Ja, een vriendin van mij die zwaar gereformeerd was ook, maar het was wel de grootste snol die er rondliep.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ze is heel erg conservatief met die shit
Ik wil gewoon nog echt geen koters. Reden genoeg!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]Wel goed dat je die verantwoordelijkheid neemt!!
Ik had ooit een vriendin die elke zondag braaf in de kerk zat. Was de grootste slet in bed die ik tot nu toe gehad hebquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van mij die zwaar gereformeerd was ook, maar het was wel de grootste snol die er rondliep.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon nog echt geen koters. Reden genoeg!
Pregnancy scare. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
1 keer gedacht dat het weleens zo zou kunnen zijn dat het toch gebeurd was.
Geen fijn idee
Als het zo was geweest dan was het zo geweest, maar toch wel blij dat het niet van mij kan zijn.quote:
Ja, maar er moeten ook saaie mannen zoals wij zijn. De rotsen in de branding.quote:
Een beetje.quote:
quote:
Dit ja. Kreeg zowat een hartverzakking. Ik ging al zitten plannen over geld en studie, maar gelukkig was ze niet zwanger.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
1 keer gedacht dat het weleens zo zou kunnen zijn dat het toch gebeurd was.
Geen fijn idee
Ook altijd een beproefd middel van vrouwen in de hoop een vent bij zich te houden.quote:
Dat is niet zo heel zeldzaam, bij vrouwen gebeurt dat sneller. Heb ik ook twee keer gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens wel eens een schimmelinfectie van haar gekregen.
Ik zeg niet bij voorbaat dat ik bij de vrouw blijf, maar zal wel mijn verantwoordelijkheid ten opzichte van het kindje nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook altijd een beproefd middel van vrouwen in de hoop een vent bij zich te houden.
Wat een nare wezens zijn wij zeg.
Fuck die shit. Ik erken zon kind niet en wil er nooit iets mee te maken hebben. Vooral niet als hij dan door zon kutwijf opgevoerd moet wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet bij voorbaat dat ik bij de vrouw blijf, maar zal wel mijn verantwoordelijkheid ten opzichte van het kindje nemen
Mijn vader die me trollt terwijl mijn 1e vriendin ooit stuurde "ik moet met je praten". Ik denk van ze maakt het uit praat mn vader in mn hoofd dat ze zwanger is. Wat was ik blij toen ze het uitmaaktequote:
Ik schrok best wel, dat gevoel. Ik dacht dat ze was vreemdgegaan dit dat alles.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel zeldzaam, bij vrouwen gebeurt dat sneller. Heb ik ook twee keer gehad.
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn vader die me trollt terwijl mijn 1e vriendin ooit stuurde "ik moet met je praten". Ik denk van ze maakt het uit praat mn vader in mn hoofd dat ze zwanger is. Wat was ik blij toen ze het uitmaakte_!!
Hahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn vader die me trollt terwijl mijn 1e vriendin ooit stuurde "ik moet met je praten". Ik denk van ze maakt het uit praat mn vader in mn hoofd dat ze zwanger is. Wat was ik blij toen ze het uitmaakte_!!
wat een baasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom wil je even niet in natuurwater zwemmen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
mensen die niet snappen dat ik even niet in natuurwater wil zwemmen en beter een zwembadje wil kopen op het gras wil hangen in een badje met een biertje zucht
Ze doet blijkbaar liever moeite om eerst zon kut ding te kopen en op te blazen en te vullen dan lekker lui genietenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom wil je even niet in natuurwater zwemmen dan?
scherp!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze doet blijkbaar liever moeite om eerst zon kut ding te kopen en op te blazen en te vullen dan lekker lui genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |