Als je niet eens een bijsluiter kunt lezen dan vraag ik me af of je überhaupt wel met iemand zou moeten willen neukenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt je dus niet door de pil heen zwanger, dan begrijp je anticonceptie gewoon niet en moet je een alternatief zoeken.
Als je niet snapt hoe het werkt, doe het dan ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je niet eens een bijsluiter kunt lezen dan vraag ik me af of je überhaupt wel met iemand zou moeten willen neuken
Hmz slik m gewoon goed en doe niet aan seksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had ooit een schoonzusje die "zwanger werd door de pil heen". die slikte 'm ook niet goed.
Het allereerste wat ik gedaan heb toen ik dat hoorde is naar de huisarts gaan en om een alternatief voor de pil vragen, onder het mom van "dat gebeurt mij niet".
Die van nu heeft volgens mij nog maar 1 gehad, daar waag ik het wel opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef Evie het volgende:
[..]
En nog maagd was of zich heeft laten testen 3 maanden nadat ze met de vorige naar bed is geweest?
(hoop ik voor je?)
kans is klein, maar beter veilig doen he?!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die van nu heeft volgens mij nog maar 1 gehad, daar waag ik het wel opIk heb mezelf wel een tijd terug laten testen
Wut?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die van nu heeft volgens mij nog maar 1 gehad, daar waag ik het wel opIk heb mezelf wel een tijd terug laten testen
Volgens jou. tel er dus maar gewoon een paar bijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is de beste manier natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz slik m gewoon goed en doe niet aan seks.. niks aan de hand...
Ik vind condooms niet chillquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
kans is klein, maar beter veilig doen he?!![]()
Squat ze?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
19, nee ik regel niet alleen dronken sletten
Het hoeft er ook maar 1 te zijn hoor, die je besmet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het hoeft er ook maar 1 te zijn hoor, die je besmet.
Nee, ze is heel erg conservatief met die shitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens jou. tel er dus maar gewoon een paar bij
Inderdaad. Zijn er dus minstens 8.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens jou. tel er dus maar gewoon een paar bij
Of hij geeft haar ietsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het hoeft er ook maar 1 te zijn hoor, die je besmet.
Dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ze is heel erg conservatief met die shit
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is de beste manier natuurlijk.
En een pil goed slikken is ook niet een van mijn sterke kanten, dus ben blij dat ik een alternatief gekozen heb.
Don't worrie.. gewoon over 3 maandjes testenquote:
Ik ben er ook wel eens minder strikt in geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
Vooralsnog ben ik altijd goed weggekomen, maar dat is niet te danken aan mijn discipline
Vertelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt, ik had ooit een mormoon gehosseld
gonorrhea?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef Kluts het volgende:
Dit topic begint op een SIRE-reclame te lijken.
Kom op, weer terug naar het Sodom en Gomorra!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |