Wat? CyberGhost VPN mag je gewoon gebruiken zei die hoor.quote:
Moet jij niet vrede stichten in Noord en Zuid Korea?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat? CyberGhost VPN mag je gewoon gebruiken zei die hoor.
Was trouwens een warm welkom zo, maar dat is vergeven en vergeten.
Niets boven Oss.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef McCandless het volgende:
Leuk, een onzinnige discussie voeren welke stad er beter is; Rotterdam of Amsterdam.
Doe je mee ja?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef McCandless het volgende:
Leuk, een onzinnige discussie voeren welke stad er beter is; Rotterdam of Amsterdam.
Hey, ik vroeg het aan hem jongen!quote:
Het is fc oss lulquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets boven Oss.
WANT ALS JE UIT OSS KOMT, DAN BEN JE VOOR TOP!!!!!!!
Nee, al denkt half het forum van wel geloof ik. Geen idee waarom, blijkbaar omdat we allebei uit Rotterdam komen en voor Feijenoord zijn ofzo. Nou dat zijn er maar een kleine 700.000 dus dat kan niet mis natuurlijk.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat? CyberGhost VPN mag je gewoon gebruiken zei die hoor.
Was trouwens een warm welkom zo, maar dat is vergeven en vergeten.
Hij ontkent het natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey, ik vroeg het aan hem jongen!
Eigenlijk is t helemaal geen discussie. Dat Rotterdam de enige echte stad van Nederland is lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef McCandless het volgende:
Goede vraag. Heb hem weleens zien posten in het Feijenoordtopic, schreeuwerig type. Maar snap niet zo goed waarom ik daaraan gelinkt word.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eigenlijk is t helemaal geen discussie. Dat Rotterdam de enige echte stad van Nederland is lijkt me duidelijk.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Goede vraag. Heb hem weleens zien posten in het Feijenoordtopic, schreeuwerig type. Maar snap niet zo goed waarom ik daaraan gelinkt word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |