Ik ben inderdaad een van de weinigen met 40 uur op het contract.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:05 schreef Kluts het volgende:
Als ik hier bij mij op kantoor kijk is de 4daagse werkweek tegenwoordig meer regel dan uitzondering trouwens.
dacht ik ook altijd...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
Voor een 4-daagse werkweek moet ik 9 uur per dag werken. Aangezien mijn motivatie na 4 uur werken al onder het nulpunt ligt houd ik het lekker bij 8 uur per dag.
Jouw baas:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]hier zouden de meesten dat graag willen, maar mag niet van de baas.
quote:
Ik kan het wel eens een weekje proberen. Maar nu ben ik altijd om 4 uur vrij en ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
dacht ik ook altijd...
totdat ik een 4x9 baan kreeg.... dat ene uurtje extra op een dag, merk ik niks van.....
die dag vrij daarintegen
De wettelijke regels voor vakantieuren zijn veranderd. Ik zou ze er maar eens op nalezen, no way dat jij nog 200 vakantieuren mee mag nemen naar volgend jaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog 5,5 uur overwerk staanen nog 199 uur verlof om op te nemen. Moet me er toch wel mee kunnen vermaken lijkt me zo dit jaar. En anders volgend jaar.
25 dagen? niiice.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog 5,5 uur overwerk staanen nog 199 uur verlof om op te nemen. Moet me er toch wel mee kunnen vermaken lijkt me zo dit jaar. En anders volgend jaar.
Je begint om 6 uur?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan het wel eens een weekje proberen. Maar nu ben ik altijd om 4 uur vrij en ik vind het heerlijk.
Ik geloof dat ze bedoelt wat ze van dit jaar nog over heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De wettelijke regels voor vakantieuren zijn veranderd. Ik zou ze er maar eens op nalezen, no way dat jij nog 200 vakantieuren mee mag nemen naar volgend jaar.
Het jaar is nog niet voorbij hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
De wettelijke regels voor vakantieuren zijn veranderd. Ik zou ze er maar eens op nalezen, no way dat jij nog 200 vakantieuren mee mag nemen naar volgend jaar.
Sla ik vaak over ja. Ik moet veel bellen voor mijn werk dus loop toch de hele dag met een telefoon aan mijn oor dingen te regelen. Dat doe ik dan buiten met een peukje in de zon of liggend in het grasquote:
Ik wil ook wel eens elk weekend vrij zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd. ik wil ook wel eens voor 7 uur thuis zijn.![]()
(half 7 als ik met de fiets ga trouwens)
Ga vanaf volgende week 32 ipv 36 uur werken (nieuw contract).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
dacht ik ook altijd...
totdat ik een 4x9 baan kreeg.... dat ene uurtje extra op een dag, merk ik niks van.....
die dag vrij daarintegen
Kan je ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens elk weekend vrij zijn
Ik vind het ergens wel een fijne gedachte dat als ik naar een feestje ga in het weekend jij wellicht voor mij aan het werk bent.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens elk weekend vrij zijn
Ow ja, maar dat ben ik al gewendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je ook.
Als ik jou was zou ik het belangrijker vinden om minder dan 15 uur op een dag te moeten werken.
excuses geaccepteerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Sorry dat ik dat even dacht.
Ik schrok al.Dat Cue_ dat niet snapt kan me niet verbazen, maar als jij dat op zou moeten zoeken.
Tappenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel een fijne gedachte dat als ik naar een feestje ga in het weekend jij wellicht voor mij aan het werk bent.
Bel; "ey kuthoeren krijg allemaal maar de graftyfus, met die schele herpesbek van je!quote:
En vervolgens in de rij met al die andere herpesbekken aansluiten bij de sociale dienst.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bel; "ey kuthoeren krijg allemaal maar de graftyfus, met die schele herpesbek van je!"
voila, niet alleen elk weekend vrij, maar doordeweeks ook.![]()
heerlijk, die dag gebruik ik om diongen te regelen e.d waar je niet aan toe komt op een werkdag.. zodat ik het weekend echt als weekend kan gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga vanaf volgende week 32 ipv 36 uur werken (nieuw contract).
Geldtechnisch gezien hou ik niet eens zoveel minder over, maar elke week een vrije dag!
Voila, geen geld meerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bel; "ey kuthoeren krijg allemaal maar de graftyfus, met die schele herpesbek van je!"
voila, niet alleen elk weekend vrij, maar doordeweeks ook.![]()
Echt he! Huishouden en shizzle, heb je in het weekend echt weekend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
heerlijk, die dag gebruik ik om diongen te regelen e.d waar je niet aan toe komt op een werkdag.. zodat ik het weekend echt als weekend kan gebruiken
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:15 schreef Joysa het volgende:
Je zal vandaag maar vrij hebben
Ik ga in de zon liggen met een boek!
Welk boek?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:15 schreef Joysa het volgende:
Je zal vandaag maar vrij hebben
Ik ga in de zon liggen met een boek!
No way! Hebben ze er een tweede van geschreven.quote:
3 delenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
No way! Hebben ze er een tweede van geschreven.
* SicSicSics rent naar de boekwinkel.
3 delen!?!quote:
Boeken.quote:
Een vriendin van mij kan daar niet tegen. Daarvoor moet je niet iets bij de Slegte kopen, want zij kan er echt niet tegen als boeken er gelezen uit zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boeken.
Ik hou ervan. Koop ze ook het liefst 2e hands omdat ik een afgeragd, muf ruikend boek meer vind hebben.
Slechte boeken moet ik ook altijd uitlezen als ik eraan begonnen ben.quote:
En papierquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boeken.
Ik hou ervan. Koop ze ook het liefst 2e hands omdat ik een afgeragd, muf ruikend boek meer vind hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |