Haha, Royco heeft alleen maar lelijke naakte vrouwen in zijn kamer!quote:
Heeft hij een 360?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kunt vast wel goedkoop een xbox live account regelen voor Huppelkind he
Zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Haha, Royco heeft alleen maar lelijke naakte vrouwen in zijn kamer!
correctie 37 38 euroquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft hij een 360?
Ik koop mijn live account altijd online.
35 euro voor een jaar
Ja die van mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft hij een 360?
Ik koop mijn live account altijd online.
35 euro voor een jaar
Wat liefquote:
quote:
ik heb het nog nooit over dat boek gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
Volgens mij hebben we het daar al eens over gehad.
Dat!quote:
Oh als ik ooit ga verhuizen wil ik Rob lenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat lief
Ik heb geloof ik nog wel 2 dagen xboxlive liggen. Moet ik effe zoeken, moet toch nog langs huppel. Nog even wat spulletjes brengen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh als ik ooit ga verhuizen wil ik Rob lenen.
Ik hoorde van Huppel dat die alles in zijn eentje kan sjouwen
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja die is gek hoor
Die wilde even de 2 persoonsbank in zijn eentje naar 3 hoog tillen
Heeft ze nog verteld over mijn belgische manier van een bank naar boven sjouwen
Ow okquote:
Dat, zeker nu ik net begreep dat vrouwen op hun 28e het meest sexy zijn (of zich het meest sexy voelen, dat heb ik door mijn selectief gehoor niet helemaal meegekregen)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
Kut TT. Nu kan ik dit hele topic niet meeposten
Nu welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit over dat boek gehad
Dat zal voelen zijn. Dat andere is wanneer ze 17 zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, zeker nu ik net begreep dat vrouwen op hun 28e het meest sexy zijn (of zich het meest sexy voelen, dat heb ik door mijn selectief gehoor niet helemaal meegekregen)
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef Murdera het volgende:
Nu wel
Dan was het iemand anders denk ik.
Hier op werk wel bijna.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef Evie het volgende:
Klacht: geen mooie mannen in boxer op mijn kamer
Ooit komt er 1.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
RoycoDeze link kreeg ik van die kennis van mij
http://www.fonteynspas.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn allen welkom @ casa Evie
dus
En toch doe je hetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Kluts het volgende:
Ik mag hier niet posten, aan de TT te zien?
Dat is correct, wellicht is het volgende topic beter voor je.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Kluts het volgende:
Ik mag hier niet posten, aan de TT te zien?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Evie het volgende:
Die eerste is te gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn allen welkom @ casa Evie![]()
Val je daar op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn allen welkom @ casa Evie![]()
Leven op het randje Cue!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch doe je het
ik doe het lekker legaal
Sorry voor de TTquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, zeker nu ik net begreep dat vrouwen op hun 28e het meest sexy zijn (of zich het meest sexy voelen, dat heb ik door mijn selectief gehoor niet helemaal meegekregen)
Dat kan je toch wel zelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit komt er 1.
Nu eerst even iemand vinden die mijn tuin wil opknappen
Als je niet zo dik was had ik er over nagedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn allen welkom @ casa Evie
Thinking about thinking of you. ♫
Volgens mij is die in de maak ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Maar kwam daar niet ook nog een deel 2 van?
Nummer 3 squat sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn allen welkom @ casa Evie![]()
Ik ben echt niet gay!quote:
Elke keer neem ik me voor om te beginnen, maar dan zie ik weer wat voor pleurisbende het is en dan zakt de moed me in de schoenen.quote:
Phoe.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha nee is gewoon wat ik kreeg toen ik "hot dude" intypte op google![]()
Whehehehe
Wat!!! Niet eens een foto van mij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha nee is gewoon wat ik kreeg toen ik "hot dude" intypte op google![]()
Whehehehe
Is het zo ergquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke keer neem ik me voor om te beginnen, maar dan zie ik weer wat voor pleurisbende het is en dan zakt de moed me in de schoenen.
Ik dacht dat het een pas wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
RoycoDeze link kreeg ik van die kennis van mij
http://www.fonteynspas.com/
Heb je toen niet gekeken?quote:
WTF is daar ijs van?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Teveel flugel ijsjes op?
[ afbeelding ]
quote:
Zeg! Ga jij eens heel gauw cocktails zonder alcohol en parapluutjes ma...Never mind, blijf maar hier, schiet anders ook niet opquote:
Ik ben vast nog niet helemaal nuchter maar dat komt niet door de flugelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Teveel flugel ijsjes op?
[ afbeelding ]
wtfbbq.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Teveel flugel ijsjes op?
[ afbeelding ]
Zeg gewoon dat het een botanische tuin is die je puur natuur wil laten groeien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je toen niet gekeken?
En ja, het is zo erg.
Maar ik sprak zaterdag met iemand die zei dat ze alles kon, en ook goed was in tuinieren.
Wees de mijne.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef Evie het volgende:
[..]whahahaha jij ook met je houden van dikke vrouwen
Ik zou ze doen idd!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Die ijsjes lijken me wel lekker trouwens
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het een botanische tuin is die je puur natuur wil laten groeien.
Ja blijkbaarquote:
Altijd handig zo iemand, wij hebben heel de tuin vol tegels gelegdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je toen niet gekeken?
En ja, het is zo erg.
Maar ik sprak zaterdag met iemand die zei dat ze alles kon, en ook goed was in tuinieren.
Donderdag!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
Zeg! Ga jij eens heel gauw cocktails zonder alcohol en parapluutjes ma...Never mind, blijf maar hier, schiet anders ook niet op
Zijn wij zo oud of zijn de "nieuwe" users zo jong?quote:
Jahquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zijn wij zo oud of zijn de "nieuwe" users zo jong?
Heyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben oudquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo jong?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe mij maar een ouwe bok.quote:
Jij bent ook niet nieuw!quote:
Wat is "oud"?quote:
Kun je combineren!quote:
Eén??quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Donderdag!Als het donderdag mooi weer is, ga ik alcoholvrije cocktails mét parapluutjes maken!
En dan zal ik er ook één maken voor in onze rookpauze!
quote:
33quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe mij maar een ouwe bok.
Oh wacht, die heb ik al!
[..]
Jij bent ook niet nieuw!
[..]
Wat is "oud"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je gezegt om te stoppen met mij stijfjes geven op werk gvd!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kun je combineren!Op méér dan één manier!
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
33Mijn bok is ouder, dus dat valt haske mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Stijfjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb je gezegt om te stoppen met mij stijfjes geven op werk gvd!
Bokkenrijders.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn bok is ouder, dus dat valt haske mee!
Nujah, dat kan natuurlijk ook. En ik kan er ook voor elke pauze een maken. Met 2 rietjes!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef MohMi het volgende:
Eén??Don't worry, kom gewoon de derde opgerent onder het mom; 'Ach jee, zit ik hier neit bij TLS? Nu ja, nu ik er toch ben...'
![]()
Ja he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stijfjes.
Dit is wel het meest onaangename synoniem voor een stijve, boner or whatever die ik ooit heb gehoord.
Dat zei die Ruud uit Big Brother toch? Dat ie een klein stijfje had gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stijfjes.
Dit is wel het meest onaangename synoniem voor een stijve, boner or whatever die ik ooit heb gehoord.
Tieft al je eten over je heen als je wil drinken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
The Go Plate
[ afbeelding ]
![]()
The Go Plate is een bord dat om een biertje heen past, zo kunt u eten, een drankje vast houden en heeft u nog een hand vrij om te snacken.
'Pener' is ook zo'n tenenkrommend kutwoord. Net als 'vagijn' of 'vajayjay'quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stijfjes.
en als je wil drinken pleurt alles van dat bord afquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
The Go Plate
[ afbeelding ]
![]()
The Go Plate is een bord dat om een biertje heen past, zo kunt u eten, een drankje vast houden en heeft u nog een hand vrij om te snacken.
Halfharde natte kletser in je nek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Pener' is ook zo'n tenenkrommend kutwoord. Net als 'vagijn' of 'vajayjay'
Kutidee! Elke keer als je een slokje neemt ligt je t-shirt vol eten.quote:
Wat hij zegt dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
Tieft al je eten over je heen als je wil drinken.
Ja daar zat ik ook al vaag aan te denkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tieft al je eten over je heen als je wil drinken.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al vaag aan te denken
GMTAquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kutidee! Elke keer als je een slokje neemt ligt je t-shirt vol eten.
[..]
Wat hij zegt dus.
Ik dacht dat ie alleen maar knuffelde.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zei die Ruud uit Big Brother toch? Dat ie een klein stijfje had gehad.
Pener? Die kende ik nog niet. Maar stijfjes is erger.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Pener' is ook zo'n tenenkrommend kutwoord. Net als 'vagijn' of 'vajayjay'
quote:
Wat een heftige tv was dat toen he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie alleen maar knuffelde.
Aha, daar kreeg hij stijfjes van!
[..]
Pener? Die kende ik nog niet. Maar stijfjes is erger.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben 11, Evie vraag die pedopas aan
In before 'ook op mijn penis'quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
ooo ben erachter dat ik op mn stoel prima buikspieren kan oefenen
Het klinkt als iets wat je moeder zou zeggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen 11-jarigen hebben stijfjesHet klinkt echt te pedofiel.
Ik ga straks weer verder met dag 2 van RETPquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
ooo ben erachter dat ik op mn stoel prima buikspieren kan oefenen
"Ik zie dat je een stijfje hebt. Zal mama jou eens vertellen waar de kindjes vandaan komen? Nou zie, als een jongen en een meisje elkaar heel erg leuk vinden..."quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat je moeder zou zeggen.
Ik keek het alleen op donderdag, dan zag je de compilatie en wie er weggestemd werd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een heftige tv was dat toen he.
Bart die onder de dekens ritmisch aan het bewegen was met Sabine.
Sst, ik probeer oude wijven te hosselen, die diggen dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen 11-jarigen hebben stijfjesHet klinkt echt te pedofiel.
Peer pressure.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik keek het alleen op donderdag, dan zag je de compilatie en wie er weggestemd werd.
Ik wilde het niet zien, maar je moest er wel iets van kijken wilde je nog mee kunnen praten met alle gesprekken die erover gingen.
Ik geloof dat inderdaad zo'n beetje iedereen op school het wel keek jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik keek het alleen op donderdag, dan zag je de compilatie en wie er weggestemd werd.
Ik wilde het niet zien, maar je moest er wel iets van kijken wilde je nog mee kunnen praten met alle gesprekken die erover gingen.
Ik kan tante Greet nu nooit meer recht in de ogen aankijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sst, ik probeer oude wijven te hosselen, die diggen dat.
Precies dat ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Ik zie dat je een stijfje hebt. Zal mama jou eens vertellen waar de kindjes vandaan komen? Nou zie, als een jongen en een meisje elkaar heel erg leuk vinden..."
Je zei dat je oud was.quote:
Greetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan tante Greet nu nooit meer recht in de ogen aankijken
Dat was ook de enige reden dat ik Tour of Duty en Airwolf moest kijken. Anders kon je niet meekomen op het schoolplein.quote:
Dit is voor mijn tijd of niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden dat ik Tour of Duty en Airwolf moest kijken. Anders kon je niet meekomen op het schoolplein.
Ik ben 28. Dat is voor hier best oud geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zei dat je oud was.
Toch nog een fris groen blaadje dus.
Tour of Duty was wel echt gaaf.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden dat ik Tour of Duty en Airwolf moest kijken. Anders kon je niet meekomen op het schoolplein.
Allemaal milfhunters en toyboys in dit topicquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben 28. Dat is voor hier best oud geloof ik.
Wij zijn gewoon in onze prime nuquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee, maar:quote:
Airwolf ook trouwens! GVD1quote:
Dan ben je op je hoogtepunt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Overdag zijn er best veel 'oudjes'quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Overdag zijn er best veel 'oudjes'
ik wil ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Evie het volgende:
zow presentatie voor donderdag opgestuurd!! VAKANTIEGEVOEL!
![]()
En the A team natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Airwolf vond ik niet zo leukKnight Rider dan weer wel
En MacGyver natuurlijk!
Ik ben geen moeder.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Allemaal milfhunters en toyboys in dit topic
De meeste dames hier zijn nog niet echt overrijp hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, ik pluk zelf ook liever de jonge bloemetjes dan van die overrijpe vruchten
MacGyver is ook nog steeds een baas! Ik moest wel enorm wennen toen ik hem in Stargate zag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
Airwolf vond ik niet zo leukKnight Rider dan weer wel
En MacGyver natuurlijk!
Voor hun ben je ook geen toyboyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meeste dames hier zijn nog niet echt overrijp hoor.
precies.. zijn net uitkomende bloemknopjes die zich aan het ontplooien zijn tot bloemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meeste dames hier zijn nog niet echt overrijp hoor.
En "de jonge bloemetjes" maak ik altijd zo snel aan het huilen.
Als ik ooit aan koters begin regel ik dat wel zelf.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
precies.. zijn net uitkomende bloemknopjes die zich aan het ontplooien zijn tot bloem
Het is sowieso de schuld van de vrouw wanneer ze kinderen krijgt. Moet ze de pil maar juist gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ooit aan koters begin regel ik dat wel zelf.
maar de mooie vrouwen hier nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef shifto het volgende:
[..]
eerder al aan het verwelken zo rot zijn sommige fokkers
Moet je er maar een rubbertje omheen doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is sowieso de schuld van de vrouw wanneer ze kinderen krijgt. Moet ze de pil maar juist gebruiken
Ja, maar van geen geloof ik dat dat echt waar is en bij hen allemaal denk ik dat ze hun vriend/man erin geluisd hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet je er maar een rubbertje omheen doen
Ken er zat die bevrucht zijn door de pil heen btw..
Ga jij alleen met the 1 percent om ofzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Dit of gewoon niet consequent de pil nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar van geen geloof ik dat dat echt waar is en bij hen allemaal denk ik dat ze hun vriend/man erin geluisd hebben.
ik geloof dat ze m dan niet goed gebruikt hebben idd... maar je weet maar nooitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar van geen geloof ik dat dat echt waar is en bij hen allemaal denk ik dat ze hun vriend/man erin geluisd hebben.
Met een betrouwbaarheid van 99,9% wordt er 'of heel veel geneukt in jouw omgeving 'of wordt er niet overal de waarheid gesprokenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt je dus niet door de pil heen zwanger, dan begrijp je anticonceptie gewoon niet en moet je een alternatief zoeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit of gewoon niet consequent de pil nemen
Alleen anaal neukenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt je dus niet door de pil heen zwanger, dan begrijp je anticonceptie gewoon niet en moet je een alternatief zoeken.
Ik ook, en zo hoort hetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik gebruik trouwens altijd rubbertjes tenzij iemand mn vriendin is
Vrouwen en de waarheid sprekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een betrouwbaarheid van 99,9% wordt er 'of heel veel geneukt in jouw omgeving 'of wordt er niet overal de waarheid gesproken
En nog maagd was of zich heeft laten testen 3 maanden nadat ze met de vorige naar bed is geweest?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik gebruik trouwens altijd rubbertjes tenzij iemand mn vriendin is
Ik had ooit een schoonzusje die "zwanger werd door de pil heen". die slikte 'm ook niet goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
ik geloof dat ze m dan niet goed gebruikt hebben idd... maar je weet maar nooit
Als je niet eens een bijsluiter kunt lezen dan vraag ik me af of je überhaupt wel met iemand zou moeten willen neukenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt je dus niet door de pil heen zwanger, dan begrijp je anticonceptie gewoon niet en moet je een alternatief zoeken.
Als je niet snapt hoe het werkt, doe het dan ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je niet eens een bijsluiter kunt lezen dan vraag ik me af of je überhaupt wel met iemand zou moeten willen neuken
Hmz slik m gewoon goed en doe niet aan seksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had ooit een schoonzusje die "zwanger werd door de pil heen". die slikte 'm ook niet goed.
Het allereerste wat ik gedaan heb toen ik dat hoorde is naar de huisarts gaan en om een alternatief voor de pil vragen, onder het mom van "dat gebeurt mij niet".
Die van nu heeft volgens mij nog maar 1 gehad, daar waag ik het wel opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef Evie het volgende:
[..]
En nog maagd was of zich heeft laten testen 3 maanden nadat ze met de vorige naar bed is geweest?
(hoop ik voor je?)
kans is klein, maar beter veilig doen he?!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die van nu heeft volgens mij nog maar 1 gehad, daar waag ik het wel opIk heb mezelf wel een tijd terug laten testen
Wut?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die van nu heeft volgens mij nog maar 1 gehad, daar waag ik het wel opIk heb mezelf wel een tijd terug laten testen
Volgens jou. tel er dus maar gewoon een paar bijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is de beste manier natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz slik m gewoon goed en doe niet aan seks.. niks aan de hand...
Ik vind condooms niet chillquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
kans is klein, maar beter veilig doen he?!![]()
Squat ze?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
19, nee ik regel niet alleen dronken sletten
Het hoeft er ook maar 1 te zijn hoor, die je besmet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het hoeft er ook maar 1 te zijn hoor, die je besmet.
Nee, ze is heel erg conservatief met die shitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens jou. tel er dus maar gewoon een paar bij
Inderdaad. Zijn er dus minstens 8.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens jou. tel er dus maar gewoon een paar bij
Of hij geeft haar ietsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het hoeft er ook maar 1 te zijn hoor, die je besmet.
Dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ze is heel erg conservatief met die shit
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is de beste manier natuurlijk.
En een pil goed slikken is ook niet een van mijn sterke kanten, dus ben blij dat ik een alternatief gekozen heb.
Don't worrie.. gewoon over 3 maandjes testenquote:
Ik ben er ook wel eens minder strikt in geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
Vooralsnog ben ik altijd goed weggekomen, maar dat is niet te danken aan mijn discipline
Vertelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt, ik had ooit een mormoon gehosseld
gonorrhea?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef Kluts het volgende:
Dit topic begint op een SIRE-reclame te lijken.
Kom op, weer terug naar het Sodom en Gomorra!
Ja, een vriendin van mij die zwaar gereformeerd was ook, maar het was wel de grootste snol die er rondliep.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ze is heel erg conservatief met die shit
Ik wil gewoon nog echt geen koters. Reden genoeg!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]Wel goed dat je die verantwoordelijkheid neemt!!
Ik had ooit een vriendin die elke zondag braaf in de kerk zat. Was de grootste slet in bed die ik tot nu toe gehad hebquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van mij die zwaar gereformeerd was ook, maar het was wel de grootste snol die er rondliep.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon nog echt geen koters. Reden genoeg!
Pregnancy scare. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
1 keer gedacht dat het weleens zo zou kunnen zijn dat het toch gebeurd was.
Geen fijn idee
Als het zo was geweest dan was het zo geweest, maar toch wel blij dat het niet van mij kan zijn.quote:
Ja, maar er moeten ook saaie mannen zoals wij zijn. De rotsen in de branding.quote:
Een beetje.quote:
quote:
Dit ja. Kreeg zowat een hartverzakking. Ik ging al zitten plannen over geld en studie, maar gelukkig was ze niet zwanger.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
1 keer gedacht dat het weleens zo zou kunnen zijn dat het toch gebeurd was.
Geen fijn idee
Ook altijd een beproefd middel van vrouwen in de hoop een vent bij zich te houden.quote:
Dat is niet zo heel zeldzaam, bij vrouwen gebeurt dat sneller. Heb ik ook twee keer gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens wel eens een schimmelinfectie van haar gekregen.
Ik zeg niet bij voorbaat dat ik bij de vrouw blijf, maar zal wel mijn verantwoordelijkheid ten opzichte van het kindje nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook altijd een beproefd middel van vrouwen in de hoop een vent bij zich te houden.
Wat een nare wezens zijn wij zeg.
Fuck die shit. Ik erken zon kind niet en wil er nooit iets mee te maken hebben. Vooral niet als hij dan door zon kutwijf opgevoerd moet wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet bij voorbaat dat ik bij de vrouw blijf, maar zal wel mijn verantwoordelijkheid ten opzichte van het kindje nemen
Mijn vader die me trollt terwijl mijn 1e vriendin ooit stuurde "ik moet met je praten". Ik denk van ze maakt het uit praat mn vader in mn hoofd dat ze zwanger is. Wat was ik blij toen ze het uitmaaktequote:
Ik schrok best wel, dat gevoel. Ik dacht dat ze was vreemdgegaan dit dat alles.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel zeldzaam, bij vrouwen gebeurt dat sneller. Heb ik ook twee keer gehad.
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn vader die me trollt terwijl mijn 1e vriendin ooit stuurde "ik moet met je praten". Ik denk van ze maakt het uit praat mn vader in mn hoofd dat ze zwanger is. Wat was ik blij toen ze het uitmaakte_!!
Hahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn vader die me trollt terwijl mijn 1e vriendin ooit stuurde "ik moet met je praten". Ik denk van ze maakt het uit praat mn vader in mn hoofd dat ze zwanger is. Wat was ik blij toen ze het uitmaakte_!!
wat een baasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom wil je even niet in natuurwater zwemmen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
mensen die niet snappen dat ik even niet in natuurwater wil zwemmen en beter een zwembadje wil kopen op het gras wil hangen in een badje met een biertje zucht
Ze doet blijkbaar liever moeite om eerst zon kut ding te kopen en op te blazen en te vullen dan lekker lui genietenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom wil je even niet in natuurwater zwemmen dan?
scherp!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze doet blijkbaar liever moeite om eerst zon kut ding te kopen en op te blazen en te vullen dan lekker lui genieten
Met dat nummer over de speakers voeren we indd de haven uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef SicSicSics het volgende:
I'm on a boat, I'm on a boat
Everybody look at me
'Cause I'm sailing on a boat
I'm on a boat, I'm on a boat
Take a good hard look
At the motherfucking boat
Bazen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:56 schreef WasMachinator het volgende:
Met dat nummer over de speakers voeren we indd de haven uit![]()
paar wondjes op mn been en schijthaas..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom wil je even niet in natuurwater zwemmen dan?
Natuurlijk, de rest van de dag koud bier gehad en gezwommen. en afgesloten met een bbq langs de kant ergens. waarbij we ook nog eens bezoek kregen van paardenquote:
Daar verschillen wij dan in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Fuck die shit. Ik erken zon kind niet en wil er nooit iets mee te maken hebben. Vooral niet als hij dan door zon kutwijf opgevoerd moet worden
Ik zie nu dat je Feyenoorder bent, jij mag blijven!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ben blij dat ik overal wel familie heb wonenKyra had na 25 minuten dorst, en ging gewoon midden op straat liggen, ik moest haar echt meetrekken, dus maar een stop gedaan bij het huis van mijn schoonouders, dus heb lekker een split gepikt en ga nu weer verder wandelen
Ze zit me alleen nu aan te kijken van, moet ik nou alweer lopen
Ik snap jequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
mensen die niet snappen dat ik even niet in natuurwater wil zwemmen en beter een zwembadje wil kopen op het gras wil hangen in een badje met een biertje zucht
truequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
scherp!
het wordt nog leuker als je met een boot t water op kan
Mijn held! Check die van Terry Crews, kei grappigquote:
Yeeeehquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je Feyenoorder bent, jij mag blijven!
Ben benieuwd hoe ze het doen tegen Kiev ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik begin onrustig te worden.
Het seizoen moet weer beginnen
Ik geef ons wel een kansquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze het doen tegen Kiev ook.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef shifto het volgende:
[..]
true
[..]
Mijn held! Check die van Terry Crews, kei grappig
Ik wilde morgenavond gaan, maar ik wil dan bij mijn broertje, maar vak s zit sowieso snel volquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik begin onrustig te worden.
Het seizoen moet weer beginnen
Ik denk gelijk aan de film IT.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb angst voor de bodem, als ik het niet kan zien dan ga ik sowieso het water niet in
En in zwembaden ga ik ook bijna nooit op de bodem staan, ivm zwembad putjesja ik ben vaag
Die dans scene uit die film is BAASquote:
Me too, en als het niks wordt, ook goed.quote:
Ja dat is zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too, en als het niks wordt, ook goed.
Vind het allang tof dat wel CL mogen spelen.
Ik heb in een fabriekje gewerkt naast Bussloo en we loosden nogal wat zooi in het water daarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:01 schreef Kluts het volgende:
Ik vind in de zee zwemmen juist goor en eng.
Ik zwom vroeger altijd in Bussloo ( bij Apeldoorn) en heb er nooit wat van gekregen hoor.
Zal ongetwijfeld, maar zwemwater wordt hier in NL goed gecontroleerd, Bussloo is ook wel eens dicht geweest door blauwalg ofzo bijv.. Als het echt gevaarlijk is sluiten ze het wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb in een fabriekje gewerkt naast Bussloo en we loosden nogal wat zooi in het water daarSindsdien ben ik toch iets minder happig op zwemmen daar.
Natuurwater is sowieso goor, of het nu meren of zee is. Ik zwem er ook wel in hoor, gewoon niet denken aan de koters die er in kakken en pissen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld, maar zwemwater wordt hier in NL goed gecontroleerd, Bussloo is ook wel eens dicht geweest door blauwalg ofzo bijv.. Als het echt gevaarlijk is sluiten ze het wel.
Zwom daar al vanaf dat ik in de pampers liep, nooit iets gehad.
Daarnaast denk ik dat zeewater zo mogelijk nog goorder is.
Of dat er incidenteel nog eens een lijk gevonden wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurwater is sowieso goor, of het nu meren of zee is. Ik zwem er ook wel in hoor, gewoon niet denken aan de koters die er in kakken en pissen.
Het Kristalbadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of dat er incidenteel nog eens een lijk gevonden wordt.
Weet nog dat dat een keer was toen ik nog een Klutsje van een jaar of tien was, dat vond ik wel creepy toen. En elke keer als je op iets hards op de bodem ging staan dacht je dat je op een bot of iets dergelijks stond.
Overigens ging ik ook vooral naar Bussloo omdat het Kristalbad gewoon horror is.
Die heeft mn broertje gisteren gekochtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het KristalbadAls het niet het water is, dan is het wel de overvloed aan sportschooljongetjes met opgeschoren haar, een petje en zo'n oorbelletje
Het aantal VW Golfjes op de parkeerplaats is daar nauwelijks te tellen
Echt he, vreselijk, al dat tuig daar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het KristalbadAls het niet het water is, dan is het wel de overvloed aan sportschooljongetjes met opgeschoren haar, een petje en zo'n oorbelletje
Het aantal VW Golfjes op de parkeerplaats is daar nauwelijks te tellen
Of anders de Mac bij Apeldoorn Zuid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zie ik hem binnenkort wel in Apeldoorn zwemmenWerkt als een soort magneet op Golfrijders
Met de kofferbak openquote:
Ah, die goede oude tijdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met de kofferbak openZodat iedereen dat gerammel van zijn plastic spoiler en verbredingskit kan horen als hij de subwoofer eens flink laat knallen om zo indruk te maken op de omstanders
My godquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met de kofferbak openZodat iedereen dat gerammel van zijn plastic spoiler en verbredingskit kan horen als hij de subwoofer eens flink laat knallen om zo indruk te maken op de omstanders
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft die tweede van rechts nou make-up op
[ afbeelding ]
Het ziet er sowieso uit als tuig. Allemaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom![]()
my god, zal wel een duitser zijn ofzo
Opgedaan tijdens het rijden met behulp van de binnenspiegel van zijn Golf III.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet herinneren dat wij er zo uit zagen toen ik nog naar Hardcore feesten gingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso uit als tuig. Allemaal.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Opgedaan tijdens het rijden met behulp van de binnenspiegel van zijn Golf III.
Je bent wel een ekte als je het MoH logo op je enorm indrukwekkende borstkas hebt getatoeëerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
ekte pauper ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent wel een ekte als je het MoH logo op je enorm indrukwekkende borstkas hebt getatoeëerd
1equote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste auto.
[ afbeelding ]
Dit de tweede
En nu heb ik:
[ afbeelding ]
Zonder meer!quote:
Die 3e zag er aan het einde trouwens zo uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef shifto het volgende:
[..]
1e
[ afbeelding ]
2e
[ afbeelding ]
3e
[ afbeelding ]
nu
[ afbeelding ]
Maak foto's van je fiets!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb geen rijbewijs en kan dus niet pimpen met mijn bezittingen
Jezusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Die 3e zag er aan het einde trouwens zo uit
[ afbeelding ]
Dacht je dat hij zo geboren was?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus
Voor de rest wel veilig en ongedeerd uit die auto gekomen? Of heb je zelf ook schade opgelopen?
psychische schade merk je bij shifto toch nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus
Voor de rest wel veilig en ongedeerd uit die auto gekomen? Of heb je zelf ook schade opgelopen?
Neen! Ik let altijd goed op mijn billetjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En hoe was het op het dak?
Billetjes verbrand?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maak foto's van je fiets!
Overigens is mijn auto ook niet van mij, maar van de lease maatschappij.
Nee had geen gordel om, daarom die ster in de ruit. Maar het ging met 100km ofzo in een andere auto die door rood reed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |