Dat zijn meiden die volgens mij, heel minderwaardig over zichzelf denken. Klinkt wel alsof ze hem bijna dankbaar is om bij haar te zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze vriendin valt alleen maar op Bijlmer-negers. Dat verklaart het.
En idd, een meid die teveel misbruik van zichzelf laat maken. Ze heeft nu een vriend die ook rapper is, vertelde ze tegen me dat ze niet eens van hem verwacht dat hij trouw is, hij krijgt tenslotte zoveel aandacht van andere meiden dat ze wel snapt dat die leuker zijn.
Dus ik: Seriously?Hoezo, hij is toch jouw vriend omdat hij jou de leukste vindt?
Ander referentiekader dus.
Wat voor bier heb jij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef Monopoly het volgende:
Vond ik wel een passende TT voor mijn avond die komen gaat
Ach, en wijn kost ook de wereld niet op evenementen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, heb dat wel eens geprobeerd, maar ook niet lekker.
Ik lust verder qua drank eigenlijk alles, behalve rode wijn en martini, dus keuze genoeg.
mijn maatje weet wel wat....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook niet 1 goede vriend die je in zo'n geval in vertrouwen neemt?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef marbasnarf het volgende:
oh mensen... ik verheug me nu al op mn salade (zonder sla, want was bruin en verlept in de winkel) mn kippenpootje en aardappels uit de oven! Rosetje dr bij en lekker bijkomen in de tuin... over half uur kan de oven voorverwarmen
Ik ben gewoon heel lief dat ik dat doequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:12 schreef SicSicSics het volgende: [..] I don't care!
Hij regelt ze zaakjes maar. [..] Finishing blow.
Zijn man-card, inleveren!
![]()
Hoe is het met je tuin? Heb je er nog in gewerkt de laatste tijd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef marbasnarf het volgende:
oh mensen... ik verheug me nu al op mn salade (zonder sla, want was bruin en verlept in de winkel) mn kippenpootje en aardappels uit de oven! Rosetje dr bij en lekker bijkomen in de tuin... over half uur kan de oven voorverwarmen
Dat klopt. Ik zou het alleen niet accepteren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben gewoon heel lief dat ik dat doe![]()
Want anders?quote:Hij moet verplicht mee van mij, 1 keer in het jaar
Ik ben blij voor hem!quote:Maar heb nu een vriendin gevonden die musicals ook leuk vind, dus hij is er vanaf
Ik ga na het eten ook even lekker fietsenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef Skv het volgende:
Ik ga na mn werk 10km fietsen en dan met een fles wijn op mn pens in het park liggen roken.
Die heeft ook geen smaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niets, ik heb voor de jongedame Heineken Oud Bruin gehaald, dat vind ze lekker.
Welke jongedame?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niets, ik heb voor de jongedame Heineken Oud Bruin gehaald, dat vind ze lekker.
Klasgenote van me.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:18 schreef Monedita het volgende:
[..]
Welke jongedame?
Oud bruin is idd heel lekker
Wat lompquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik had vannacht dus kapsalon gehaad, met een extra bakje knoflooksaus en extra bakje sambal/rode saus.
Nu had ik lekker gesmuld, en ik wil alles weg gooien, maar de 2 bakjes met sauzen vielen op de grond, en ik kreeg alle rode saus over mijn toch al hete lichaam heen
Nu zit mijn favoriete korte broek vol met rode vlekken
jep! alle aarde is weg, heb plantjes in de bakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe is het met je tuin? Heb je er nog in gewerkt de laatste tijd?
Ik heb toch niks te doen overdagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zou het alleen niet accepteren.
[..]
Want anders?![]()
[..]
Ik ben blij voor hem!![]()
Waarom ga je dan pizza eten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga na het eten ook even lekker fietsenof skaten
Daarna nog een uur wandelen met de hond![]()
Dan heb ik die pizza er wel afgetraind denk ik.
Fotos? En hoe is het met de hondjes?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jep! alle aarde is weg, heb plantjes in de bakkenvorige bewoner heeft alleen een verhoging gemaakt op ene plek waar ik m niet wil, dus dat moet over een tijdje open en dan afgraven en opnieuw tegelen
maar ben best tevreden
en er hangen nu al mega druiventrossen aan de rank... heb m geknipt en t groeit echt goed nu... lekkere druiven, over maandje flink plukken
dat je vriendin kleding voor je koopt terwijl jij andere dingen doet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zou het alleen niet accepteren.
Omdat ik daar al 6 weken trek in hebquote:
ikzegniksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik daar al 6 weken trek in heb
En echt is zo'n dunne pizza, en ben 6 kilo afgevallen, dus ik heb het wel verdient
Gele schoenen? Pics?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
Schoenen besteld.
Dezelfde die ik al heb, maar dan in het geel.
doe vanavond wel ofzoquote:
Haha, cockblock! Jammer alleen dat je jezelf daar ook mee hebt!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb toch niks te doen overdag
Want anders? Uhmzzzz Hahahaha geen seksnee geintje. Geen idee
Ja, nee, ik krijg er jeuk van!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:22 schreef rival het volgende:
dat je vriendin kleding voor je koopt terwijl jij andere dingen doet?
poe hangt van haar smaak af
Cool, dat soort dingen doe ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
Schoenen besteld.
Dezelfde die ik al heb, maar dan in het geel.
dat is inderdaad wat ik wil zeggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van 1 keertje pizza kom je niet aan hoor
Dat scheelt, dan hoef je niet wanhopig te blijven fietsen, skaten en wandelen enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van 1 keertje pizza kom je niet aan hoor
Killsteal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat is inderdaad wat ik wil zeggen.
waarom ga je het in godsnaam er dan nog af trainen?
maar laat maar.
Hij had al 2 korte broeken, moest ze alleen effe in 3 andere kleuren halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Haha, cockblock! Jammer alleen dat je jezelf daar ook mee hebt!![]()
[..]
Ja, nee, ik krijg er jeuk van!Ze mag mee, ze mag zelfs zeggen 'Die wel, die niet!' maar het zonder mij kopen... Bridge to far!
Idd, gebrek aan eigenwaarde.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dat zijn meiden die volgens mij, heel minderwaardig over zichzelf denken. Klinkt wel alsof ze hem bijna dankbaar is om bij haar te zijn![]()
Er zijn genoeg van zulke vrouwen, wel sneu maar echt niks aan te doen tot ze er echt zelf schijtziek van wordt
Zolang ze niet verwacht dat ik alles maar leuk ga vinden, niks aan de hand hoor...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, nee, ik krijg er jeuk van!Ze mag mee, ze mag zelfs zeggen 'Die wel, die niet!' maar het zonder mij kopen... Bridge too far!
Dat verschilt blijkbaar echt per man, mijn ex vraagt soms gewoon of ik even een nieuwe broek/jas wil halen/uitkiezen oid. Ligt natuurlijk ook aan de verstandshouding en de smaak etc.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Haha, cockblock! Jammer alleen dat je jezelf daar ook mee hebt!![]()
[..]
Ja, nee, ik krijg er jeuk van!Ze mag mee, ze mag zelfs zeggen 'Die wel, die niet!' maar het zonder mij kopen... Bridge to far!
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dat zijn meiden die volgens mij, heel minderwaardig over zichzelf denken. Klinkt wel alsof ze hem bijna dankbaar is om bij haar te zijn![]()
Omdat ik toch elke avond fiets/skate en loopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat is inderdaad wat ik wil zeggen.
waarom ga je het in godsnaam er dan nog af trainen?
maar laat maar.
Het jurkje? Zal je wel goed staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
http://store-uk.hugoboss.(...)216432,en_GB,pd.html
Maar dan in het geel. Heb ze al in zandkleur.
Heb idd wel eens een sollicitatie-outfit bij elkaar gesprokkeld voor een ex die gewend was truien en airmaxjes te dragen zonder dat hij daarbij was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dat verschilt blijkbaar echt per man, mijn ex vraagt soms gewoon of ik even een nieuwe broek/jas wil halen/uitkiezen oid. Ligt natuurlijk ook aan de verstandshouding en de smaak etc.
Ja maar dat vind ik leuk om te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat scheelt, dan hoef je niet wanhopig te blijven fietsen, skaten en wandelen enzo.
Die zijn wel leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
http://store-uk.hugoboss.(...)216432,en_GB,pd.html
Maar dan in het geel. Heb ze al in zandkleur.
Dat is niet hoe je het bracht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik leuk om te doen
Je kent me toch, sportief enzo
Ik heb alleen geen idee wat ik er op kan dragen, maar dat zie ik dan wel.quote:
ik adviseeer een broek...?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee wat ik er op kan dragen, maar dat zie ik dan wel.
Nou ok, vooruit... Misschien dat ik dat wel zou kunnen hebben!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
Hij had al 2 korte broeken, moest ze alleen effe in 3 andere kleuren halen.
Vrouwen en verwachtingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef rival het volgende:
Zolang ze niet verwacht dat ik alles maar leuk ga vinden, niks aan de hand hoor...
Klopt natuurlijk wel en misschien is het een tekortkoming van mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef Monedita het volgende:
Dat verschilt blijkbaar echt per man, mijn ex vraagt soms gewoon of ik even een nieuwe broek/jas wil halen/uitkiezen oid. Ligt natuurlijk ook aan de verstandshouding en de smaak etc.
Gele riem, en een shirt waar "iets" geels in terug komt. Hoeft geen geel shirt te zijn. Of geel horloge ofzo. Of een gele pet, als je een pettenman bent.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Letterlijk nemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie moeten niet alles zo letterlijk nemen
Witte broek?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:
Kan ook aan de vrouw liggen, misschien grijpt zij alles aan om "een stap verder" te gaan ofzo. Dan zou ik er ook jeuk van krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou ok, vooruit... Misschien dat ik dat wel zou kunnen hebben!
[..]
Vrouwen en verwachtingen.![]()
[..]
Klopt natuurlijk wel en misschien is het een tekortkoming van mijmaar ik krijg echt al jeuk van het idee!
Ik doe het voor jou schatje, ik train die pizza er zo voor je af.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat doe jij maar al te graag hè
Liefde, ik voel hetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou schatje, ik train die pizza er zo voor je af.![]()
tandooriquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Als je dan pizza's koopt moet je die bij de C1000 halen.
Eigen merk Tandoori pizza's
Ipv tomatensaus zit er een vrij pittige tandoori saus op, met kip en paprika omg omg
Ik weet nou niet of dat zo leuke combinatie gaat wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:32 schreef Skv het volgende:
Doe ik die gele hieronder [ afbeelding ]
Die zandkleurige staan voor geen fuck.
als je standaard die gele stoel meedraagt als assesoire , matched dat best goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:32 schreef Skv het volgende:
Doe ik die gele hieronder [ afbeelding ]
Die zandkleurige staan voor geen fuck.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je standaard die gele stoel meedraagt als assesoire , matched dat best goed
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik squat alleen omdat drommeldaris mij dan aantrekkelijk vind
wow. wtf.quote:
Augustusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nog maar 2 daagjes genieten
[ afbeelding ]
Dat zonder meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Wel een mooie vrouw. (met wenkbrauwen)
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe aan voorhuidjoggen
Dat is ook sportief
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef Monedita het volgende:
stilte![]()
*[psshht* clack*pshh*] biertje open
Je bent vrijgevigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:17 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje, voor jou![]()
*klak*tsjsjpss*klaklik*
Er zijn mensen die van warmte houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
warm?
het is juist lekker weer! hebben we eindelijk zon, wordt er nog geklaagd.
nee heb je gelijk in. ik ben gewoon blij met dit weer, de zon etc.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die van warmte houden.
Er zijn óók mensen die niet van warmte houden.
Deze mensen klagen meestal niet tegelijkertijd over het weer.
Als het je blieft. Wat een verwennerijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef Monedita het volgende:
[..]
Heb er toch genoeg ! *proost*![]()
wil je ook een raketje?
Waar zie je mensen klagen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
warm?
het is juist lekker weer! hebben we eindelijk zon, wordt er nog geklaagd.
hierquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het je blieft. Wat een verwennerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Monedita het volgende:
[..]
hierwen er maar niet aan
Oeii, punten aftrek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Monedita het volgende:
[..]
hierwen er maar niet aan
Ook eenmalig voel ik mij vereerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb eigenlijk nog niemand horen klagen gelukkigquote:
+1.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand horen klagen gelukkig
Ik vind dit zo lekker hèHet mag nog wel 30+ worden, helemaal lekker
Ow en het mag wel wat langer aanhouden! Een week of 4
mwa. ik kende hem niet, dus als ie er nog wel was geweest had het voor mij geen verschil gemaakt. voor jou ook niet trouwens.quote:
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:33 schreef Monedita het volgende:
[..]
Of je hebt het niet omdat het hip is. Maar omdat je het nodig hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
had het voor mij geen verschil gemaakt. voor jou ook niet trouwens.
Sorry, maar bij jou krijg ik echt gelijk dit plaatje in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze alletwee, maar Mac werkt toch fijner
Heb je het alletwee voor serieuze doeleinden geprobeerd? Ik wel. daar is mijn keuze op gemaakt, niet op de mediahype en als windows voor dezelfde doeleinden beter voor jou werkt, dan zie ik daar het probleem ook niet van in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Waarom heb je het nodig?
Alle adobe software werkt ook op de pc, video editing gaat beter op pc, voor muziek zou ik het me nog wel voor kunnen stellen, maar die lopen tegelijk op.
Oneensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het wel een halen ok?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
in spanje of zo. of alles rond de evenaar.
ik ben de nuchterheid zelve.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Soms heb je echt heerlijk nuchtere opmerkingen.
Ik ook en ben het met je eens. Maar als iemand windows fijner vindt moet dat ook kunnen. Het valt me vooral op dat windowslovers apple altijd bashen, terwijl ik het ook gewoon alletwee hebquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rustig maar liefje, ik ben gewoon benieuwd waarvoor je het nodig hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:36 schreef Monedita het volgende:
[..]
Heb je het alletwee voor serieuze doeleinden geprobeerd? Ik wel. daar is mijn keuze op gemaakt, niet op de mediahype en als windows voor dezelfde doeleinden beter voor jou werkt, dan zie ik daar het probleem ook niet van in.
Nee dat valt wel meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry, maar bij jou krijg ik echt gelijk dit plaatje in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Zolang het goed gaat ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind jij
Ik vind het fijner werken
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben de nuchterheid zelve.![]()
al moet ik zeggen dat ik vanmiddag nog een opmerking van jou zag ergens (weet niet meer welke) en toen dacht ik ook zo van: eigenlijk is hij best wel een relaxe kerel.
dusch. complimenten aan een kerel uit mijn mond. het moet niet gekker worden.
IK! DOOD AAN APPLE!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:38 schreef Monedita het volgende:
Moet nou serieus omdat ik xfriendx een raketje cadeau doe, een windows vs apple war ontstaan? wie geeft een fuck?
backup ww? que?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang het goed gaat ja.
Moet je eens je backup wachtwoord vergeten van je iPhone
Ja helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik ook en ben het met je eens. Maar als iemand windows fijner vindt moet dat ook kunnen. Het valt me vooral op dat windowslovers apple altijd bashen, terwijl ik het ook gewoon alletwee heb
War?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:38 schreef Monedita het volgende:
Moet nou serieus omdat ik xfriendx een raketje cadeau doe, een windows vs apple war ontstaan? wie geeft een fuck?
ja sorry. had ik maar niks gezegd, dan ging het hier nog steeds over de enorm slechte combinatie bier en waterijs.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:38 schreef Monedita het volgende:
Ja je kunt in itunes encrypted backuppen.quote:
Oke ik heb het omdat ik er serieuze opdrachten mee moet doen waar ik op verschillende ultra top windows computers problemen mee heb gehad. Op apple computers van andere mensen die ik maar uit nood even leende, ging het prima dus daarom zelf ook een macbookpro aangeschaft. Tot nu toe ( een jaar ofzo ) nog geen enkel probleem gehad, die ik voorheen wel had. Als een ander hetzelfde wel met windows kan doen, zonder problemen, dan is dat ook goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rustig maar liefje, ik ben gewoon benieuwd waarvoor je het nodig hebt.
Ik kan het niet gebruiken, aangezien de software niet bestaat voor de mac, er zijn alternatieven, maar die zijn totaal niet evenredig aan de software die ik nodig heb.
Ook is vergelijkbare hardware (mocht de software wel werken) bij apple gewoon een veelvoud aan kosten.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja sorry. had ik maar niks gezegd, dan ging het hier nog steeds over de enorm slechte combinatie bier en waterijs.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang het goed gaat ja.
Moet je eens je backup wachtwoord vergeten van je iPhone
En toch jaloers zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
IK! DOOD AAN APPLE!
Stiekem wil ik nu wel een iPhone5, nu de SGS3 en HTC One X wat minder tof zijn dan ik had gehoopt
oh zo. encrypten. hoe paranoide ben je dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt in itunes encrypted backuppen.
Maar als je dat wachtwoord niet meer weet heb je een probleem
Bier en waterijs !!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja sorry. had ik maar niks gezegd, dan ging het hier nog steeds over de enorm slechte combinatie bier en waterijs.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach geef me een beetje aubquote:
Liefje liefje, ik ben gewoon erg benieuwd naar welk gebied. Vormgeving? Muziek?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef Monedita het volgende:
[..]
Oke ik heb het omdat ik er serieuze opdrachten mee moet doen waar ik op verschillende ultra top windows computers problemen mee heb gehad. Op apple computers van andere mensen die ik maar uit nood even leende, ging het prima dus daarom zelf ook een macbookpro aangeschaft. Tot nu toe ( een jaar ofzo ) nog geen enkel probleem gehad, die ik voorheen wel had. Als een ander hetzelfde wel met windows kan doen, zonder problemen, dan is dat ook goed![]()
![]()
De ene rijdt op diesel en ander op benzine, who cares, als jij ( of ik![]()
) maar blij is met waar hij mee moet werken
![]()
Murdje
ik gok muziek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach geef me een beetje aub![]()
[..]
Liefje liefje, ik ben gewoon erg benieuwd naar welk gebied. Vormgeving? Muziek?
Ik kan altijd wel wat nieuws leren, ik ben nog fris en groen, en nog niet vastgeroest in mijn gedrag en meningen.
Ik kom wel een keer naar een meet om het je haarfijn uit te leggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach geef me een beetje aub![]()
[..]
Liefje liefje, ik ben gewoon erg benieuwd naar welk gebied. Vormgeving? Muziek?
Ik kan altijd wel wat nieuws leren, ik ben nog fris en groen, en nog niet vastgeroest in mijn gedrag en meningen.
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch, kijkend naar de kuttelefoon die ik nu heb
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:
Ik heb niet eens een smartphone, dus ik doe met je meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch, kijkend naar de kuttelefoon die ik nu heb
Bier kapot laten vallenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.Het punt in mijn opsomming, waar ik niet echt een oordeel over kan vellen.
Niet?Dan maar even een flesje bier kapot laten vallen, dan krijg ik toch de haat hier die ik zo verlang in mijn leven.
Beter haal je er geen, dan weet je niet wat je mist.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een smartphone, dus ik doe met je mee
Ik durf niet zo goed naar meets.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:44 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer naar een meet om het je haarfijn uit te leggen
Nou op zich is het best handig, maar dan moet het wel werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
oh zo. encrypten. hoe paranoide ben je dan.
ze komt me "bekend" voor (op fok!, jajaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.Het punt in mijn opsomming, waar ik niet echt een oordeel over kan vellen.
Niet?Dan maar even een flesje bier kapot laten vallen, dan krijg ik toch de haat hier die ik zo verlang in mijn leven.
Ok, dan kan ze me nog overtuigen ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ze komt me "bekend" voor (op fok!, jaja), dus ik ging ook voor muziek.
en niet doen man!ben je gek?! of het flesje moet leeg zijn.
die hele mobiele hype zouden ze van mij echt af mogen schaffen. gewoon cellen en een bedrade telefoon thuis. all you neeeeeeeed.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef Flippiee het volgende:
In principe mis je met een smartphone ook niet zo veel.
Is ook mijn idee. Had FB maar dat al gewist. Enige wat makkelijk is zijn apps voor de NS, Buienradar, dat soort dingen. Elke minuut op een wall posten dat ik vrolijk ben zie ik niet zo zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Beter haal je er geen, dan weet je niet wat je mist.
Nieuwerwetsche fratsen! In mijn tijd..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef Flippiee het volgende:
In principe mis je met een smartphone ook niet zo veel.
Je klaagde niet hoor de vorige keerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar meets.![]()
Ze randen me altijd aan.
Soms is een noodmobieltje wel handig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
die hele mobiele hype zouden ze van mij echt af mogen schaffen. gewoon cellen en een bedrade telefoon thuis. all you neeeeeeeed.....
Terug naar de goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
die hele mobiele hype zouden ze van mij echt af mogen schaffen. gewoon cellen en een bedrade telefoon thuis. all you neeeeeeeed.....
In jouw tijd had je nog de postkoerier, ja?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nieuwerwetsche fratsen! In mijn tijd..
Postduiven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terug naar de goeie ouwe tijd.
[..]
In jouw tijd had je nog de postkoerier, ja?
vroeger nooit nodig gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms is een noodmobieltje wel handig.Problemen met de trein en dat soort dingen.
Daarom goedkoop prepaid dumbphonetje
Heb je gelijk in. Vroeger was ik ook de laatste die stoer bleef volhouden dat dat nutteloze troep was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
vroeger nooit nodig gehad eigenlijk.
het komt toch altijd wel goed, maakt het alleen wat spannender dan de veiligheid van altijd overal bereikbaar zijn. vind ik dan.
nouja, net wat je zegt. niemand smst bijv nog, dus moet je haast wel whatsapp.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Vroeger was ik ook de laatste die stoer bleef volhouden dat dat nutteloze troep was.
Maar als iedereen het gebruikt begint het wel handig te worden.
Na een tijdje is het vervelend als iedereen zegt, laat Mur maar zitten, die is toch niet te bereiken.
In dat geval voor sommigen wel jammer dat het nu eerder ongewoon dan gewoon is om postduiven te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Postduiven.![]()
Overigens de grootste smokkelaars van cocaine.
Weet je hoe lastig het is om een postduif neer te schieten wanneer die de grens over gaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval voor sommigen wel jammer dat het nu eerder ongewoon dan gewoon is om postduiven te gebruiken.
Waarom meteen twee? Zuiplap !quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
Dos cerveza.
Ja ja, ik heb een jaar spaans gehad op school.![]()
Is het boven de grens lastiger dan wanneer 'ie niet boven de grens vliegt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om een postduif neer te schieten wanneer die de grens over gaat?Of om hem te volgen naar de plaats van bestemming?
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Is het boven de grens lastiger dan wanneer 'ie niet boven de grens vliegt?
Nee dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om een postduif neer te schieten wanneer die de grens over gaat?Of om hem te volgen naar de plaats van bestemming?
justeat.nl DING DONG PIZZAquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef twi het volgende:
Ik zit hier gewoon echt uit te hongeren, omdat iemand zo lui was om de was niet op tijd in de droogtrommel te stoppen en ik dus moet wachten totdat ze droge kleren heeft. Godverdomme.
15 ongeveer.quote:
Tunnels zeg ik je. Tunnels. Zo houden ze je voor de gek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:59 schreef twi het volgende:
[..]
Vliegt 'ie dan hoger om de controles te ontlopen?
Goede keuze.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
We gaan zo naar El Aviv om jouw jurybeoordeling te toetsen.
Schiet een duif. Heb je eten en meteen partyspul voor in het weekend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef twi het volgende:
Ik zit hier gewoon echt uit te hongeren, omdat iemand zo lui was om de was niet op tijd in de droogtrommel te stoppen en ik dus moet wachten totdat ze droge kleren heeft. Godverdomme.
...zo lui was om de was...dat klinkt vreemd.
Was ik stiekem al van plan. Kipquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze.
Neem de kapsalon kip, die is magnifiek.
Eckte eckte patat mijn broederquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Was ik stiekem al van plan. KipDie is met patat toch? Met aardappelschijfjes wordt niet gewaardeerd.
En chlamydia. Alle duiven hebben namelijk chlamydia.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Schiet een duif. Heb je eten en meteen partyspul voor in het weekend.
Ach, zolang het geen superaids is..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
En chlamydia. Alle duiven hebben namelijk chlamydia.
wij konden alleen kiezen tussen duits en frans.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
Dos cerveza.
Ja ja, ik heb een jaar spaans gehad op school.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wij konden alleen kiezen tussen duits en frans.dus duits gekozen, had frans moeten zijn.
anyway, g0ne. adiosssss gente.
quote:
Sorry. Zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar meets.![]()
Ze randen me altijd aan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie, op het randje wel, maar grappig
[ afbeelding ]
15 wat? Of op een schaal van wat? Ik voel mij onwetend nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
15 ongeveer.
[..]
Tunnels zeg ik je. Tunnels. Zo houden ze je voor de gek.
op een schaal van eitje tot niet te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
15 wat? Of op een schaal van wat? Ik voel mij onwetend nu.
Ik probeer me altijd in te houden. Maar als je dan zo met je billetjes naar me toe gaat staan, dan voel ik dingen die ik nooit eerder heb gevoeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je dat niet kan beloven.
Ik moet ook nog sporten maar ik heb zo ook een vriendin over de vloer voor drankspelletjes. Lastig lastigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Straks toch nog maar ff sporten denk ik. Zal wel flink zweten zijn met die hitte, maar morgen nog warmer. Ga ik dan wel in de tuin een drankje doen.
'Hallo, ik ben Alberto, uw presentator van vanavond. En hier ziet u een Kaneelstokje in zijn natuurlijke jachtomgeving, de park.'quote:
Als je zo drankspelletjes gaat doen kan je sporten wel vergeten. Wel pics maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet ook nog sporten maar ik heb zo ook een vriendin over de vloer voor drankspelletjes. Lastig lastig
Hier ben ik de park aan het checken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Hallo, ik ben Alberto, uw presentator van vanavond. En hier ziet u een Kaneelstokje in zijn natuurlijke jachtomgeving, de park.'
Ik maak altijd pics.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je zo drankspelletjes gaat doen kan je sporten wel vergeten. Wel pics maken.
Ik ben nog mobiel, stel dat ik thuis kom en er is nog niet gekookt dan zitten ze in je DM vanavond. En anders pas donderdag.quote:
Dat ook. Positief of negatief laten we even ter zijde.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog mobiel, stel dat ik thuis kom en er is nog niet gekookt dan zitten ze in je DM vanavond. En anders pas donderdag.
[..]
Dat ook. Positief of negatief laten we even ter zijde.
Verstandig xfx. Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Ja, toch zeker zo maar ff sporten. Je weet maar nooit wanneer je Flips met aangeschoten vriendin tegen het lijf loopt en dan kunnen je billen er maar beter in shape bij hangen.
Ik werk ook aan mijn kontje sinds vorige week. Dikke spierpijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Ja, toch zeker zo maar ff sporten. Je weet maar nooit wanneer je Flips met aangeschoten vriendin tegen het lijf loopt en dan kunnen je billen er maar beter in shape bij hangen.
Jouw billenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werk ook aan mijn kontje sinds vorige week. Dikke spierpijn.Kon niet eens fatsoenlijk zitten.
Simpelweg over Flips dr billen en dat die prima zijn, althans 2 jaar terug nog wel in het zwembad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
you gay? Of ben ik wat gemist door te lui te zijn om terug te lezen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Simpelweg over Flips dr billen en dat die prima zijn, althans 2 jaar terug nog wel in het zwembad.
Ik was toendertijd nog onwetendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je de dempingskarakteristieken van die bips ook kunnen beoordelen?
Ik verwacht wel foto's van je buik dat onder het vet zit en je waffel onder de saus natuurlijkquote:
Sjah... foto's en Evie, dat gaat niet zo gewilligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik verwacht wel foto's van je buik dat onder het vet zit en je waffel onder de saus natuurlijk
Goed, dikke dames van 180 kilo, fotomodellen, mensen met dunne benen, gewoon regular lifequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef El_Matador het volgende:
Is dit de nieuwe versierSC? Ik heb blijkbaar iets gemist...
Hoest hier?
Gelukkig heb ik nog mental images van die prachtige dikke pens van je, heerlijk warm geslapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah... foto's en Evie, dat gaat niet zo gewillig
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed, dikke dames van 180 kilo, fotomodellen, mensen met dunne benen, gewoon regular life
Toch heb ik er 1 van je met ooglapjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah... foto's en Evie, dat gaat niet zo gewillig
Wat een dynamisch bereik hè! Zou zomaar in elkaar geHDR't kunnen zijn.quote:
Zijn dit de hot chicks waar je het altijd over hebt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier ook "regular life":
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=![]()
Heb nu al zin in het weekend...
Niets mis met HDRIquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een dynamisch bereik hè! Zou zomaar in elkaar geHDR't kunnen zijn.
Ik wil nog eens keertje foto's stacken met verschillende focuspunten. Maarja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets mis met HDRI
Zijn trouwens perfect voor een speelgoedstad foto
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil nog eens keertje foto's stacken met verschillende focuspunten. Maarja.
Gewoon een macrofoto maken die van voor tot achter scherp is (soms is zelfs f/22 of verder gewoon niet genoeg).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik zou wel eens wat 360 HDRI's willen maken
Heb ik gedaan met een slakkenhuisje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil nog eens keertje foto's stacken met verschillende focuspunten. Maarja.
Heb ik gedaan jong.quote:
De dame in de grijze broek ga ik weer een prima nacht mee beleven...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn dit de hot chicks waar je het altijd over hebt?
Hai lieve Monoquote:
Moe maar voldaan?quote:
Jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |