quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft die tweede van rechts nou make-up op
[ afbeelding ]
Het ziet er sowieso uit als tuig. Allemaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom![]()
my god, zal wel een duitser zijn ofzo
Opgedaan tijdens het rijden met behulp van de binnenspiegel van zijn Golf III.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet herinneren dat wij er zo uit zagen toen ik nog naar Hardcore feesten gingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso uit als tuig. Allemaal.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Opgedaan tijdens het rijden met behulp van de binnenspiegel van zijn Golf III.
Je bent wel een ekte als je het MoH logo op je enorm indrukwekkende borstkas hebt getatoeëerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
ekte pauper ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent wel een ekte als je het MoH logo op je enorm indrukwekkende borstkas hebt getatoeëerd
1equote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste auto.
[ afbeelding ]
Dit de tweede
En nu heb ik:
[ afbeelding ]
Zonder meer!quote:
Die 3e zag er aan het einde trouwens zo uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef shifto het volgende:
[..]
1e
[ afbeelding ]
2e
[ afbeelding ]
3e
[ afbeelding ]
nu
[ afbeelding ]
Maak foto's van je fiets!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb geen rijbewijs en kan dus niet pimpen met mijn bezittingen
Jezusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Die 3e zag er aan het einde trouwens zo uit
[ afbeelding ]
Dacht je dat hij zo geboren was?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus
Voor de rest wel veilig en ongedeerd uit die auto gekomen? Of heb je zelf ook schade opgelopen?
psychische schade merk je bij shifto toch nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus
Voor de rest wel veilig en ongedeerd uit die auto gekomen? Of heb je zelf ook schade opgelopen?
Neen! Ik let altijd goed op mijn billetjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En hoe was het op het dak?
Billetjes verbrand?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maak foto's van je fiets!
Overigens is mijn auto ook niet van mij, maar van de lease maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |