En vervolgens in de rij met al die andere herpesbekken aansluiten bij de sociale dienst.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bel; "ey kuthoeren krijg allemaal maar de graftyfus, met die schele herpesbek van je!"
voila, niet alleen elk weekend vrij, maar doordeweeks ook.![]()
heerlijk, die dag gebruik ik om diongen te regelen e.d waar je niet aan toe komt op een werkdag.. zodat ik het weekend echt als weekend kan gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga vanaf volgende week 32 ipv 36 uur werken (nieuw contract).
Geldtechnisch gezien hou ik niet eens zoveel minder over, maar elke week een vrije dag!
Voila, geen geld meerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bel; "ey kuthoeren krijg allemaal maar de graftyfus, met die schele herpesbek van je!"
voila, niet alleen elk weekend vrij, maar doordeweeks ook.![]()
Echt he! Huishouden en shizzle, heb je in het weekend echt weekend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
heerlijk, die dag gebruik ik om diongen te regelen e.d waar je niet aan toe komt op een werkdag.. zodat ik het weekend echt als weekend kan gebruiken
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:15 schreef Joysa het volgende:
Je zal vandaag maar vrij hebben
Ik ga in de zon liggen met een boek!
Welk boek?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:15 schreef Joysa het volgende:
Je zal vandaag maar vrij hebben
Ik ga in de zon liggen met een boek!
No way! Hebben ze er een tweede van geschreven.quote:
3 delenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
No way! Hebben ze er een tweede van geschreven.
* SicSicSics rent naar de boekwinkel.
3 delen!?!quote:
Boeken.quote:
Een vriendin van mij kan daar niet tegen. Daarvoor moet je niet iets bij de Slegte kopen, want zij kan er echt niet tegen als boeken er gelezen uit zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boeken.
Ik hou ervan. Koop ze ook het liefst 2e hands omdat ik een afgeragd, muf ruikend boek meer vind hebben.
Slechte boeken moet ik ook altijd uitlezen als ik eraan begonnen ben.quote:
En papierquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boeken.
Ik hou ervan. Koop ze ook het liefst 2e hands omdat ik een afgeragd, muf ruikend boek meer vind hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |