GGMM is onder andere moderator. Die kan je vast meer vertellen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net als HMF ook altijd zinnen tussen haakjes
Ja het is echt ergquote:
Wat moet ik vragen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vraag het een van de leidinggevenden op dit forum. Die GGMM is onder andere moderator. Die kan je vast meer vertellen.
Rare mensen lopen hier rond hoor.
tja FOK! hequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vraag het een van de leidinggevenden op dit forum. Die GGMM is onder andere moderator. Die kan je vast meer vertellen.
Rare mensen lopen hier rond hoor.
En over 2 dagen allemaal van die velletjes op je rugquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is echt erg
Rug is op een paar plekken na helemaal rood, mijn voet en en deel van mijn arm
De rest is gewoon net zo wit als altijd
Fquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is echt erg
Rug is op een paar plekken na helemaal rood, mijn voet en en deel van mijn arm
De rest is gewoon net zo wit als altijd
Nee man, zo erg is het ook weer nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En over 2 dagen allemaal van die velletjes op je rug
Ja dat deed ik soms wel, maar is gewoon niet te doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kutte is dat het overdag te heet is om te gaan pittenAnders kon je mooi s'nachts leven en overdag slapen.
Ja dat wel, maar doe het dan gewoon niet denk ik. Ik wil het gelijk goed doen.quote:
Is gisteren beslist vanuit Mekka.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht dat zulks enkel geldde voor de Noordpool et cetera, waar de zon soms maar 10 minuten per dag onder gaat.
Was niet rot bedoelt, maar in mijn ogen kan je gedachten niet regisseren. Dus kan moeilijk daar regels voor maken.quote:Waarom wordt op mijn interesse nu gelijk weer zo bot gereageerd.
Ja hoe moet ik een foto van mijn rug maken dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |