Jouw billenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werk ook aan mijn kontje sinds vorige week. Dikke spierpijn.Kon niet eens fatsoenlijk zitten.
Simpelweg over Flips dr billen en dat die prima zijn, althans 2 jaar terug nog wel in het zwembad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
you gay? Of ben ik wat gemist door te lui te zijn om terug te lezen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Simpelweg over Flips dr billen en dat die prima zijn, althans 2 jaar terug nog wel in het zwembad.
Ik was toendertijd nog onwetendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je de dempingskarakteristieken van die bips ook kunnen beoordelen?
Ik verwacht wel foto's van je buik dat onder het vet zit en je waffel onder de saus natuurlijkquote:
Sjah... foto's en Evie, dat gaat niet zo gewilligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik verwacht wel foto's van je buik dat onder het vet zit en je waffel onder de saus natuurlijk
Goed, dikke dames van 180 kilo, fotomodellen, mensen met dunne benen, gewoon regular lifequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef El_Matador het volgende:
Is dit de nieuwe versierSC? Ik heb blijkbaar iets gemist...
Hoest hier?
Gelukkig heb ik nog mental images van die prachtige dikke pens van je, heerlijk warm geslapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah... foto's en Evie, dat gaat niet zo gewillig
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed, dikke dames van 180 kilo, fotomodellen, mensen met dunne benen, gewoon regular life
Toch heb ik er 1 van je met ooglapjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah... foto's en Evie, dat gaat niet zo gewillig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |