Ik kom wel een keer naar een meet om het je haarfijn uit te leggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach geef me een beetje aub![]()
[..]
Liefje liefje, ik ben gewoon erg benieuwd naar welk gebied. Vormgeving? Muziek?
Ik kan altijd wel wat nieuws leren, ik ben nog fris en groen, en nog niet vastgeroest in mijn gedrag en meningen.
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch, kijkend naar de kuttelefoon die ik nu heb
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:
Ik heb niet eens een smartphone, dus ik doe met je meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch, kijkend naar de kuttelefoon die ik nu heb
Bier kapot laten vallenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.Het punt in mijn opsomming, waar ik niet echt een oordeel over kan vellen.
Niet?Dan maar even een flesje bier kapot laten vallen, dan krijg ik toch de haat hier die ik zo verlang in mijn leven.
Beter haal je er geen, dan weet je niet wat je mist.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een smartphone, dus ik doe met je mee
Ik durf niet zo goed naar meets.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:44 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer naar een meet om het je haarfijn uit te leggen
Nou op zich is het best handig, maar dan moet het wel werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
oh zo. encrypten. hoe paranoide ben je dan.
ze komt me "bekend" voor (op fok!, jajaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.Het punt in mijn opsomming, waar ik niet echt een oordeel over kan vellen.
Niet?Dan maar even een flesje bier kapot laten vallen, dan krijg ik toch de haat hier die ik zo verlang in mijn leven.
Ok, dan kan ze me nog overtuigen ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ze komt me "bekend" voor (op fok!, jaja), dus ik ging ook voor muziek.
en niet doen man!ben je gek?! of het flesje moet leeg zijn.
die hele mobiele hype zouden ze van mij echt af mogen schaffen. gewoon cellen en een bedrade telefoon thuis. all you neeeeeeeed.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef Flippiee het volgende:
In principe mis je met een smartphone ook niet zo veel.
Is ook mijn idee. Had FB maar dat al gewist. Enige wat makkelijk is zijn apps voor de NS, Buienradar, dat soort dingen. Elke minuut op een wall posten dat ik vrolijk ben zie ik niet zo zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Beter haal je er geen, dan weet je niet wat je mist.
Nieuwerwetsche fratsen! In mijn tijd..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef Flippiee het volgende:
In principe mis je met een smartphone ook niet zo veel.
Je klaagde niet hoor de vorige keerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar meets.![]()
Ze randen me altijd aan.
Soms is een noodmobieltje wel handig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
die hele mobiele hype zouden ze van mij echt af mogen schaffen. gewoon cellen en een bedrade telefoon thuis. all you neeeeeeeed.....
Terug naar de goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
die hele mobiele hype zouden ze van mij echt af mogen schaffen. gewoon cellen en een bedrade telefoon thuis. all you neeeeeeeed.....
In jouw tijd had je nog de postkoerier, ja?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nieuwerwetsche fratsen! In mijn tijd..
Postduiven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terug naar de goeie ouwe tijd.
[..]
In jouw tijd had je nog de postkoerier, ja?
vroeger nooit nodig gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms is een noodmobieltje wel handig.Problemen met de trein en dat soort dingen.
Daarom goedkoop prepaid dumbphonetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |