Ik geloof dat inderdaad zo'n beetje iedereen op school het wel keek jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik keek het alleen op donderdag, dan zag je de compilatie en wie er weggestemd werd.
Ik wilde het niet zien, maar je moest er wel iets van kijken wilde je nog mee kunnen praten met alle gesprekken die erover gingen.
Ik kan tante Greet nu nooit meer recht in de ogen aankijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sst, ik probeer oude wijven te hosselen, die diggen dat.
Precies dat ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Ik zie dat je een stijfje hebt. Zal mama jou eens vertellen waar de kindjes vandaan komen? Nou zie, als een jongen en een meisje elkaar heel erg leuk vinden..."
Je zei dat je oud was.quote:
Greetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan tante Greet nu nooit meer recht in de ogen aankijken
Dat was ook de enige reden dat ik Tour of Duty en Airwolf moest kijken. Anders kon je niet meekomen op het schoolplein.quote:
Dit is voor mijn tijd of niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden dat ik Tour of Duty en Airwolf moest kijken. Anders kon je niet meekomen op het schoolplein.
Ik ben 28. Dat is voor hier best oud geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zei dat je oud was.
Toch nog een fris groen blaadje dus.
Tour of Duty was wel echt gaaf.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden dat ik Tour of Duty en Airwolf moest kijken. Anders kon je niet meekomen op het schoolplein.
Allemaal milfhunters en toyboys in dit topicquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben 28. Dat is voor hier best oud geloof ik.
Wij zijn gewoon in onze prime nuquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee, maar:quote:
Airwolf ook trouwens! GVD1quote:
Dan ben je op je hoogtepunt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Overdag zijn er best veel 'oudjes'quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Overdag zijn er best veel 'oudjes'
ik wil ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Evie het volgende:
zow presentatie voor donderdag opgestuurd!! VAKANTIEGEVOEL!
![]()
En the A team natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Airwolf vond ik niet zo leukKnight Rider dan weer wel
En MacGyver natuurlijk!
Ik ben geen moeder.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Allemaal milfhunters en toyboys in dit topic
De meeste dames hier zijn nog niet echt overrijp hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, ik pluk zelf ook liever de jonge bloemetjes dan van die overrijpe vruchten
MacGyver is ook nog steeds een baas! Ik moest wel enorm wennen toen ik hem in Stargate zag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
Airwolf vond ik niet zo leukKnight Rider dan weer wel
En MacGyver natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |