Koekenbakkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha![]()
Weet je nog hoe je naam zou zijn als je niet dronken was?
Waar wil je het over hebben?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom stopt iedereen opeens met praten?
quote:Je kan er boeken kopen die
Je hier heel zelden vindt
Je kan er langs de grachten lopen
Je haar los in de wind
Je kan er uren slijten
De parken zijn er groen
Je kan er naar Van Gogh gaan kijken
Dat zou je eigenlijk wel es moeten doen
Je bent er vogelvrij
Omdat er alles kan
Zo dichtbij
En toch zover
Is Amsterdam
Want daar in Amsterdam
Ben jij zover van mij
Toch voel ik Amsterdam zo pijnlijk dicht nabij
In het concertgebouw
Is het zeer dikwijls feest
Je weet toch nog dat zelfs Randy Newman daar ooit is geweest
Wie van ons vermoedde toen
Dat jij daar nu heel alleen
Een schuilplaats hebt gezocht
We gingen altijd samen heen
Wie van ons is vogelvrij
Wie van ons die nog alles kan
Zo dichtbij
En toch zover
Is Amsterdam
Want daar in Amsterdam
Ben jij zover van mij
Toch voel ik Amsterdam zo pijnlijk dicht nabij
Nouja als je mijn kloontjes zou kennen dan zou dat wel meevallenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, achteraf kwam het dus wel goed uit.
We don't like your kind in her son...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n overgewaaide user uit nachtbagger.
Jij bent ook daar steeds meer actief zie ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n overgewaaide user uit nachtbagger.
herquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We don't like your kind in her son...
Ik heb het even verbeterd voor je, omdat ik zo aardig benquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We don't like your kind in here* son...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We don't like your kind in her son...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent ook daar steeds meer actief zie ik.
Verbeter je tt dan ook gelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb het even verbeterd voor je, omdat ik zo aardig ben
Oh vin je jezel nu to?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb het even verbeterd voor je, omdat ik zo aardig ben
uit het nachtbaggertopic komen en dan hier zeiken over een ttquote:
Solliciteer ff dan: VBL mod gezocht: .quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dat kan alleen zo'n blauwe jeweetwel
Amsterdam met een hoofdletterquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
'leuken' is toch wel een nieuw dieptepunt
Verbeterd.
Ja en als je dat hebt gedaan, verander Amsterdam dan in Tilburgquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Doe dan Amsterdam ook met een hoofdletter.
je moeder is een lelijk uit de kluiten gewassen geitenhoederquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef inZanity het volgende:
Amsterdam
Lelijk uit de kluiten gewassen dorp.
Kan die hele stad niet überhaupt uit de topictitel, of is het de bedoeling dat users met de nickname "Rotterdams" zich hier niet thuis voelen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
'leuken' is toch wel een nieuw dieptepunt
Verbeterd.
Nee joh, je bent het van harte welkom.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Kan die hele stad niet überhaupt uit de topictitel, of is het de bedoeling dat users met de nickname "Rotterdams" zich hier niet thuis voelen?
Jij hebt sowieso een ban ouwe reus dus wat jank jequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Kan die hele stad niet überhaupt uit de topictitel, of is het de bedoeling dat users met de nickname "Rotterdams" zich hier niet thuis voelen?
Ik niet met je usernamequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Voel me niet thuis met die topictitel anders.
Meid tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Aan een username met rotterdamquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal je toch aan moeten wennen binnenkort
Tja, hier respecteren we elkaars voorkeuren zonder stampvoetend weg te lopen, maar als jij je niet thuis voelt omdat iemand anders een andere voorkeur heeft dan houdt het op natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Jij ging in Rotterdam wonen toch? Zul je vanzelf wel merken wat pas een echte stad is!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moeder is een lelijk uit de kluiten gewassen geitenhoeder
Die ban is opgeheven door ene "Opa.Bakkebaard" omdat het programma'tje dat ik gebruik blijkbaar soms wordt misbruikt door vervelende users (wat dat dan ook mag wezen). Maar mijn gebruik was blijkbaar gewoon toegestaan omdat ik op mijn werk zit en anders niet op Fok! terecht kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een ban ouwe reus dus wat jank je
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Die ban is opgeheven door ene "Opa.Bakkebaard" omdat het programma'tje dat ik gebruik blijkbaar soms wordt misbruikt door vervelende users (wat dat dan ook mag wezen). Maar mijn gebruik was blijkbaar gewoon toegestaan omdat ik op mijn werk zit en anders niet op Fok! terecht kan.
Sounds legit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Die ban is opgeheven door ene "Opa.Bakkebaard" omdat het programma'tje dat ik gebruik blijkbaar soms wordt misbruikt door vervelende users (wat dat dan ook mag wezen). Maar mijn gebruik was blijkbaar gewoon toegestaan omdat ik op mijn werk zit en anders niet op Fok! terecht kan.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij ging in Rotterdam wonen toch? Zul je vanzelf wel merken wat pas een echte stad is!
Dan ga je lekker weg, niemand die je zal missenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
HMF?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Goh zou hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |