Solliciteer ff dan: VBL mod gezocht: .quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dat kan alleen zo'n blauwe jeweetwel
Amsterdam met een hoofdletterquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
'leuken' is toch wel een nieuw dieptepunt
Verbeterd.
Ja en als je dat hebt gedaan, verander Amsterdam dan in Tilburgquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Doe dan Amsterdam ook met een hoofdletter.
je moeder is een lelijk uit de kluiten gewassen geitenhoederquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef inZanity het volgende:
Amsterdam
Lelijk uit de kluiten gewassen dorp.
Kan die hele stad niet überhaupt uit de topictitel, of is het de bedoeling dat users met de nickname "Rotterdams" zich hier niet thuis voelen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
'leuken' is toch wel een nieuw dieptepunt
Verbeterd.
Nee joh, je bent het van harte welkom.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Kan die hele stad niet überhaupt uit de topictitel, of is het de bedoeling dat users met de nickname "Rotterdams" zich hier niet thuis voelen?
Jij hebt sowieso een ban ouwe reus dus wat jank jequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Kan die hele stad niet überhaupt uit de topictitel, of is het de bedoeling dat users met de nickname "Rotterdams" zich hier niet thuis voelen?
Ik niet met je usernamequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Voel me niet thuis met die topictitel anders.
Meid tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Aan een username met rotterdamquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal je toch aan moeten wennen binnenkort
Tja, hier respecteren we elkaars voorkeuren zonder stampvoetend weg te lopen, maar als jij je niet thuis voelt omdat iemand anders een andere voorkeur heeft dan houdt het op natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Jij ging in Rotterdam wonen toch? Zul je vanzelf wel merken wat pas een echte stad is!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moeder is een lelijk uit de kluiten gewassen geitenhoeder
Die ban is opgeheven door ene "Opa.Bakkebaard" omdat het programma'tje dat ik gebruik blijkbaar soms wordt misbruikt door vervelende users (wat dat dan ook mag wezen). Maar mijn gebruik was blijkbaar gewoon toegestaan omdat ik op mijn werk zit en anders niet op Fok! terecht kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een ban ouwe reus dus wat jank je
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Die ban is opgeheven door ene "Opa.Bakkebaard" omdat het programma'tje dat ik gebruik blijkbaar soms wordt misbruikt door vervelende users (wat dat dan ook mag wezen). Maar mijn gebruik was blijkbaar gewoon toegestaan omdat ik op mijn werk zit en anders niet op Fok! terecht kan.
Sounds legit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Die ban is opgeheven door ene "Opa.Bakkebaard" omdat het programma'tje dat ik gebruik blijkbaar soms wordt misbruikt door vervelende users (wat dat dan ook mag wezen). Maar mijn gebruik was blijkbaar gewoon toegestaan omdat ik op mijn werk zit en anders niet op Fok! terecht kan.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij ging in Rotterdam wonen toch? Zul je vanzelf wel merken wat pas een echte stad is!
Dan ga je lekker weg, niemand die je zal missenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
HMF?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Goh zou hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |