quote:
quote:Op 07-07-2012 14:21 schreef Monopoly
Het zaad loopt warm naar mijn enkels, ik heb geen energie meer om mijn zaad op te vegen van mijn hete lichaam. Jij zuigt alle energie uit mij. Gelukkig maar, ik kan niet zonder jou![]()
Op elke hoek een plek om wiet te halen en dicht bij Schiphol. Blij toe trouwens; je moet er toch niet aan denken dat een op de twee mensen in je stad geen Nederlands spreekt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die toeristen voor Amsterdam kiezen ipv Rotterdam
Je vergeet:quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Op elke hoek een plek om wiet te halen en dicht bij Schiphol. Blij toe trouwens; je moet er toch niet aan denken dat een op de twee mensen in je stad geen Nederlands spreekt.
Hoewel dat - voor de grappenmakers - in Rotterdam niet veel anders is. Ho-ha-hie, origineel is die grap nie.
Je moet doen wat je zelf wilt knul. Die GGMM hier vertelt dat die helpmefok blijkbaar terug zou komen via een proxy. Nou, als dat overtuigend genoeg is voor je om te denken dat ik hem ben moet je dat vooral denken jôh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan geloven ja
En dat ie op zijn r6 met een wheelie rijdend zijn vriendin anaal geneukt heeftquote:
Dat weten we, je hebt die statistieken hier nog gepostquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Op elke hoek een plek om wiet te halen en dicht bij Schiphol. Blij toe trouwens; je moet er toch niet aan denken dat een op de twee mensen in je stad geen Nederlands spreekt.
Hoewel dat - voor de grappenmakers - in Rotterdam niet veel anders is. Ho-ha-hie, origineel is die grap nie.
Meestal tot bloedens toe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat ie op zijn r6 met een wheelie rijdend zijn vriendin anaal geneukt heeft
Erge is dat hmf waarschijnlijk als een klein meisje zit te lachen achter zijn pc en dat ie denkt dat ie ons trolltquote:
Rijdend op zijn eigen snelweg, omdat hij vrede gesticht heeft in het Midden Oosten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kawasaki Ninja heb ik (kom hem eens bewonderen bij De Kuip anders), knalgeel (al vinden velen dat een Kawasaki in het groen moet en niet in andere kleuren mag). En anale seks ben ik best voor in maar zullen we dat maar even niet al wheeliënd doen op de motor? Een wheelie alleen al is lastig genoeg zonder onderuit te gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Precies het tegenover gestelde zeggen elke keerquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Kawasaki Ninja heb ik (kom hem eens bewonderen bij De Kuip anders), knalgeel (al vinden velen dat een Kawasaki in het groen moet en niet in andere kleuren mag). En anale seks ben ik best voor in maar zullen we dat maar even niet al wheeliënd doen op de motor? Een wheelie alleen al is lastig genoeg zonder onderuit te gaan.
Nee, motorrijden, heerlijk maar 'doe maar normaal' is daar een goed devies wil je jezelf niet onnodig in de problemen helpen.
Dit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Precies het tegenover gestelde zeggen elke keer
godsamme wat slecht dit
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme wat slecht dit
Ik denk dat die gozer aardig levenloos is als hij dit allemaal zit te lezen terwijl hij niet eens mee kan praten. Gaat werkelijk helemaal nergens over hier namelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Erge is dat hmf waarschijnlijk als een klein meisje zit te lachen achter zijn pc en dat ie denkt dat ie ons trollt
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme wat slecht dit
Nee hier is te weinig kwaliteit volgens jou en je wederhelftquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:38 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik denk dat die gozer aardig levenloos is als hij dit allemaal zit te lezen terwijl hij niet eens mee kan praten. Gaat werkelijk helemaal nergens over hier namelijk.
Die clubtopics zijn wat dat betreft een stuk toffer, goede clubdiscussies, mooie verhalen over clubgebeurtenissen en het laatste nieuws.. Wordt helaas niet zoveel gepost als hier.
Waarom vraag je niet aan een van de 'leidinggevenden' hier om een en ander uit te sluiten? Moet vast mogelijk zijn toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme wat slecht dit
Had hem bij zijn eerste posts al doorquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Erge is dat hmf waarschijnlijk als een klein meisje zit te lachen achter zijn pc en dat ie denkt dat ie ons trollt
quote:Op 14-05-2012 06:51 schreef Monopoly
Mijn penis knalde uit elkaar van seksuele spanning. Het was ongeëvenaard. Ongelogen je geloofd je eigen ogen niet.
quote:Op 18-06-2012 20:11 schreef Monopoly
Ik zit hier te huilen, zo lekker kwam ik klaar net. Overal ligt sperma en ik heb 3 vingers in mijn anus zitten.
Jij maakt het beest in mij los.
Gaat het Mono?quote:Op 30-06-2012 17:36 schreef Monopoly
12 uur lang mezelf kapot gerukt. Te lekker gewoon. Het was weer fantastisch, een schrale lul en gevoelige ballen![]()
![]()
quote:Op 19-11-2011 03:54 schreef Monopoly
Bedankt voor de heerlijke orgasmes elke dag.
quote:Op 21-11-2011 02:56 schreef Monopoly
Ik wil wel meer foto's, ik kan niet stoppen met klaarkomen hoor.
quote:Op 26-11-2011 12:59 schreef Monopoly
Ik heb me vannacht weer heerlijk afgetrokken op je foto's. Erg fijn.
quote:Op 29-12-2011 17:36 schreef Monopoly
Kore is fantastisch. Heerlijke vrouw. Lekker kruiden uitsmeren over je eikel en uren lang de liefde bedrijven samen.
quote:
quote:Op 06-05-2012 22:11 schreef Monopoly
Ik blijf mijn tepels gewoon masseren als ik hier ben. Ik kan niet stoppen met aftrekken....
quote:
quote:Op 12-05-2012 16:44 schreef Monopoly
KoreMijn redder in zware tijden. Jij sleept mij door moeilijke tijden heen. Ik ben je hier dankbaar voor.
![]()
quote:Op 14-05-2012 06:51 schreef Monopoly
Mijn penis knalde uit elkaar van seksuele spanning. Het was ongeëvenaard. Ongelogen je geloofd je eigen ogen niet.
quote:Op 23-05-2012 01:10 schreef Monopoly
nieuwe pics aub
quote:Op 01-06-2012 18:36 schreef Monopoly
Heel fijn weer. Hartelijk bedankt.
quote:Op 17-06-2012 15:41 schreef Monopoly
Geile foto's, ik kan niet stoppen met klaarkomen...
quote:Op 18-06-2012 20:11 schreef Monopoly
Ik zit hier te huilen, zo lekker kwam ik klaar net. Overal ligt sperma en ik heb 3 vingers in mijn anus zitten.
Jij maakt het beest in mij los.
quote:Op 19-06-2012 00:40 schreef Monopoly
Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto, Nieuwe Foto
[afbeelding]
quote:Op 30-06-2012 17:36 schreef Monopoly
12 uur lang mezelf kapot gerukt. Te lekker gewoon. Het was weer fantastisch, een schrale lul en gevoelige ballen![]()
![]()
quote:Op 07-07-2012 14:21 schreef Monopoly
Het zaad loopt warm naar mijn enkels, ik heb geen energie meer om mijn zaad op te vegen van mijn hete lichaam. Jij zuigt alle energie uit mij. Gelukkig maar, ik kan niet zonder jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |