quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Monedita het volgende:
[..]
hierwen er maar niet aan
Ook eenmalig voel ik mij vereerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb eigenlijk nog niemand horen klagen gelukkigquote:
+1.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand horen klagen gelukkig
Ik vind dit zo lekker hèHet mag nog wel 30+ worden, helemaal lekker
Ow en het mag wel wat langer aanhouden! Een week of 4
mwa. ik kende hem niet, dus als ie er nog wel was geweest had het voor mij geen verschil gemaakt. voor jou ook niet trouwens.quote:
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:33 schreef Monedita het volgende:
[..]
Of je hebt het niet omdat het hip is. Maar omdat je het nodig hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
had het voor mij geen verschil gemaakt. voor jou ook niet trouwens.
Sorry, maar bij jou krijg ik echt gelijk dit plaatje in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze alletwee, maar Mac werkt toch fijner
Heb je het alletwee voor serieuze doeleinden geprobeerd? Ik wel. daar is mijn keuze op gemaakt, niet op de mediahype en als windows voor dezelfde doeleinden beter voor jou werkt, dan zie ik daar het probleem ook niet van in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Waarom heb je het nodig?
Alle adobe software werkt ook op de pc, video editing gaat beter op pc, voor muziek zou ik het me nog wel voor kunnen stellen, maar die lopen tegelijk op.
Oneensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het wel een halen ok?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
in spanje of zo. of alles rond de evenaar.
ik ben de nuchterheid zelve.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Soms heb je echt heerlijk nuchtere opmerkingen.
Ik ook en ben het met je eens. Maar als iemand windows fijner vindt moet dat ook kunnen. Het valt me vooral op dat windowslovers apple altijd bashen, terwijl ik het ook gewoon alletwee hebquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rustig maar liefje, ik ben gewoon benieuwd waarvoor je het nodig hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:36 schreef Monedita het volgende:
[..]
Heb je het alletwee voor serieuze doeleinden geprobeerd? Ik wel. daar is mijn keuze op gemaakt, niet op de mediahype en als windows voor dezelfde doeleinden beter voor jou werkt, dan zie ik daar het probleem ook niet van in.
Nee dat valt wel meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry, maar bij jou krijg ik echt gelijk dit plaatje in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |