Wat!!! Niet eens een foto van mij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha nee is gewoon wat ik kreeg toen ik "hot dude" intypte op google![]()
Whehehehe
Is het zo ergquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke keer neem ik me voor om te beginnen, maar dan zie ik weer wat voor pleurisbende het is en dan zakt de moed me in de schoenen.
Ik dacht dat het een pas wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
RoycoDeze link kreeg ik van die kennis van mij
http://www.fonteynspas.com/
Heb je toen niet gekeken?quote:
WTF is daar ijs van?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Teveel flugel ijsjes op?
[ afbeelding ]
quote:
Zeg! Ga jij eens heel gauw cocktails zonder alcohol en parapluutjes ma...Never mind, blijf maar hier, schiet anders ook niet opquote:
Ik ben vast nog niet helemaal nuchter maar dat komt niet door de flugelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Teveel flugel ijsjes op?
[ afbeelding ]
wtfbbq.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Teveel flugel ijsjes op?
[ afbeelding ]
Zeg gewoon dat het een botanische tuin is die je puur natuur wil laten groeien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je toen niet gekeken?
En ja, het is zo erg.
Maar ik sprak zaterdag met iemand die zei dat ze alles kon, en ook goed was in tuinieren.
Wees de mijne.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef Evie het volgende:
[..]whahahaha jij ook met je houden van dikke vrouwen
Ik zou ze doen idd!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Die ijsjes lijken me wel lekker trouwens
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het een botanische tuin is die je puur natuur wil laten groeien.
Ja blijkbaarquote:
Altijd handig zo iemand, wij hebben heel de tuin vol tegels gelegdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je toen niet gekeken?
En ja, het is zo erg.
Maar ik sprak zaterdag met iemand die zei dat ze alles kon, en ook goed was in tuinieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |