Dat zei die Ruud uit Big Brother toch? Dat ie een klein stijfje had gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stijfjes.
Dit is wel het meest onaangename synoniem voor een stijve, boner or whatever die ik ooit heb gehoord.
Tieft al je eten over je heen als je wil drinken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
The Go Plate
[ afbeelding ]
![]()
The Go Plate is een bord dat om een biertje heen past, zo kunt u eten, een drankje vast houden en heeft u nog een hand vrij om te snacken.
'Pener' is ook zo'n tenenkrommend kutwoord. Net als 'vagijn' of 'vajayjay'quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stijfjes.
Dit is wel het meest onaangename synoniem voor een stijve, boner or whatever die ik ooit heb gehoord.
en als je wil drinken pleurt alles van dat bord afquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
The Go Plate
[ afbeelding ]
![]()
The Go Plate is een bord dat om een biertje heen past, zo kunt u eten, een drankje vast houden en heeft u nog een hand vrij om te snacken.
Halfharde natte kletser in je nek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Pener' is ook zo'n tenenkrommend kutwoord. Net als 'vagijn' of 'vajayjay'
Kutidee! Elke keer als je een slokje neemt ligt je t-shirt vol eten.quote:
Wat hij zegt dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
Tieft al je eten over je heen als je wil drinken.
Ja daar zat ik ook al vaag aan te denkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tieft al je eten over je heen als je wil drinken.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al vaag aan te denken
GMTAquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kutidee! Elke keer als je een slokje neemt ligt je t-shirt vol eten.
[..]
Wat hij zegt dus.
Ik dacht dat ie alleen maar knuffelde.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zei die Ruud uit Big Brother toch? Dat ie een klein stijfje had gehad.
Pener? Die kende ik nog niet. Maar stijfjes is erger.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Pener' is ook zo'n tenenkrommend kutwoord. Net als 'vagijn' of 'vajayjay'
quote:
Wat een heftige tv was dat toen he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie alleen maar knuffelde.
Aha, daar kreeg hij stijfjes van!
[..]
Pener? Die kende ik nog niet. Maar stijfjes is erger.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben 11, Evie vraag die pedopas aan
In before 'ook op mijn penis'quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
ooo ben erachter dat ik op mn stoel prima buikspieren kan oefenen
Het klinkt als iets wat je moeder zou zeggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen 11-jarigen hebben stijfjesHet klinkt echt te pedofiel.
Ik ga straks weer verder met dag 2 van RETPquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
ooo ben erachter dat ik op mn stoel prima buikspieren kan oefenen
"Ik zie dat je een stijfje hebt. Zal mama jou eens vertellen waar de kindjes vandaan komen? Nou zie, als een jongen en een meisje elkaar heel erg leuk vinden..."quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat je moeder zou zeggen.
Ik keek het alleen op donderdag, dan zag je de compilatie en wie er weggestemd werd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een heftige tv was dat toen he.
Bart die onder de dekens ritmisch aan het bewegen was met Sabine.
Sst, ik probeer oude wijven te hosselen, die diggen dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen 11-jarigen hebben stijfjesHet klinkt echt te pedofiel.
Peer pressure.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik keek het alleen op donderdag, dan zag je de compilatie en wie er weggestemd werd.
Ik wilde het niet zien, maar je moest er wel iets van kijken wilde je nog mee kunnen praten met alle gesprekken die erover gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |