Niet weer hé?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eigenlijk is t helemaal geen discussie. Dat Rotterdam de enige echte stad van Nederland is lijkt me duidelijk.
uhuquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eigenlijk is t helemaal geen discussie. Dat Rotterdam de enige echte stad van Nederland is lijkt me duidelijk.
Ook fijn zonder capslockquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef ValHallen het volgende:
Hij is wel een stuk leesbaarder gaan schrijven.
Oow het is een user..quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Goede vraag. Heb hem weleens zien posten in het Feijenoordtopic, schreeuwerig type. Maar snap niet zo goed waarom ik daaraan gelinkt word.
Jezus hou toch op manquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Goede vraag. Heb hem weleens zien posten in het Feijenoordtopic, schreeuwerig type. Maar snap niet zo goed waarom ik daaraan gelinkt word.
Kruising tussen Mc Gyver, Marten Luther King, Nelson Mandela, moeder Theresa en Superman.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef Rotterdams het volgende:
Je kunt dat openbare riool vol met toeristen moeilijk een stad noemen.
Als ik nou zeg dat je broertje een mongool isquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef Rotterdams het volgende:
En rotterdam dan. Meer dan de helft is niet eens Nederlandse nationaliteit en hoor altijd maar gezeik vanuit daarquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef Rotterdams het volgende:
Ik zit nu op mijn werk. Vanaf half acht weer de vrachtwagen op. Heerlijk. Maar via thuis hoef ik dat programma'tje niet te gebruiken want daar is het internet natuurlijk gewoon vrij toegankelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus hou toch op man
Maar post je nu nog onder dat vpn gebeuren terwijl je gewoon thuis bent?
Waarom denk je dat die toeristen voor Amsterdam kiezen ipv Rotterdamquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef Rotterdams het volgende:
Coffeeshopsquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die toeristen voor Amsterdam kiezen ipv Rotterdam
Wat eigenlijk achterlijk is.quote:
Dat je best gelijk kunt hebben als mijn ouders de geboorte van nog een zoon verzwegen hebben. Of je moet mijn oudste broer bedoelen, die is niet al te snugger (je moet hem eens een IKEA meubelstuk in elkaar zien zetten). Maar dan lach ik denk ik vriendelijk met je mee. Hoezo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat je broertje een mongool is
Hoe reageer jij dan?
Ja want die steden staan bekend in de wereld als coffeshop stedenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heb je in andere steden niet gelukkig
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:31 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Dat je best gelijk kunt hebben als mijn ouders de geboorte van nog een zoon verzwegen hebben. Of je moet mijn oudste broer bedoelen, die is niet al te snugger (je moet hem eens een IKEA meubelstuk in elkaar zien zetten). Maar dan lach ik denk ik vriendelijk met je mee. Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |