Heb je gelijk in. Vroeger was ik ook de laatste die stoer bleef volhouden dat dat nutteloze troep was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
vroeger nooit nodig gehad eigenlijk.
het komt toch altijd wel goed, maakt het alleen wat spannender dan de veiligheid van altijd overal bereikbaar zijn. vind ik dan.
nouja, net wat je zegt. niemand smst bijv nog, dus moet je haast wel whatsapp.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Vroeger was ik ook de laatste die stoer bleef volhouden dat dat nutteloze troep was.
Maar als iedereen het gebruikt begint het wel handig te worden.
Na een tijdje is het vervelend als iedereen zegt, laat Mur maar zitten, die is toch niet te bereiken.
In dat geval voor sommigen wel jammer dat het nu eerder ongewoon dan gewoon is om postduiven te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Postduiven.![]()
Overigens de grootste smokkelaars van cocaine.
Weet je hoe lastig het is om een postduif neer te schieten wanneer die de grens over gaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval voor sommigen wel jammer dat het nu eerder ongewoon dan gewoon is om postduiven te gebruiken.
Waarom meteen twee? Zuiplap !quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
Dos cerveza.
Ja ja, ik heb een jaar spaans gehad op school.![]()
Is het boven de grens lastiger dan wanneer 'ie niet boven de grens vliegt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om een postduif neer te schieten wanneer die de grens over gaat?Of om hem te volgen naar de plaats van bestemming?
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Is het boven de grens lastiger dan wanneer 'ie niet boven de grens vliegt?
Nee dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om een postduif neer te schieten wanneer die de grens over gaat?Of om hem te volgen naar de plaats van bestemming?
justeat.nl DING DONG PIZZAquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef twi het volgende:
Ik zit hier gewoon echt uit te hongeren, omdat iemand zo lui was om de was niet op tijd in de droogtrommel te stoppen en ik dus moet wachten totdat ze droge kleren heeft. Godverdomme.
15 ongeveer.quote:
Tunnels zeg ik je. Tunnels. Zo houden ze je voor de gek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:59 schreef twi het volgende:
[..]
Vliegt 'ie dan hoger om de controles te ontlopen?
Goede keuze.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
We gaan zo naar El Aviv om jouw jurybeoordeling te toetsen.
Schiet een duif. Heb je eten en meteen partyspul voor in het weekend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef twi het volgende:
Ik zit hier gewoon echt uit te hongeren, omdat iemand zo lui was om de was niet op tijd in de droogtrommel te stoppen en ik dus moet wachten totdat ze droge kleren heeft. Godverdomme.
...zo lui was om de was...dat klinkt vreemd.
Was ik stiekem al van plan. Kipquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze.
Neem de kapsalon kip, die is magnifiek.
Eckte eckte patat mijn broederquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Was ik stiekem al van plan. KipDie is met patat toch? Met aardappelschijfjes wordt niet gewaardeerd.
En chlamydia. Alle duiven hebben namelijk chlamydia.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Schiet een duif. Heb je eten en meteen partyspul voor in het weekend.
Ach, zolang het geen superaids is..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
En chlamydia. Alle duiven hebben namelijk chlamydia.
wij konden alleen kiezen tussen duits en frans.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
Dos cerveza.
Ja ja, ik heb een jaar spaans gehad op school.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wij konden alleen kiezen tussen duits en frans.dus duits gekozen, had frans moeten zijn.
anyway, g0ne. adiosssss gente.
quote:
Sorry. Zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar meets.![]()
Ze randen me altijd aan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie, op het randje wel, maar grappig
[ afbeelding ]
15 wat? Of op een schaal van wat? Ik voel mij onwetend nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
15 ongeveer.
[..]
Tunnels zeg ik je. Tunnels. Zo houden ze je voor de gek.
op een schaal van eitje tot niet te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
15 wat? Of op een schaal van wat? Ik voel mij onwetend nu.
Ik probeer me altijd in te houden. Maar als je dan zo met je billetjes naar me toe gaat staan, dan voel ik dingen die ik nooit eerder heb gevoeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je dat niet kan beloven.
Ik moet ook nog sporten maar ik heb zo ook een vriendin over de vloer voor drankspelletjes. Lastig lastigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Straks toch nog maar ff sporten denk ik. Zal wel flink zweten zijn met die hitte, maar morgen nog warmer. Ga ik dan wel in de tuin een drankje doen.
'Hallo, ik ben Alberto, uw presentator van vanavond. En hier ziet u een Kaneelstokje in zijn natuurlijke jachtomgeving, de park.'quote:
Als je zo drankspelletjes gaat doen kan je sporten wel vergeten. Wel pics maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet ook nog sporten maar ik heb zo ook een vriendin over de vloer voor drankspelletjes. Lastig lastig
Hier ben ik de park aan het checken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Hallo, ik ben Alberto, uw presentator van vanavond. En hier ziet u een Kaneelstokje in zijn natuurlijke jachtomgeving, de park.'
Ik maak altijd pics.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je zo drankspelletjes gaat doen kan je sporten wel vergeten. Wel pics maken.
Ik ben nog mobiel, stel dat ik thuis kom en er is nog niet gekookt dan zitten ze in je DM vanavond. En anders pas donderdag.quote:
Dat ook. Positief of negatief laten we even ter zijde.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog mobiel, stel dat ik thuis kom en er is nog niet gekookt dan zitten ze in je DM vanavond. En anders pas donderdag.
[..]
Dat ook. Positief of negatief laten we even ter zijde.
Verstandig xfx. Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Ja, toch zeker zo maar ff sporten. Je weet maar nooit wanneer je Flips met aangeschoten vriendin tegen het lijf loopt en dan kunnen je billen er maar beter in shape bij hangen.
Ik werk ook aan mijn kontje sinds vorige week. Dikke spierpijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Ja, toch zeker zo maar ff sporten. Je weet maar nooit wanneer je Flips met aangeschoten vriendin tegen het lijf loopt en dan kunnen je billen er maar beter in shape bij hangen.
Jouw billenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werk ook aan mijn kontje sinds vorige week. Dikke spierpijn.Kon niet eens fatsoenlijk zitten.
Simpelweg over Flips dr billen en dat die prima zijn, althans 2 jaar terug nog wel in het zwembad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
you gay? Of ben ik wat gemist door te lui te zijn om terug te lezen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Simpelweg over Flips dr billen en dat die prima zijn, althans 2 jaar terug nog wel in het zwembad.
Ik was toendertijd nog onwetendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je de dempingskarakteristieken van die bips ook kunnen beoordelen?
Ik verwacht wel foto's van je buik dat onder het vet zit en je waffel onder de saus natuurlijkquote:
Sjah... foto's en Evie, dat gaat niet zo gewilligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik verwacht wel foto's van je buik dat onder het vet zit en je waffel onder de saus natuurlijk
Goed, dikke dames van 180 kilo, fotomodellen, mensen met dunne benen, gewoon regular lifequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef El_Matador het volgende:
Is dit de nieuwe versierSC? Ik heb blijkbaar iets gemist...
Hoest hier?
Gelukkig heb ik nog mental images van die prachtige dikke pens van je, heerlijk warm geslapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah... foto's en Evie, dat gaat niet zo gewillig
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed, dikke dames van 180 kilo, fotomodellen, mensen met dunne benen, gewoon regular life
Toch heb ik er 1 van je met ooglapjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah... foto's en Evie, dat gaat niet zo gewillig
Wat een dynamisch bereik hè! Zou zomaar in elkaar geHDR't kunnen zijn.quote:
Zijn dit de hot chicks waar je het altijd over hebt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier ook "regular life":
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=![]()
Heb nu al zin in het weekend...
Niets mis met HDRIquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een dynamisch bereik hè! Zou zomaar in elkaar geHDR't kunnen zijn.
Ik wil nog eens keertje foto's stacken met verschillende focuspunten. Maarja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets mis met HDRI
Zijn trouwens perfect voor een speelgoedstad foto
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil nog eens keertje foto's stacken met verschillende focuspunten. Maarja.
Gewoon een macrofoto maken die van voor tot achter scherp is (soms is zelfs f/22 of verder gewoon niet genoeg).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik zou wel eens wat 360 HDRI's willen maken
Heb ik gedaan met een slakkenhuisje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil nog eens keertje foto's stacken met verschillende focuspunten. Maarja.
Heb ik gedaan jong.quote:
De dame in de grijze broek ga ik weer een prima nacht mee beleven...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn dit de hot chicks waar je het altijd over hebt?
Hai lieve Monoquote:
Moe maar voldaan?quote:
Jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |