Haha ja, wel echt perfect.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scheelt dat jullie dan beetje dezelfde smaak hebben
Wel handig zo'n voorlezer
De vriendin van m'n pa leest ook veel, maar die heeft toch een hele andere voorkeur. Ze leende mij ooit een boekje. En het was dat ik de treinrit toch uit moest zitten, anders was ik er nooit doorheen gekomen
tv kijken hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Wat moet je met een tv in je jacuzzi? Kijk muziek kan ik nog wel begrijpen, maar een tv
Wat een onzin, zo'n tv.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil er dan natuurlijk wel 1 met tv enzo he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oversteek? Die ken ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja, wel echt perfect.Mijn moeder heeft trouwens ook een goede smaak, maar wel wat anders.
Meer richting De Oversteek (Was erg goed)
En bijvoorbeeld Weefwereld (ook wel vermakelijk)
En uiteraard Stephen King.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo'n tv.HebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOOOW
dus
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd zuinig met boeken. Mijn liefjes.
Mijn eigen alternatieve werkelijkheden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo'n tv.Voor zo'n uitzicht heb ik geen geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch lekker.quote:
kijken de buren dan ook mee?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch lekker.
Lekker in de jacuzzi op een 40"full HD 3D LED met BluRay Surround sound in je tuin Batman kijken
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:27 schreef MohMi het volgende:
[..]Mooi gezegd!
Ik vind oude boeken altijd zo lekker ruikenEn dat geluid dat ze maken als je ze open maakt, zo zachtjes kreunend
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De oversteek? Die ken ikDie was wel goed. Was m'n eerste boek richting een iets ander genre.
Dat kreun geluid ben je zelf.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:27 schreef MohMi het volgende:
[..]Mooi gezegd!
Ik vind oude boeken altijd zo lekker ruikenEn dat geluid dat ze maken als je ze open maakt, zo zachtjes kreunend
Sowiesoooo de bieb!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het ook altijd heerlijk in de bibliotheek van Naturalis. Al die oude in leer gebonden boeken.
Dat is zo waarschijnlijk dat het wel waar moet zijnquote:[..]
Dat kreun geluid ben je zelf.
Ja ik denk dat mijn buren daar heel erg blij mee zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch lekker.
Lekker in de jacuzzi op een 40"full HD 3D LED met BluRay Surround sound in je tuin Batman kijken
Die heeft Adam West nog gezien, moet je gewoon de '66 film kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is in de 80, die vind Batman niks denk ik
En dan mijn buurvrouw in de jacuzzi er bij komen zeker, nee dank jequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heeft Adam West nog gezien, moet je gewoon de '66 film kijken.
Dat is wel wat minder, ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan mijn buurvrouw in de jacuzzi er bij komen zeker, nee dank je
Dan zet je toch een lekker ceedeetje op. Greatest hits van The Beach Boys bijvoorbeeld. Lekker meezingen, gaat de tijd zo voorbij!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef shifto het volgende:
Ik heb geen zin meer, tis fucking lekker weer en ook al zet ik mijzelf aan het werk gaat de tijd nog niet snel!!!
Arme shifto.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef shifto het volgende:
Ik heb geen zin meer, tis fucking lekker weer en ook al zet ik mijzelf aan het werk gaat de tijd nog niet snel!!!
Ik verveel mequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef shifto het volgende:
Skyrim awaits youquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verveel me
Ruilen?
Mijn schouders en hoofd zijn nog zo verbrand, dat ik de zon niet in mag
En thuis is alles al opgeruimd en gepoetst
Ik heb ook een huis!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Je mag hier best helpen opruimen hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verveel me
Ruilen?
3FM vermaakt mij gelukkig enigzins.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan zet je toch een lekker ceedeetje op. Greatest hits van The Beach Boys bijvoorbeeld. Lekker meezingen, gaat de tijd zo voorbij!
Damn, ja misschien moet ik ook maar wat achterstallige documentatie gaan maken. Eens kijken of het dan sneller gaat dan werken/internetten/afdwalenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Arme shifto.
Ik ben echt ziekelijk productief. Beetje handleidingen schrijven, tabelletjes tekenen en alles mooi inkleuren. Straks bij mijn moeder eten en vanavond nog even het terras op om alles goed af te sluiten
Deal, hoe laat ben je in Zaltbommel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verveel me
Ruilen?
Ja ik zat er aan te denkenquote:
Hoeveel betaal je?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb ook een huis!Wink wink, nudge nudge!
quote:
Dat is 1 uurtje rijdenquote:
Tot zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is 1 uurtje rijden
Maar ik moet wel om 17:00 uur weer thuis zijn
quote:
Ik heb hem maar weer weggedaan, kom er gewoon niet lekker inquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zat er aan te denken
Ik ga eerst maar even een uurtje wandelen met Kyra
En daarna gamen
Ooooh dan kom je vast ook geen file's tegen!quote:
Sorry, HET VERMAAKT MIJ COMPLEETquote:
Tientje per uur.quote:
Nee joh. Dan rij je niet door.quote:
Ik heb doorgezetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hem maar weer weggedaan, kom er gewoon niet lekker in
Nep gamerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb doorgezet
En het begint al leuker te worden
Maar ik kan echt niet langer dan 1,5 uur spelen, dan gaat het me echt vervelen
Terwijl ik Gears of CoD echt 10 uur achter elkaar kan spelen als ik wil
Ja, en ik heb vaak niet veel tijd om te spelen, dus dan kom ik er niet echt lekker in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb doorgezet
En het begint al leuker te worden
Maar ik kan echt niet langer dan 1,5 uur spelen, dan gaat het me echt vervelen
Terwijl ik Gears of CoD echt 10 uur achter elkaar kan spelen als ik wil
Ja maar Skyrimquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Nep gamer
Mensen die Skyrim niet gewoon in 1 run uitspelen
Ik kan niet wennen aan die controllers van de PS3.... xboxquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb vaak niet veel tijd om te spelen, dus dan kom ik er niet echt lekker in.
Pak ik liever een shooter of een fightinggame.
Maar heb de complete xbox360 weggegeven. Speel toch eigenlijk alleen nog maar op de PS3
Hier ook al niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef Evie het volgende:
Klacht: geen mooie mannen in boxer op mijn kamer
Jij kunt vast wel goedkoop een xbox live account regelen voor Huppelkind hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Skyrim
Sorry hoor, maar eigenlijk is dat gewoon een game voor nerds
Geef mij maar actieSchieten, zagen (gears), online gezelligheid
[..]
Ik kan niet wennen aan die controllers van de PS3.... xbox
Ja ik ga even met Kyra wandelen en dan lekker gamen denk ik
http://www.postershop.com/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef Evie het volgende:
Klacht: geen mooie mannen in boxer op mijn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |