Ik heb het afgelopen jaar geen slecht boek gelezen eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Slechte boeken moet ik ook altijd uitlezen als ik eraan begonnen ben.
Ik ben er nu in één bezig. Kwam maar niet op gang. 3 weken over gedaan om de eerste hoofdstukken door te worstelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar geen slecht boek gelezen eigenlijk.
Ik lees altijd alle boeken die mijn vader leest nadat hij ze uit heeft, en de slechte boeken haalt hij er tussenuit.
Wat lees je nu?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben er nu in één bezig. Kwam maar niet op gang. 3 weken over gedaan om de eerste hoofdstukken door te worstelen.
Nu ben ik bijna klaar en wil ik deel 2 hebben.![]()
En ik heb ooit eens een hele foute serie gelezen. Echt enorme wijven vrouwen boeken, de hele serie uitgelezen omdat ik het einde tóch wilde weten.
Och ik lees ook wel eens van die tienerboeken/young adults. Leest vaak wel lekker weg en zijn vaak nog wel leuke verhalen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben er nu in één bezig. Kwam maar niet op gang. 3 weken over gedaan om de eerste hoofdstukken door te worstelen.
Nu ben ik bijna klaar en wil ik deel 2 hebben.![]()
En ik heb ooit eens een hele foute serie gelezen. Echt enorme wijven vrouwen boeken, de hele serie uitgelezen omdat ik het einde tóch wilde weten.
Juist leuk! Als ik een nieuw boek koop doe ik er ook niet zuinig mee, het is juist leuk als je ziet dat een boek echt gelezen is, met omgevouwen hoekjes enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een vriendin van mij kan daar niet tegen. Daarvoor moet je niet iets bij de Slegte kopen, want zij kan er echt niet tegen als boeken er gelezen uit zien.
Als je ook ziet hoe zij met haar boeken omgaat, dat is echt heel grappig.
Heb erover gedacht er een te kopen, maar ik vind echte boeken lezen daar gewoon te leuk voor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
En papierIk hou niet zo van mijn e-reader, die ligt al een jaar in de kast.
Ik las dat de NL vertaling beter is dan het oorspronkelijke boek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, ik vind het opzich best oke. Niet voor de seks (of te uitgebreid of juist te weinig, afhankelijk van je verwachtingen)
Het verhaal is wel oke, alleen soms wat te veel herhaling / naieve hoofdpersoon. Maar de schrijfwijze is zeker wel oke.
Robin Hobb - Ship of Magicquote:
Ik ben wel altijd zuinig met boeken. Mijn liefjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Juist leuk! Als ik een nieuw boek koop doe ik er ook niet zuinig mee, het is juist leuk als je ziet dat een boek echt gelezen is, met omgevouwen hoekjes enzo.
[..]
Heb erover gedacht er een te kopen, maar ik vind echte boeken lezen daar gewoon te leuk voor.
[..]
Ik las dat de NL vertaling beter is dan het oorspronkelijke boek.
Zegt me niets.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Robin Hobb - Ship of Magic
Boek 1 van de Liveship Traders.
Ik lees voornamelijk fanatsy en sience fictionen heel soms populair wetenschappelijk/ filosofisch.
Ik probeer ook altijd in de taal te lezen waarin het boek geschreven is. Ik ga zooo lang over War and Peace doen!
NEE!!! geen omgevouwen hoekjes!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Juist leuk! Als ik een nieuw boek koop doe ik er ook niet zuinig mee, het is juist leuk als je ziet dat een boek echt gelezen is, met omgevouwen hoekjes enzo.
[..]
Heb erover gedacht er een te kopen, maar ik vind echte boeken lezen daar gewoon te leuk voor.
[..]
Ik las dat de NL vertaling beter is dan het oorspronkelijke boek.
Detectives ja? heb ik ook ooit tijdje gedaan, maar elk boek waarin op de achterkant staat "de detective ging.." of "de agent zocht uit" ... die leg ik standaard al weer neerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zegt me niets.
Ik lees vooral detectives. En altijd in het nederlands, in de trein kan ik gewoon niet lekker lezen in een andere taal, kost me teveel aandacht die in die rumoerigheid niet mogelijk is voor mij.
Ik werkte altijd 4x9 uur, echt ideaalquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
Voor een 4-daagse werkweek moet ik 9 uur per dag werken. Aangezien mijn motivatie na 4 uur werken al onder het nulpunt ligt houd ik het lekker bij 8 uur per dag.
Oh, ik vouw de kaft ook altijd om tijdens het lezen enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
NEE!!! geen omgevouwen hoekjes!![]()
Het liefst zelfs niet die kraters in de rug van het boek, maar daar ontkom je haast niet als je ook nog beetje prettig wilt lezen
Echte boeken zijn ook leuker, alleen soms wat lastiger als ze dik zijn of op vakantie. Doe gewoon een combi van beiden
Ik heb de NL vertaling en vind hem zeker wel oke. Derde deel ligt ook al klaar
lijkt me ook tof!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:40 schreef Monopoly het volgende:
Maar ik ben altijd in voor movie nights!
Gewoon lekker een vrijdag/zaterdag met een vast groepje. Chillen, biertje en film kijken.
En dan wisselen van locatie om de zoveel tijd ofzo. Lijkt me wel tof.
Was een mega slechte film kijkenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ibuprofin 400mg en er daar 2 van in nemen, een half uurtje voor je naar bed gaat.
Dat werkt bij mij altijd als ik me verrot voel
Dan mag jij nooit mijn boeken lenenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik vouw de kaft ook altijd om tijdens het lezen enzo.
Als ik ooit op vakantie ga waar ik boeken wil meenemen zou ik idd een e-reader kopen, maar volgens mij kan dat tegenwoordig ook op de iPad, of niet?
Wel de moeite van het lezen waar dus op zich. Spreekt mij niet zo erg aan.
Ik las als kind altijd 7 boeken per week, maar dat veranderde op een gegeven moment. Lees nu niet zoveel meer, maar wel verschillende soorten boeken.
o gelukkigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ibu is wel het laatste wat je moet nemen als je last hebt van brandend maagzuur!
Je moet wel de goeden hebben he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Detectives ja? heb ik ook ooit tijdje gedaan, maar elk boek waarin op de achterkant staat "de detective ging.." of "de agent zocht uit" ... die leg ik standaard al weer neer
E-ink > led.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Klopt kan, maar het leest stukken minder prettig, ander soort techniek enzo heZeker als je naar een zondige bestemming gaat heb ik begrepen dat de ipad alles behalve ideaal is.
Ik leen sowieso zelden boeken van mensen, want ik vergeet ze altijd terug te geven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan mag jij nooit mijn boeken lenen
Klopt kan, maar het leest stukken minder prettig, ander soort techniek enzo heZeker als je naar een zondige bestemming gaat heb ik begrepen dat de ipad alles behalve ideaal is.
Ik vind van wel. Je moet er wel van houden, maar hij is wel interessant.
Lol ja soms doe je het heel veel, dan weer heeel weinig. Toen ik wee begon las ik er 4 tegelijk, maar dat is nu ook niet meer echt aan de orde. Nu nog maar 2.
Haha natuurlijk. Maarja voordat je wat goeds hebt moet je het of weten van iemand met dezelfde smaak of veel proberenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet wel de goeden hebben he.
Ik heb wel een paar favo's
2 detectives die in nazi duitsland opereren, en 1 in het romeinse rijk.
Al een tijdje bezig met die in het romeinse rijk, mooi beschreven, plaatst me echt in een andere wereld.
[..]
E-ink > led.![]()
Lezen op een Ipad.Heiligschennis!
Ik kan je wel een reeks noemen die ik zelf erg goed vind?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha natuurlijk. Maarja voordat je wat goeds hebt moet je het of weten van iemand met dezelfde smaak of veel proberen
En ik ben volgens mij best kieskeurig
Idd, E-ink is zoveeeeel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |